SPECJALISTA DS. TECHNOLOGII I KONTROLI JAKOŚCI Jasło oferta pracy "GAMRAT" SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. TECHNOLOGII I KONTROLI JAKOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowanie i aktualizacja dokumentacji techniczno - technologicznej, kontrola parametrów procesu oraz jakości wyrobów, opracowywanie i weryfikacja norm zużycia surowców i materiałów.
Data publikacji: 2019-06-27
Lokalizacja: Jasło (podkarpackie)
Pracodawca: "GAMRAT" SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Adama Mickiewicza 108, 38-200 Jasło, powiat: jasielski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowanie i aktualizacja dokumentacji techniczno - technologicznej, kontrola parametrów procesu oraz jakości wyrobów, opracowywanie i weryfikacja norm zużycia surowców i materiałów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. TECHNOLOGII I KONTROLI JAKOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jasło
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jasielski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jasło
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista kontroli jakości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Nazwa pracodawcy: "GAMRAT" SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jaśle
Adres pracodawcy:
Adama Mickiewicza 108, 38-200 Jasło, powiat: jasielski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: W dni robocze, Godziny : 7:30-15:30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: jasielski
Gmina pracodawcy: Jasło
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jasło
Ulica pracodawcy: Adama Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 108
Profil działalności pracodawcy:
Produkcja wyrobów dla budownictwa z tworzyw sztucznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jaśle
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.06.2019
Data dodania oferty pracy: 21.06.2019
Oferta pracy ważna do: 16.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 27.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 21.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b259999b06c2624ebf76a127a5c38012
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Warszawa (mazowieckie)
Produkcja pierścieni tłokowych, pokrywanie pierścieni powłokami ochronnymi. Wymagane wykształcenie minimum zasadnicze zawodowe chemiczne lub mechaniczne, 2 lata stażu pracy na stanowisku, znajomość narzędzi pomiarowych, umiejętność czytania dokumentacji technologicznej i rysunku technicznego. Mile widziane doświadczenie przy obsłudze tokarki, zdolności manualne, sumienność.
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Łódź (łódzkie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Biskupice (małopolskie)
Opis stanowiska: - rozwijanie i umacnianie współpracy z klientami - przygotowywanie ofert handlowych; - obsługa i koordynacja pozyskanych zamówień; - utrzymanie bezpośrednich kontaktów z klientami; - sporządzanie zestawień i raportów sprzedażowych; - ścisła współpraca z działem marketingu w ramach prowadzonych aktywności sprzedażowych. Wymagania: - bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu Office- szczególnie programu Excel; - znajomość technik
Lars Laj - 2016-05-10 - Dobra (zachodniopomorskie)
Pomoc nauczyciela
kontakt przez PUP - 2018-09-21 - Sokółka (podlaskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Pleszew (wielkopolskie)
aktualizacja księgi jakości - przeprowadzanie wymaganych przezSZJ audytów - rozliczanie czasu pracy kierowców, prowadzenieewidencji czasu pracy na podstawie tarcz tacho i elektronicznychkatr w programie 4Trans
Międzynarodowy Transport Drogowy - Kazimierz Skuratowicz - 2017-09-18 - Niemodlin (opolskie)
- Kontakt z klientami ( bezpośredni oraz telefoniczny ) przygotowanie bazy klientów, sprzedaż bezpośrednia ubezpieczeń. Praca w siedzibie firmy + sporadyczne wyjazdy do klienta.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Kolejna umowa na 3 miesiące. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Przed rozpoczęciem pracy pracodawca zapewnia bezpłatne obowiązkowe szkolenie (dwa do trzy tygodnie). Szkolenie odbywa się w Warszawie od poniedziałku do piątku. Pobyt w hotelu z wyżywieniem (śniadanie + obiadokolacje) od poniedziałku do piątku zapewnia bezpłatnie pracodawca. Koszty dojazdu na szkolenie oraz powrót ponosi osoba zainteresowana szkoleniem (podjęciem pracy).- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia szkolenia. Wymagana niekaralność. Mile widziana znajomość języka agielskiego w stopniu podstawowym w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (9:00-16:00) (Tel. 504-239-180) lub e-mail: opracy (at) o2.pl
FURGOŁ RYSZARD Usługi Finansowe Furgoł Ryszard - 2017-05-31 - Katowice (śląskie)
Przyjęcie towaru, kompletowanie zamówień, obsługa wózka widłowego
kontakt przez OHP - 2016-12-12 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
- planowanie i prowadzenie szkoleń wdrożeniowych i rozwojowych- aktualizacja istniejących materiałów szkoleniowych poprzez dostosowanie ich do potrzeb biznesowych- współpraca z zespołem angielsko - i ukraińskokojęzycznym- umowa o pracę na czas okreslony na 3 lata- miejsce wykonywania pracy: Łódź i inne miejsca wskazane przez pracodawcę
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Łódź (łódzkie)
budowanie wizerunku firmy, wsparcie sprzedaży, projektowanie kampanii promocyjnych, praca w Limanowej. Obszar działania - powiat limanowski i nowosądecki
Firma Handlowo-Usługowa "Intersieć" Urszula Kołodziej Kamionka Mała 254 - 2016-04-27 - Kamionka Mała (małopolskie)
- Serwisowanie sprzętu komputerowego, instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych MS Windows, Linux i oprogramowania towarzyszącego. - Wynagrodzenie: 4300-4900 zl brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe minimum 1 rok w zawodzie informatyka. Wymagana znajomość sprzętu komputerowego (teoria i praktyka), znajomość instalacji i konfiguracji systemów MS Windows i Linux, znajomość funkcjonowania sieci komputerowej, sumienność, dokładność, samodzielność, dobra organizacja pracy.
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH - 2018-01-09 - Katowice (śląskie)
wystawianie i redagowanie na portalach społecznościowych ogłoszeń dotyczących poszukiwania pracowników, kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Lubin (dolnośląskie)
- sporządzanie projektów opinii prawnych i innych pism,- udział praktykanta w charakterze obserwatora w czynnościach podejmowanych przez pracowników tut. Urzedu w sądach i innych organach,- pomoc przy przygotowywaniu dokumentów do przekazania do archiwum
Okręgowy Urząd Górniczy w Krakowie - 2017-02-17 - Kraków (małopolskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Adros Group Sp. z o.o. Sp. K. - 2016-05-02 - Dobrzyca (wielkopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Warszawa (mazowieckie)
poszukiwanie nowych odbiorców, kontakt z klientem, obsługa sprzedaży, działania marketingowe.
DKSM MIROSŁAW HAŁDYS SP. komandytowa - 2017-09-08 - Świdnica (dolnośląskie)
Opis stanowiska: Praca z programem SAP (wystawianie ofert i zamówień)Identyfikacja części zamiennychSortowanie i klasyfikowanie poczty przychodzącej i innych informacji.Przygotowanie protokołów, raportów, biuletynów, kwestionariuszy, słownych instrukcjiFakturowanie Czynności administracyjne i biuroweZakup części od poddostawcówKorespondencja z klientami, z główną siedzibą firmy oraz z oddziałami firmy Tornos na całym świecieKoordynowanie procesu reklamacjiKoordynowanie procesu zamówieńOferujemy: Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej korporacji w oparciu o umowę o pracę Pracę od poniedziałku do piątku na pełny etatMożliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwoju zawodowego podczas szkoleń w SzwajcariiOsoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji w języku polskim i angielskim na adres: victor.g (at) tornos.com Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Tornos Technologies Poland Sp. Z o.o. Tornos Technologies Poland Sp. z o.o. Ul. Spółdzielcza 37-39 Kąty Wrocławskie, Tel. +48 602 373 173, Kontakt: Grażyna Victor, E-Mail: victor.g (at) tornos.com
TORNOS TECHNOLOGIES POLAND Sp. z o.o. - 2018-04-09 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)
- Aktywna sprzedaż produktów ubezpieczeniowo-inwestycyjnych dla Klientów indywidualnych i grupowych- Pozyskiwanie nowych Klientów- Wzmacnianie długofalowych relacji z obecnymi Klientami- Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych z zachowaniem najwyższej jakości i przejrzystości procesu sprzedaży- Realizacja w codziennych zadaniach najwyższych standardów sprzedaży opartych na wyjątkowym podejściu do Klienta
CORSON Magdalena i Wojciech Ściepko spółka cywilna - 2016-10-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie aplikacji w terminie 29.12.2017 do 20.01.2018bezpośrednio w siedzibie biura Stowarzyszenia lub pocztą z dopiskiem "Konkurs na stanowisko..."1.Wykonywanie prac wynikających z bieżących działań Biura LGD2. Kompleksowe przygotowywanie dokumentacji związanej z naborem wniosków w ramach PROW3. Obsługa związana z naborem wniosków składanych w ramach realizacji LSR 2014-20204. Przygotowywanie dokumentacji na posiedzenie Rady Decyzyjnej oraz pomoc przy organizacji pracy tego organu5. Utrzymywanie kontaktów z instytucjami wdrażającymi oraz beneficjentami realizującymi operacje w ramach PROW 2014-20206 Obsługa organizacyjna spotkań, narad, imprez organizowanych przez LGD
Lokalna Grupa Działania "Ziemia Łowicka" - 2017-12-14 - Łowicz (łódzkie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Warszawa (mazowieckie)
-Praca w firmie Meteor (komunikacja miejska w Tczewie),-Kontakt telefoniczny 601-858-773 lub osobisty w siedzibie firmy.-Wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą.
METEOR SP. Z O.O. - 2016-09-12 - Tczew (pomorskie)
Prowadzenie naboru do pracy pracowników pedagogicznych oraz niepedagogicznych. Sporządzanie dokumentacji związanej z zatrudnianiem i rozwiązywaniem stosunku pracy z nauczycielami, pracownikami administracji i obsługi (przygotowywanie umów, wystawianie świadectw pracy, wymiarów wynagrodzenia, ustalanie uprawnień do dodatków stażowych, uprawnień do nagród jubileuszowych, ustalanie uprawnień urlopowych itp.). Prowadzenie teczek akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami. Prowadzenie rejestru pracowników aktualnie zatrudnionych, emerytów pozostających pod opieką szkoły. Sporządzenie rejestru pracowników, którym przysługują nagrody jubileuszowe. Opracowywanie i aktualizacja zakresów czynności pracowników. Prowadzenie rejestru nagród i kar. Prowadzenie list obecności pracowników i kartotek ewidencji czasu pracy. Prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich, zasiłków chorobowych i zwolnień z pracy oraz przekazywanie jej w ustalonych terminie do księgowości. Kierowanie pracowników na badania lekarskie wstępne, okresowe, kontrolne i prowadzenie ewidencji w tym zakresie. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej awansu zawodowego nauczycieli. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej doskonalenia nauczycieli i współpraca w tym zakresie z koordynatorem WDN i głównym księgowym. Sporządzanie planów urlopów dla pracowników administracji i obsługi prowadzenie rejestru urlopów. Sporządzanie sprawozdawczości GUS i innych resortowych, a w szczególności: miesięcznych informacji o stanie zatrudnienia, rocznego sprawozdania o stanie zatrudnienia. Opracowywanie regulaminów, instrukcji i innych przepisów normujących działania Gimnazjum nr 11 w Koszalinie zgodnymi z przekazanym zakresem czynności we współpracy z pracownikami odpowiedzialnymi za proces kierowania szkołą. Prawidłowe przechowywanie i archiwizowanie dokumentów kadrowych zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcją kancelaryjną szkoły. Prowadzenie korespondencji w zakresie spraw związanych z obowiązkami i kompetencjami. Prowadzenie ewidencji ocen pracowników administracji i obsługi. Koordynowanie prac związanych z Systemem Informacji Oświatowej, a w szczególności: zbieranie od pracowników danych niezbędnych do wprowadzenia do lokalnej bazy danych, terminowe wprowadzanie danych do lokalnej bazy danych, bieżące aktualizowanie bazy danych, bezpośrednie przekazywanie danych z prowadzonej lokalnej bazy danych do bazy danych SIO
Gimnazjum Nr 11/ Szkoła Podstawowa NR 23 - 2017-08-23 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Pełen zakres obowiązków w zakresie gospodarki magazynowej; przyjmowanie towaru do magazynu, składowanie, rozdzielanie na galerię mebli.
OTEX S.A. - 2018-01-18 - Lublin (lubelskie)
Poszukiwanie nowych klientów. Utrzymywanie współpracy z obecnymi klientami. Przygotowywanie dla przwoźników ukraińskich instrukcji przewozu, w tym podawanie warunków przewozu, środka transportu oraz ustalanie tras. Znajomość topografii Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Zakroczym (mazowieckie)
Prace murarskie,tynkarskie,wykończeniowe.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Pietna (opolskie)
Przeglądanie ogłoszeń o przetargach publicznych w zakresie mebli medycznych. Praca od 8-16
Milasystem Mirosław Czech - 2018-04-12 - Opole (opolskie)
Sprzedaż towarów będących w ofercie handlowej firmy, przygotowywanie ofert, pozyskiwanie nowych klientów, negocjowanie warunków współpracy. Wynagrodzenie 2500+premia.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2017-07-31 - Krosno (podkarpackie)
.
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Czarna Białostocka (podlaskie)
Samodzielne prowadzenie spraw pracowniczych w zakresie administracji kadrowo- płacowej,prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie umów i innych dokumentów z zakresu prawa pracy, sporządzanie list płac, obsługa systemu kadrowo-płacowego, przygotowywanie raportów, analiz i zestawień na potrzeby firmy oraz instytucji zewnętrznych (np. GUS, PEFRON, ZUS).
Spółdzielnia Rzemieślnicza w Nysie - 2018-04-10 - Nysa (opolskie)