SPECJALISTA DS.WYKAŃCZANIA WNĘTRZ, MUROWANIA ORAZ OCIEPLANIA BUDYNKÓW Pietna oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS.WYKAŃCZANIA WNĘTRZ, MUROWANIA ORAZ OCIEPLANIA BUDYNKÓW
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Prace murarskie,tynkarskie,wykończeniowe.
Data publikacji: 2017-02-22
Lokalizacja: Pietna (opolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Pietna, powiat: krapkowicki, woj: opolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Prace murarskie,tynkarskie,wykończeniowe.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS.WYKAŃCZANIA WNĘTRZ, MUROWANIA ORAZ OCIEPLANIA BUDYNKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pietna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krapkowicki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: murarz-tynkarz*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.02.2017
Data zakończenia pracy: 22.02.2019
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krapkowicach
Adres pracodawcy:
Kilińskiego 1A, 47-303 Krapkowice, powiat: krapkowicki, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: krapkowicki
Gmina pracodawcy: Krapkowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krapkowice
Ulica pracodawcy: Kilińskiego
Numer budynku pracodawcy: 1A
Profil działalności pracodawcy: Specialistyczne prace budowlane
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krapkowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: murarz-tynkarz*
Data dodania oferty pracy: 22.02.2017
Oferta pracy ważna do: 21.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 22.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 22.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Specjalista do spraw rachunkowości - Główny księgowy
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. - 2018-01-03 - Międzyrzecz (lubuskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Jabłonowo (mazowieckie)
Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych.
Spółdzielnia Inwalidów " Współpraca" - 2016-10-19 - Sopot (pomorskie)
- aktywne pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z klientami biznesowymi,- przeprowadzanie spotkań handlowych,- profesjonalna obsługa klientów,- budowanie pozytywnego wizerunku Spółki.
REA Elektronik Sp. z o.o. - 2016-04-26 - Kawczyn (wielkopolskie)
prowadzenie spraw księgowych i płacowych
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Kraków (małopolskie)
Tworzenie dokumentacji ofertowych.Rozliczanie finansowe i rzeczowe budów.
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT TOROWYCH "TORREMS" SP Z O.O. - 2016-07-19 - Brody Małe (lubelskie)
OBOWIĄZKI:– TWORZENIE UNIKALNYCH TEKSTÓW W POZYCJONOWANIU,– MONITORING I OPTYMALIZACJA PROWADZONYCH KAMPANII,– SKUTECZNE POZYCJONOWANIE STRON,– ANALIZA I RAPORTOWANIE POZYCJI SŁÓW KLUCZOWYCH W GOOGLE,– PLANOWANIE I REALIZACJA KAMPANII REKLAMOWYCH W GOOGLE ADWORDS,– KOREKTA I DZIAŁANIA NA RZECZ POPRAWY POZYCJONOWANIA, – POSZUKIWANIE I WDRAŻANIE NOWYCH ROZWIĄZAŃ Z ZAKRESU POZYCJONOWANIA.
EUROLOGIC ZENON GŁODOWSKI - 2017-03-13 - Siedliska (podkarpackie)
-PROWADZENIE DOKUMENTACJI PERSONALNEJ PRACOWNIKÓW-PLANOWANIE NAGRÓD JUBILEUSZOWYCH-PROWADZENIE EWIDENCJI ZWOLNIEŃ LEKARSKICH-WYSTAWIANIE DRUKÓW DELEGACJI SŁUŻBOWYCH-OBSŁUGA PROGRAMÓW PŁATNIK, QNT,GUS,PFRON
kontakt przez OHP - 2017-02-07 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
FWS Fabryka Wyrobów Styropianowych Sp. z o.o. - 2018-01-24 - Żyrardów (mazowieckie)
Obsługa aktualnych partnerów handlowych w przydzielonym rejonie (wybrane województwa).Aktywizacja istniejących partnerów handlowych. Nadzorowanie działań partnerów handlowych. Przygotowywanie analiz i raportów, rozliczanie pracy partnerów handlowych.Przygotowanie oferty dla klientów końcowychNawiązywanie kontaktów handlowych z potencjalnymi partnerami handlowymi.Prowadzenie naboru nowych partnerów, organizowanie i prowadzenie szkoleń dla partnerów.Dobra dykcja i miły tembr głosu. Bardzo dobra znajomość MS Excel, czynne prawo jazdy kategorii B. Zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne, umiejętność współpracy.Umiejętność realizowania kilku zadań jednocześnieMile widziana znajomość rynku terminali płatniczych oraz doświadczenie w sprzedaży usług finansowych.Doświadczenie w sprzedaży produktów lub/i usług w sektorze B2B z udokumentowanymi sukcesami sprzedażowymi będzie istotnym argumentem decydującym o wyborze kandydata.
"PayTel" S. A. - 2016-05-31 - Nowy Sącz (małopolskie)
nadzorowanie inwestycji drogowych
PROMOST Sp. z o.o - 2016-05-17 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
WG. HARMONOGRAMUFP
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Osów (lubuskie)
Uruchomienie i obsługa sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Żory (śląskie)
w/g potrzeb
Zakład Handlowo -Usługowy"W i M" - 2018-01-11 - Kielce (świętokrzyskie)
analiza rynku,kontakt z klientem,negocjacje handlowe,delegacje zagraniczne
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Kraków (małopolskie)
zatwierdzanie opakowań w oparciu o wymogi prawne, odpowiadanie na zgłoszenia reklamacyjne, prowadzenie dokumentacji jakościowej
WARMIŃSKIE ZAKŁADY PRZETWÓRSTWA OWOCOWO-WARZYWNEGO SP. Z O.O. - 2018-07-27 - Kwidzyn (pomorskie)
organizowanie transportu krajowego i międzynarodowego
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Kobylnica (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
Planowanie przewozów międzynarodowych klientów Centrum Usług Logistycznych;Ustalenie trybu i warunków realizacji zleceń transportowych;Zapewnienie klientom profesjonalnych konsultacji w zakresie usług przewozowych;Kompleksową obsługę klienta w przewozach międzynarodowych;-Kompleksową obsługę klienta w przewozach międzynarodowych: -ustalenie warunków przeprowadzenia transportu,-koordynowanie i monitorowanie procesów przewozowych zlecanych przez klientów;-bieżące i efektywne rozwiązywanie problemów dot. przewozów/ opóżnienia, sytuacje kryzysowe, awarie;-troska o wysoki standard realizowanych usług przewozowych/ brak reklamacji ze strony klienta;-Monitorowanie jakości świadczonych usług przez podywykonwaców;-Optymalizowanie procesów związanych z organizacją transportów dla klientów. Miejsce pracy: ul. Irysowa 9 55-040 Bielany Wrocławskie Oferta znajduje się w sali: F
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie zawodowe min. 1 rok; znajomość programu PrestaShop, języka PHP, HTML; dobra znajomość języka angielskiego; komunikatywność; zakres obowiązków: prowadzenie i obsługa sklepu internetowego, instalacja dodatków, aktualizacja informacji - opisy, zdjęcia, ceny, udzielanie potencjalnym klientom dostępu do sklepu, przyjmowanie i realizacja zamówień; współpraca z działem graficznym i działem sprzedaży; jedna zmiana; miejsce pracy: Przyszowice;
HALANTEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-14 - Przyszowice (śląskie)
- obsługa kadrowa pracowników: przygotowywanie umów, zaświadczeń i innych dokumentów kadrowych, nadzór nad dokumentacją administracyjną i personalną pracowników
- prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich
- przygotowywanie danych płacowych
- współpraca z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi
Synerte Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-01-25 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa klienta w sklepie spożywczym
FPHU BA-MI Michał Maciaszek - 2016-05-17 - Pabianice (łódzkie)
obsługa klientów, obsługa systemów informatycznych, sprawozdawczość, kalkulowanie ofert ubezpieczeniowych, wystawianie polis
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Lubin (dolnośląskie)
Prowadzenia działań z zakresu marketingu i reklamy, bezpośredniego wsparcia działów sprzedaży. Kreowanie wizerunku Firmy w internecie, nadzór nad pozycjonowaniem, obsługa sprzedaży internetowej.
BKM SERWIS Sp. z o.o. - 2016-03-18 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Praca na trzy zmiany:Od 08:45 do 17:00; 09:45 di 18:00; 10:45 do 19:00Umowa na czas określony - Po okresie pół roku w momencie kiedy pracownik uzyskał pozytywną ocenę od Kieronika Centrum Kontaktu z Klientem umowa na czas nieokreślony.Wysokość wynagrodzenia miesięcznego: 3150zł brutto miesięcznie przez pierwsze 5 tygodni zatrudnienia. Następnie 3500zł brutto (wynagrodzenie podstawowe) + 300zł brutto po pomyślnym zakończeniu przez pracownika kompleksowego szkolenia z zakresu systemu rezerwacji biletów lotniczych, zaliczenie wszystkich wymaganych testów, oraz uzyskanie pozytywnej oceny od Kierownika Centrum Kontaktu z Klientem.
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Wrocław (dolnośląskie)
Działanie jako ekspert rynkowy i punkt centralnydla lokalnych usług HR i zarządzania zasobami ludzkimi poprzez rozwiązywaniezłożonych wniosków i wspólnych / wiodących inicjatyw. Zapewnianie klientom pełnej, dokładnej i terminowej odpowiedzi zgodnie z globalnymi i lokalnymi wytycznymi, w ramach wskaźników KPI HR oraz efektywne wykorzystanie narzędzi i systemów HR. Przejrzystość wszystkich przychodzących zapytań, w tym koordynacja z różnymi zespołami, regularna obserwacja i informowanie klientów o statusie.Szkolenie i doradzanie klientom i wewnętrznym interesariuszom w zakresie procesów i systemów HR SSC.Wykonywanie lokalnych działań związanych z sektorem C & B w odniesieniu do przypisanych rynków w celu dostarczenia dokładnego i terminowego wynagrodzenia pracowników za pośrednictwem listy płac. Utrzymanie danych HR2U i przeprowadzenie audytu zgodnie z wymaganiami kontroli wewnętrznej, procedurą audytu, OPM i wskaźnikami KPI HR. Przeprowadzanie analizy przyczyn źródłowychwszystkich błędów i implementacja działań zapobiegawczych. Zapewnianie klientom i zespołom SSC jasnych i dokładnych odpowiedzi dot. lokalnych procesów C & B. Badanie i eskalacja wyjątkowych przypadków i przetwarzanie niespójności w zespole kompensacyjnym SSC i / lub zespołach centralnych. Wspieranie zespołu kompensacyjnego SSC podczas realizacji globalnych cykli (IC, Merit, Ankiety płacowe) i dla projektów.Przygotowanie wysokiej jakości standardowych i złożonych raportów, w tym obliczeń (np. wytyczne dotyczące wzrostu wynagrodzeń) i symulacji. Uruchamianie raportów i kontroli kwalifikowalności, aby wspierać lokalne cykle C & B (nagrody, wynagrodzenia zmienne, programy świadczeń).Koordynowanie i wykonywanie złożonych zmian masowych poprzez analizę org. struktury, przygotowanie pliku, kontakt z zaangażowanymi stronami, terminowe i dokładne utrzymanie danych i przygotowanie dokumentów.Proaktywne określanie obszarów i sposobów poprawy w ramach usług świadczonych przez HR SSC. Inicjowanie i prowadzenie projektów CI w celu poprawy wydajności usług. Budowanie skutecznej współpracy między zespołami SSC i rynkiem HR w celu wdrożenia proponowanych ulepszeń. Dzielenie się najlepszymi praktykami, aby jeszcze bardziej zwiększyć jakość usług. Aktywne monitorowanie KPI zespołu, abyidentyfikować przyczyny opóźnień i / lub błędów i proponowanie ulepszeń.Wspieranie wdrażania nowych procesów i narzędzi, uczestnicząc w działaniach. Odgrywanie kluczowej roli w utrzymywaniu wiedzy w zespole przez wprowadzanie na rynek i szkolenie HR Generalists. Regularne tworzenie i aktualizacja instrukcji pracy o wysokiej jakości w porozumieniu z różnymi zaangażowanymi stronami HR. Wspieranie Lidera Zespołu, koordynując wspólne inicjatywy z zespołami SSC irynkowymi zespołami HR. Zastępowanie Lidera Zespołu podczas jego / jejnieobecności.
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Kraków (małopolskie)
według zawodu
Dom Pomocy Społecznej Lubsko - 2017-07-07 - Lubsko (lubuskie)
praca stojąca i siedząca przy maszynach
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Owińska (wielkopolskie)
sprzedaż usług i produktów operatora sieci Plus. Praca na pełen etat od poniedziałku do niedzieli w godzinach 9-21
kontakt przez PUP - 2017-10-14 - Warszawa (mazowieckie)
Rynek Pracy
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Suwałki (podlaskie)