SPECJALISTA DS. MARKETINGU I SPRZEDAŻY- 1355 Świdnica oferta pracy DKSM MIROSŁAW HAŁDYS SP. komandytowa
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I SPRZEDAŻY- 1355
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: poszukiwanie nowych odbiorców, kontakt z klientem, obsługa sprzedaży, działania marketingowe.
Data publikacji: 2017-09-08
Lokalizacja: Świdnica (dolnośląskie)
Pracodawca: DKSM MIROSŁAW HAŁDYS SP. komandytowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
poszukiwanie nowych odbiorców, kontakt z klientem, obsługa sprzedaży, działania marketingowe.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I SPRZEDAŻY- 1355
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świdnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świdnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: ZARZĄDZANIE, FINANSE
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajiomość języka angielskiego lub niemieckiego.
Nazwa pracodawcy: DKSM MIROSŁAW HAŁDYS SP. komandytowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Adres pracodawcy:
58-100 Komorów, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: świdnicki
Gmina pracodawcy: Świdnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Komorów
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 08.09.2017
Oferta pracy ważna do: 07.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 08.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 08.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kierowanie zespołem, pozyskiwanie klientów, obsługa baz danych, umów, polepszanie wyników firmy, motywowanie pracowników do efektywniejszej pracy
GASTRO JOB SERVICE Kamil Kmiecik - 2016-07-29 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
prowadzenie dokumentacji dot. działań ,dokumentacji planistycznej,prowadzenie rejestru udziałów komisji
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Kraków (małopolskie)
Zakładanie doświadczeń rejestrowych i poglądowych, monitoring i kontrola założonych dośwadczeń, zdobywanie wiedzy praktycznej, sporządzanie raportów końcowych
SynTech Research Poland Sp. Z o.o. - 2017-03-20 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
obsługa klienta, wystawianie faktur
Polbruk Spółka akcyjna - 2016-06-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Warszawa (mazowieckie)
telefoniczny kontakt z potencjalnym klientem
VANECO Barbara Połczyńska - 2016-02-29 - Jelonek (wielkopolskie)
Obsługa biura, sporządzanie analiz i raportów, realizacja programów sportowych, oragnizowanie imprez sportowych
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Żagań (lubuskie)
prowadzenie różnych form i technik terapii zajęciowej w procesie leczenia uzależnień.
1.AUTO-GAZ Mirosław Sakwa 2.Przedsiębiorstwo Produkcji iPrzetwórstwa Olei i Tłuszczy Mirosław Sakwa - 2016-08-03 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
Wykonywanie wydruków papeterii , wykonywanie elementów 3 D do zaproszeń i kart okolicznościowych oraz za wykańczanie produktu(różnego rodzaju zdobienia papaterii)
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Głogów (dolnośląskie)
Znajomość systemu zarządzania jakością 9001 (prowadzenie dokumentacji i audyty wewnętrzne), kontakty z partnerami zagranicznymi w zakresie sprzedaży produktów.
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Korpele (warmińsko-mazurskie)
Organizacja procesów logistycznych, koordynowanie załadunku pociągów na terenie Polski, Czech, Słowacji, Niemiec;kontrola jakości i ilości towaru, stały kontakt, budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z Klientami oraz Podwykonawcami, przygotowanie dokumentów przewozowych, sporządzanie listy wagonowej, wysyłanie raportów oraz dokumentacji fotograficznej, monitorowanie i kontrola realizacji zleceń transportowych, dbanie o dobre imię i prestiż firmy.
ECCO WOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-01 - Katowice (śląskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH(OFERTOWANIE, PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ,ODPOWIADANIE NA BIEŻĄCE POTRZEBY ODBIORCÓW, WINDYKACJA NALEŻNOŚCI), ORGANIZOWANIE DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH, MILE WIDZIANE ZAINTERESOWANIE TEMATYKA MODY I WZORNICTWA.OFERUJEMY STABILNE ZATRUDNIENIE W FIRMIE Z KILKUNASTOLETNIĄ TRADYCJĄ ORAZ MOŻLIWOŚĆ REALIZACJI WŁASNYCH AMBICJI; PRACA W GODZ. 7-15; KONTAKT OSOBISTY I TELEFONICZNY Z PRACODAWCĄ W GODZ. 7-15
TRIO SKORPION Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe - 2016-06-10 - Słupsk (pomorskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-21 - Katowice (śląskie)
Znajomość branży odżywek i suplementów diety oraz didtetyki.
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Kraków (małopolskie)
Obsługa Klienta - kontakt mailowy i telefoniczny, realizacja zamówień (pakowanie i dokumentacja), realizacja indywidualnych zadań administracyjnych.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe PASSAN s.j. Andrzej Wojciechowski - 2016-02-22 - Wólka Wysoka (mazowieckie)
Aktywny udział we wdrażaniu i utrzymaniu Systemu Zarządzania Jakością Uczestnictwo w audytach wewnętrznych i zewnętrznych Przygotowywanie procedur i propozycji usprawnień procesu produkcji pod kątem jakościowym.
"HUMAX POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-18 - Bełchatów (łódzkie)
Gromadzenie archiwalnych zbiorów historycznych, opracowywanie zbiorów IR, prowadzenie dokumentacji, znakowanie zbiorów zgodnie z przepisami IR, wykonywanie podstawowych opisów muzealiów: wymiar-format, waga, rodzaj materiału, autor, tytuł, rok wydania, miejsce przechowywania, archiwizowanie i przechochywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, obsługa zwiedzających, inicjowanie i organizowanie wydarzeń muzealnych i imprez, popularyzacja wiedzy o gminie Zielonki na bazie wystaw czasowych i staolych, pomoc przy digitalizacji-cyfryzacji zbiorów oraz rejestrowanie wywiadów z mieszkańcami, bieżące pisanie tekstów i zamieszczanie foto-relacji, zaproszeń na stronę www i portal społecznościowy, pomoc w przygotowywaniu dokumentacji aplikacyjnej na pozyskiwanie dodatkowych środków oraz sponsorów na działalność IR.
Biblioteka Publiczna w Zielonkach - 2017-10-03 - Zielonki (małopolskie)
- Kontakty z kluczowymi klientami z terenu Algierii. Negocjowanie umów i kontraktów. Język Angielski oraz Francuski wymagany ze względu na szerokie kontakty z klientem zagranicznym oraz liczne delegacje na teren Algierii.- Miejsce wykonywania pracy: Siedziba firmy oraz delegacje na teren Algierii.- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00, 15:00-23:00 + sobota, niedziela. Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek zarządzanie zasobami ludzkimi. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 i pół roku udokumentowanego doświadczenia na ww. stanowisku. Wymagane doświadczenie w kontaktach z klientem zagranicznym. Wymagana znajomość algierskiego rynku w zakresie paliw i produktów pochodnych. Wymagana znajomość języka angielskiego i francuskiego w mowie w stopniu zaawansowany, w piśmie w stopniu zaawansowanym.
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Katowice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Warszawa (mazowieckie)
HARMONOGRAMOWANIE, ORGANIZACJA I NADZOROWANIE PRAC ZWIĄZANYCH Z KALIBRACJĄ APARATURY KONTROLNO -POMIAROWEJ, KALIBROWANIE I LEGALIZOWANIE URZĄDZEŃ,NADZÓR NAD REMONTAMI I PRZEGLĄDAMI MASZYN PRODUKCYJNYCH ORAZ SYSTEMÓW POMOCNICZYCH, UDZIAŁ I NADZOROWANIE PROCESÓW REWALIDACYJNYCH URZĄDZEŃ PRODUKCYJNYCH , UDZIAŁ W PROJEKTACH MODERNIZACYJNYCH, WDRAŻANIU NOWYCH ROZWIĄZAŃ TECHNICZNYCH I URZĄDZEŃ, TWORZENIE DOKUMENTACJI WEWNĄTRZZAKŁADOWEJ (PROCEDURY,INSTRUKCJE) ZGODNYCH ZE STANDARDAMI GMP, WSPÓŁPRACA Z SERWISAMI ZEWNĘTRZNYMI, NADZÓR NAD DOKUMENTACJĄ .
CHEMA-ELEKTROMET SPÓŁDZIELNIA PRACY - 2017-12-28 - Rzeszów (podkarpackie)
specjalista ds. sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Leszno (wielkopolskie)
- pozyskiwanie i obsługa kontrahenta B2B (w tym obsługa dotychczasowych kilentów), budowanie długotrwałych relacji,- negocjowanie warunków sprzedaży- przyjmowanie i realizacja zamówień- prezentacja oferowanych produktów ( m.in. podczas targów)- obsługa posprzedażowa klienta,- poszukiwanie niszy na rynku - nowych rynków/produktów do zbytu.
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie min. średnie, 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane w firmie produkcyjnej), komunikatywna znajomość języka angielskiego, bardzo dobra organizacja pracy oraz samodzielność, asertywność i komunikatywność. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za zaopatrywanie firmy produkcyjnej w materiały niezbędne do funkcjonowania, terminowa realizacja zakupów materiałowych (produkcyjnych i nieprodukcyjnych) na podstawie zleceń poszczególnych komórek, badanie rynku pod kątem potrzeb organizacyjnych i wyszukiwanie potencjalnych dostawców oraz wykonawców, kontakty i relacje z dostawcami, stała poprawa warunków współpracy, zapytanie handlowe, negocjowanie cen i warunków zamówienia, składanie zamówień przygotowywanie umów, wybór najkorzystniejszych ofert, kontrola cen zamawianych towarów i usług, prowadzenie działań mających na celu zagospodarowanie materiałów zbędnych i nadmiernych, przeprowadzanie inwentaryzacji, obsługa floty samochodowej przedstawicieli handlowych ( ubezpieczenia, przeglądy itp.). Kontakt z pracodawcą osobisty, telefoniczny bądź e-mailowy: monika.huk (at) adanex.pl.
ADANEX SP. Z O.O. - 2017-01-18 - Radlin (śląskie)
zarządzanie zespołem, współpraca z business partnerem, planowanie budżetu
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Poznań (wielkopolskie)
zgodny ze st.
Milickie Centrum Medyczne sp. z o.o. - 2017-05-31 - Milicz (dolnośląskie)
zarządzanie działem sprzedaży marketu budowlanego
ARTEKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Kompleksowe koordynowanie prac związanych z pisaniem, przygotowywaniem i składaniem wniosków aplikacyjnych, zgodnie z wytycznymi i metodologią pisania projektów oraz dokumentów towarzyszących.Rozliczane projektów krajowych oraz współfinansowanych środkami UE zgodnie z procedurami oraz standardami firmy, w tym przygotowywanie sprawozdań okresowych i końcowych, wniosków o płatności, harmonogramów płatności, rozliczeń końcowych pod względem formalnym i finansowym, analiza zrealizowanych kosztów, nakładów projektów w wnioskiem projektowym, planem, budżetem projektu.Doradztwo i prowadzenie analiz pod kątem możliwości pozyskania dofinansowania.Monitoring dostępności funduszy i źródeł dofinansowania
BOCHYŃSKI SEBASTIAN SMB CONSULTING - 2018-04-10 - Lublin (lubelskie)
montowanie w/g projektów mebli kuchennych,pokojowych,łazienkowych i innych w/g zleceń
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Skawina (małopolskie)
Obsługa klienta ze standardami, aktywna sprzedaż, naprawa sprzętowa i programowa telefonów, tabletów, GPS, praca na stoisku w hipermarkecie.
InterKadra Sp. z o.o. Agencja Pracy i Doradztwa Personalnego - 2016-10-05 - Gdynia (pomorskie)
Opracowanie strategii rozwoju sieci sprzedaży, tworzenie nowoczesnych narzedzi sprzedaży, obsługa sklepu internetowego i strony www. budowanie sieci odbiorców
Firma Siwińscy s.c. Barbara Siwińska, Zdzisław Siwiński - 2018-09-06 - Pogorzel (mazowieckie)