SPECJALISTA DS. REKRUTACJI Toruń oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. REKRUTACJI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Przyjęcie i pomoc przy wupełnianiu dokumentów potrzebnych do zatrudnienia pracowników tymczasowych. Rekrutacja kandydatów. Tłumaczenie dokumentacji polskiej na język rosyjski i ukraiński. Koordynacja przepływu dokumentacji pracowniczej. Nadzór nad stanem mieszkań użyczanych pracownikom.
Data publikacji: 2019-11-22
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przyjęcie i pomoc przy wupełnianiu dokumentów potrzebnych do zatrudnienia pracowników tymczasowych. Rekrutacja kandydatów. Tłumaczenie dokumentacji polskiej na język rosyjski i ukraiński. Koordynacja przepływu dokumentacji pracowniczej. Nadzór nad stanem mieszkań użyczanych pracownikom.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy jest to praca tymczasowa?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. REKRUTACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku min. 6 miesięcy. Znajomość podstaw prawa pracy, biegła znajomość języka ukraińskiego i rosyjskiego w mowie i piśmie. Godziny pracy 08:00-16:00.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
Mazowiecka 49a, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Mazowiecka
Numer budynku pracodawcy: 49a
danePracodawcy_nrKraz: 10193
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 22.11.2019
Oferta pracy ważna do: 29.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 22.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 22.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ec0c5bddfd493cad991f204d1b4b7c06
Podobne oferty pracy
sprzedaż towarów
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2018-03-28 - Chojnice (pomorskie)
nadzór technologicnad realizacją produkcji, programowanie maszyn
REMSOD SP Z O O - 2017-02-27 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2000 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-24 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie działań promocyjnych, marketingowych oraz sprzedaży instrumentów muzycznych i akcesoriów muzycznych. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert.Budowanie długotrwałych relacji biznesowych. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz reprezentowanie jej na spotkaniach.Proponowane wynagrodzenie brutto 2500 podstawa + premia.Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. System jednozmianowy w godz.: 9.00-17.00
SILESIA MUSIC CENTER SP. Z O. O. - 2018-11-08 - Kęty (małopolskie)
zarządzanie danymi marketingowymi, sporządzanie planów marketingowych, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2019-03-12 - Młodocin Mniejszy (mazowieckie)
Planowanie, koordynowanie i kontrolowanie wszystkich działań marketingowych w firmie, dbanie o wizerunek firmy.
TECH-MEDIA Sp. z o.o. - 2017-11-07 - Siedlce (mazowieckie)
Prace zlecone, w okresach wzmożonych dostaw/załadunków/sprzedaży w magazynach i sortowni owoców firmy, przy sortowaniu, kalibrowaniu, pakowaniu, przygotowywaniu towaru do transportu-sprzedaży, przy załadunku- w szczególności eksportu towarów za granicę, komunikacja w języku ukraińskim z kierowcami
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Dąbrówka Stara (mazowieckie)
SZUKANIE ODBIORCÓW POLSKICH OWOCÓW I WARZYW NA RYNKACH WSCHODNICH I EUROPEJSKICH; PROWADZENIE NEGOCJACJI HANDLOWYCH; PROWADZENIE DOKUMENTACJI SPRZEDAŻOWEJ.
kontakt przez PUP - 2019-06-25 - Grójec (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, zgłaszanie i wyrejestrowanie z ubezpieczęń społecznych i zdrowotnych pracowników, sporządzanie list płac, deklaracji ZUS i US, wystawianie faktur, prowadzenie ubezpieczenie grupowego pracowników, wykonywanie innych czynności z zakrsu księgowości.e
"AGROMINOR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-26 - Mokrzeszów (dolnośląskie)
prace porządkowe na terenie miasta m.in. przycinka drzew, krzewów, czyszczenie przepustów drogowych, koszenie trawników, pielęgnacja zieleni, odśnieżanie, pomoc przy drobnych pracach remontowych: chodników, budynków komunalnych oraz urzędu
kontakt przez PUP - 2019-10-28 - Bochnia (małopolskie)
- czynności logistyczne związane z realizacją projektów szkoleniowych na terenie całego kraju (m.in. wynajem lokali, uruchamianie i zamykanie oddziałów terenowych),- pozyskiwanie uczestników szkoleń zawodowych na terenie całego kraju,- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z instytucjami i firmami, zaangażowanymi w proces rekrutacji uczestników szkoleń zawodowych,- poszukiwanie potencjalnych wykonawców usług szkoleniowych (firmy szkoleniowe, trenerzy) oraz usług rynku pracy (doradcy zawodowi, pośrednicy pracy) na terenie całego kraju, ustalanie warunków współpracy,- wsparcie uczestników szkoleń w realizacji stażu zawodowego oraz pozyskaniu zatrudnienia, po ukończonym szkoleniu zawodowym.umowa na czas określony, 3 miesięcznyKontakt z pracodawcą: 725220402 lub projekty (at) brokerhr.pl
Enterprise Investment Zarządzanie Ryzykiem Katarzyna Książek - 2016-11-18 - Wrocław (dolnośląskie)
przyjmowanie zleceń, zapytań ofertowych, tworzenie ofert, potwierdzenie zamówień, obsługa klienta; planowanie wysyłek, organizacja transportów, przygotowywanie dokumentacji do wysyłek, kontakt z urzędem celnym; rozliczanie projektów, wystawianie faktur eksportowych oraz faktur krajowych; zarządzanie zmianami w trakcie trwania projektów; wysokość wynagrodzenia 2800 brutto do negocjacji; godziny pracy: 7.00- 15.00
Tritec Production Sp z o.o. - 2017-01-20 - Redzikowo (pomorskie)
Obsługa klienta . Rozładunek towarów . Układanie towarów . Obsługaprogramu sprzedażowego, praca w godz. 9-17
A-Z Gastro ELŻBIETA RURYNKIEWICZ - 2016-04-19 - Opole (opolskie)
Mailowa korespondencja z klientami ukraińsko i rosyjskojęzycznymi; przygotowywanie zamówień mailowych do wysyłki, kontakt telefoniczny z ukraińsko i rosyjskojęzycznymi klientami. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15.
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Janki (mazowieckie)
Koordynacja współpracy pracodawcy z kontrahentami oraz z potencjalnnymi kontrahentami z Chińskiej Reoubliki Ludowej: prowadzenie korespondecji, udzielanie pracodawcy porad i wyjaśnień w zakresie specyfiki działalności chińskich przedsiębiorców i administracji oraz chińskich zwyczajów biznesowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Ćmielów (świętokrzyskie)
Telefoniczne pozyskiwanie klientów, posprzedażowa opieka nad klientami firmy również z rynku ukraińskiego, praca zdalna, realizacja zamówień klientów, współpraca i kontakt z magazynem produkcyjnym na Ukrainie, raportowanie sprzedażowe w języku polskim i ukraińskim, szkolenia sprzedażowe oraz produktowe, kontrola i uzupełnianie stanów magazynowych magazynu w Polsce.
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Kraków (małopolskie)
ANALIZA SPRAWY OSOBY POSZKODOWANEJ W WYPADKU KOMUNIKACYJNYM, PISANIE WNIOSKÓW DO UBEZPIECZYCIELI, ROZMOWA Z KLIENTEM O ETAPIE SPRAWY, PISANIE ODWOŁAŃ, NAKAZÓW, NADZÓR NAD PROCESEM LIKWIDACJI PROWADZONYCH SZKÓD WYMAGNIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE PREFEREOWANE ADMINISTRACJA, EKONOMIA, PRAWO, UBEZPIECZENIA, DOBRA ORGANIZACJA CZASU PRACY, UMIEJĘTNOŚC PRACY Z KLIENTEM, ŁATWOŚĆ FRMUŁOWANIA MYŚLI, PISANIA, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU OFFICE, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE, MILE WIDZIANA PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W STOPNIU PODSTAWOWYM CV NA ADRES EMAIL:P.LIEBNER (at) AKA-ODSZKODOWANIA.PL
Aka Dochodzenie Odszkodowań Patryk Liebner - 2017-02-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Produkcja reklam wizualnych, kasetonów świetlnych, liter podświetlanych, wyrobów z tworzyw sztucznych.
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Ciemne (mazowieckie)
prowadzenie doradztwa w zakresie dostosowania gospodarstw rolnych do obowiązujących standardów i wymagań dotyczących ochrony środowiska, wypełnianie wniosków i innych dokumentów niezbędnych do ubiegania się o pomoc finansową lub współfinansowanie ze środków pochodzących z funduszy krajowych i zagranicznych, wdrażanie i upowszechnianie prośrodowiskowych zachowań i zasad wzajemnej zgodności, organizowanie szkoleń dla rolników i mieszkańców obszarów wiejskich w zakresie ochrony środowiska; praca w godzinach od 07:30 do 15:30
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego Barzkowice - 2019-04-04 - Barzkowice (zachodniopomorskie)
kontrola jakości pracy na produkcji
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie sprzedaży detalicznej/indywidualnej produktów IQOS
kontakt przez OHP - 2019-12-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie kompleksowej księgarni budżetowej szkół lub przedszkoli wraz z ZFSS, sporządzanie sprawozdań Rb, dokumentacji do wypłat dotacji dla niepublicznych przedszkoli. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00. Wynagrodzenie 3 100,00 zł brutto + wysługa.
Centrum Usług Oświatowych Miasta Piastowa - 2019-12-09 - Piastów (mazowieckie)
Obsługa zakupu materiałów i sprzedaży wyrobów
Bierutowska Spółdzielnia Niewidomych BIERSIN - 2016-03-09 - Bierutów (dolnośląskie)
wsparcie przełożonego, zarządzanie obszarem, obsługa klienta na najwyższym poziomie
TESCO POLSKA Sp. z o.o. - 2016-06-29 - Ruda Śląska (śląskie)
• Profesjonalna obsługa klientów w salonie• Analizowanie potrzeb klientów w celu dostosowania produktów• Aktywna sprzedaż produktów• Realizacja celów sprzedażowych• Budowanie długofalowych relacji z klientem
ManpowerGroup Sp. z o.o. - 2016-03-02 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej, Przygotowywanie dokumentacji płacowej oraz sporządzanie listy płac, Naliczanie urlopów, chorobowych i pozostałych świadczeń wypłacanych pracownikom, Zawieranie, rozwiązywanie i naliczanie umów, Rozliczanie czasu pracy, Prowadzenie akt osobowych, Współpraca z pozostałymi działami , Sporządzanie raportów i zestawień na potrzeby Zarządu.Wymagania:Wykształcenie wyższe, Min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, Umiejętność obsługi programów kadrowo-płacowych, Samodzielność, komunikatywność, zaangażowanie oraz terminowość, Bardzo dobra znajomość zagadnień Prawa Pracy, ZUS oraz przepisów podatkowych, Obsługa urządzeń biurowych, Dobra znajomość pakietu Ms Office.
UNIKADR BIURO DORADZTWA PERSONALNEGO - 2016-01-20 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
promocja firmy na rynkach wschodnich, kontakt i pozyskiwanie kontrahentów ze Wschodu (Rosja, Ukraina, Białoruś)
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Trzebinia (małopolskie)
wykonywanie przęseł dekoracyjnych na szczególne zamówienie
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Zielona Góra (lubuskie)
Kontakt osobisty lub tel: 516 004 848(w celu umówienia się na spotkanie).Praca na 1 zmianę w godz. 8-16.Zamawianie części do przyczep oraz naczep.
ZASŁAW TSS Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-07-25 - Andrychów (małopolskie)
Prowadzenie zamówień na roboty budowlane, usługi i dostawy, zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych, zaopatrzenie w materiały i odczynniki chemiczne, prowadzenie dokumentacji dot. przeglądów instalacji elektrycznej, odgromowej, gazowej, kominów i przewodów wentylacyjnych.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Bielsku-Białej - 2017-09-13 - Bielsko-Biała (śląskie)