SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Piastów oferta pracy Centrum Usług Oświatowych Miasta Piastowa
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 100 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie kompleksowej księgarni budżetowej szkół lub przedszkoli wraz z ZFSS, sporządzanie sprawozdań Rb, dokumentacji do wypłat dotacji dla niepublicznych przedszkoli. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00. Wynagrodzenie 3 100,00 zł brutto + wysługa.
Data publikacji: 2019-12-09
Lokalizacja: Piastów (mazowieckie)
Pracodawca: Centrum Usług Oświatowych Miasta Piastowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Popiełuszki 12, 05-820 Piastów, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie kompleksowej księgarni budżetowej szkół lub przedszkoli wraz z ZFSS, sporządzanie sprawozdań Rb, dokumentacji do wypłat dotacji dla niepublicznych przedszkoli. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00. Wynagrodzenie 3 100,00 zł brutto + wysługa.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piastów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pruszkowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piastów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.12.2019
Nazwa pracodawcy: Centrum Usług Oświatowych Miasta Piastowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Adres pracodawcy:
Popiełuszki 12, 05-820 Piastów, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv lub skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: pruszkowski
Gmina pracodawcy: Piastów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piastów
Ulica pracodawcy: Popiełuszki
Numer budynku pracodawcy: 12
Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-księgowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 09.12.2019
Oferta pracy ważna do: 30.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 09.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?57548210fd2a8fadc9f9a83b92f8f825
Podobne oferty pracy
Analiza dokumentacji wykonywanie kosztorysów ofertowych, przygotowanie harmonogramów prac, Planowanie dostaw, analiza postępu prac, rozliczanie projektów.WYMAGANIA:wykształcenie wyższe techniczne budowlaneuprawnienia : prawo jazdy kat. B umiejetności : znajomość pakietu MS Office, AUTOCADZnajomość języków niemieckiego lub angielskiego w stopniu B2.KONTAKT Z PRACODAWCĄ: tel: 885600201
MDM POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-08 - Bobrówka (podkarpackie)
Asystent projektanta
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Sarzyna (podkarpackie)
Wykształcenie min.średnie, specjalność: handel, finanse, marketing. Minimum rok stażu pracy na podobnym stanowisku. Bardzo dobra znajomość j.angielskiego lub niemieckiego, znajomosć programu Subiekt GT lub podobny, obsługa MS Office, prawo jazdy kat.B. przygotowywanie ofert handlowych. koordynowanie procesu zamówień-koordynacja procesu wysyłki towaru do klienta. obsługa bieżących klientów i pozyskiwanie nowych z rynku instalacji elektrycznych i komputerowych. Korespondecja handlowa z kontrahentami w Niemczech i Belgi. Przygotowanie szkoleń i prezentacji dla klientów. Kontakt telefoniczny z pracodawcą.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Rybnik (śląskie)
Specjalista ds. kredytów
F.U.H.P. "BARTEL" Piotr Bartoń - 2017-05-10 - Tarnów (małopolskie)
obsługa procesu zakupu, prowadzenie negocjacji warunków zakupowych z dostawcami
kontakt przez PUP - 2018-11-27 - Białogard (zachodniopomorskie)
-administrowanie pojazdami służbowymi: przeglądy OBT, przeglądy eksploatacyjne pojazdów, karty flotowe dot. zakupu paliwa-rejestracja pojazdów służbowych (po wykupie z leasingu, pojazdy nowe)-zakup oraz sprzedaż pojazdów służbowych-pomoc z zakresie likwidacji szkód komunikacyjnych -pomoc z zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych pojazdów służbowych-zakup i koordynacja wymiany opon-współpraca z sekretariatem w zakresie funkcjonowania biura
IZOHAN Sp. z o.o. - 2018-03-21 - Gdynia (pomorskie)
Praca na stanowisku nierobotniczym w Dziale ds. Nadzoru Technicznego.- Dysponowanie i kontrola dotrzymywania zadanych parametrów nośnika ciepła dostarczanego przez źródła (Elektrociepłownie, Kotłownie),- Nadzór i monitorowanie parametrów nośnika ciepła w sieciach, stacjach wymienników i kotłowniach,- Analiza danych w celu optymalizacji pracy sieci ciepłowniczej,- Organizowanie i koordynowanie robót awaryjnych zabezpieczających ciągłość dostawy ciepła,- Koordynacja prac eksploatacyjnych, konserwacyjnych, remontowych oraz inwestycyjnych prowadzonych na terenie Spółki,- Współpraca ze służbami dyspozytorskimi źródeł i odbiorców,- Przyjmowanie i przekazywanie właściwym komórkom, zewnętrznych zgłoszeń i interwencji,- Prowadzenie dokumentacji zgodnie z przyjętym standardem.wynagrodzenie zasadnicze 3500 zł brutto + premia regulaminowa + pozostałe świadczenia wynikające z zapisów ZUZP
SPÓŁKA CIEPŁOWNICZO-ENERGETYCZNA JAWORZNO III SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-28 - Jaworzno (śląskie)
Pozyskiwanie klientów i kontaktów na bliskim wschodzie w związku z dużym zainteresowaniem produktami firmy na tamtejszym rynku.
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Jarosław (podkarpackie)
zarządzanie nieruchomosciami firmowymi (najem powierzchni)
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Kraków (małopolskie)
Obsługa sklepu internetowego, wprowadzanie nowych produktów, przygotowywanie materiałów prezentacyjnych, realizacja zamówień
kontakt przez PUP - 2018-12-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
prace biurowe, usługi finansowe, stanowisko do przyuczenia
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Zabrze (śląskie)
Współpraca w zakresie opracowywania dokumentacji planistycznej, sporządzanie analiz, sprawozdań i informacji z zakresu działalności jednostek. Opracowywanie dokumentacji dotyczącej bieżącej realizacji zadań.
kontakt przez OHP - 2018-08-06 - Kraków (małopolskie)
organizacja i realizacja procesów usługowych pod względem ilości, jakości i norm techniczno - technologicznych
FUGA SPÓŁKA Z O.O. - 2016-05-11 - Gubin (lubuskie)
Naprawa pojazdów i konserwacja
kontakt przez PUP - 2019-06-03 - Bytów (pomorskie)
pozyskiwanie klientów, obsługa transakcji handlowych, utrzymywanie kontaktów z klientami
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Poznań (wielkopolskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Warszawa (mazowieckie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-09-16 - Warszawa (mazowieckie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami, pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu standardowych i niestandardowych zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi. Bezpośredni kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Kraków (małopolskie)
sprzedaż wyrobów i promocja firmy
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Brzeg (opolskie)
Staż w Kołobrzegu w godzinach 8-16.Wykształcenie średnie.Sprzedaż produktów telefonicznie mailowo online.
kontakt przez PUP - 2019-03-26 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
- obsługa kadrowa i płacowa;- bieżąca znajomość wszystkich przepisów, instrukcji, zarządzeń;- sporządzanie list płac dla pracowników; - przekazywanie informacji i deklaracji rozliczeniowych do ZUS; - obliczanie zasiłków z tytułu choroby, macierzyństwa, zasiłków opiekuńczych i innych;- sporządzanie rozliczeń z Urzędem Skarbowym i rocznych rozliczeń podatkowych /PIT/,- prowadzenie akt osobowych pracowników;- przygotowywanie umów, świadectw pracy i dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy;- prowadzenie i ustalanie urlopów oraz ewidencji czasu pracy pracowników;- sporządzanie sprawozdań m.in. do GUS, SIO i innych;- sporządzanie wymaganych analiz potrzebnych do sprawozdawczości;- rozliczenie godzin ponadwymiarowych nauczycieli;- kierowanie pracowników na badania lekarskie;- obsługa kancelaryjna, obsługa interesantów i udzielanie informacji;- przyjmowanie i wysyłanie korespondencji szkolnej;- prowadzenie spraw uczniowskich (księgi uczniów, zaświadczenia, legitymacje, duplikaty świadectw, odpisy i kopie); - na zlecenie kadry kierowniczej przygotowywanie projektów pism oraz przedstawianie uprawnionym osobom do podpisu;- zapewnienie sprawnego obiegu informacji wewnątrz szkoły; - prowadzenie niezbędnych rejestrów spraw, terminarzy; - inne prace zlecone przez głównego księgowego i kadrę kierowniczą.
Zespół Szkół im. Andrzeja Średniawskiego w Myślenicach - 2017-10-18 - Myślenice (małopolskie)
prace związane z obsługą pojazdów, prowadzenie dokumentacji związanych z pracą kierowców
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Piła (wielkopolskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-10-17 - Warszawa (mazowieckie)
nauka poruszania sie po rynku azjatyckim,
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Ruda Śląska (śląskie)
Sporządzanie opinii w sprawach rodzinnych i opiekuńczych oraz w sprawach nieletnich, w zakresie specjalności stanowiska.
Sąd Okręgowy w Płocku - 2016-04-08 - Płock (mazowieckie)
Staż z PO WER na 6 miesięcy dla osób do 30 roku życia (- dla osób do 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone w okresie 4 miesięcy od daty rejestracji - dla osób powyżej 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone od momentu przystąpienia do projektu)MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU I ZGŁASZANIA KANDYDATÓW: TEOFILA FIRLIKA 20GODZ.PR.: 7.30-15.30WYMAGANIA ORGANIZATORA: DOJRZAŁOŚĆ PSYCHICZNA, EMOCJONALNA, SPRAWNOŚĆ FIZYCZNAI I INTELEKTUALNA
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Specjalista do spraw kadr i płac
kontakt przez PUP - 2019-06-17 - Nowy Sącz (małopolskie)
PROWADZENIE SPRAW PRACOWNICZYCH.
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Pruszków (mazowieckie)
wyk.średnie, 3 lata doświadczenia na sztanowisku szkoleniowca koni rasy polo, uk. kurs jeździectwa, szkoleniowiec koni rasy polo, znajomość j . angielskiego w stopniu średnim,i j. hiszpański w stopniu zaawansowanym.Zakres obowiązków: Opieka oraz pielęgnacja koni polo.Prowadzenie szkoleń dla koni polo. Współpraca z trenerem gry w polo. Przygotowywanie koni do udziau w turniejach.Miejsce pracy ŚLIWNIKI gmina Nowe Skalmierzyce, powiat ostrowski. pełen etat lub 1/2 etatu
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Śliwniki (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Warszawa (mazowieckie)