SPECJALISTA DS.PROJEKTÓW Bobrówka oferta pracy MDM POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS.PROJEKTÓW
Wynagrodzenie: od 6 000 PLN
Zakres obowiązków: Analiza dokumentacji wykonywanie kosztorysów ofertowych, przygotowanie harmonogramów prac, Planowanie dostaw, analiza postępu prac, rozliczanie projektów.WYMAGANIA:wykształcenie wyższe techniczne budowlaneuprawnienia : prawo jazdy kat. B umiejetności : znajomość pakietu MS Office, AUTOCADZnajomość języków niemieckiego lub angielskiego w stopniu B2.KONTAKT Z PRACODAWCĄ: tel: 885600201
Data publikacji: 2019-07-08
Lokalizacja: Bobrówka (podkarpackie)
Pracodawca: MDM POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:37-543 Bobrówka 104a, powiat: jarosławski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Analiza dokumentacji wykonywanie kosztorysów ofertowych, przygotowanie harmonogramów prac, Planowanie dostaw, analiza postępu prac, rozliczanie projektów.WYMAGANIA:wykształcenie wyższe techniczne budowlaneuprawnienia : prawo jazdy kat. B umiejetności : znajomość pakietu MS Office, AUTOCADZnajomość języków niemieckiego lub angielskiego w stopniu B2.KONTAKT Z PRACODAWCĄ: tel: 885600201
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.PROJEKTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bobrówka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jarosławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Laszki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali inżynierowie budownictwa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: budowlane
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: czytanie rysunków technicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość programu AUTOCAD, Excell, MS Office
Nazwa pracodawcy:
MDM POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 9, 37-500 Jarosław, powiat: jarosławski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: jarosławski
Gmina pracodawcy: Jarosław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jarosław
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 9
Profil działalności pracodawcy: naprawa i konserwacja maszyn
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali inżynierowie budownictwa
Data dodania oferty pracy: 08.07.2019
Oferta pracy ważna do: 22.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e17c41995bc11bb064feea5233d81588
Podobne oferty pracy
Obsługa kadrowa i płacowa szkoły. Dodatkowe informacje: https://belchatow.bip.gov.pl/.
kontakt przez PUP - 2018-11-22 - Bełchatów (łódzkie)
Ocenianie jakości bielizny damskiej, męskiej i dziecięcej z dokumentacją techniczną.
kontakt przez PUP - 2019-06-03 - Sieradz (łódzkie)
-bieżąca obsługa sekretariatu -rejestrowanie zdarzeń księgowych w systemieERP Optima -wprowadzenie do systemu bankowego przelewów bankowych iksięgowanie wyciągów bankowych,prowadzenie kasy firmowej i preliminarza-współpraca z firmami zewnętrznymi -inne
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Opole (opolskie)
Przyjmowanie, dystrybucja korespondencji, koordynacja obiegu dokumentów, obsługa centlai telefonicznej, zaopatrzenie biur w niezbędne artykuły biurowe
OKECHAMP S.A.-Poznań - 2017-01-09 - Borucino (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-07-26 - Warszawa (mazowieckie)
- Nadzór nad obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej- Przygotowywanie spotkań i zebrań w firmie- Składanie zamówień zakupowych- Organizacja Pracy Biura- Komunikacja zewnętrzna i wewnętrzna w imieniu Firmy
MOTA ENGIL CENTRAL EUROPE S.A. - 2019-07-10 - Niemodlin (opolskie)
Naprawa samochodw osobowych;jednia zmiana; praca od zaraz; kontakt z pracodawcą osobisty w godzinah (9-17), telefoniczny (9-17)
Usługowy Zakład Ogólnobudowlany i Wulkanizacyjny Jerzy Wszałkowski - 2016-01-14 - Słupsk (pomorskie)
Rejestrowanie i przetwarzanie zamówień i/lub zapytań otrzymanych pocztą, telefonicznie lub przez EDI; udostępnianie informacji o cenach, dostępności i harmonogramach; sugerowanie dodatkowych produktów lub usług dla klienta, sprawdzanie ograniczeń kredytowych i potwierdzenie zamówień; badanie i rozwiązywanie bardzo złożonych reklamacji i problemów klientów; komunikacja z klientami; śledzenie aktywności zleceń.
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Kraków (małopolskie)
Wyszukiwanie, gromadzenie, rejestrowanie, weryfikowanie i selekcjonowanie informacji, przechowywanie i nadzorowanie zbiorów informacji, organizowanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami i przepisami BHP, szkolenie podległych pracowników i użytkowników informacji wFirma prowadzi działalność w sektorze budowlanym i planuje rozszerzenie działalności o agencję pracy tymczasowej - chodzi o poszukiwanie zamówień, ofert, przygotowywanie ofert, zbieranie informacji o inwestycjach.praca w godz. 9-131/2 etatuMijesce pracy: Wrocław ul. Tkacka + praca w terenie
Personal Servis Group Sp. z o.o. - 2019-02-21 - Wrocław (dolnośląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Warszawa (mazowieckie)
-Współtworzenie i realizacja planów sprzedażowych w dziale eksportu-Aktywne poszukiwanie klientów i utrzymywanie dobrych relacji z kontrahentami-Prezentacja oferty-Sprzedaż i obsługa zamówień-Współpraca z agencją celną-Dbanie o dobry wizerunek firmy na rynkach zagranicznych
POLONICA D.COM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, SPÓŁKA KOMANYTOWO-AKCYJNA - 2016-01-19 - Kielce (świętokrzyskie)
Wykształcenie: wyższe techniczne; min. 5 lat stażu pracy w japońskim przed. produkcyjnym związanym z motoryzacją; język japoński - native speaker; znajomość procesu produkcji i montażu czujników NOX; zakres zadań: sporządzanie raportów do Japonii; wdrażanie unowocześnień na nowopowstałych liniach produkcyjno-montażowych czujników NOX; współpraca ze specjalistami z Japonii; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Gliwice (śląskie)
opracowywanie programów/rozkrojów na portalową przecinarkę plazmową do cięcia termicznego arkuszy blach stalowych, przygotowanie technologiczne produkcji, optymalizacja kosztów produkcji w zakresie zużycia materiałów hutniczych, analiza problemów technologicznych na poszczególnych etapachprodukcji oraz udział w ich rozwiązywanium wsparcie produkcji w obszarze sposobu wykonania oraz doskonalenie jakości wyrobów.
ENERGOMONTAŻ- PÓŁNOC BEŁCHATÓW Sp z o.o. - 2018-06-22 - Rogowiec (łódzkie)
- Odbieranie ofert. Redagowanie ofert. Nawiązywanie kontaktów handlowych. Negocjacje cen.- Wynagrodzenie: 1387,50 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%). Po okresie próbny istnieje możliwość zatrudnienia na pełny etat.- Praca: 9:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana umiejętność obsługi komputera. Kontakt telefoniczny (Tel. 510-073-023) lub e-mail: k.michalska (at) marketmediasystem.com
"MARKET MEDIA SYSTEM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-08 - Katowice (śląskie)
Samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych.
Bixen Sp. z o. o. - 2018-06-27 - Gdańsk (pomorskie)
opracowywanie kompleksowej reklamy instytucji, współpraca z mediami, przygotowywanie i negocjonowanie umów patronackich, opracowywanie tekstów reklamowych do newsletera, ulotek, folderów, banerów, współpraca z wydziałami promocji gminy i powiatu, koordynowanie stron instytucji i na FB, monitorowanie wizerunku instytucji w mediach tradycyjnych i elektronicznych
CENTRUM KULTURY - 2019-05-15 - Piaseczno (mazowieckie)
-
TAD-MET sj Teresa , Tadeusz, Jarosław Ostrowscy, - 2016-06-14 - Kościerzyna (pomorskie)
-prowadzenie bieżących spraw administracyjnych, w tym przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, obsługa centrali telefonicznej;-prowadzenie spraw socjalno-kadrowych pracowników;-opracowywanie projektów regulaminów wewnętrznych, zarządzeń, instrukcji i pism urzędowych;-kontrola i rozliczanie pracowników z czasu pracy;-prowadzenie dokumentacji pracowników (akta osobowe, ewidencja zatrudnienia, ewidencja szkoleń, badań lekarskich itp.);-sporządzanie listy płac;-opracowywanie harmonogramów czasu pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy, listy obecności, kart urlopowych;-rozliczenia z Urzędem Skarbowym, ZUS i GUS;-przygotowywanie umów o pracę, aneksów do umów, świadectw pracy oraz innych dokumentów dotyczących zatrudnienia wymaganych przepisami;-prowadzenie dobrowolnych ubezpieczeń pracowniczych;-prowadzenie raportu kasowego, realizacja przelewów bankowych;-prowadzenie spraw polityki bezpieczeństwa informatycznego i IODO;-prowadzenie dokumentacji dotyczącej udzielania zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;-sporządzanie umów cywilnoprawnych, prowadzenie rejestrów umów;-wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych.
Gminny Ośrodek Turystyki, Sportu i Rekreacji "NAUTICA" - 2018-09-04 - Gorzyce (śląskie)
- GK FARMACOL to jeden z największych dystrybutorów farmaceutycznych w Polsce, łączący doświadczenie i najlepsze tradycje polskiego biznesu z nowoczesnym sposobem zarządzania. Atutem naszej firmy są wysoko wykwalifikowani eksperci ściśle współpracujący na każdym stanowisku pracy. Jeśli cenisz sobie profesjonalizm, chcesz wyznaczać nowe kierunki rozwoju, lubisz podejmować nowe wyzwania i chcesz uczestniczyć w naszym sukcesie, a do każdego zadania podchodzisz indywidualnie. Dołącz do grupy fachowców, którzy zmieniają oblicze biznesu- zostań współtwórcą sukcesu Grupy Kapitałowej FARMACOL. Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko: Specjalista ds. Kadr i Płac. Miejsce pracy : ul. Rzepakowa 2, 40-541 Katowice.- Opis stanowiska: realizacja procesów personalnych w zakresie nawiązywania i rozwiązywania umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, sporządzanie list płac, przygotowywanie deklaracji podatkowych, sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo- płacowych, sporządzanie, prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji osobowej pracowników, przygotowywanie dokumentów kadrowych pracowników.- Firma oferuje: zatrudnienie w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się organizacji, możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym zespole, uczestnictwo w ciekawych projektach w ramach Grupy Kapitałowej, dodatkowe benefity w postaci ubezpieczenia na życie i karty Multisport.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto wynagrodzenie zasadnicze + 500 zł premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony 2 lata. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie, min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze kadrowo - płacowej dla min. 250 osób, biegła obsługa MS Office (w szczególności Excel), bardzo dobra znajomość programu Płatnik, rozwinięte zdolności analityczne, znajomość zagadnień z zakresu kadr, dobra organizacja czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, sumienność, dokładność.
FARMACOL ITB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-10 - Katowice (śląskie)
organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP, ochrony ppoż., ergonomii i ochrony środowiska; analizowanie rynku i ofert konkurencji; pozyskiwanie nowych klientów; utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi; tworzenie ofert handlowych; realizowanie planów sprzedażowych; reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych; proponowanie działań usprawniających sprzedaż; sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.Umowa zlecenie około 188h w m-cu, dyspozycyjność w godz. 6-19Proponowany okres zatrudnienia 3 lataMiejsce pracy: ul. Tęczowa Wrocław, pow. wrocławski
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Rozliczanie produkcji, fakturowanie.
Maciej Kizior Company Solo - 2017-05-08 - Radomyśl Wielki (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Warszawa (mazowieckie)
kadry, płace, prowadzenie biura,
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Ruda Śląska (śląskie)
Prowadzenie rekrutacji pracowników tymczasowych głównie z Ukrainy.Tworzenie baz, sprawozdań, organizacja przyjazdów pracowników, zakwaterowanie, szkolenie, badania, wdrażanie pracownika na stanowisko oraz kontakt z klientami.
M&K Enterprise Sp.zo.o. - 2018-12-19 - Gdynia (pomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Warszawa (mazowieckie)
Organizacja transportu, obsługa zamówień, nadzór nad pracą kierowców
"AGROCHEM Puławy"Sp. z o.o. w Człuchowie - 2016-10-11 - Człuchów (pomorskie)
-Utrzymywanie kontaktów z obecnymi dostawcami, wyszukiwanie nowych potencjalnych dostawców-Opracowywanie planu zakupów-Negocjowanie warunków z kontrahentami-Analiza cen, warunków dostaw-Określanie i zamawianie odpowiedniej ilości i rodzaju produktów-Prowadzenie rejestrów dostawców i towarów-Nawiązywanie kontaktów osobistych, mailowych, telefonicznych z potencjalnymi kontrahentami, instytucjami-Zbieranie i analiza informacji na temat potencjalnych kontrahentów-Wybór kontrahentów-Reprezentowanie firmy
FATPOL TOOLS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-05 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)
Planowanie,koordynacja i realizacja działań marketingowych firmy.
Kutnowskie Zakłady Drobiarskie Exdrob S.A. Kutno - 2016-03-31 - Kutno (łódzkie)
Wsparcie Dyrektora Oddziału w kwestiach administracyjnych oraz organizacyjnych, obsługa biura w szczególnosci w zakresie obsługi firmowej poczty tradycyjnej oraz elektronicznej. dbanie o prawidłowy obieg informacji i dokumentów w firmie. Pomoc w organizowaniu spotkań i podrózy słuzbowych pracowników, ewidencja i rozliczanie delegacji. Organizowanie spotkań Dyrektora Oddziału, współpraca z innymi działami w firmie. Pomoc w zadaniach realizowanych przez specjalistę ds. kadrowych, dbanie o wizerunek pracodawcy i estetyke biura. Praca w godzinach 7-15.
CONTROLTEC sp. z o.o. - 2017-03-07 - Płock (mazowieckie)
Specjalista ds. sprzedaży akcesoriów meblowych.
Centrum Matateriałów Budowlanych EURO-PŁYTA Paszkowscy Spółka Jawna - 2017-10-24 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)