SPECJALISTA ZARZĄDZANIA INFORMACJĄ Wrocław oferta pracy Personal Servis Group Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA ZARZĄDZANIA INFORMACJĄ
Wynagrodzenie: do 1 400 PLN
Zakres obowiązków: Wyszukiwanie, gromadzenie, rejestrowanie, weryfikowanie i selekcjonowanie informacji, przechowywanie i nadzorowanie zbiorów informacji, organizowanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami i przepisami BHP, szkolenie podległych pracowników i użytkowników informacji wFirma prowadzi działalność w sektorze budowlanym i planuje rozszerzenie działalności o agencję pracy tymczasowej - chodzi o poszukiwanie zamówień, ofert, przygotowywanie ofert, zbieranie informacji o inwestycjach.praca w godz. 9-131/2 etatuMijesce pracy: Wrocław ul. Tkacka + praca w terenie
Data publikacji: 2019-02-21
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Personal Servis Group Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tkacka 47, 54-138 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wyszukiwanie, gromadzenie, rejestrowanie, weryfikowanie i selekcjonowanie informacji, przechowywanie i nadzorowanie zbiorów informacji, organizowanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami i przepisami BHP, szkolenie podległych pracowników i użytkowników informacji wFirma prowadzi działalność w sektorze budowlanym i planuje rozszerzenie działalności o agencję pracy tymczasowej - chodzi o poszukiwanie zamówień, ofert, przygotowywanie ofert, zbieranie informacji o inwestycjach.praca w godz. 9-131/2 etatuMijesce pracy: Wrocław ul. Tkacka + praca w terenie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 1 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA ZARZĄDZANIA INFORMACJĄ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista zarządzania informacją
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 1 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Wyszukiwanie informacji w internecie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Wyszukiwanie i analiza informacji oraz wyciąganie wniosków
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, staż pracy 1 rok, wyszukiwanie informacji w internecie, wyszukiwanie i analiza informacji oraz wyciąganie wniosków, znajomośc jęz. angielskiego poziom B2Niezbędne cechy: uczciwość, dokładność, odpowiedzialność, zaangażowanie, komunikatywność, logiczne myślenie.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Personal Servis Group Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Stanisława Leszczyńskiego 4, 50-078 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Stanisława Leszczyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista zarządzania informacją
Data dodania oferty pracy: 22.02.2019
Oferta pracy ważna do: 15.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 22.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 21.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sporządzanie listy płac, obsługa kadrowa pracowników, prowadzenie dokumentacji personalnych rejestrowanie i wyrejestrowywanie pracowników z ubezpieczeń społecznych rozliczanie zaliczek na podatek dochodowy składanie raportów do ZUS, GUS i PFRON
Property Security Service sp. z o.o. - 2017-01-18 - Łódź (łódzkie)
rozliczanie kontrahentów, wystawianie faktur, współpraca z księgowym
P.H.U. SJ-SOLO JERZY SEKUŁA - 2018-07-10 - Świebodzin (lubuskie)
Określenie zakresu i planu projektu, zaplanowanie, wdrożenie, koordynacja i kontrola wszystkich zadań związanych z projektem, kontrola zysków i kosztów realizowanego projektu. Wymagania: wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe, mile widziany staż pracy, dobra znajomośc j. niemieckiego, komunikatywność, podejmowanie decyzji, odpornośc na stres, organizacja pracy własnej i innych.
INTERKADRA Sp. z o.o. - 2017-04-28 - Dębogórze (pomorskie)
jw.
GRUPA CONTACTHOUSE.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-14 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
EUROP ASSISTANCE POLSKA SPÓŁKA Z O.O. - 2017-01-25 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Poznań (wielkopolskie)
sprzedaż towarów, obsługa klientów, sporządzanie zamówień w języku chińskim
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa klienta w sklepie. Sprzedaż artykułów medycznych za gotówkę i na refundację. Kontakt ze środowiskiem medycznym/reklama sklepu w środowisku medycznym.
LEMAR E. Czyża, P. Bieleń Sp.j. - 2016-11-04 - Gdańsk (pomorskie)
Sprzedaż stolarki PCV i ALU, pozyskiwanie nowych klientów
ECOPROF Sp. z o.o. - 2016-07-04 - Adamówka (podkarpackie)
pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji z kontrahentami z Azji, Przygotowanie ofert handlowych, utrzymywanie kontaktów z klientami z Azji, zawieranie umów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Bochnia (małopolskie)
prowadzenie samochodu ciężarowego z naczepą Kontakt telefoniczny: 413451082, 501463189
TRANSPORT CIĘŻAROWY PAWEŁ BORKOWSKI, Kostomłoty Drugie, ul. Urzędnicza 84 Miedziana Góra - 2016-08-30 - Kielce (świętokrzyskie)
Wykształcenie: min.średnie; angielski na poziomiemin.B2;zakres obowiązków: dążenie do stworzenia relacji klient="Twój przyjaciel"; szukanie nowych i obsługa obecnych Klientów; przygotowywanie ofert; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
IDEA Arkadiusz Kardyś - 2017-10-20 - Gliwice (śląskie)
Prowadzenie terapii zajęciowej w pracownik komputerowej z wykorzystaniem różnorodnych technik i metod terapii zajęciowej.
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Poniatowa (lubelskie)
Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa, sporządzanie deklaracji ZUS PIT PRFON, uprawnienia BHP, Obsługa programu Płatnik, Mile widziana znajomość programu Comarch Optima
P.H.U BORAM Bogumił Sidorowicz IMPORT-EXPORT - 2016-05-17 - Adamówka (podkarpackie)
Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej, sporządzanie list płac (wyliczanie płac, zasiłków chorobowych), obsługa programu płatnik itp.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "CLEAN-BUD" SPÓŁKA JAWNA JAROSŁAW ROMANOWSKI, HANNA ROMANOWSKA - 2017-02-02 - Gdynia (pomorskie)
dobór i sprzedaż części i akcesoriów do samochodów ciężarowych i autobusów, pozyskiwanie nowych klientów, umiejętność pracy w zespole, rok w sprzedaży i obsłudze klienta (preferowana branża motoryzacyjna)
Suder Plus Sp. z o.o. - 2015-12-31 - Gniezno (wielkopolskie)
Miejsce odbywania stażu Krapkowice.
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Krapkowice (opolskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Świdnica (dolnośląskie)
Uczestnictwo w eventach, sprzedaż
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Warka (mazowieckie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-04-22 - Warszawa (mazowieckie)
opracowywanie programów funkcjonalno-użytkowych. inwestycji, uzgodnień inwestora, wycen , weryfikowanie dokumentacji budowlanej, opracowywanie aktualizacji zestawienia kosztów zadania
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2017-08-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta w zakresie sprzedaży, przygotowywanie dokumentów sprzedaży, ofert, udział w targach i innych imprezach marketingowych
YACHT POL Anna Kotlicka - 2016-08-30 - Międzylesie (warmińsko-mazurskie)
obsługa mailowa i telefoniczna klientów zagranicznych, realizacje zamówień, obsługa klienta zagranicznego
"CONSALNET" S. A. - 2016-10-13 - Wiechlice (lubuskie)
Wykonywanie prac przy budowie domów jednorodzinnych
Mateusz Prywiński Firma ogólnobudowlana "Mat-Bud" - 2018-07-25 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
- obsługa klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila, chatu, - fachowe doradztwo, - udzielanie odpowiedzi na zapytania ofertowe, - obsługa dokumentów związanych ze sprzedażą - realizacja założonych planów sprzedażowych zgodnie z polityką firmy
STARPOOL - 2019-02-25 - Wrocław (dolnośląskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta, konsultacja dokonywanych transakcji, poszukiwanie nowych producentów, bezpośredni kontakt z klientem francuskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Łódź (łódzkie)
Obowiązki służby BHP
SECURA sp. z o.o. - 2016-12-12 - Zdzieszowice (opolskie)
Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-06-01 - Łódź (łódzkie)
Wykształcenie: średnie/ wyższe; doświadczenie zawodowe nie jest wymagane; komunikatywna znajomość jęz. włoskiego; zakres obowiązków: zadania administracyjne, biurowe, logistyczne; dwie zmiany (docelowo 3 zmiany); miejsce pracy: Gliwice
"P.A.D." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-07 - Gliwice (śląskie)