SPECJALISTA DS. KREDYTÓW (O) Tarnów oferta pracy F.U.H.P. "BARTEL" Piotr Bartoń
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KREDYTÓW (O)
Wynagrodzenie: do 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Specjalista ds. kredytów
Data publikacji: 2017-05-10
Lokalizacja: Tarnów (małopolskie)
Pracodawca: F.U.H.P. "BARTEL" Piotr Bartoń
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wałowa 43, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Specjalista ds. kredytów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KREDYTÓW (O)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tarnów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: poziom wykształcenia - średnie, doświadczenie zawodowe - min. rok, profesjonalna obsługa klienta. Praca w Tarnowie w godz. 9.00-17.00; wynagrodzenie: 2000 zł brutto. Kontakt: F.U.H.P. "BARTEL" Piotr Bartoń, 33-100 Tarnów, ul.: Wałowa 43, tel.: 513 089 309, 668 855 327, CV + list motywacyjny proszę podsyłać na adres e-mail: piotr.barton (at) wp.pl
Nazwa pracodawcy: F.U.H.P. "BARTEL" Piotr Bartoń
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Adres pracodawcy:
Wałowa 43, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Skierowanie lub kontakt osobisty, CV, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Tarnów
Gmina pracodawcy: Tarnów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnów
Ulica pracodawcy: Wałowa
Numer budynku pracodawcy: 43
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.05.2017
Data dodania oferty pracy: 08.05.2017
Oferta pracy ważna do: 05.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 08.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 05.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Warszawa (mazowieckie)
1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)obsługa finansowo-księgowa placówki, prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomocą programu finansowo - księgowego pod nazwą finanse firmy VULCAN Sp. z o.o.3)regulowanie w terminie zobowiązań jednostki, z tytułu dostaw i usług4)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzaniedeklaracji cząstkowej VAT-7C5)rozliczaniew księgach rachunkowych przeprowadzonej w jednostce inwentaryzacji6)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków7)przestrzeganie dyscypliny budżetowej8) )stale podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzez samokształcenie9) bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności10)przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostce 11) należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo-księgowych12) prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych13) informowanie Głównego Księgowego o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywania obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działalność jednostki
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-04-27 - Łódź (łódzkie)
wykonywanie zabiegów kosmetycznych
Salon Fryzjersko - Kosmetyczny "KATARZYNA" - 2017-06-27 - Gorlice (małopolskie)
rekrutacja pracowników z Polski i Ukrainy
WOJ-KAT Sp. z o.o. - 2017-09-01 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych klientów biznesowych,detalicznych ,budowanie struktury doradczej w zakresieobsługiwanego rynku, kontakty zagraniczne, rozbudowa portfeladostawców/odbiorców, monitoring rynku branżowego , bieżącesporządzanie ofert, kompleksowa obsługa handlowa klientów,cyklicznie raportowanie wyników, dążenie do osiąganiawyznaczonych celów, praca w godzinach 09:00-17:00
Eko-Rent Sp. z o.o - 2016-03-17 - Opole (opolskie)
Negocjacje dotyczące cen i terminowości dostaw, składanie zamówień
Zakład Techniki Próżniowej TEPRO S.A. - 2017-10-03 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- przygotowywanie ofert handlowych, - przygotowywanie ofert do przetargów, - przygotowywanie kampanii marketingowych, - opieka nad stroną internetową, - projektowanie i tworzenie materiałów reklamowych na potrzeby firmy. Praca w godzinach 8-16. Oferta dostępna w sali C, E, H. Kontakt z pracodawcą: tel.: 504 207 613, e-mail: gmalczak (at) gpm.net.pl
GPM SYSTEMY Sp. z o.o. - 2017-10-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa urządzeń biurowych, nadzór nad dokumentacją fundacji, promocja działań fundacji, dbałość o wizerunek fundacji, reprezentowanie fundacji , pozyskiwanie nowych partnerów oraz opieka nad obecnymi.
Fundacja FLY - 2017-03-02 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa klientów, sprzedaż wczasów, biletów, ubezpieczeń, przygotowywanie ofert
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Kraków (małopolskie)
budowanie baz klientów, przygotowywanie ofert, obsługa programów, umawianie spotkań, wspomaganie pracy działu handlowego
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Sosnowiec (śląskie)
koordynacja transportu na wyznaczonym terenie, tworzenie planu transportowego oraz kontrolinad jego prawidłowym przebiegiem, bieżącą współpracę z pracownikamimagazynuoraz przewożnikamizewnętrznymi, kontakt z kierowcami oraz koordynację ich pracy, bieżące uzupełnianie informacji w systemie, budowa pozytywnego wizerunku firmy DINO na rynku
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-17 - Jastrowie (wielkopolskie)
- przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych,- rejestrowanie i przechowywanie dokumentacji z zakresu postępowań,- współpraca z komórkami merytorycznymi w trakcie przygotowywania i prowadzenia postępowań; godz. pracy 7.15-15.15; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 11-14
Szkoła Policji w Słupsku - 2017-01-24 - Słupsk (pomorskie)
Analizowanie rynku pracy i ofert konkurencji. Pozyskiwanie nowych klientów w tym z Ukrainy oraz Rosji. Utrzymywanie kontaktów z obecnymi Klientami. Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami BHP.
ARS BENE STUDIO Samanta Kakiet - 2017-05-30 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
SAMODZIELNE ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW TECHNICZNYCH, KONSERWACJA ORAZ PRZEGLĄDY MASZYN, BIEŻĄCY MONITORING STANU TECHNICZNEGO INSTALACJI I URZĄDZEŃ ENERGETYCZNYCH, DIAGNOSTYKA I KONSERWACJA URZĄDZEŃ I SYTSEMÓW W ZAKRESIE BRANŻY AKP ORAZ ELEKTRYCZNEJ- PRACE MONTAŻOWE
NRG SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-08 - Głogów (dolnośląskie)
Kierowanie działem zarządzania nieruchomościami wyznaczonej strefy zasobów, oraz zarządzanie wspólnotami mieszkaniowymi i innymi nieruchomościami, niezależnie od typu własności , przeznaczenia i sposobu użytkowania.
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2017-10-13 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
prawadzenie spraw kancelaryjnych i biurowych, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem i aktualizacja strony internetowej Stowarzyszenia
Stowarzyszenie Lokolna Grupa Działania "Kurpsie Razem" - 2016-08-25 - Myszyniec (mazowieckie)
- Przygotowywanie dokumentów do biura rachunkowego. Gospodarka magazynowo - rachunkowa w komputerze.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto na okresie próbnym. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (min. licencjackie). Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lata na podobnym stanowisku. Bardzo dobra znajomość komputera. Mile widziana znajomość programu SUBIEKT GT. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: intermirex (at) interia.pl
"INTER-MIREX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-01-12 - Katowice (śląskie)
KONKURS; Szczegóły na stronie internetowej www.gliwice.so.gov.plWykształcenie: wyższe z zakresu psychologii; 3 letni staż pracy w poradnictwie rodzinnym lub z młodzieżąspołecznie niedostosowaną albo posiadanie 3 letniej praktyki klinicznej; miejsce pracy: I Opiniodawczy Zespół Sądowych Specjalistów z siedzibą w Raciborzu
SĄD OKRĘGOWY W GLIWICACH - 2018-07-06 - Racibórz (śląskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów zagranicznych na przydzielonych rynkach zgodnie z zasadami przyjętymi w firmie, Obsługa bezpośrednia, telefoniczna, e-mailowa klientów, Obsługa administracyjna pozyskanych klientów (przyjmowanie zamówień, sporządzanie specyfikacji produkcyjnej, przekazywanie niezbędnych informacji pozostałym działom, monitorowanie płatności, egzekwowanie płatności, ewidencjonowanie reklamacji),Przygotowywanie spersonalizowanych ofert handlowych,Regularne informowanie klientów o nowościach w ofercie, zmianach cen, akcjach promocyjnych- okresowych,Inicjowanie spotkań biznesowych u klienta oraz w siedzibie firmy.
TALEX Sp. z o.o. Spółka Komadytowa - 2016-09-27 - Borzytuchom (pomorskie)
- Rozwój działu sprzedaży poprzez aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych (mail, telefon, spotkania osobiste z klientem); - Budowanie pozytywnych, długofalowych relacji biznesowych z klientami poprzez kreowanie dobrego i profesjonalnego wizerunku firmy na rynku, godne reprezentowanie firmy na zewnątrz; - Opieka handlowa i techniczna nad klientami: obsługa klientów przez telefon oraz Internet - odpowiadanie na zapytania, przyjmowanie zamówień, radzenie sobie z krytycznymi uwagami, prowadzenie prezentacji oraz spotkań biznesowych; - Prowadzenie korespondencji elektronicznej z klientami i partnerami firmy; - Współpraca z partnerami firmy - komunikacja za pomocą telefonu oraz poczty elektronicznej; - Tworzenie i wysyłanie zapytań ofertowych oraz dokumentów wg. zaleceń przełożonego; - Stała i bieżąca aktualizacja bazy danych w systemie CRM w zakresie wszelkich informacji związanych z kontaktami z klientami i partnerami biznesowymi firmy; - Koordynacja zamówień - kompletowanie wymagań klientów, rejestracja zgłoszeń, sprawdzanie prawidłowości i kompletności przekazanych danych, potwierdzanie możliwości realizacji, wysyłanie potwierdzeń do klienta; - Stałe raportowanie z postępu prowadzonych prac.
BETTER POLAND SP. Z O.O. - 2017-07-31 - Wrocław (dolnośląskie)
Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych b2b ,budowanie struktury współpracy w zakresie obsługiwanego rynku,kontakty zagraniczne, rozbudowa portfela dostawców/odbiorców,monitoring rynku branżowego , bieżące sporządzanie ofert negocjacje; praca w godz. 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z - 2017-02-14 - Opole (opolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
- profesjonalna obsługa w oparciu o innowacyjne standardy wewnętrzne firmy;- negocjowanie i realizacja kontraktów zawartych z klientami indywidualnymi;- realizowanie działań sprzedażowych wyznaczonych przez kierownika salonu;- dbałość o ekspozycję zgodnie z polityką firmy;- sporządzanie dokumentów kontraktowych i księgowychPracodawca zapewnia:- pewne wynagrodzenie w oparciu umowy o pracę;- motywujący system premiowy (udział we wspólnie osiągniętym sukcesie);- aktywne wsparcie rozwoju zawodowego dzięki profesjonalnym szkoleniom sprzedażowym i produktowym;- umożliwienie awansu w ramach stale rozbudowywanej struktury firmy;- pracę w dynamicznie rozwijającym się środowisku;- dodatkowe ubezpieczenie.
PS24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kompleksowa obsługa klienta, zawieranie umów ubezpieczenia z klientem indywidualnym oraz z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, pozyskiwanie nowych klientów, dopasowanie produktów do oczekiwań i potrzeb klientów.
"UNILINK" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-09-14 - Bytów (pomorskie)
Realizacja strategii marketingowej firmy, nawiązywanie nowych kontaktów w Rosji. Miejsce pracy: siedziba firmy oraz Rosja.
"EUROARA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-22 - Kartuzy (pomorskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej związanej ze stosunkiem pracy (umowy o pracę, aneksy, świdectwa pracy, akta personalne), ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników, sporządzanieniezbędnych dokumentów oraz zaświadczeń dla pracowników, wprowadzanie i aktualizacja danych do ZUS, GUS, PFRON, udzielanie informacji pracownikom w zakresie kadrowym
INSTYTUT METEOROLOGII I GOSPODARKI WODNEJ Poznań - 2017-02-10 - Poznań (wielkopolskie)
Udostępnianie lokali mieszkalnych do obejrzenia przyszłym nabywcom, prowadzenie spraw związanych z obsługą klienta, sporządzanie umów sprzedaży lokali, sporządzanie i kompletowanie dokumentów na potrzeby klienta. Praca w godz. 12:00- 16:00
Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego "EKOBUD" Ostróda - 2018-07-04 - Iława (warmińsko-mazurskie)
obsługa profilu w mediach społecznościowych,przygotowywanie strony internetowej, dobór treści reklamowych i sposób ich prezentacji.
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Łódź (łódzkie)
sprzedaż produktów ubezpieczeniowych, obsługa posprzedażowa, telefoniczna obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Biała Podlaska (lubelskie)
przygotowanie projektów systemów oświetleniowych i systemów teletechnicznych, doradztwo techniczne, prowadzenie negocjacji
"ANMAR" Marian Przybył Spółka Jawna - 2018-02-06 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)