SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU Sosnowiec oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: budowanie baz klientów, przygotowywanie ofert, obsługa programów, umawianie spotkań, wspomaganie pracy działu handlowego
Data publikacji: 2016-02-24
Lokalizacja: Sosnowiec (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
budowanie baz klientów, przygotowywanie ofert, obsługa programów, umawianie spotkań, wspomaganie pracy działu handlowego
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sosnowiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Sosnowiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 9
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2016
Data zakończenia pracy: 30.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: umiejętność pracy w zespole
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Adres pracodawcy:
Rzeźnicza 12, 41-200 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
skierowanie z PUP - oferta stażu adresowana do osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Sosnowiec, będących do 30 roku życia
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Sosnowiec
Gmina pracodawcy: Sosnowiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sosnowiec
Adres strony pracodawcy: www.volenti.pl
Ulica pracodawcy: Rzeźnicza
Numer budynku pracodawcy: 12
Profil działalności pracodawcy: Działalność finansowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.02.2016
Data dodania oferty pracy: 18.02.2016
Oferta pracy ważna do: 15.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 24.02.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2017-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż powierzchni reklamowych, aktualizowanie informacjo o klientach, organizacja i obsługa biura, wykształcenie średnie, doświadczenie w sprzedaży, wyjazdy w celach handlowych, II profil, refundacja -30 art. 150f, osoba zarejestrowana w PUP
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Poznań (wielkopolskie)
Realizacja zamównień, fakturowanie.
BOTAR I SP. Z O.O. SP.K. - 2018-01-18 - Tuszyma (podkarpackie)
• organizacja i prowadzenie szkoleń z zakresu nauki aktywnego poszukiwania pracy,• opracowywanie diagnoz przydatności zawodowej na podstawie zebranego materiału badawczego,• opracowywanie i przygotowanie własnych autorskich programów szkoleniowych,
kontakt przez OHP - 2017-12-13 - Słupsk (pomorskie)
w/g potrzeb
Przedsiębiorstwo Handlowo-Techniczne "SUPON" Sp. z o.o. Kielce - 2018-05-14 - Kielce (świętokrzyskie)
Specjalista do spraw płac
Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa - 2018-12-06 - Białystok (podlaskie)
Planowanie Controllingu oraz analizy ekonomiczne.Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Uzdrowisko Kołobrzeg S.A. - 2017-03-02 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
realizacja projektów systemowych finansowych ze środków budżetowych kraju oraz pozabudżetowych; koordynacja działań w zakresie wdrażania przedsięwzięć programowych, podejmowanie wszlekich inicjatyw programowych służących aktywaicaji społecznej, zawodowej i edukacyjnej młodzieży
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-03-23 - Poznań (wielkopolskie)
- organizowanie zajęć kulturalno-rekreacyjnych stosownych do potrzeb pensjonariuszy i możliwości Domu;- pomoc mieszkańcom w prawidłowej egzystencji - załatwianie spraw urzędowych dla osób niepełnosprawnych;- pomoc w aktywizacji i adaptacji nowoprzyjętych mieszkańców;- pomoc mieszkańcom przy obsłudze biblioteki i poprawy czytelnictwa;- aktualizacja spraw meldunkowych i kwestionariuszy środowiskowych mieszkańców Domu.
DOM LEKARZA SENIORA IM. DR KAZIMIERZA FRITZA W WARSZAWIE - 2015-07-21 - Warszawa (mazowieckie)
Do zadań należeć będzie:- bieżąca weryfikacja dokumentów księgowych oraz ich ewidencja, - analiza kont księgowych,- sporządzanie deklaracji VAT,- prowadzenie ewidencji środków trwałych,- współpraca z instytucjami zewnętrznymi (bankami, firmy leasingowe, audytorzy),- współudział w opracowaniu instrukcji i procedur niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obszaru finansowo-księgowego. Oferujemy:- umowę o pracę,- stabilne warunki zatrudnienia, możliwość podnoszenia kwalifikacji, - prywatną opiekę medyczną, bogaty pakiet socjalny i możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego dla pracownika oraz jego bliskich,- atrakcyjne warunki wynagradzania m. in. dodatek stażowy, nagrody jubileuszowe.
PALLMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-10 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
1. Zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń oraz kart podatkowych dla pracodawców.2. Dokumentowanie zmian po otrzymaniu odpowiedniej dokumentacji w zakresie wysokości wynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczania potrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.3. Sprawdzanie kompletności dokumentów niezbędnych do prowadzenia obsługi płacowej.4. Sporządzanie list płac dla pracowników oraz potrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.5. Prowadzenie rozrachunków z pracownikami, w tym imiennej ewidencji wynagrodzeń pracowników.6. Wykonywanie czynności związanych z przeprowadzeniem regulacji płac pracowników.7. Sporządzanie i przekazanie dokumentów zgłoszonych, rozliczeniowych i innych, wynikających z przepisów o ubezpieczeniach społecznych.8. Naliczanie w ustalonym terminie dodatkowego wynagrodzenia rocznego (13-stka) i innych.9. Prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczeniami z Urzędem Skarbowym i PFRON.10. Przygotowywanie danych sprawozdawczych do SIO.11. Sporządzanie sprawozdań statystycznych w zakresie zatrudnienia i wynagradzania.12. Sporządzanie informacji, analiz i zestawień w zakresie prowadzonej obsługi płacowej.13. Wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków dla pracowników.14. Prowadzenie korespondencji w zakresie spraw płacowych.15. Współpraca z dyrektorami jednostek obsługiwanych w zakresie instruowania i udzielania informacji dotyczących spraw płacowych.16.Informowanie Głównego księgowego Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi zauwazonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywanych obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działalność jednostek obsługiwanych.17. Wykonywanie innych zadań wynikających z poleceń bezpośredniego przełożonego, obowiązujących przepisów prawa, statutu i aktów normatywnych pracodawcy.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2018-10-23 - Łódź (łódzkie)
aktywna sprzedaz produktow i usług fiannsowych , realizowanie założonych planów sprzedażowych , pozyskiwanie nowych członków Kasy , współudział w organizowaniu dzialań marketingowych na lokalnym rynku pracyOd kandydatów oczekujemy - wysokiej kultury osobistej , uporu i nastawienia na realizacje celów , dużego zaangażowania imotywacji dopracy , dobrej organizacji pracy własnej
SKOK Spóldzielcza Kasa Oszczędnościowo Kredytowa PIAST - 2017-06-09 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
pomoc przy pracach fizycznych przy obróbce kamienia, układanie płyt kamiennych i nagrobków
Burdek Krzysztof Kamieniarstwo - 2018-04-09 - Barwałd Średni (małopolskie)
-identyfikacja potencjalnych odbiorców produktów i usług-badanie i prowadzenie (gromadzenie) informacji rynkowych- organizowanie i doskonalenie procesu sprzedaży
MAR-SPAW Sp. zo.o. - 2018-01-24 - Tryńcza (podkarpackie)
Realizacja szkolenia specjalistycznego z zakresu informatyki (Windows Server, Cyberbezpieczeństwo). Prowadzenie zajęć dydaktycznych. Opracowywanie planów konspektów. Prowadzenie dokumentacji szkoleniowej.
26 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W ZEGRZU - 2016-12-16 - Zegrze (mazowieckie)
Kontakt z klientem zagranicznym. Prowadzenie rozliczeń i pomoc w zarządzaniu budowami zagranicznymi. Wymagana bdb znajomość jęz. angielskiego w mowie i w piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Mianowice (wielkopolskie)
Mycie głowy, strzyżenie włosów, modelowanie fryzur, wykonywanie uczesań, farbowanie.
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Przygłów (łódzkie)
-
Zakłady Górniczo-Metalowe ZĘBIEC S.A. - 2017-02-02 - Starachowice (świętokrzyskie)
regularne kontakty z osobami zarządzającymi placówkami handlowymi (sieciowe sklepy odzieżowe) na podległym rejonie, wykonywanie zleconych prac remontowych, drobnych napraw elektrycznych, hydraulicznych, stolarskich oraz malarskich. Dbanie o najwyższą jakość usług serwisowych.
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Zabrze (śląskie)
Zajmowanie się identyfikowaniem wymogów, ograniczeń i przesłanek rekrutacji zes strony podmiotu zatrudniającego, rynku pracy, uregulowań prawnych, oceną przydatności źródeł wiedzy o kandydatach, kanałów informacyjnych, procedur rekrutacyjnych it. przygotowanie ofert, pozyskiwanie nowych kandydatów do pracy na rynkach krajów wschodnich (Rosja, Ukraina, Białoruś, Uzbekistan), budowanie bazy klientów, prowadzenie rozmów oraz korespondencji, raportowanie. 80 h pracy w miesiącu, dyspozycyjność wtorek, czwartek, piątek 9-14Miejsce pracy: Wrocław, ul. IwaszkiewiczaSala C
Mayami Sp. z o.o. - 2018-02-26 - Wrocław (dolnośląskie)
gromadzenie informacji o ogłoszonych przetargach, budowanie oferty przetargowej, prowadzenie wszelkich działań w celu pozyskania, zrealizowania i rozliczenia pozyskanych przetargów
Zakład Robót Drogowych i Sygnalizacyjnych "CIECHDROG" mgr inż. Krzysztof Kowalczuk w Ciechanowie - 2016-03-04 - Chruszczewo (mazowieckie)
Specjalista do spraw kadr
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Grodków (opolskie)
Tworzenie nowych produktów oraz modyfikacja i rozwój istniejących produktów, receptur.
Zakłady Wyrobów Cukierniczych "MIŚ" Sp. z o.o - 2016-02-29 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
1. Obsługa administracyjna biura;2. Ewidencja dokumentów oraz korespondencji.
Łukasz Ajchsztet P.P.H.U. "LAMPEX BIS" - 2016-06-15 - Budzyń (wielkopolskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Czerwonak (wielkopolskie)
prace proste zwiazane z przygotowaniem tkanin tapicerskich do szycia
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Opatów (wielkopolskie)
Budowa sieci systemów światłowodowych, instalacja sieci kabli w domu u klienta, spawanie włókien linii światłowodowych, wykonywanie pomiarów itp.
TG FiberNet - 2017-03-27 - Szwecja (Szwecja)
Obsługa reklamacji oraz usług zewnętrznych, wyjazdy służbowe do klientów. Pracodaawca zapewnia samochód służbowy. Praca w godzinach od 8:00 do 16:00.
ZASŁAW TSS Sp. z o.o. Sp.k. - 2018-04-05 - Andrychów (małopolskie)
wykonywanie zabiegów rehabilitacyjnych w wymiarze 1/5 etatu (8 godzin w tygodniu), praca z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie
STOWARZYSZENIE "DAĆ NADZIEJĘ" - 2018-03-28 - Lubin (dolnośląskie)
- Prowadzenie dokumentacji związanej z administracją. Organizacja i realizacja poziomu zakupów. Prowadzenie spraw związanych z mieniem przedsiębiorstwa. Zarządzanie majątkiem ruchomym i nieruchomym.- Praca w biurze w Katowicach i/lub Sosnowcu.- Wynagrodzenie: 2900 zł/brutto + premia do 50%. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymaganie wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na pododbnym stanowisku. Wymagana biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych. Wymagana bardzo dobra znajomość Pakietu Office. CV + list motywacyjny przesłać na adres e-mail: agnieszka.szuper (at) prt.pl
KATOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-31 - Katowice (śląskie)