SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC Białystok oferta pracy Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Specjalista do spraw płac
Data publikacji: 2018-12-06
Lokalizacja: Białystok (podlaskie)
Pracodawca: Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jerzego Waszyngtona 17, 15-274 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Specjalista do spraw płac
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Białystok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi płacowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie 3 lata (mile widziane w ochronie zdrowia)
Nazwa pracodawcy:
Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
Jerzego Waszyngtona 17, 15-274 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Białystok
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białystok
Ulica pracodawcy: Jerzego Waszyngtona
Numer budynku pracodawcy: 17
Profil działalności pracodawcy: opieka zdrowotna, usługi medyczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi płacowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.12.2018
Data dodania oferty pracy: 05.12.2018
Oferta pracy ważna do: 05.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 04.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Odpowiedzialność za tworzenie i definiowanie procesów biznesowych w obrębie danej grupy lub funkcji. Rozwój silnych relacji z klientami, w celu zrozumienia procesów biznesowych i identyfikacji czynników kreowania wartości. Ocena potrzeb dot. oprogramowania i sprzętu oraz w razie potrzeby projektowanie nowych lub modyfikowanie istniejących procesów i systemów, aby sprostać zmieniającym się wymaganiom. Zaangażowanie w projekty (programy płacowe wg harmonogramów, tworząc przepływy procesów biznesowych oraz koordynację z innymi PMO). Ścisła współpraca z dostawcą
INTEL TECHNOLOGY POLAND SP. Z O.O. - 2015-12-02 - Gdańsk (pomorskie)
termoizolacja, docieplenie budynków
TERMO GARBACKI Garbacki Dawid - 2016-06-07 - Ruda Śląska (śląskie)
samodzilene zaawansowane badanie rynku, analiza rynku obsługa transakcji , skuteczne pozyskiwanie odbiorców i dostwców
Przedsiębiorstwo Geologiczne IGEOS Iwona Insadowska - 2017-02-21 - Rzeszów (podkarpackie)
naliczanie wynagrodzeń, deklaracje, korekty ZUS, US, GUS, PFRON, dokumentacja płacowa, zaświadczenia, RP -7, opracowywanie raportów, współpraca z działem księgowości
Centrum Kompleksowej Rehabilitacji Sp. z o.o. - 2018-08-08 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
zgodnie z charakterystyką pracy
EKOCENTR Sp. z o.o. - 2016-04-01 - Piekarzew (wielkopolskie)
organizacja transportu z krajów Europy Wschodniej na tereny Unii Europejskiej i Polski, cały zakres plus konsultacje.
KATARZYNA ONYSZKIEWICZ - 2016-12-16 - Morzyczyn (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie paczek do wysyłki, utrzymywanie stanów magazynowych, przyjmowanie towaru, współpraca z działem produkcyjnym, wystawianie dokumentów wewnętrznych oraz zamówień i faktur.
"M&R Printing Equipment Poland" Sp. z o.o. - 2018-10-04 - Wojnicz (małopolskie)
Wymagane wyształcenie wyższe, kierunek- mechanika i budowa maszyn, półroczne doświadczenie, umiejętnośc czytania rysunku technicznego. Charakterystyka pracy: przygotowywanie ofert przetargowych, rozeznanie w rynkach producentów, przygotowanie i prowadzenie aukcji elektronicznych, tworzenie dokumentacji sprzedażowej. Aplikacje nadsyłać na adres kadry (at) artech-rybnik.com.pl
ARTECH RYBNIK SP. Z O.O. - 2018-04-25 - Rybnik (śląskie)
Organizowanie wysyłek, kontakt z klientem.
BADER POLSKA Sp.z o.o. - 2016-03-01 - Nowa Sól (lubuskie)
szczegóły na stronie UMiG Września:https://bip.wrzesnia.pl/strona-21418-title2_Aktualne_oferty_pracy_URZAD_MIASTA_I_GMINY_WE_WRZESNI_oglasza_nabor_na_stanowisko__specjalisty_w_Wydziale_Gospodarki_Mieszkaniowej_w_pelnym_wymiarze_czasu_pracy.html
Urząd Miasta i Gminy we Wrześni - 2018-05-10 - Września (wielkopolskie)
-
KARO CONCEPT S.C. - 2017-12-11 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
- obsługa, eksploatacja, konserwacja urządzeń automatyzacji,- prowadzenie dokumentacji w zakresie automatyzacji
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3811 - 2017-10-25 - Kraków (małopolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: UTRZYMANIE I ROZWÓJ OPROGRAMOWANIA - WYBRANYCH FUNKCJONALNOŚCI WEWNĘTRZNYCH APLIKACJI FIRMY, ANALIZA WYMAGAŃ DOTYCZĄCYCH OPROGRAMOWANIA, PROJEKTOWANIE I IMPLEMENTACJA OPROGRAMOWANIA, PRZYGOTOWANIE SPECYFIKACJI/ DOKUMENTACJI ODPOWIEDNICH CZESCI OPROGRAMOWANIA, WSPÓŁPRACA Z INTEGRATORAMI W ZAKRESIE WERYFIKACJI PRODUKTU KOŃCOWEGO. . Kandydat musi posiadać wiedzę na temat siei telekomunikacyjnych, wiedzę na temat protokołów telekomunikacyjnych, ukończone szkole z zakresu GSM BSS, oraz GPRS PCU: 2 G Switching Core network Operation and Mainteinance, BASe Station Subsystem Integration, Ipso Platform, Wirless WCDMA CS Engineed,Cu, Sala H
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Wrocław (dolnośląskie)
sporządzanie i koordynacja planów produkcyjnych, rozdzielanie prac pracownikom, rozliczanie pracowników z powierzonych prac, tworzenie specyfikacji zamówień, praca z dokumentacją techniczną.
S.M.Europe Ltd sp. z o.o. - 2016-08-17 - Gdańsk (pomorskie)
Ścisła współpraca z Managerem Działu Zakupów oraz z Zespołem Zarządzającym. Kontakty z dostawcami w kraju i za granicą, przygotowanie zestawień, raportów, analiz, sprawozdań, zapytań ofertowych oraz administracji zakupowej, pozyskiwanie nowych dostawców w kraju i za granicą.
QUICKPACK POLSKA Sp. z o.o. - 2017-02-27 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
pozyskiwanie nowych odbiorców -kontrahentów na leki, środki farmaceutyczne
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA - FARMED - 2016-09-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Warszawa (mazowieckie)
1. Dokonuje podziału i przypisania kosztów, wg miesięcznych obciążeń wynikających z faktur, na poszczególne budynki, lokale mieszkalne, użytkowe, miejsca postojowe w garażach halowych, garaże indywidualne, wykonawców obcych z tytułu świadczeń medialnych tj. energii cieplnej, gazu, wywozu nieczystości komunalnych, konserwacji domofonów i inst. AZART, konserwacji dźwigów, konserwacji i dzierżawy węzłów cieplnych, konserwacji bram garażowych, inst. sygnalizacji SAP, monitoringu itp.2. Dokonuje podziału i przypisania zafakturowanych obciążeń za dostawę energii elektrycznej, zw /przy pomocy arkusza kalkulacyjnego/ na budynki i poszczególne grupy odbiorców, przenosi podział do systemu Dom 5 /Noty kosztowe/.3. Opisuje faktury za dostarczane media i usługi konserwacyjne tworzy specyfikację kosztów, sprawdza poprawność wykonanych rozliczeń, przekazuje faktury i specyfikację służbom księgowym.4. Analizuje dokonane podziały kosztów, uzgadnia i definiuje algorytmy podziału kosztów.5. Wystawia i przygotowuje faktury dla miejsc postojowych, lokali użytkowych w oparciu o zawarte umowy najmu, dzierżawy oraz umowy za nośniki reklamowe itp. z uwzględnieniem obowiązujących stawek, kompletuje dokumenty do wysyłki lub dostarczenia przez gospodarzy domu, przekazuje służbom księgowym potwierdzone kopie.6. Aktualizuje wysokość stawek opłat dla lokali użytkowych, miejsc postojowych, aktualizuje bazę danych systemu Dom 5.7. Uaktualnia i uzupełnia parametry cennika, algorytmy rozliczeń, itp..8. Wystawia faktury kontrachentom zewnętrznym za zużyte media /woda, en. elektryczna/, zakup specyfikacji, refaktutuje obciążenia za wykonane usługi na rzecz mieszkańców oraz na inne jednostki zewnętrzne /Kogeneracja, ArC-2 itp./.9. Rozlicza cw u, zw w oparciu o zarejestrowane zużycie wody, wykonuje rozliczenia wody dla poszczególnych lokali użytkowych w ustalonych okresach, sprawdza poprawność rozliczeń, wystawia faktury dla użytkowników lokali.10. Rozlicza nadpłaty i niedopłaty za co wystawia faktury korygujące dla lokali użytkowych /w wartościach nieprzekraczających obciążenia za co/.11. Prowadzi ewidencję mieszkańców w zakresie ilości osób, aktualizuje meldunki, informuje służby księgowe, prowadzi korespondencję z mieszkańcami i urzędami w tym zakresie, ustala adresy dłużników /informacja dla służb księgowy/.12. Sporządza dane do sprawozdań, rozliczeń i planów wynikających z prowadzonych zadań, ponosi odpowiedzialność za merytoryczne załatwianie spraw i kompetentne udzielanie odpowiedzi w zakresie prowadzonych zagadnień i posiadanych kompetencji, obowiązany jest samodzielnie kontrolować terminowość prowadzonych przez siebie spraw, analizować ich stronę merytoryczną.13. Specjalista ds. ekonomicznych zobowiązany jest wykonywać prace niezwiązane z ustalonym dla niego zakresem czynności, o ile charakter zleconych prac jest zgodny z jego kwalifikacjami oraz wynika ze stosunku pracy.14. Zobowiązany jest do zachowania tajemnicy zawodowej obejmującej wszystko czego się dowiedział w sprawach związanych z działalnością Spółdzielni. Obowiązek ten spoczywa na nim również po ustaniu wykonywanych czynności.15. Do obowiązków specjalisty ds. ekonomicznych należy informowanie przełożonego bieżącym stanie wykonywania zadań oraz o potrzebach związanych z zapewnieniem prawidłowego i sprawnego działania na powierzonym stanowisku pracy.16. Z chwilą podjęcia decyzji o przerwaniu dalszej współpracy ze Spółdzielnią, pracownik zobowiązany jest do:protokolarnego przekazania wszystkich dokumentów wynikających z pełnionej funkcji i prowadzonych prac,złożenia pisemnej informacji o prowadzonych sprawach będących w toku, sprawach terminowych, itp.sporządzenia i przedłożenia rozliczeń wymaganych w danym okresie oraz w okresie najbliższego miesiąca /po dacie zakończenia współpracy/.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa SZÓSTKA - 2017-10-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Specjalista do spraw marketingu
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
Analiza dokumentacji przetargowej: zamówienia publiczne.Wspólpraca z firmami zewnętrznymi( dostawcy, podwykonawcy). Prowadzenie rozmów handlowych z klientami i kontrahentami .Weryfikacja wycen projektów i kosztorysów Negocjowanie cen i zakup materiałów
GEO Sp. z o.o. - 2016-12-01 - Radymno (podkarpackie)
PRACA W TEHO SPORT ZAKRES OBOWIĄZKÓW:- OBSŁUGA KLIENTÓW- SPRZEDAŻ USŁUG- DBANIE O DOBRĄ ATMOSFERĘ W KLUBIE - DBANIE O BARDZO DOBRĄ KOMUNIKACJĘ POMIĘDZY KLIENTAMI- PROWADZENIE AKCJI MARKETINGOWYCH
CUBEE SP. Z O.O. - 2018-09-24 - Trzebownisko (podkarpackie)
Zakres obowiązków: analiza specyfikacji nowych funkcjonalności stacji bazowej, układanie planów testów, budowa środowiska testowego, wykonywanie testów funkcjonalnych oprogramowania, przygotowanie raportów z testów, automatyzacja testów oprogramowania, utrzymanie testów regresywnych.
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Wrocław (dolnośląskie)
praca w biurze, sporadycznie w okresie wiosenno letnim wyjazdy marketingowe
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż pojadów specjalnych
AMZ Kutno S.A. - 2018-10-19 - Kutno (łódzkie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Wałcz (zachodniopomorskie)
DORADZTWO W ZAKRESIE OFEROWANYCH PRODUKTÓW, UTRZYMANIE STANDARDÓW HANDLOWYCH, PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTÓW W SALONIE SPRZEDAŻY; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ŚREDNIE, DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, KOMUNIKATYWNOŚĆ, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE; CV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-mail alina.dewerenda (at) liberty.eu
LIBERTY POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- koordynacja i kontrola procesu realizacji zamówień klientów- terminowa organizacja i nadzór wysyłek do klienta- kontrola zabezpieczenia materiałowego dla produkcji- ciągła optymalizacja gospodarki magazynowej- bieżąca optymalizacja funkcjonowania operacji logistycznych- ustalanie priorytetów wykonywania zadań na podstawie planów produkcyjnych- opracowywanie i realizacja budżetu- profesjonalny kontakt z klientami i dostawcami
SCHRANER POLSKA Sp. z o.o. - 2016-09-15 - Łęczyca (łódzkie)
PROWADZENIE SPRAW PRACOWNICZYCH.
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Pruszków (mazowieckie)
promowanie firmy i usług, pozyskiwanie klientów i ich obsługa, przygotowanie ofert, utrzymanie kontaktów z klientami, udział w spotkaniach i targach, analiza potrzeb rynkowych
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Siedlce (świętokrzyskie)
Obsługa klienta, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, przygotowywanie raportów z zestawami.
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Izabelin (mazowieckie)