SPECJALISTA DS. PROMOCJI I ANIMACJI Markowa oferta pracy MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PROMOCJI I ANIMACJI
Wynagrodzenie: 3 400 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Zadania Specjalisty ds. Promocji i animacji polegać będą na promocji i tworzeniu wizerunku Muzeum poprzez:- bieżące kontakty z mediami w zakresie polityki informacyjnej i zarządzania własnością intelektualną, zgodnie z ustaloną strategią Muzeum,- współpraca z podmiotami zewnętrznymi i podtrzymywanie kontaktów,- współpraca z mediami w zakresie przekazywania informacji dotyczących promocji wystaw i wydarzeń muzealnych,- budowanie wizerunku Muzeum i budowanie więzi między Muzeum a odbiorcami oferty muzealnej,- rozpowszechnianie i promowanie działalności Muzeum,- opracowywanie i tworzenie strategii marketingowych, promocyjnych i wizerunkowych,- współpraca z działami Muzeum w zakresie przygotowywania druków promocyjnych, ich opracowywanie, wydawanie oraz dystrybucja,- zlecanie i produkcja materiałów promocyjnych, pamiątek i handlowej oferty muzealnej,- współtworzenie harmonogramu działalności Muzeum,- organizowanie i prowadzenie dokumentacji wydarzeń kulturalno- edukacyjnych- opracowywanie edytorskie tekstów przeznaczonych do publikacji oraz oficjalnych tekstów, wystąpień etc.,- organizacja wystaw, odczytów, wykładów, konferencji i innych wydarzeń o charakterze edukacyjno-kulturalnym,- udział w imprezach wizerunkowych oraz eventów Muzeum,- pozyskiwanie sponsorów i darczyńców na rzecz Muzeum,- oprowadzanie grup zorganizowanych i gości indywidualnych po ekspozycji.
Data publikacji: 2020-02-06
Lokalizacja: Markowa (podkarpackie)
Pracodawca: MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:37-120 Markowa 1487, powiat: łańcucki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zadania Specjalisty ds. Promocji i animacji polegać będą na promocji i tworzeniu wizerunku Muzeum poprzez:- bieżące kontakty z mediami w zakresie polityki informacyjnej i zarządzania własnością intelektualną, zgodnie z ustaloną strategią Muzeum,- współpraca z podmiotami zewnętrznymi i podtrzymywanie kontaktów,- współpraca z mediami w zakresie przekazywania informacji dotyczących promocji wystaw i wydarzeń muzealnych,- budowanie wizerunku Muzeum i budowanie więzi między Muzeum a odbiorcami oferty muzealnej,- rozpowszechnianie i promowanie działalności Muzeum,- opracowywanie i tworzenie strategii marketingowych, promocyjnych i wizerunkowych,- współpraca z działami Muzeum w zakresie przygotowywania druków promocyjnych, ich opracowywanie, wydawanie oraz dystrybucja,- zlecanie i produkcja materiałów promocyjnych, pamiątek i handlowej oferty muzealnej,- współtworzenie harmonogramu działalności Muzeum,- organizowanie i prowadzenie dokumentacji wydarzeń kulturalno- edukacyjnych- opracowywanie edytorskie tekstów przeznaczonych do publikacji oraz oficjalnych tekstów, wystąpień etc.,- organizacja wystaw, odczytów, wykładów, konferencji i innych wydarzeń o charakterze edukacyjno-kulturalnym,- udział w imprezach wizerunkowych oraz eventów Muzeum,- pozyskiwanie sponsorów i darczyńców na rzecz Muzeum,- oprowadzanie grup zorganizowanych i gości indywidualnych po ekspozycji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 400 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PROMOCJI I ANIMACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Markowa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łańcucki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Markowa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista zarządzania informacją
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 400 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane udokumentowane doświadczenie - 3-letnie na podobnym stanowisku, przy posiadanym innym kierunku wykształcenia. Wymagania dodatkowe:- doświadczenie w tworzeniu projektów o charakterze kulturalnym,- doświadczenie w promocji wydarzeń artystycznych i kulturalnych,- doświadczenie pracy w branży medialnej lub kulturalnej,- znajomość poprawnej polszczyzny, sprawnego poslugiwania się słowem ( tzw. lekkie pióro),- mile widziana znajomość programów graficznych. Dokumenty aplikacyjne z dopiskiem "Specjalista ds. Badań i Dokumentacji" należy składać do dnia 23.02.2020r. na adres:Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej 37-120 Markowa 1487lub na adres mailowy: kadry (at) muzeumulmow.plOferta dostępna na stronie: https://muzeumulmow.pl/pl/kategoria/ogloszenia/
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie
Adres pracodawcy:
37-120 Markowa 1487, powiat: łańcucki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne z dopiskiem "Specjalista ds. Badań i Dokumentacji" należy składać do dnia 23.02.2020r. na adres:Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej 37-120 Markowa 1487lub na adres mailowy: kadry (at) muzeumulmow.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: łańcucki
Gmina pracodawcy: Markowa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Markowa
Numer budynku pracodawcy: 1487
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista zarządzania informacją
Data dodania oferty pracy: 06.02.2020
Oferta pracy ważna do: 23.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 06.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 06.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6a1ba3e23d234ba497d6164dcea53b29
Podobne oferty pracy
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek, obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. Przygotowywała zestawienia i uzgodnienia deklaracji i przelewów do ZUS. - Wynagrodzenie: 2800 - 3360 zł brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy, docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od sierpnia 2018r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, humanistyczne lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe przy średnim minimum roczne doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowo-kadrowych (umowa o pracę). Znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-06-28 - Katowice (śląskie)
- Zakres obowiązków:1. Naliczanie wynagrodzeń wynikających ze stosunku pracy oraz zasiłków wg aktualnie obowiązujących przepisów, prowadzenie stosownej dokumentacji,2. Ustalanie i naliczanie podatku od wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji PIT,3. Realizacja potrąceń komorniczych i innych względem pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami,4. Wystawianie zaświadczeń w zakresie wynagrodzeń oraz dokumentów na potrzeby instytucji zewnętrznych,5. Interpretacja i analiza przepisów prawnych w przedmiotowym obszarze.- Wynagrodzenie: 2800 zł brutto. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na zastępstwo (z możliwością przedłużenia umowy) w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 07:30-15:30.Niezbędne wymagania:- wykształcenie wyższe,- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,- znajomość pakietu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem Excela,- dokładność i bardzo dobra organizacja pracy,- komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole,- umiejętność pracy pod presją czasu.Wymagania dodatkowe:- mile widziana obsługa programu Płatnik,- umiejętność naliczania wynagrodzeń z tytułu umów cywilnoprawnych wg aktualnie obowiązujących przepisów.
UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH - 2019-01-04 - Katowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Warszawa (mazowieckie)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przygotowanie dokumentacji: umów, ofert, tworzenie opisów i instrukcji
MEDIADAT SOFTWARE SPÓŁKA Z OGRANCZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-28 - Koszalin (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2019-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie samochodu ciężarowego (DMC>7500 kg) w ruchu krajowym oraz załadunek/rozładunek; praca na terytorium woj. łódzkiego;
TURBO-MOTORS Sp. z o.o. Szkoła Motocyklowa - 2016-11-17 - Pabianice (łódzkie)
- wsparcie zespołu w prawidłowym funkcjonowaniu biura- wsparcie administracyjne kadry inżynierskiej- współpraca z urzędami, w celu uzyskania dokumentacji niezbędnej do realizacji projektów- przyjmowanie, rejestracja, archiwizacja dokumentów- nadzór nad prawidłowym obiegiem korespondencji- prowadzenie sekretariatu, obsługa rozmów telefonicznych- wsparcie księgowości i działu sprzedaży w tym opisywanie i kontrola faktur kosztowych-administracyjnych- przyjmowanie i obsługa gości firmy- kontrola i nadzór nad zaopatrzeniem biura- prowadzenie wszystkich spraw biurowych i administracyjnych firmy
H2 OPTIM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-02-05 - Baranowo (wielkopolskie)
Podstawowym obowiązkiem, osoby zatrudnionej na tym stanowisku, będzie obsługa procesu działań sprzedażowych, w celu realizacji założonych celów spółki
EUROWET Sp z o.o. - 2016-08-18 - Kościelna Wieś (wielkopolskie)
Kontrola jakości surowca i wyrobu gotowego, kontrola stanu sanitarno-technicznego, weryfikacja znajomości procedur, szkolenie z obowiązujących procedur, monitoring CCP, prowadzenie audytów wewnętrznych, nadzorowanie działań korygujących.
POLMLEK Raciąż Sp. z o.o. - 2019-07-25 - Raciąż (mazowieckie)
nawiązywanie kontaktów i obsługa klientów, przygotowywanie ofert handlowych i materiałów promocyjno-sprzedażowych korespondencja z kontrahentami zagranicznymi w szczególności w języku niemieckim
GIKO Sp. z o.o. - 2016-01-18 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Pianowo (wielkopolskie)
Wszelkie informacje o naborze znajdują się na stronie internetowej PUP Kołobrzeg/link do ofert pracy: http://pupkolobrzeg.finn.pl/bipkod/008/001/001Praca na umowę o pracę w godz. 7:30-15:30 w Kołobrzegu.
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu - 2019-11-18 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
- współpraca z kontrahentami- kompletowanie dostaw na statki- prowadzenie dokumentacji- prowadzenie komunikacji mailowej- koordynacja przepływu informacji wewnątrz firmy
P.U.H.Olimpic Sp zo.o - 2019-01-08 - Gdynia (pomorskie)
Znajomość i umiejętność wykonywania receptur cukierniczych (lodowych); obsługa frezerów do produkcji lodów; obsługa pasteryzatorów schładzaczy i komór szokowych
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Wronki (wielkopolskie)
Organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą, codzienny kontakt z klientem niemieckojęzycznym
PROMEDICA24 CARE TEAM DE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-08-22 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
pakowanie, soertowanie przesyek kurierskich, prace pomocnicze przy rozładunkach, i załadunkach w porze nocnej, system pracy jednozmianowy 21.00 - 05.00 (od września 2017 będzie możliwy transport na trasie Opoczno -Sulejów - Piotrków)
HR Work Force Sp. z o. o. - 2017-08-09 - Wola Bykowska (łódzkie)
Przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o rysunki techniczne elementów prefabrykowanych (Żelbet), kontakt telefoniczny i e-mail z klientami krajowymi i angielsko języcznymi itp.
BURKLE Sp. z o.o. - 2016-11-25 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
bieżące śledzenie na wszystkich platformach medialnych programów azjatyckich, analiza możliwości akwizycji, przygotowywanie umów dotyczących praw redystrybucji, sprzedaż programów odbiorcom na całym świecie
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Piaseczno (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie zajęć terapii sensorycznej, prowadzenie oceny rozwoju procesów integracji sensorycznej
Rafał Szpilewicz - 2017-04-11 - Wisznice (lubelskie)
- inwentaryzacja - organizowanie spisów z natury stosownie do instrukcji inwentaryzacyjnej; - likwidacja - procedura likwidacji składników majątkowych- zmiany miejsca użytkowania - udział w procesach komisji doraźnej - umowy użyczenia sprzętu - komisja wyceny - udział i rejestr w pracach komisji
ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W OŚWIĘCIMIU - 2017-01-17 - Oświęcim (małopolskie)
przygotowywanie ofert i kontakt z klientem
Hotel TARNOVIA S.A. - 2017-05-29 - Tarnów (małopolskie)
według programu programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
przewóz ładunków -transport międzynarodowy
PPHU TRANS-WOOD SP. Z O.O. - 2018-03-09 - Jaromierz (pomorskie)
Specjalista do spraw logistyki-ZARZĄDZANIE LOGISTYKĄ MAGAZYNOWĄ-KOORDYNACJA PRZEPŁYWU TOWARÓW-PLANOWANIE BIEŻĄCEGO ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENI MAGAZYNOWEJ-NADZÓR NAD PRAWIDŁOWYM ZABEZPIECZENIEM TOWARÓW W MAGAZYNIE,- ORGANIZACJA DOSTAW I WYSYŁEK
ARKUS & ROMET GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-28 - Podgrodzie (podkarpackie)
Obsługa kadrowo-płacowa, szkolenie pracowników
kontakt przez PUP - 2019-04-11 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Wymagania: wykszyałcenie średnie ogólnokształcące, mile widziane doświadczenie w pracy z klientem, mile widziane doświadczenie w sprzedażu usług finansowychZakres obowiązków: - aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych- utrzymywanie dobrych relacji ze stałymi klientami- pozyskiwanie nowych klientów- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmyPraca w firmie: Fines Operator Bankowy
Biznes Partner Mikołaj Roszczak - 2018-02-27 - Krotoszyn (wielkopolskie)
- obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Żywiec (śląskie)
Kompletowanie i przygtowowanie towarów (odbieranie towaru z maszyny pakującej, pakowanie w kartony w pewnej ilości, podanie do maszyny formującej kartony i opasowującej taśmą klejącą).
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Drukowanie i zamieszczanie ogłoszeń, rekrutowanie pracowników, sprawdzanie dokumentów podróży, poszukiwanie pracowników na rynku ukraińskim
kontakt przez PUP - 2019-10-01 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)