SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW-STAŻYSTA Kołobrzeg oferta pracy Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW-STAŻYSTA
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Wszelkie informacje o naborze znajdują się na stronie internetowej PUP Kołobrzeg/link do ofert pracy: http://pupkolobrzeg.finn.pl/bipkod/008/001/001Praca na umowę o pracę w godz. 7:30-15:30 w Kołobrzegu.
Data publikacji: 2019-11-18
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Katedralna 46-48, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wszelkie informacje o naborze znajdują się na stronie internetowej PUP Kołobrzeg/link do ofert pracy: http://pupkolobrzeg.finn.pl/bipkod/008/001/001Praca na umowę o pracę w godz. 7:30-15:30 w Kołobrzegu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW-STAŻYSTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: niekaralność potwierdzona sądownie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność obsługi komputera /środowisko Windows, pakiet MS Office/
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Przy wykształceniu średnim 1 rok stażu pracy. Szczegółowe inf. na temat wymagań znajdująsię na stronie internetowej http://pupkolobrzeg.finn.pl/bipkod/008/001/001
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Katedralna 46-48, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wszelkie informacje o naborze znajdują się na stronie internetowej PUP Kołobrzeg/link do ofert pracy: https://pupkolobrzeg.finn.pl/bipkod/008/001/001
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: do dn. 02.12.2019, Godziny : do godz. 15:30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
Ulica pracodawcy: Katedralna
Numer budynku pracodawcy: 46-48
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 18.11.2019
Oferta pracy ważna do: 02.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e75a1b9cc352345cfb1d13402aa1b06b
Podobne oferty pracy
Oferta dla osób po 30 roku życia, spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie średnie lub wyższe; min. rok doświadczenia zawodowego; znajomość programów kadrowych; obsługa komputera; zakres obowiązków: prowadzenie akt osobowych pracowników firmy; przygotowywanie umów oraz aneksów do umowy w związku z nawiązaniem i rozwiązywaniem umowy; prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników; tworzenie regulaminów organizacyjnych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2019-04-05 - Gliwice (śląskie)
Aktywne poszukiwanie klientów; budowanie bazy klientów; obsługa przed, w trakcie i posprzedażowa; realizacja bieżących zadań; prowadzenie dokumentacji; przygotowywanie pionów sprzedażowych; wyjazdy w delegacje
OFFICE SUPPORT KRZYSZTOF WYLĄG - 2017-03-29 - Tąpkowice (śląskie)
1. Praca jako druga linia wsparcia helpdesk w trudniejszych problemach ze sprzętem i oprogramowaniem w Pałacu Kultury Zagłębia i jego placówkach.2. Prowadzenie bieżących spraw zakupów i zaopatrzenia PKZ w potrzebny sprzęt informatyczny i oprogramowanie, przygotowanie dokumentacji i procedur zamówień publicznych związanych z zakupem sprzętu, oprogramowania i usług zewnętrznych w zgodzie z wewnętrznym regulaminem zakupów. Opracowywanie SIWZ. 3. Zapewnienie podstawowego wsparcia użytkowników w oprogramowaniu ERP Symfonia, Płatnik, podpis elektroniczny, systemy bankowe.4. Pomoc użytkownikom z zakresu pakietu MS Office 5. Śledzenie problemów raportowanych przez Nagios i reakcja na zgłoszone problemy.6. Aktualizacja systemów operacyjnych na maszynach wirtualnych oraz środowiska wirtualizacji. 7. Instalacja i regularna aktualizacja oprogramowania oraz systemów operacyjnych na stanowiskach roboczych. Reagowanie na zgłoszone przez użytkowników problemy i usterki. 8. Monitorowanie zdarzeń z centralnej konsoli oprogramowania antywirusowego ESET.8. Instalacja i konfiguracja nowego sprzętu informatycznego.9. Zarządzanie zakupionymi licencjami, prowadzenie ewidencji oprogramowania. 10. Bieżące prowadzenie dokumentacji sieci teleinformatycznej i systemów PKZ (Mediawiki). Nanoszenie wszelkich dokonanych zmian, opracowywanie nowych artykułów. 11. Udział w ciekawych projektach mających na celu dywersyfikację usług oraz zapewnienie ich wysokiej dostępności. 12. Poszukanie rozwiązań zastępczych dla obecnie funkcjonujących usług wśród wolnego oprogramowania na licencji GNU. Wdrażanie nowych rozwiązań podnoszących poziom bezpieczeństwa i oferujących nowe funkcjonalności. 13. Udział w opracowywaniu i przygotowaniu planu Disaster Recovery. 14. Udział w dostosowywaniu i szukanie mechanizmów zwiększających bezpieczeństwo danych. Analiza ryzyka, wdrażanie mechanizmów bezpieczeństwa zapewniających zgodność z przepisami RODO oraz współpraca z Inspektorem Ochrony Danych (IOD) 15. Prace nad reorganizacją uprawnień w AD celem wdrożenia pełnego modelu RBAC. 16. Porządkowanie i inwentaryzacja zasobów sieci teleinformatycznej PKZ, wdrażanie mechanizmów bezpieczeństwa. Co możemy zaoferować: - udział w ciekawych projektach mających na celu rozwój i wdrożenie wolnego oprogramowania opensource;- swoboda w realizacji własnych projektów usprawniających działanie działu IT; - praca w płaskiej strukturze na zasadach partnerstwa;- możliwość zdobycia doświadczanie oraz wymiany doświadczeń;- praca w prestiżowym budynku, możliwość uczestnictwa w wydarzeniach kulturalnych w Pałacu;- możliwość udziału w szkoleniach i konferencjach tematycznych;
PAŁAC KULTURY ZAGŁĘBIA - 2020-08-20 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Praca w Dziale Handlu Zagranicznego obsługa klientów wschodnich.
W. LEGUTKO PRZEDSIĘBIORSTWO HODOWLANO-NASIENNE SP. Z O.O. - 2019-12-11 - Nad Stawem (wielkopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-04-25 - Warszawa (mazowieckie)
praca przy naprawie stolarki okiennej. naprawa u klienta w domu
PPB AP BUD Natalia Pośpiech - 2018-04-24 - Żory (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:1. Nadzór nad zapewnieniem prawidłowego funkcjonowania systemów informatycznych w urzędzie,w tym:a) zapewnienie stałej sprawności działania i prawidłowego funkcjonowania systemu informatycznego rzędu, oprogramowania i sprzętu,b) sprawowanie nadzoru nad sprawnością techniczną i eksploatacyjną urządzeń infrastruktury teleinformatycznej,c) koordynacja oraz odpowiedzialność za rozwiązywanie bieżących problemów informatycznych.2. Pełnienie funkcji Administratora Systemów Informatycznych.3. Nadzór oraz zapewnienie bezpieczeństwa systemów informatycznych oraz danych, w tym:a) zabezpieczenie danych przetwarzanych w systemach informatycznych wykorzystywanych w urzędzie,b) odpowiedzialność za bezpieczeństwo systemów informatycznych,4. Nadzór i uczestnictwo w pracach związanych z modernizacją infrastruktury teleinformatycznej urzędu, w tym:a) rozwój systemu informatycznego (sieci informatycznej, oprogramowania i sprzętu),b) monitorowanie rynku IT pod kątem możliwości zastosowania nowych rozwiązań z tej dziedziny w urzędzie,c) udział w planowaniu i opracowywaniu kierunków rozwoju systemu informatycznego urzędu,d) nadzór nad przygotowaniem oraz funkcjonowaniem projektów informatycznych, dotyczących infrastruktury teleinformatycznej urzędu,e) nadzór nad umowami w zakresie działań informatycznych prowadzonymi przez Urząd oraz umowami dostępu do sieci Internet urządzeń posiadanej przez urząd infrastruktury,f) inicjowanie i nadzorowanie wprowadzania nowych technologii informatycznych,g) planowanie i analiza zaspokajania potrzeb na infrastrukturę informatyczną użytkownika końcowego,h) przygotowanie i koordynacja wprowadzania nowych rozwiązań teleinformatycznych, z zachowaniem zasad ciągłości i kompatybilności w obrębie całego systemu,i) działanie z zakresie przygotowania dokumentacji przetargowej i uczestnictwo w postępowaniach przetargowych, związanych z zagadnieniami informatycznymi,5. Wdrażanie, koordynacja działań i nadzór nad elektronicznym obiegiem dokumentów w urzędzie i administrowanie systemem e-usługi mieszkańca.6. Dokonywanie instalacji oraz konfiguracji sprzętu i oprogramowania, napraw bieżących oraz usuwanie usterek sprzętu komputerowego, stosowanego w urzędzie, w tym prowadzenie spraw związanych z naprawami, przeglądami, konserwacją urządzeń biurowych, istniejącego sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, sieciowych, zakupem nowego sprzętu, oprogramowania,akcesoriów, itp.7. Obsługa i utrzymanie ciągłości pracy, aktualizacja stron internetowych gminy oraz BIP, w tym zapewnienie spełnienia określonych odrębnymi przepisami warunków dostępności dla osób niepełnosprawnych.8. Sprawowanie nadzoru nad bezpieczeństwem systemów informatycznych i ich użytkowaniem.9. Sprawowanie nadzoru nad legalnością stosowanego oprogramowania i zabezpieczeniem danych gromadzonych w urzędzie, przed utratą i dostępem osób nieuprawnionych (archiwizacja danych, kontrola antywirusowa itp.).10. Pomoc i szkolenie użytkowników w zakresie obsługi sprzętu komputerowego i posługiwania się narzędziami informatycznymi,11. Realizacja i koordynacja działań wynikających z obowiązków związanych z wyposażeniem i zabezpieczeniem teleinformatycznym urzędu, określonych w obowiązujących przepisach, w szczególności w ramach Krajowych Ram Intreroperacyjności oraz RODO.
URZĄD GMINY ŚWIĘTAJNO - 2019-02-25 - Świętajno (warmińsko-mazurskie)
wspieranie raportowania wyników finansowych, wspieranie procesu przeglądu końca miesiąca finansowego, zapewnienie standardów i zgodności z przepisami rachunkowości, wspieranie wewnętrznych i zewnętrznych audytów finansowych
kontakt przez PUP - 2020-01-23 - Poznań (wielkopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2019-04-29 - Radom (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Sanniki (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa klienta biura podróży (przygotowywanie i prezentacja ofert, zawieranie umów, tworzenie pakietów turystycznych, przyjmowanie reklamacji).Drugim miejscem wykonywania pracy będzie Lubliniec, ul. Mickiewicza 1 (w trakcie otwierania punktu).Wysokość wynagrodzenia uzależniona od kwalifikacji kanydata + premia od sprzedaży
T-OFFICE SP. Z O.O. - 2018-08-02 - Częstochowa (śląskie)
prace konserwacyjne- elektryczne, stolarskie, hydrauliczne, ogólnobudowlane
OPCO SP.Z O.O. - 2019-03-29 - Poznań (wielkopolskie)
Realizacja założonych planów sprzedażowych
P.P.H.U. "KORNEX" Kornelia Mróz - 2020-02-05 - Korzeniów (lubelskie)
osoba zajmująca sie car detalingiem, czyszczenie samochodów , camperów w pełnym zakresie, polerka, pranie tapicerki, przyciemnianie szyb, naprawa ubytków w lakierze, renowacja części plastikowych(zderzaki-lusterka)
Geoffroy KIRSCHWING RIDER VAN PL - 2020-01-03 - Kotla (dolnośląskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. analiza i ocena projektów przetwarzanie informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Gdynia (pomorskie)
Maksymalizacja liczby transakcji krótko i długoterminowych z przypisanymi klientami; zwiększanie popularności architektur Intel wsród przypisanych klientów jako pierwszego wyboru; obowiązek spełnienia lub przekroczenia przydzielonych celów w zakresie rozliczeń kwartalnych i rocznych oraz udziału rozwiązań projektowych ostatecznie wybranych do realizacji wspólnie z Inżynierem ds. zastosowań u klienta; informowanie klientów oraz odpowiedniego personelu Intel o strategii w celu uzyskania koniecznego wsparcia i zapewnienia koordynacji; pełne zrozumienie harmonogramów, celów, strategii i praktyk biznesowych, w tym zakresie wycen, prognozowania, zasad i warunków, dystrybucji oraz kodeksu etyki.
INTEL TECHNOLOGY POLAND SP. Z O.O. - 2016-10-06 - Gdańsk (pomorskie)
OBSŁUGA OFFICE, AUTOCAD, COREL, ODPORNOŚĆ NA STRES, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W GRUPIE, UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNE, WYSOKA KULTURA OSOBISTA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE EKONOMICZNE, OBSŁUGA KAMERY, MONTAŻ FILMÓW, PRAWO JAZDY KAT.B, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO (B2), MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE SPEC. ANALIZA GOSPODARCZA
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
według programu programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
a.samodzielne poszukiwanie możliwości finansowania działalności jednostki ze szczególnym uwzględnieniem programów współpracy międzynarodowej,b.opracowanie dokumentów związanych z prowadzeniem projektów,c.nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów dot. prowadzonych projektów, w tym międzynarodowych,d.organizowanie spotkań oraz wyjazdów do instytucji partnerskich w ramach realizowanej współpracy.
Centrum Hewelianum - 2016-05-31 - Gdańsk (pomorskie)
Praca w biurze, obsługa klienta, przyjmowanie dokumentów, przeprowadzanie rozmów z klientem w celu rekrutacji
Marecki i 1st Class Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-04-14 - Rogóźno (lubelskie)
jw.
Przedsiębiorstwo Budownictwa Miejskiego Południe SA - 2017-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
Biuro sprzedaży stolarki okiennej i drzwiowej oraz osłon okiennych.Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta.
FHU LUXUS - 2017-07-04 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, (Projekt POWER).Wykształcenie : średnie lub wyższe; podstawowa znajomość języka angielskiego; znajomość programu Ms Office; zakres obowiązków: kontakt z klientami, pozyskiwanie nowych klientów i podwykonawców, prowadzenie i aktualizacja rejestru klientów, przygotowywanie szkoleń i kursów; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2019-08-29 - Gliwice (śląskie)
obsługa sprzętu audiowizualnego, obróbka zdjęć, montaż materiałów audio- video, ich archiwizacja
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Lubin (dolnośląskie)
Pomoc mechanika
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2016-03-16 - Katowice (śląskie)
Zapewnienie jakości (zgodności z wymaganiami) i bezpieczeństwa produktów spółki Ocena dostaw surowców i opakowań. Uczestnictwo w procesie reklamacji surowców i opakowań. Analiza surowców, wyrobów i opakowań. Kontrola półproduktów i wyrobów gotowych. Uczestniczenie w procesie postępowania z wyrobem niezgodnym Nadzór nad przestrzeganiem zasad GMP/GHP w zakładzie. Uczestniczenie w audytach wewnętrznych oraz w audytach przeprowadzanych w firmie przez zewnętrzne podmioty audytujące.
Bakalland Delecta Services Sp. z o.o. - 2016-09-15 - Osina (łódzkie)
obsługa i kontakt z klientami w j.francuskim lub hiszpańskim, realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedazy, monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych, poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymyanie stałych relazji z klientami, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, sporządzanie ofert techniczno-handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań; doświadczenie w sprzedaży wyrobów hutniczych, komunikatywna znajomość j.francuskiego i/lub hiszpańskiego
ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2015-09-29 - Zawadzkie (opolskie)
Prowadzenie księgowości
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Nawojowa (małopolskie)
Wykorzystywanie opisu stanowisk jako podstawy określenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów.
kontakt przez PUP - 2019-01-04 - Gdynia (pomorskie)