SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Korzeniów oferta pracy P.P.H.U. "KORNEX" Kornelia Mróz
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Realizacja założonych planów sprzedażowych
Data publikacji: 2020-02-05
Lokalizacja: Korzeniów (lubelskie)
Pracodawca: P.P.H.U. "KORNEX" Kornelia Mróz
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:08-504 Korzeniów 80, powiat: rycki, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Realizacja założonych planów sprzedażowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Korzeniów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rycki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ułęż
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
Data zakończenia pracy: 31.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: marketing i zarządzanie, handel
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera i urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat B
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: Komunikatywność, otwartość
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Doświadczenie w handlu 6 miesięcy
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: P.P.H.U. "KORNEX" Kornelia Mróz
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rykach
Adres pracodawcy:
Rynek Stary 50/55, 08-500 Ryki, powiat: rycki, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z Urzędu Pracy, CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: rycki
Gmina pracodawcy: Ryki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ryki
Ulica pracodawcy: Rynek Stary
Numer budynku pracodawcy: 50
Nazwisko osoby zgłaszającej: Kamil Mróz
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rykach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 05.02.2020
Oferta pracy ważna do: 04.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 05.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 05.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a281c48cc562fdd0b7ad8e2c0f1a1d4d
Podobne oferty pracy
kierowanie biurem, prowadzenie spraw finansowo-księgowych, kadrowo-płacowych
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Kwidzyn (pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
prace budowlane
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Grabów nad Prosną (wielkopolskie)
Pozyskiwanie klientów biznesowych i indywidualnych z Ukrainy i Rosji, przygotowywanie i składanie ofert klientom w języku rosyjskim i ukraińskim, analiza rynków wschodnich, prowadzenie działań marketingowych nakierowanych na klientów z Rosji i Ukrainy, utrzymywanie relacji z klientami, dostosowywanie ofert sprzedaży do popytu na rynkach wschodnich
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Częstochowa (śląskie)
opracowywanie i realizowanie strategii promocji dla lokalnej marki OLAVIA TAXI, poszukiwanie nowych reklamodawców i partnerów marki OLAVIA TAXI, kształtowanie działań usprawniajacycyh obsługę klienta, przygotowywanie ofert handlowych, budowanie pozytywnego wizerunku marki OLAVIA
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Oława (dolnośląskie)
j.w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
POSZUKIWANIE OFERT NA DOSTAWY MATERIAŁÓW, CZĘŚCI ZAMIENYCH I URZĄDZEŃ NA REMONTOWANE, BUDOWLANE I PRZEBUDOWYWANE STATKI. PROWADZENIE NEGOCJACJI HANDLOWYCH. PRZYGOTOWYWANIE UMÓW HANDLOWYCH I GENEROWANIE ZAMOWIEŃ. ORGANIZOWANIE DOSTAW I NADZÓR NAD ICH REALIZACJĄ. ROZLICZANIE PRZEPROWADZONYCH TRANSAKCJI HANDLOWYCH I ZREALIZOWANYCH DOSTAW. NADZOROWANIE POSTĘPOWAŃ REKLAMACYJNYCH ZWIĄZANYCH Z PROWADZONYMI PROCESAMI ZAKUPOWYMI.WYMAGANE: WYKSZTALCENIE WYZSZE LUB SREDNIE TECHNICZNE LUB HANDLOWE. DOŚWIADCZENIE W PRACY NA STANOWISKU ZWIĄZANYM Z REALIZACJĄ ZAKUPÓW LUN JAKO TECHNOLOG MATERIAŁOWY MINIMUM 3 LATA. ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE , ZNAJOMOŚĆ PROGRAMÓW MS OFFICE.KONTAKT TELEFONICZNY 91 42 42 223 , CV NA EMIAL- WALDEMAR.GRZEGORCZYK (at) MSRGRYFIA.PL
MORSKA STOCZNIA REMONTOWA GRYFIA SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-05-31 - Szczecin (zachodniopomorskie)
nadzorowanie i organizowanie sprzedaży, kontakt z kluczowymi klientami, delegacje, marketing. Praca na terenie Krakowa oraz całej Polski
kontakt przez PUP - 2019-08-02 - Kraków (małopolskie)
Zapoznanie się z przepisami z zakresu BHP i p.poż; zapoznanie się z regulaminem pracy; zapoznanie się z przepisami; Przyjmowanie i rozdział korespondencji: rejestrowanie pism,wpisywanie do dziennika korespondencyjnego, adresowanie i wysyłanie korespondencji, podział korespondencji na poszczególne komórki organizacyjne, przygotowanie korespondencji do wysłania; Przyjmowanie interesantów i udzielanie informacji; Kierowanie interesantów do odpowiedniego pracownika jednostki; Odbieranie telefonów; Odbieranie i wysyłanie fax; Sporządzanie pism; wydawanie zaświadczeń; kserowanie dokumentacji oraz skanowanie; Prowadzenie kalendarza spotkań; Pilnowanie umówionych terminów.
kontakt przez PUP - 2020-01-17 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
1.znajomość modułów MMSD,FIAA, FI oraz FIFM,2.dokonywanie kontroli poprawności w ZWSI RON z przyjmowanych środków trwałych i mienia3. okresowa weryfikacja okresowych danych z ZWSI RON z dokumentami źródłowymi (w zakresie niezbędnych do zagwaantowania poprawności zapisów)4.uzgadnianie wykazów wzajemnych wyłączeń przekazanych/otrzymanych środków obrotowych i trwałych między jednostkami5.prowadzenie inwentaryzacji drogą weryfikacji zapisów kont kaięgowych6.znać przepisy wewnętrzne funkcjonujące w jednostce (instrukcję obiegu, politykę rachunkowości, plan kont) oraz instrukcje dotyczące programu ZWSI RON oraz proponować zmiany w nich w zakresie niezbędnym do zadań sekcji nadzoru i kontroli7.prowadzenie bieżącej kontroli poprawności zapisów w księdze głównej w zakresie zdarzeń gospodarczych (szczególnie dotyczących materiałów i środków trwałych)8.księgowanie przebiegu amortyzacji w module FIAA i uzgadnianie kont zespołu "0", (wykonaniem tablicy amortyzacji środków trwałych w module FIAA)9.ocena i określanie błędów w zakresie poprawności wykonywanych zdarzeń gospodarczych w modułach MMSD i FIAA (szczególnie w zakresie zamykania poszczególnych miesięcy roku)10.udział w prowadzonych nadzorach słuzbowych związanych z realizacja planów kontroli Głównego Księgowego11.umiejetność obsługi programów pakietu MS Office (Word, EXcel, Power Point)12.umiejętnośc obsługi poczty elektronicznej oraz sieci MINET-Z13.w zakresie archiwowania dokumentów:-sporządzanie niezbędnych wydruków-po zakończeniu roku budżetowego przygotować dokumenty do zszycia14.w pozostałym zakresie:-wykonywanie i prowadzenie niezbędnej korespondencji dot.okr.powyżej obowiązków-w razie nieobecności zastępowanie pracowników zgodnie z planem zastępstw-znajomość instrukcji obiegu dok.księgowych (udział w wyk.instrukcji obiegu dukomentów księgowych-wnioskowanie w nim zmian, udzielanie wyjaśnień na temat obiegu dokumentów,egzekwowanie ustalonego obiegu dokumentów,kontrola i weryfikacja obiegu poszczególnych dokumentów,sprawdzanie poprawności działania poszcególnych etapów obiegu-systematyczne studiowanie przepisów finansowych,podwyższanie swoich kwalifikacji zawodowych,branie udziałuw szkoleniach fachowych oraz współp[racowanie z pozostałymi pracownikami pionu głównego księgowego w celu osiągnięcia jak najlepszych wyników oraz wyeliminowania nieprawidlowości-bieżąca współpraca z poszczególnymi sekcjami PGK w zakresie ciągłej analizy realizacji planu wydatków na każdym etapie w celu wyeliminowania przekroczeń i zagrożeń w zakresie braku planu finansowego oraz przygotowanie informacji w tym zakresie głównemu księgowemu-opracowanie i systematyczne uaktualnianie obowiązków podległych pracowników , stawianie zadań i rozliczenia z ich wykonania podległym pracownikom-realizacja dodatkowych zadań i obowiązków powierzonych odrębnymi dokumentami m.in. rozkazem dowódcyUPRAWNIENIA:1.zgłaszanie w formi ustnej lub pisemnej wszelkich nieprawidłowości i odstępstw od zakresu obowiązków2. odmowa wykonania polecenia przełożonego, które naraziłoby Panią na odpowiedziałnośc karną i dyscyplinarną3.w razie ujawnienia niezgodności na otrzymanym dokumencie zwrócić właściwemu rzeczowo pracownikowi w celu uzupełnieniaODPOWIEDZIALNOŚĆ:1.terminowe wykonanie powierzonych zadań służbowych i poleceń przełożonych zgodnie z obowiązującymi pzepisami2.przestrzeganie porządku i dyscypliny pracy3.przestrzeganie przepisów o ochronie tajemnicy służbowej i państwowej4.należytą dbałość o powierzone mienieKierownik sekcji współuczestniczy w procesie zmian obiegu dokumentacji w zakresie realizowanych obowiązków (udział w wykonywaniu instrukcji obiegu dokumentów księgowych, polityce rachunkowości i procedur wewnętrznych, wnioskowanie w nich zmian)
JEDNOSTKA WOJSKOWA- Baza Lotnictwa Transportowego - 2019-04-02 - Powidz (wielkopolskie)
Wykonywanie frezów w elementach drewnianych.
kontakt przez PUP - 2019-08-26 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
administracja systemu teleinformatycznego firmy, obsługa aplikacji NEXPO, integracja centrali telefonicznej z systemem Bussines Contact Manager
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Białystok (podlaskie)
organizacja transportu międzynarodowego: morskiego, kolejowego, drogowego - organizacja transportu krajowego: morskiego, kolejowego, drogowego, obsługa dokumentacji wysyłek, rozliczenie usług transportowych; raportowanie do zarządu Spółki w języku koreańskim; przygotowanie raportów na potrzeby zarządu Spółki w języku koreańskim
PANTOS LOGISTICS POLAND SP. Z O.O. - 2018-01-24 - Mława (mazowieckie)
-aktywna sprzedaż części samochodowych- budowanie partnerskich relacji z klientami- przygotowywanie ofert handlowych- współpraca z innymi działami firmy- obsługa dokumentacji, zgodnie z przyjętymi w firmie procedurami
MAMAUTO Spółka Jawna - Adam Kula, Maciej Kula - 2018-06-07 - Starorypin Rządowy (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie produktów do produkcji kulinarnej, wykonywanie potraw mięsnych, jarskich itp.
kontakt przez PUP - 2019-08-20 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)
aktywna sprzedaż produktów bankowych, w tym sprzedaż wiązana: pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami Banku; informowanie Klientów o pełnej ofercie Banku; realizowanie zadań sprzedażowych i aktywne uczestnictwo w kampaniach produktowych; wykonywanie czynności związanych z obsługą gotówkową i bezgotówkową Klientów.
Bank Pekao S.A. - 2019-04-13 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Świdnica (dolnośląskie)
Obsługa programu księgowego SYMFONIA, programu PŁATNIK, przeprowadzanie analiz finansowych.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Płock (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Swarzynice (lubuskie)
-tłumaczenie pisemne dokuemntów służbowych będących we właściwości Centrum Współpracy/Wydziału Granicznego, w celu umożliwienia komunikacji między stronami;-tłumaczenie ustne podczas spotkań polsko-niemieckich pozostających we właściwości Centrum Współpracy/Wydziału Granicznego, w celu umożliwienia komunikacji między stronami;-udział w przygotowaniu spotkań leżących we właściwości Centrum Współpracy w celu sprawnej realizacji zadań Centrum;-przepisywanie lub przygotowywanie pism na potrzby centrum współpracy w celu umożliwienia sprawnego obiegu korespondencyjnego
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-09-17 - Świecko (lubuskie)
bezpośrednia obsługa klienta, sprzedaż ubezpieczeń, obsługa posprzedażowa,przeliczanie składek, składanie ofert ubezpieczeń majątkowych i życiowych
Pośrednictwo Ubezpieczeniowe M. Zasada Człuchów - 2017-05-04 - Człuchów (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem, umowa na 2 lata; godziny pracy: 9.00- 17.00
kontakt przez PUP - 2019-04-17 - Słupsk (pomorskie)
Aktywne poszukiwanie pracowników z Ukrainy, również źródeł ich pozyskiwania. Prowadzenie rozmów rekrutacyjnych. Weryfikacja dokumentów do ich zatrudnienia. Wsaparcie pozyskanych pracowników w funkcjonowaniu w firmie. Praca w godz. 8-16Zatrudnienie na 3 lata
kontakt przez PUP - 2020-01-10 - Wrocław (dolnośląskie)
-Bieżąca obsługa nieruchomości,-Prezentacja, sprzedaż, pozyskiwanie nieruchomości,-Pośrednictwo finansowe,-Osoby zainteresowane proszone sa o przesłanie CV na adres:tczew (at) metrohouse.pl
SWS INVEST sp. z o.o. - 2017-04-12 - Tczew (pomorskie)
Utrzymanie porządku i czystości w obiekcie.
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Rymanów-Zdrój (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Warszawa (mazowieckie)
prace związane z kontrolą jakości produktów i surowców, badania fiz.-chem. i mechaniczne mieszanek, obsługa maszyn i urządzeń w laboratorium, pobieranie i przygotowywanie próbek
STOMIL POZNAŃ SA - 2016-05-13 - Poznań (wielkopolskie)
Wznoszenie obiektów.
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE Eugeniusz Chrostowski - 2016-07-19 - Grajewo (podlaskie)
realizacja założonych planów sprzedaży; bieżące kontakty z klientem; prezentacja oferty produktów; opracowywanie ofert handlowych; odpowiedzialność za realizacje zamówień klienta; współpraca ze spedycjami w zakresie frachtów eksportowych i importowych: Praca na okres próbny 3 miesiące, później umowa na czas określony; System wynagrodzenia: 3500 zł brutto/mies plus premia kwartalna; Godziny pracy: 8.00- 16.00
PRYWATNE PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - HANDLOWE " GRAS " PIOTR GRABOWSKI - 2019-07-30 - Korzybie (pomorskie)
szkolenia BHP, obsługa zewnętrznych firm w zakresie BHP, tworzenie dokumentacji, nadzór nad kontrolą warunków pracy, przestrzegania przepisów BHP
BEHAPER SPÓŁKA CYWILNA A.K.DEZOR - 2019-10-09 - Ruda Śląska (śląskie)