SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH Baranowo oferta pracy H2 OPTIM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH
Wynagrodzenie: 2 600 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: - wsparcie zespołu w prawidłowym funkcjonowaniu biura- wsparcie administracyjne kadry inżynierskiej- współpraca z urzędami, w celu uzyskania dokumentacji niezbędnej do realizacji projektów- przyjmowanie, rejestracja, archiwizacja dokumentów- nadzór nad prawidłowym obiegiem korespondencji- prowadzenie sekretariatu, obsługa rozmów telefonicznych- wsparcie księgowości i działu sprzedaży w tym opisywanie i kontrola faktur kosztowych-administracyjnych- przyjmowanie i obsługa gości firmy- kontrola i nadzór nad zaopatrzeniem biura- prowadzenie wszystkich spraw biurowych i administracyjnych firmy
Data publikacji: 2020-02-05
Lokalizacja: Baranowo (wielkopolskie)
Pracodawca: H2 OPTIM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:POZNAŃSKA 40, 62-081 Baranowo, powiat: poznański, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- wsparcie zespołu w prawidłowym funkcjonowaniu biura- wsparcie administracyjne kadry inżynierskiej- współpraca z urzędami, w celu uzyskania dokumentacji niezbędnej do realizacji projektów- przyjmowanie, rejestracja, archiwizacja dokumentów- nadzór nad prawidłowym obiegiem korespondencji- prowadzenie sekretariatu, obsługa rozmów telefonicznych- wsparcie księgowości i działu sprzedaży w tym opisywanie i kontrola faktur kosztowych-administracyjnych- przyjmowanie i obsługa gości firmy- kontrola i nadzór nad zaopatrzeniem biura- prowadzenie wszystkich spraw biurowych i administracyjnych firmy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 600 - 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Baranowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: poznański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnowo Podgórne
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 600 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: sumienność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: ZNAJOMOŚĆ PROGRAMÓW MS OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: wysoka kultura osobista
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie na stanowisku
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: KOMUNIKATYWNOŚĆ
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra organizacja czasu pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dokładność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziana znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Nazwa pracodawcy:
H2 OPTIM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
POZNAŃSKA 40, 62-081 Baranowo, powiat: poznański, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: aplikacja mailowa
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: poznański
Gmina pracodawcy: Tarnowo Podgórne
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Baranowo
Ulica pracodawcy: POZNAŃSKA
Numer budynku pracodawcy: 40
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 05.02.2020
Oferta pracy ważna do: 05.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 05.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 05.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fbeb7588db461268c70b0ed438aac92b
Podobne oferty pracy
zarządzanie systemem SAP
MM Systemy - 2019-09-20 - Kąty Opolskie (opolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2019-03-12 - Brzeg (opolskie)
Oferta dla osób po 30 roku życia, spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html Wykształcenie średnie lub wyższe; min. rok doświadczenia zawodowego; znajomość programów kadrowych; obsługa komputera; zakres obowiązków: prowadzenie akt osobowych pracowników firmy; przygotowywanie umów oraz aneksów do umowy w związku z nawiązaniem i rozwiązywaniem umowy; prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników; tworzenie regulaminów organizacyjnych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2019-07-01 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie procesu rekrutacji pracowników obcokrajowców
PROFIS24 SP. Z O.O. - 2016-10-04 - Imielin (śląskie)
UDZIELANIE INFORMACJI MIESZKAŃCOM WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH, OBSŁUGA KORESPONDENCJI, PROWADZENIE EWIDENCJI FAKTURWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE, BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA I PROGRAMÓW MS OFFICE, KOMUNIKATYWNOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ W DZIAŁANIU, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLEFORMA KONTAKTU Z PRACODAWCĄ: CV+LIST MOTYWACYJNY PRZESŁAĆ POCZTĄ NA ADRES: ul. WOJSKA POLSKIEGO 9, 70-470 Szczecin
DOM BEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- księgowanie faktur od dostawców- tworzenie i aktualizacja danych podstawowych dostawców- wyjaśnianie otwartych pozycji na dostawcach- monitorowanie i rozliczanie pozycji na kontach rozliczeniowych- przygotowywanie płatności zgodnie z instrukcją- potwierdzanie sald z dostawcami- dyżury telefoniczne, na skrzynce e-mail- optymalizacja procesów dla TR11- stosowanie się do wewnętrznych procedur- wykonywanie poleceń przełożonego- kontakt z fabryką BSH w Turcji na temat płatności i dostaw- biegła znajomość języka tureckiego w piśmie i mowie
kontakt przez PUP - 2020-01-22 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klientów od zapytania ofertowego do sprzedaży.
INSTAL INŻYNIERIA PRZEMYSŁOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-08 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Zadania: - projektowanie rozdzielnic nn, stacji transformatorowych, instalacji elektrycznych,- dobór aparatury dla prowadzonych projektów,- opracowanie dokumentacji technicznej,- udział w uruchomieniach instalacji elektrycznych i automatyki,- współpraca z działami produkcji i uruchomienia,- wprowadzanie poprawek do istniejących dokumentacji i projektów związanych z branżą automatyki oraz elektryczną
INOVA Centrum Innowacji Technicznych Sp. z o.o. - 2019-05-28 - Lubin (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa sprzedaży internetowej oraz sprzedaży poprzez portale zakupowe, prowadzenie dokumentacji związanej z procesem zakupu i sprzedaży, organizowanie procesów posprzedażowych, dtukowanie i wysyłanie dokumentów, opracowywanie opisów produktów i treści promocyjnych, wdrażanie rozwiązań zwiększających efektywność sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-01-09 - Tychy (śląskie)
SZCSZCZEGÓLOWE INFORMACJE DOSTĘPNE SA NA STRONIE WWW.ROPS.RZESZOW.PL
REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ - 2018-09-11 - Rzeszów (podkarpackie)
Reprezentowanie firmy oraz budowanie długofalowych relacji biznesowych z klientami, aktywne pozyskiwanie klientów i ich bieżąca obsługa, realizacja planów sprzedaży, przygotowywanie ofert i warunków handlowych.
INFOVER S. A. - 2015-12-02 - Kielce (świętokrzyskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER) Wykształcenie: średnie; sporządzanie pism, tworzenie zestawień, tabel i sprawozdań; pomoc w prowadzeniu dokumentacji księgowej; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Gliwice (śląskie)
Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych b2b ,budowanie struktury współpracy w zakresie obsługiwanego rynku,kontakty zagraniczne, rozbudowa portfela dostawców/odbiorców,monitoring rynku branżowego , bieżące sporządzanie ofert negocjacje, praca w godz. 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2017-04-26 - Opole (opolskie)
poszukiwanie nowych odbiorców na sprzedawane przez firmę produkty, wysyłanie ofert, rozmowy telefoniczne w jęz. niemieckim, rosyjskim i angielskim, konsultacje z klientem
kontakt przez PUP - 2017-11-20 - Wasilków (podlaskie)
iprezentowanie oferty i sprzedaż produktów ubezpieczeniowych ( komunikacyjne, OC,osobowe), dla klientów indywidualnych
SZKOŁA NAUKI JAZDY Jacek Owczarek - 2018-08-08 - Złotoryja (dolnośląskie)
Wspieranie procesów biznesowych. Wspieranie bieżącej komunikacji między zespołami. Wspieranie menadżerów projektów w wykonywaniu codziennych zadań. Zarządzanie specyfikacją wymagań oraz oczekiwaniami interesariuszy.
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Gdynia (pomorskie)
obsługa wózków widłowych
Austria Juice Polska Sp. z o.o. (Ybbstaler Fruit Polska Spółka z o.o) - 2016-05-10 - Chełm (lubelskie)
skierowania, wykształcenie wyższe, inż. budownictwa, umowa na czas określony, jedna zmiana od 7:00 do 15:00, pełny etat, wynagrodzenie 4000 zł po negocjacji, charakterystyka pracy:
GOLDBECK COMFORT Sp. z o.o. - 2019-09-27 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
Przygotowywanie i naliczanie wszelkich wynagrodzeń oraz rozrachunków wynikających z przepisów prawa. Sumienne i terminowe przygotowywanie i składanie w odpowiednich urzędach i instytucjach dokumentacji rozliczeniowej- potrąceń (deklaracje ZUS, podatkowe, członkowskie, umowy zlecenia i o dzieło, zaświadczenia w tym emerytalno rentowe.) Dokonywanie odpowiednich zmian po otrzymaniu dokumentacji z działu kadr. Sporządzanie analiz i statystyki w zakresie dot. wynagrodzeń. Sporządzanie sprawozdań GUS. Okres próbny 2 miesiące, z możliwością przedłużenia umowy na czas nieokreślony; godziny pracy: 7.30- 11.30
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Henryka Sienkiewicza w Słupsku - 2018-04-13 - Słupsk (pomorskie)
Realizacja projektów rekrutacyjnych. Wyszukiwanie i identyfikacja kandydatów zgodnie z wymogami stanowiska. Prowadzenie rozmów z kandydatami. Selekcja aplikacji. Tworzenie rekomendacji dotyczących kandydatów. Nawiązanie długotrwałych relacji z kandydatami. Umowa zlecenie około 160 h w miesiącu
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Wystawianie aukcji na portalu aukcyjnym
PW PERFECT - 2017-09-27 - Bytom (śląskie)
Monitorowanie statusu projektów, zadań, itp.Obsługa procesu fakturowania, zamówień i innych spraw związanych z finansami projektu. Gromadzenie danych i metryk projektowych i tworzenie raportów.
Luxoft Poland Sp. z o. o. - 2017-08-04 - Gdańsk (pomorskie)
bieżące śledzenie na wszystkich platformach medialnych programów azjatyckich, analiza możliwości akwizycji, przygotowywanie umów dotyczących praw redystrybucji, sprzedaż programów odbiorcom na całym świecie
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Piaseczno (mazowieckie)
Rozmowy z zagranicznymi kontrahentami (Niemcy),planowanie dostaw
Zakład Przetwórstwa Mięsnego "PARMA" Sp. z o. o - 2016-10-04 - Łukta (warmińsko-mazurskie)
•Aktywna sprzedaż, przyjmowanie zamówień, rozpatrywanie reklamacji;•Doradztwo produktowe (znajomość kosmetyki mile widziana);•Współpraca z firmą kurierską.
Grehen sp. z o.o. - 2019-04-18 - Celestynów (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Pszczew (lubuskie)
udzielanie informacji i konsultacji techniczno- handlowych w języku angielskim i tureckim, przygotowywanie ofert handlowych na rynku tureckim i pakistańskim
DACPOL SERVICE Sp. z o.o. - 2019-07-11 - Piaseczno (mazowieckie)
Zapoznanie się z ogólną działalnością firmy.Obowiązki asystenckie wobec doradcy,prace administracyjno-biurowe związane z funkcjonowaniem firmy,zbieranie informacji do przygotowywanych przez doradcę projektów.
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Sadurki (lubelskie)
Przeprowadzanie kontroli w zakresie warunków pracyInformowanie pracodawcę o zagrożeniach, prowadzenie rejestrówDokonywanie ocen i analiz ryzykaza zawodowegoWspółdziałanie ze społeczna inspekcją pracyPrzeprowadzanie szkoleń wstępnych o okresowych w dziedzinie BHPPrzygotowywanie i wydawanie skierowań ( wg list zbiorczych otrzymywanych od specjalisty ds.Kadr)Współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotnąUdział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracyPrzeprowadzanie okresowej kontroli obiektów
Szkoła Podstawowa Nr 4 w Pruszczu Gdańskim - 2018-01-30 - Pruszcz Gdański (pomorskie)