SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI Podgrodzie oferta pracy ARKUS & ROMET GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI
Wynagrodzenie: od 4 850 PLN
Zakres obowiązków: Specjalista do spraw logistyki-ZARZĄDZANIE LOGISTYKĄ MAGAZYNOWĄ-KOORDYNACJA PRZEPŁYWU TOWARÓW-PLANOWANIE BIEŻĄCEGO ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENI MAGAZYNOWEJ-NADZÓR NAD PRAWIDŁOWYM ZABEZPIECZENIEM TOWARÓW W MAGAZYNIE,- ORGANIZACJA DOSTAW I WYSYŁEK
Data publikacji: 2020-02-28
Lokalizacja: Podgrodzie (podkarpackie)
Pracodawca: ARKUS & ROMET GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:39-200 Podgrodzie 32C, powiat: dębicki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Specjalista do spraw logistyki-ZARZĄDZANIE LOGISTYKĄ MAGAZYNOWĄ-KOORDYNACJA PRZEPŁYWU TOWARÓW-PLANOWANIE BIEŻĄCEGO ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENI MAGAZYNOWEJ-NADZÓR NAD PRAWIDŁOWYM ZABEZPIECZENIEM TOWARÓW W MAGAZYNIE,- ORGANIZACJA DOSTAW I WYSYŁEK
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Podgrodzie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: dębicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dębica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne, kierunek: LOGISTYKA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA PROGRAMU MS OFFICE
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: LOGISTYKA
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA:- MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA W ORGANIZACJI LOGISTYKI MAGAZYNOWEJ-ZNAJOMOŚĆ W ZAKRESIE OBSŁUGI PROGRAMÓW PLANOWANIA I ZARZĄDZANIA MAGAZYNEM-DOBRA ORIIENTACJA W ZASADACH GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ-OPTYMALIZACJA PROCESÓW MAGAZYNOWYCH W ZAKRESIE WYDAJNOŚCI I EFEKTYWNOŚCI , MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ SYSTEMU ZARZĄDZANIA MAGAZYNOWEGO WMS
Nazwa pracodawcy:
ARKUS & ROMET GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy
Adres pracodawcy:
39-200 Podgrodzie 32C, powiat: dębicki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV NA MAILA : p.kudlacz (at) romet.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: dębicki
Gmina pracodawcy: Dębica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Podgrodzie
Adres strony pracodawcy: www.arkus.com.pl
Numer budynku pracodawcy: 32C
Profil działalności pracodawcy: PRODUKCJA ROWERÓW I WÓZKÓW INWALIDZKICH
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.02.2020
Data dodania oferty pracy: 28.02.2020
Oferta pracy ważna do: 27.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 28.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 28.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5dc87c7f2fdd436158e3b6a4d84fed5a
Podobne oferty pracy
Organizacja zakupów i sprzedaży zagranicznej.
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Ligota Wołczyńska (opolskie)
pozyskiwanie klienta i obsługa posprzedażowa
STREFA Barbara Kwiatkowska - 2017-02-22 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- Obsługa sprzedaży, monitoring realizacji zamówień, nadzór nad bazą klientów, działania z zakresu obsługi biura sprzedaży (w tym fakturowanie), prowadzenie korespondencji handlowej, przygotowanie dokumentów sprzedażowych, dostawczych, z zakresu obsługi posprzedażowej.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe lub min. średnie z zakresu inżynierii sprzętu medycznego, ekonomii, handlu, marketingu, fizjoterapii i rehabilitacji lub biomechaniki. Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku specjalista ds. handlowych. Wymagane umiejętności komunikacyjne. Znajomość obsługi komputera: edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, podstawy obróbki graficznej. Łatwość poruszania się w sieci internet. Umiejętność redakcji tekstów. Zdolność przygotowania i przeprowadzania działań logistycznych z zakresu organizacji i przygotowania realizacji zamówień. Obowiązkowość, skrupulatność, dbałość o szczegóły, rzetelność. Cennym atutem będzie znajomość i zainteresowanie branżą wyrobów medycznych. Mile widziana znajomość podstaw html. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu średnio zaawansowanym B1 w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (Tel.:32-252-67-56) w godzinach 8:00-16:00 lub e-mail: biuro (at) innow.pl
INNOW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-03-01 - Katowice (śląskie)
-wsparcie procesu wdrażania nowych projektów na rynkach wschodnich-wykonywanie tłumaczeń językowych obowiązujących regulacji prawnych norm jakościowych-uczestnictwo w audytach klientów oraz jednostek certyfikujących-przygotowywanie dokumentacji związanej z realizacja wymaganych norm i standardów-wsparcie działu produkcji-kontakty z partnerami biznesowymi z Ukrainy i Rosji
MM PRODUKT MACIEJ MIKOŁAJCZAK - 2019-11-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
w/g stanowiska
CENTRUM ZABEZPIECZENIA INFORMACJI Sylwester Cieśla - 2018-12-20 - Kielce (świętokrzyskie)
obsługa programu Płatnik, sporządzanie umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy, rozliczanie czasu pracy
Liga Obrony Kraju Wielkopolska Organizacja Wojewódzka - 2017-08-04 - Poznań (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
1.Organizacja kursów zawodowych2.Nadzór nad przeprowadzanymi kursami3.Prowadzenie dokumentacji dot. kursów zawodowych4.Promocja szkołyWięcej informacji dot. rekrutacji na w/w stanowisko na stronie internetowej: medyk-rawicz.com.pl
Wielkopolskie Samorządowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Rawiczu - 2018-08-29 - Rawicz (wielkopolskie)
planowanie dostaw dla działu ADRO i ich rozliczanie, fakturowanie, tworzenie raportów,przygotowywanie dokumentacji, pilnowanie kompletności dokumentacji, współpraca z przedstawicielami handlowymi oraz z klientami firmy
ZIARN-POL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-03 - Górki (pomorskie)
Kierownik kółka rolniczego
KÓŁKO ROLNICZE W LUTCZY - 2019-02-18 - Lutcza (podkarpackie)
Obsługa kadr i płac firm.
MATEO BIURO DORADZTWA PODATKOWEGO ANNA WIATROWSKA - 2019-02-05 - Kalisz (wielkopolskie)
- generowanie danych w informatycznym systemie obsługi budżetu państwa TREZOR na szczeblu dysponenta II stopnia,- bieżące weryfikowanie, kompletowanie oraz przekazywanie do jednostki nadrzędnej projektów i planów finansowych, harmonogramów i zapotrzebowań na środki budżetowe, wniosków o decyzje budżetowe oraz sprawodań budżetowych i finansowanych z poziomu dysponenta II stopnia, w informatycznym systemie obsługi budżetu państwa TREZOR,- gromadzenie i wstępne opracowywanie danychanalitycznych uzyskanych z podległych jednostek dla potrzeb informacji łącznych,- sporządzanie zbiorczych sprawozdań budżetowych i finansowych z obszaru Prokuratury regionalnej we Wrocławiu- przygotowanie do zatwierdzenia propozycji rocznego planu kontroli finansowo-gospodarczych, opracowanie programu i harmonogramu kontroli oraz rocznego sprawozdania z kontroli przeprowadzonych z poziomu dysponenta II stopnia,- przeprowadzanie kontroli finansowo-gospodarczych zgodnie z planem oraz przeprowadzanie kontroli doraźnych w podległych prokuraturach,- wykonanie analiz ekonomiczno-finansowych zlecanych przez przełożonych lub organ nadrzędny.Konkurs składa się z trzech etapów:1. etapu pierwszego - selekcji wstępnej zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu, przeprowadzanego w opraciu o analizę przekazanych zgłoszeń,2 etapu drugiego - praktycznego sprawdzianu umiejętności,3 etapu trzeciego - rozmowy kwalifikacyjnej.Termin składania zgłoszeń: 30.12.2019 r. Termin i miejsce przeprowadzenia konkursu: I etap (wstępna weryfikacja zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu) - 10. stycznia 2020 r. Informacje zawierające listy kandydatów dopuszczonych do kolejnych etapów konkursu oraz terminy ich przeprowadzenia, będą umieszczane na tablicy ogłoszeń w siedzibie Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu, na stronie internetowej tejże prokuratury - www.wroclaw.pr.gov.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.Lista kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu konkursu (praktycznego sprawdzianu umiejętności), wraz ze wskazaniem miejsca i terminu jego przeprowadzenia, zostanie ogłoszona, w wyżej wskazany sposób, nie później niż na 7 dni przed terminem rozpoczęcia drugiego etapu.Wymagane dokumenty:- wniosek o dopuszczenie do konkursu,- życiorys i informacja o przebiegu kariery zawodowej,- kwestionariusz osobowy (plik do pobrania w formacie DOC- w zakładce oferty pracy),- oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych w Polsce i uzyskania tytułu magistra lub zagranicznych studiów uznanych w Polsce albo zaświadczeń o zdanym egzaminie magisterskim,- oświadczenie kandydata o tym, że nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe (plik do pobrania w formacie PDF - w zakładce oferty pracy),- aktualna fotografia, zgodna z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodu osobistego,- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby konkursu (plik do pobrania w formacie PDF - w zakładce oferty pracy),- dokumenty poświadczające posiadanie uprawnień niezbędnych do zajmowania stanowiska.Składane oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane przez kandydatów.Do zgłoszenia kandydat może dołączyć dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje i osiągnięcia. Kwestionariusz osobowy dostępny jest na stronie internetowej Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu - www.wroclaw.pr.gov.plKandydaci na stanowisko specjalisty winni złożyć zgłoszenie do konkursu - zawierające wskazane wyżej dokumenty - w terminie do dnia 30.12.2019 r. w Prokuraturze Regionalnej we Wrocławiu ul. Piłsudskiego 76/78, 50-020 Wrocław, osobiście w biurze podawczym (parter, pokój nr 3, w godzinach urzędowania prokuratury - tj. od 7:30 do 15:30) lub za pośrednictwem operatora pocztowego (za datę złożenia uważa się datę nadania przesyłki w placówce pocztowej operatora) Wnioski składane za pośrednictwem poczty elektronicznej nie będą rozpatrywane. Lista kandydatów wybranych na stanowisko, na które przeprowadzony był konkurs podawana jest do publicznej wiadomości poprzez jej wywieszenie w siedzibie prokuratury, publikację na stronie internetowej Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu oraz BIP. Całość dokumentacji z przebiegu konkursu sekretarz komisj przekaże Prokuratorowi Regionalnemu w terminie 7 dni od dnia sporządzenia protokołu. Protokół w częsci dotyczącej wyników i oceny kandydata udostępnia się na jego wniosek - w siedzibie prokuratury. Wyłonieni w drodze konkursu kandydaci, odbywają staż urzędniczy, który trwa 6 miesięcy i kończy się egzaminem. W okresie stażu wybrana osoba zatrudniona jest na czas określony. Wynagrodzenie w okresie odbywania stażu wynosi 3400 zł brutto. Okres stażu może być skrócony decyzją Prokuratora Regionalnego we Wrocławiu, w zależności od posiadanego doświadczenia zawodowego kandydata.Po zakończonym stażu przewidaywane wynagrodzenie zasadnicze brutto wynosić będzie ok. 4200 zł + dodatek stażowy ( w zależności od posiadanych kwalifikacji)Początkowo 6 miesiecy - staż, umowa na czas określony. Później na czas nieokreślony.Praca w systemie jednozmianowym w godzinach: 7:30 - 15:30.Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel. 33 06 880, e-mail: sekretariat (at) wroclaw.pr.gov.pl
Prokuratura Regionalna we Wrocławiu - 2019-12-09 - Wrocław (dolnośląskie)
rekrutacja pracowników
kontakt przez OHP - 2016-07-01 - Bytom (śląskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Adros Sp. z o.o. - 2018-06-01 - Dobrzyca (wielkopolskie)
Wykształcenie średnie, mile widziany staż pracy, obsługa komputera, komunikatywność. Zakres obowiązków: doradztwo w zakresie oferowanych produktów, utrzymanie standardów handlowych, profesjonalna obsługa klienta w salonie. Kontakt e-mailowy: rekrutacja.rybnik (at) liberty.eu
LIBERTY POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-30 - Rybnik (śląskie)
Wykształcenie min. średnie, kier. elektryk, elektroenergetyk; umiejętność czytania schematów; znajomość branży elektrycznej, pakietu MS Office; mile widziana znajomość AUTO-CAD; prawo jazdy kat. B; konsultacje techniczne z klientami; sporządzanie ofert techniczno-handlowych; koordynacja przebiegu zamówienia; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
ZPUE SILESIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-07 - Gliwice (śląskie)
tworzenie strategii dla klientów i doradztwo w kwestiach związanych z technicznym SEO,analizowanie stron internetowych z technicznego punktu widzenia SEO,tworzenie wytycznych technicznego SEO dla zespołów deweloperskich i monitorowanie ich wdrożenia,przygotowywanie wstępnych analiz i propozycji dla potencjalnych klientów, praca w godz. 8-16.Kontakt z pracodawcą: katarzyna (at) onely.com
Onely Sp. z o.o. - 2019-08-19 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
specjalista ds. zaopatrzenia
kontakt przez PUP - 2019-08-22 - Sokółka (podlaskie)
jw.
RESORTOWE CENTRUM ZARZĄDZANIA SIECIAMI I USŁUGAMI TELEINFORMATYCZNYMI - 2017-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Częstochowa (śląskie)
Naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, obsługa Płatnika, wysyłka deklaracji ZUS
KANCELARIA EKONOMICZNA FRANCISZEK MÜLLER - 2018-05-15 - Międzyrzecz (lubuskie)
Nawiązywanie oraz utrzymywanie kontaktów z firmami transportowymi, handel częściami samochodowymi z karajami wschodnimiMin. 1 rok doświadczenia na stanowisku specjalista do spraw marketingu
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Świebodzin (lubuskie)
Wysyłanie ofert, pozyskiwanie klientów oraz budowanie trwałych relacji z Klientami samodzielne prowadzenia całego procesu sprzedaży, realizacja targetów sprzedażowych, dbanie o wizerunek firmy i reprezentowanie jej na rynku
P.P.H.U. " KAMPOL" - 2017-12-18 - Rusiec (łódzkie)
Tworzenie harmonogramów wysyłek towarów, koordynowanie wysyłek towarów, kompletowanie i tworzenie dokumentów do wysyłek, współpraca z odbiorcami, ścisła współpraca z działami firmy w celu sprawnej realizacji wysyłek i rozliczenia umowy, wyjazdy służbowe w celu dostarczenia dokumentacji/szkoleń
KOOPEROL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-06 - Zduny (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
- bieżąca obsługa sprzedaży deweloperskiej (obsługa klientów, przygotowywanie i podpisywanie umów sprzedaży oraz przygotowywanie dokumentów wymaganych Ustawą o ochronie praw nabywcy lokalu mieszkalnego lub domu jednorodzinnego)- bieżąca obsługa techniczna projektów deweloperskich ze strony inwestora w trakcie i po ich realizacji (serwis gwarancyjny)- uzgodnienia w zakresie prowadzenia inwestycji deweloperskiej ze strony inwestora, w tym uzgodnienia z wykonawcą oraz projektantem- analiza dokumentacji projektowej i współpraca w biurem projektowym pod kątem jej optymalizacji dla celów realizacji projektów deweloperskich
Iławskie Przedsiębiorstwo Budowlane IPB Sp. z o.o - 2019-02-27 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Sporządzanie deklaracji, zeznań w obszarze kadrowo-płacowym (ZUS, PEFRON, CPK), pomoc w obsłudze kadrowo-płacowej klientów kancelarii
Doradztwo podatkowe Graczyk - 2017-08-17 - Wodzisław Śląski (śląskie)
specjalista ds. obslugi ruchu turystycznego
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Warszawa (mazowieckie)