SPECJALISTA DS. PRODUKTU Wronki oferta pracy OPTYK KAROLINA s.c. K. 艁ukasiak- Nowak i S. Nowak
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PRODUKTU
Wynagrodzenie: od 2聽600 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: - doradztwo i obs艂uga klienta w salonie optycznym
Data publikacji: 2020-06-03
Lokalizacja: Wronki (wielkopolskie)
Pracodawca: OPTYK KAROLINA s.c. K. 艁ukasiak- Nowak i S. Nowak
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Pl. Targowy 1, 64-510 Wronki, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
- doradztwo i obs艂uga klienta w salonie optycznym
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽600 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracownik贸w gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PRODUKTU
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Wronki
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: szamotulski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3024
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Wronki
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽600 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 04.06.2020
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat), brak
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce, brak
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w: pomaturalne/policealne, brak
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w: 艣rednie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_3: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: ch臋ci do pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywno艣膰, praca z lud藕mi
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
- praca w systemie I zmianowym w godzinach od 10:00 do 17:00,- pozosta艂e warunki pracy i p艂acy do uzgodnienia,- mo偶liwo艣膰 przyuczenia,
Nazwa pracodawcy:
OPTYK KAROLINA s.c. K. 艁ukasiak- Nowak i S. Nowak
danePracodawcy_nip: 7631807885
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Szamotu艂ach
Adres pracodawcy:
SIKORSKIEGO 5a, 64-700 Czarnk贸w, powiat: czarnkowsko-trzcianecki, woj: wielkopolskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: czarnkowsko-trzcianecki
danePracodawcy_kodPowiatu: 3002
Gmina pracodawcy: Czarnk贸w
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Czarnk贸w
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0966777
Ulica pracodawcy: SIKORSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 5a
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Szamotu艂ach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|524902
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: doradca klienta
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 03.06.2020
Oferta pracy wa偶na do: 02.07.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 03.06.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 03.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?aa5aaf74beeb821fd21c41cf90502d74
Podobne oferty pracy
艢wiadczenie wsparcia technicznego sprzeda偶y, zajmowanie si臋 zaawansowanyminaukowo i technologicznie produktami - doradztwo klientom w jaki spos贸bnajlepiej wykorzysta膰 produkt lub us艂ug臋 oraz pozyskiwanie nowych klient贸w,budowanie d艂ugotrwa艂ych relacji z klientami, rozwijanie rynku odbiorc贸w napodleg艂ym obszarze, przygotowywanie ofert i rozwi膮za艅 techniczno - cenowychoraz prowadzenie negocjacji handlowych i doradztwo techniczne, praca w godz.8-16
Abra Tomasz Czekaj - 2016-03-09 - Opole (opolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-09 - Warszawa (mazowieckie)
wymienianie oraz kompletowanie dokument贸w oraz ich archiwizacji plus obs艂uga klienta
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Pozna艅 (wielkopolskie)
nadz贸r i opieka nad sprz臋tem komputerowym, sieciowym i oprogramowaniem, administracja Windows Server 2003-2012, us艂ugami katalogowymi Active Directory oraz programami zarz膮dzaj膮cymi szko艂膮
Zesp贸艂 Szk贸艂 Odzie偶owych Fryzjerskich i Kosmetycznych nr 22 - 2017-08-04 - Warszawa (mazowieckie)
Wystawianie faktur sprzeda偶owych, przyjmowanie zam贸wie艅.
Zak艂ad Mi臋sny "Mo艣cibrody" Sp贸艂ka z o.o. - 2018-03-30 - Mo艣cibrody (mazowieckie)
Praca na terenie gminy Nadarzyn w patrolu pieszym lub zmotoryzowanym zwi膮zana z ochron膮 艂adu i porzadku w miejscach publicznych.Zabezpiczenie imprez i uroczystosci.Prowadzenie pogadanek profilaktycznych.Praca od pon-ndz w godz.6.30-22.00
STRA呕 GMINNA W NADARZYNIE - 2018-06-22 - Nadarzyn (mazowieckie)
- wykonywanie projekt贸w i kosztorys贸w ofertowych instalacji sanitarnych, przygotowywanie kalkulacji kosztowych,, analiza zapyta艅 ofertowych i dokumentacji przetargowej w zakresie instalacji sanitarnych, pozyskiwanie ofert od dostawc贸w, wsp贸艂praca z dostawcami, optymalizacja koszt贸w w ramach przygotowywanych ofert, analiza dokumentacji pod k膮tem kompletno艣ci, wyjazdy na wizje terenoweOferujemy:- sta艂e zatrudnienie w pe艂nym wymiarze czasu pracy w stabilnej firmie- mo偶liwo艣膰 pracy przy sporz膮dzaniu dokumentacji projektowej oraz zdobycia praktyki do uprawnie艅 budowlanych bez ogranicze艅- mo偶liwo艣膰 szybkiego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji przez udzia艂 w szkoleniach.- wynagrodzenie do ustalenia z pracodawc膮.-Kontakt: telefon 58 530-23-10, e-mail: biuro (at) filtronix.pl
F.H.U. FILTRONIX POLSKA S艁AWOMIR BORKOWSKI - 2019-01-30 - Tczew (pomorskie)
praca z CRMPraca nad pozyskaniem klient贸w z rynku USA i innych anglojezycznych:- budowanie bazy potencjalnych klient贸w w oparciu o kryteria okre艣lone przez managera- marketing zewnetrzny - Badania rynku - akwizycja us艂ug telefonicznie i mailowo- umawianie i prowadzenie spotka艅 (pierwsze kroki w 艣cie偶ce sprzeda偶y)- opieka nad pozyskanymi klientami - cotygodniowe spotkania, - zbieranie informacji od klient贸w na temat naszej pracy i jej jako艣ci- przygotowywanie prezentacji handlowych- praca nad materia艂ami dla ka偶dego etapu procesu sprzeda偶owego- praca z szablonami e-mail
kontakt przez PUP - 2019-10-14 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Sprz膮tanie pomieszcze艅
FUNDACJA INWEST-PRO - 2016-10-03 - Kalisz (wielkopolskie)
prowadzenie biura, prowadzenie kadr, wydawanie faktur,wydawanie paragon贸w
P.P.H.U. "AGBO" Bogdan Nawrotek - 2016-04-22 - D臋blin (lubelskie)
- Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z zatrudnianiem cudzoziemc贸w ukrai艅skoj臋zycznych, w tym mi臋dzy innymi o艣wiadcze艅 o powierzeniu wykonywania pracy do PUP, zezwole艅 na prac臋, jednolitych zezwole艅 na pobyt czasowy i prac臋; monitorowanie przebiegu post臋powa艅 administracyjnych oraz dbanie o terminowo艣膰 proces贸w legalizacyjnych; bie偶膮ca wsp贸艂praca z Urz臋dem Wojew贸dzkim, Urz臋dem Pracy, Stra偶膮 Graniczn膮 w zakresie zatrudniania obcokrajowc贸w; wyjazdy do ww. instytucji z obcokrajowcami; wsparcie cudzoziemc贸w w zakresie: uzyskiwania numeru PESEL/NIP, dokonywania meldunku i wyrabiania karty pobytu czasowego; informowanie cudzoziemc贸w ukrai艅skoj臋zycznych o poszczeg贸lnych etapach przygotowania do pracy, w tym statusu ich dokument贸w legalizuj膮cych prac臋; odnotowywanie danych w wewn臋trznych firmowych rejestrach oraz odpowiednia archiwizacja otrzymanych dokument贸w; dba艂o艣膰 o prawid艂owy obieg dokument贸w i informacji w firmie. Wsp贸艂praca z innymi dzia艂ami firmy (np. Dzia艂em Personalnym, Dzia艂em Ksi臋gowo艣ci, Dzia艂em Administracji, Dzia艂em Rekrutacji).- Wynagrodzenie: min. 2800 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋. Umowa na okres pr贸bny na 3 miesi膮ce z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Poziom wykszta艂cenia: Brak. Do艣wiadczenie zawodowe: NIE jest wymagane. Wymagane umiej臋tno艣ci: teoretyczna i praktyczna znajomo艣膰 zagadnie艅 i przepis贸w w zakresie legalizacji pracy i pobytu cudzoziemc贸w na terenie Polski; do艣wiadczenie na podobnym stanowisku- mile widziane; umiej臋tno艣膰 tworzenia zestawie艅 i raport贸w, praktyczna znajomo艣膰 obs艂ugi MS Office (zw艂aszcza Excel), umiej臋tno艣膰 obs艂ugi komputera. Wymagana znajomo艣膰 j臋zyka ukrai艅skiego w stopniu B2 i/lub jako j臋zyk ojczysty w mowie i pi艣mie. Inne wymagania: gotowo艣膰 do podj臋cia pracy z obcoj臋zycznym personelem; samodzielno艣膰, dobra organizacja pracy, komunikatywno艣膰, umiej臋tno艣膰 pracy w zespole, umiej臋tno艣膰 pracy pod presj膮 czasu.
kontakt przez PUP - 2019-08-23 - Katowice (艣l膮skie)
Wykonywanie zdj臋膰, obr贸bka i wprowadzanie do sklepu internetowego, sprzeda偶 stacjonarna.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Racib贸rz (艣l膮skie)
- Odpowiedzialno艣膰 przede wszystkim za administrowanie 艣rodowiskiem przechowywanie informacji w wielu regionach geograficznych. Zakres odpowiedzialno艣ci obejmuj膮cy SAN (Sie膰 Pami臋ci Masowej) o/lub NAS (Pami臋膰 pod艂膮czona do sieci) zawiera: zadania administrowania i przechowywanie informacji; konserwacj臋 urz膮dzenia przechowywania informacji; konfiguracj臋 urz膮dzenia przechowywania informacji; regulacj臋 dzia艂ania systemu; zaawansowanie wykrywanie i usuwanie usterek; projektowanie infrastruktury i doradztwo.- Wynagrodzenie: 5000 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na czas okre艣lony: 04.05.2016 r. do 03.05.2019 r. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykszta艂cenie wy偶sze informatyka / Elektronika i pokrewne. Wymagane do艣wiadczenie zawodowe 3 lata na podobnym stanowisku w 艣rodowisku mi臋dzynarodowym. Wymagane umiej臋tno艣ci: Wiedza i potwierdzone do艣wiadczenie dot: administrowania i przechowywania informacji; konserwacji oprogramowania przechowywania informacji; konfiguracja urz膮dze艅 przechowywania informacji; regulacja dzia艂a艅 systemu; wykrywanie i usuwanie usterek; projektowanie infrastruktury i doradztwo.
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Katowice (艣l膮skie)
weryfikacja formalno-rachunkowa dokument贸w ksi臋gowych; wp贸艂tworzenie bud偶etu; sporz膮dzanie podstawowych analiz i raport贸w finansowych; bie偶膮ce raportowanie;
BUDIMEX SP脫艁KA AKCYJNA - 2017-03-01 - Bogatynia (dolno艣l膮skie)
Ewaluacja i monitoring LSRDoradztwo w biurze LGD
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Czosn贸w (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2019-06-17 - G艂og贸w (dolno艣l膮skie)
Pomoc w przygotowaniu potraw, zestaw贸w obiadowych, sa艂atek; dbanie o porz膮dek na stanowisku pracy. Praca na 3 zmiany, od wtorku do niedzieli (godziny 10-18, 14-22, 22-06) w lokalach gastronomicznych w Szczyrku (ul. My艣liwska1, 11 oraz ul. Beskidzka 35).
"SPORT" KRZYSZTOF KUCZMIERCZYK - 2019-12-12 - Szczyrk (艣l膮skie)
Sprzeda偶 w sklepie internetowym.
kontakt przez PUP - 2020-03-26 - Lidzbark Warmi艅ski (warmi艅sko-mazurskie)
- budowanie wizerunku marki w sieci,- planowanie i realizacja kampanii sprzeda偶owych w kana艂ach e-commerce,- obs艂uga sklepu internetowego (dodawanie produkt贸w na stron臋, tworzenie tre艣ci),monitorowanie dzia艂a艅 w zakresie SEC i SEM,- monitoring i analiza konkurencyjno艣ci oferty na rynku e-commerce.
kontakt przez PUP - 2020-08-03 - Starogard Gda艅ski (pomorskie)
1.Przygotowanie zapyta艅 ofertowych w zakresie bran偶y elektrycznej i AKPiA, ewaluacja techniczna otrzymanych ofert, negocjacje cen proponowanych przez oferent贸w2.Nadz贸r nad opracowaniem dokumentacji w zakresie bran偶y elektrycznej i AKPiA3.Udzia艂 w koordynacji prac projektowych oraz optymalizacja zaproponowanych rozwi膮za艅 w celu ograniczenia koszt贸w powierzonego zakresu prac4.Udzia艂 w koordynacji realizacji inwestycji5.Nadz贸r nad realizacj膮 prac podwykonawc贸w- Wynagrodzenie: od 5000z艂 brutto/mies. - ustalane indywidualnie podczas rozmowy o prac臋. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do 3 miesi臋cy. Nast臋pnie umowa na czas okre艣lony do 33 miesi臋cy. Docelowo praca na sta艂e. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykszta艂cenie wy偶sze techniczne (kierunek elektryczny lub pokrewny). Wymagane min. 3-letnie do艣wiadczenie zawodowe w realizacji inwestycji budowlanych w energetyce lub przemy艣le, mile widziane do艣wiadczenie w pracy w ramach zespo艂u Generalnego Wykonawcy. Mile widziane aktualne uprawnienia SEP, prawo jazdy kat. B. Wymagana znajomo艣膰 procesu inwestycyjnego budowy elektrociep艂owni i instalacji energetycznych. Wymagana znajomo艣膰 j. angielskiego lub niemieckiego na poziomie min. komunikatywnym. - Miejsce wykonywania pracy: Katowice, Polkowice, Olsztyn, 艁aziska G贸rne (praca w delegacji, je艣li budowa znajduje si臋 poza miejscem zamieszkania). Pracodawca zapewnia zakwaterowanie w przypadku pracy w delegacji.- Kontakt telefoniczny (tel.: 32-783-53-63) w godz.: 7:00-15:00 lub wys艂a膰 CV na adres e-mail: rekrutacja (at) remak.com.pl w temacie wiadomo艣ci wpisuj膮c nazw臋 stanowiska tj. Specjalista ds. elektrycznych i AKPiA
PRZEDSI臉BIORSTWO MODERNIZACJI URZ膭DZE艃 ENERGETYCZNYCH "REMAK" SP脫艁KA AKCYJNA - 2019-02-19 - Katowice (艣l膮skie)
OB艁SUGA MASZYN I URZ膭DZE艃 PRODUKCYJNYCH.KONTROLA JAKO艢CI WYROB脫W.PAKOWANIE GOTOWEGO WYROBU.
"ADECCO POLAND" SP.ZOO - 2017-02-27 - Bielsko-Bia艂a (艣l膮skie)
odpowiedzialno艣膰 za rozw贸j sieci sprzeda偶y,t艂umaczenie tekst贸w um贸w handlowych i redagowanie ofert dla klient贸w bengalskich, kontakt z kontrahentami i klientami bengalskimi
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykszta艂cenie 艣rednie, preferowane wy偶sze, umiej臋tno艣ci: znajomo艣膰 rynku azjatyckiego (rekrutacja pracownik贸w), mile widziane prawo jazdy kat. B, do艣wiadczenie zawodowe: min. 6 miesi臋cy, znajomo艣膰 j. angielskiego, hindi w stopniu komunikatywnym. Og贸lny zakres obowi膮zk贸w: prowadzenie rozm贸w kwalifikacyjnych, nadz贸r nad dokumentami firmowymi oraz ich odpowiednie zabezpieczenie. Pozyskiwanie kontrahent贸w (prowadzenie naboru pracownik贸w z rynku azjatyckiego- weryfikacja uprawnie艅 oraz umiej臋tno艣ci zawodowych).
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Lublin (lubelskie)
- archiwizowanie dokumentacji,- uczestnictwo w Telekonferencjach z Klientami, koordynacja kwestii administracyjnychwynikaj膮cych z um贸w z klientami.- obs艂ug臋 biurow膮 i administracyjn膮 Kancelarii,- utrzymanie sprz臋tu i mo偶liwo艣膰 realizowania zlece艅 za pomoc膮 艣rodk贸w komunikacji bezpo艣redniej- zarz膮dzanie kalendarzem spotka艅, rozpraw s膮dowych Partner贸w i Prawnik贸w Kancelarii,- sporz膮dzanie protoko艂贸w ze spotka艅,- obs艂uga korespondencji przychodz膮cej i wychodz膮cej,- zarz膮dzanie obiegiem informacji i dokument贸w,- przygotowanie pism, prezentacji, raport贸w,- planowanie i realizacja zaopatrzenia administracyjno - biurowego- kontakty z dostawcami,- kompleksowa organizacja pracy sekretariatu Kancelarii
kontakt przez PUP - 2020-07-29 - Warszawa (mazowieckie)
1. Prowadzenie, na podstawie dowod贸w ksi臋gowych, ksi膮g rachunkowych, ujmuj膮cych zapisy zdarze艅 w porz膮dku chronologicznym i systematycznym;2. Prowadzenie kont ksi膮g pomocnicznych m.in. dla: rozrachunk贸w z kontrahentami, opracji zakupu i sprzeda偶y, opracji got贸wkowych - rozliczenie kasy;3. Przekazywanie w terminie do bud偶etu w naleznej wysoko艣ci pobranych dochod贸w nale偶nych jednostce samorz膮du terytorialnego;4. Prowadzenie ewidencji ksi膮gowej za pomoc膮 programu finansowo - ksi臋gowego firmy Vulcan Sp. z o.o. - wykorzystanego przez Centrum Us艂ug Wsp贸lnych O艣wiaty w 艁odzi;5. Kompletowanie, dekretacja i ksi臋gowanie dowod贸w ksi臋gowych dochod贸w i wydatk贸w bud偶etowych oraz pozabud偶etowych zgodnie z obowi膮zuj膮cymi zasadami (polityk膮) rachunkowo艣ci;6. Przestrzeganie zgodno艣ci sporz膮dzania i obiegu dokument贸w z obowi膮zuj膮ca Instrukcj膮 kontroli i obiegu dokument贸w finansowo-ksi臋gowych;7. Sprawdzanie prawid艂owo艣ci i kompletno艣ci dokument贸w niezb臋dnych do ksi臋gowania;8. Bie偶膮ce i prawid艂owe wprowadzanie danych do systemu finansowo-ksi臋gowego, maj膮cych wp艂yw na rzetelne prowadzenie ksi膮g rachunkowych;9. Analiza i uzgadnianie wydatk贸w z kosztami;10. Analizowanie kont rozrachunkowych tj. nale偶no艣ci i zobowi膮za艅, zgodno艣ci nalicze艅 i innych obci膮偶e艅 z wp艂atami na poszczeg贸lne konta bankowe;11. Uzgadnianie obrot贸w i sald kont analitycznych i systetycznych;12. Uzgadnianie obrot贸w i sald z pomocnicznymi ksi臋gami;13. Pomoc dyrektorom jednostek obs艂ugiwanych przy sporz膮dzaniu plan贸w dochod贸w i wydatk贸w oraz kontrola ich realizacji;14. Wsp贸艂praca z dyrektorami jednostek obs艂ugiwanych w zakresie instruowania i udzielania informacji dotycz膮cej rozliczania 艣rodk贸w;15. Informowanie dyrektor贸w jednostek obs艂ugiwanych o zagro偶eniach w realizacji planu finansowego;16. Przygotowanie i uzgadnianie danych do sprawozdawczo艣ci oraz sporz膮dzanie miesi臋cznych, kwartalnych i rocznych sprawozda艅 zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami;17. Sporz膮dzanie w spos贸b terminowy przelew贸w bankowych i dokonywanie przesy艂u 艣rodk贸w finansowych za pomoc膮 systemu bankowo艣ci elektronicznej, w tym m.in. regulowanie w terminie zobowi膮za艅 jednostek ob艂ugiwanych, z tytu艂u dostaw i us艂ug;18. Sporz膮dzanie informacji, zestawie艅 w zakresie prowadzonej ksi臋gowo艣ci;19. Wystawienie faktur wewn臋trznych i not ksi臋gowych;20. Prowadzenie rejestr贸w dla cel贸w podatku VAT i sporz膮dzanie deklaracji cz膮stkowej VAT-7C jednostek obs艂ugiwanych;21. Rozliczanie w ksi臋gach rachunkowych przeprowadzonych w jednostkach obs艂ugiwanych inwentaryzacji;22. Przestrzeganie dyscypliny bud偶etowej;23. Bie偶膮ce monitorowanie zmian w obowi膮zuj膮cych przepisach w zakresie wykonywanych czynno艣ci;24. Przestrzeganie przepis贸w powszechnie obowi膮zuj膮cych oraz przepis贸w wewn臋trznych okre艣lonych w jednostce;25. Prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych;26. Wspomaganie G艂贸wnego ksi臋gowego centrum w czynno艣ciach i zadaniach realizowanych przez Dzia艂 ksi臋gowo艣ci 27. Informowanie G艂贸wnego ksi臋gowego Centrum us艂ug Wsp贸lnych O艣wiat w 艂odzi o zauwa偶onych nieprawid艂owo艣ciach w obszarze wykonywanych obowi膮zk贸w oraz innych czynnik贸w mog膮cych negatywnie wp艂yn膮膰 na dzia艂alno艣膰 jednostek obs艂ugiwwanych;28. prowadzenie i przechowywanie dokumentacji zwi膮zanej z zakresem obowi膮zk贸w, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami oraz zasadami ustalonymi przez jednostk臋.29. Przygotowywanie danych i informacji dla potrzeb analiz, planowania i sprawozdawczo艣ci.
Centrum Us艂ug Wsp贸lnych O艣wiaty w 艁odzi - 2018-10-05 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
wywo偶enie towaru z hali produkcyjnej na plac oraz jego magazynowanie w tym za艂adunek samochod贸w
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-01-08 - Warszawa (mazowieckie)
IDENTYFIKACJA POTRZEB ZAKUPOWYCH W WYZNACZONEJ GRUPIE ASORTYMENTOWEJ, NEGOCJACJA CEN I WARUNK脫W WSP脫艁PRACY Z DOSTAWCAMI, MONITOROWANIE RYNKU DOSTAWCOW,PRODUKT脫W I TENDENCJI CENOWYCH, OPTYMALIZACJA PROCES脫W ZAKUPOWYCH I KOSZT脫W ZAKUP脫W, ROZWIJANIE WSP脫艁PRACY Z AKTUALNYMI DOSTAWCAMI ORAZ POZYSKIWANIE NOWYCH, SPORZ膭DZANIE ANALIZ I RAPORT脫W.
FULL-CAR SP.J. - 2018-03-26 - Boguchwa艂a (podkarpackie)
-udzia艂 w ustalaniu koszt贸w produkcji wyrobu -sporz膮dzanie rysunk贸w oraz dokumentacji ofertowej -przygotowywanie i nadz贸r nad dokumentacj膮zwi膮zan膮 z przekszta艂caniem wyrob贸w oraz z wdro偶eniami nowych wyrob贸w-udzia艂 w przygotowywaniu procedur produkcji-wsp贸艂praca z innymi dzia艂ami -praca w biurze w siedzibie firmy
Systemy i Technologie Sp. z o.o. - 2017-09-11 - Polkowice (dolno艣l膮skie)
- wykonywanie projekt贸w i kosztorys贸w ofertowych instalacji sanitarnych, przygotowywanie kalkulacji kosztowych,, analiza zapyta艅 ofertowych i dokumentacji przetargowej w zakresie instalacji sanitarnych, pozyskiwanie ofert od dostawc贸w, wsp贸艂praca z dostawcami, optymalizacja koszt贸w w ramach przygotowywanych ofert, analiza dokumentacji pod k膮tem kompletno艣ci, wyjazdy na wizje terenoweOferujemy:- sta艂e zatrudnienie w pe艂nym wymiarze czasu pracy w stabilnej firmie- mo偶liwo艣膰 pracy przy sporz膮dzaniu dokumentacji projektowej oraz zdobycia praktyki do uprawnie艅 budowlanych bez ogranicze艅- mo偶liwo艣膰 szybkiego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji przez udzia艂 w szkoleniach.- wynagrodzenie do ustalenia z pracodawc膮.-Kontakt: telefon 58 530-23-10, e-mail: biuro (at) filtronix.pl
F.H.U. FILTRONIX POLSKA S艁AWOMIR BORKOWSKI - 2019-11-12 - Tczew (pomorskie)