SPECJALISTA DS. EKONOMICZNYCH Bogatynia oferta pracy BUDIMEX SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. EKONOMICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: weryfikacja formalno-rachunkowa dokumentów księgowych; wpółtworzenie budżetu; sporządzanie podstawowych analiz i raportów finansowych; bieżące raportowanie;
Data publikacji: 2017-03-01
Lokalizacja: Bogatynia (dolnośląskie)
Pracodawca: BUDIMEX SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:59-920 Bogatynia, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
weryfikacja formalno-rachunkowa dokumentów księgowych; wpółtworzenie budżetu; sporządzanie podstawowych analiz i raportów finansowych; bieżące raportowanie;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. EKONOMICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bogatynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zgorzelecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bogatynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: ekonomista
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2017
Data zakończenia pracy: 31.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie/wyższe ekonomiczne; staż pracy min. 1 rok; obsługa komputera ( MS OFFICE , EXCEL); komunikatywna znajomość języka angielskiego
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: BUDIMEX SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu
Adres pracodawcy:
Stawki 40, 01-040 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Stawki
Numer budynku pracodawcy: 40
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: ekonomista
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.03.2017
Data dodania oferty pracy: 28.02.2017
Oferta pracy ważna do: 27.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 28.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 28.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
-
Regionalna Izba Obrachunkowa w Bydgoszczy - 2017-12-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Kraków (małopolskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie prac szalunkowych i zbrojarskich
kontakt przez PUP - 2016-01-04 - Tarnów (małopolskie)
- dokonywanie odbioru ilościowego towarów dostarczonych na magazyn,- prowadzenie przychodu i rozchodu materiałów z magazynu,- analizowanie zapasów magazynowych.
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Prowadzenie sprzedaży internetowej, przyjmowanie i realizacja zamówień poprzez sklep internetowy, Allegro oraz OLX, obsługa klientów i doradztwo za pośrednictwem poczty e-mail i telefonu,tworzenie, poszerzanie i zarządzanie treścią w sklepach internetowych, aktualizacja opisów, zdjęć, wprowadzanie nowych produktów, aktualizacje, przygotowywanie promocji i ich wizualizacji, współtworzenie planów sprzedażowych i ich realizacja przy współpracy z innymi członkami zespołu, bieżąca obsługa platformy handlu elektronicznego i powiązanych z nią programów, organizacja i realizacja strategii cenowej i marketingowej, kontakt z zewnętrznymi partnerami w zakresie obsługi procesów sklepu internetowego, sporządzanie raportów związanych z funkcjonowaniem sklepów internetowych oraz aukcji, prowadzenie fan page.
Copy -net s.c. - 2016-09-20 - Kielce (świętokrzyskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie oraz wysyłanie ofert hotelu, tworzenie bazy i preferencji klienta, organizacja imprez turystycznych, konsultacje, dobór zabiegów w SPA
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Kraków (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowanie dokumentacji kadrowej, prowadzenie akt osobowych, kontrola czasu pracy, ewidencja przyczyn nieobecności w pracy , udzielanie bieżących informacji pracownikom.
M-Logistic Sp. z o.o. - 2018-01-04 - Tychy (śląskie)
Obsługa klienta, sporządzanie ofert, zamówień, wycen.
Ekskluzywne okna i drzwi Marcin Kępka - 2016-09-14 - Zawiercie (śląskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
Firma zajmuje się produkcją systemów uzdatniania wody, prowadząca sprzedaż swoich wyrobów na całym świecie. Praca na tym stanowisku obejmować będzie pozyskiwanie i bieżącą obsługę najważniejszych i największych klientów firmy z regionu Bliskiego Wschodu i Afryki, współtworzenie strategii sprzedażowej oferowanych przez Spółkę produktów. Ponadto prowadzenie bieżącej obsługi kluczowych klientów w zakresie sprzedaży produktów, przygotowywanie ofert handlowych, monitorowanie rynków zagranicznych, prowadzenie negocjacji handlowych. Odpowiedzialność polega na utrzymywaniu długotrwałej relacji biznesowych z klientami już pozyskanymi i na zdobywaniu nowych, a także na aktywnym zaangażowaniu w rozwój działalności Spółki.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Łódź (łódzkie)
zgodny z wnioskiempraca w godz.: 8.00-16.00, 13.00-21.00
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Główne obowiązki: sporządzanie kosztorysów inwestorskich, założeń i programów funkcjonalno użytkowych, programów inwestycji, planów rzeczowych i finansowych oraz sprawozdań dot. realizowanych przez sekcję zadań; przygotowywanie dokumentacji i korespondencji do organu nadzorującego, organów architektoniczno budowlanych oraz organów nadzoru budowlanego; przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowań przetargowych, opracowywanie projektów umów na realizację robót budowlanych, udział w pracach komisji przetargowych oraz weryfikacja dokumentów uzyskanych od oferentów; przygotowywanie zapytań ofertowych na roboty budowlane, udzielanie niezbędnych informacji i wyjaśnień oraz weryfikacja dokumentów uzyskanych od oferentów; koordynacja i sprawowanie nadzoru nad postanowieniami umowy zawartej z wykonawcami robót remontowo budowlanych, prowadzenie korespondencji i reprezentowanie inwestora; prowadzenie książek obiektu budowlanego.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca jednozmianowa w godzinach od 7.30 do 15.30; konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na trzecim piętrze; możliwość poruszania się po budynku: brak wind oraz podjazdów, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe techniczne.Wymagania niezbędne: znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego; umiejętność obsługi programów kosztorysowych oraz pakietu biurowego MS Office (arkusz kalkulacyjny, edytor tekstu); posiadanie min. 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w branży budowlanej; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: wykształcenie w jednym z kierunków: budownictwo, inżynieria środowiska, elektrotechnika lub energetyka; posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi i/lub projektowania; umiejętność obsługi programów do projektowania typu CAD.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2016-10-20 - Racibórz (śląskie)
Zarządzanie systemem łączności bezprzewodowej TETRA, prowadzenie szkoleń z zakresu łączności bezprzewodowej TETRA, programowanie terminali radiowych TETRA, zmiany konfiguracyjne, monitorowanie pracy systemu radiowego, ustawianie grup, nadawanie uprawnień, weryfikowania awarii sprzętu łączności, usuwanie drobnych awarii, nadzór nad prawidłowością działania sprzętu łączności lotniczej, nadzór nad prawidłowym działaniem rejestratorów łączności bezprzewodowej, naziemnej i lotniczej, konfiguracja i utrzymanie systemu mapa cyfrowa, nadzór nad prawidłowym działaniem systemów meteorologicznych, terminowe wykonywanie backup-ów podległych systemów. Gromadzenie dokumentacji technicznej, prowadzenie dokumentacji przydzielonego sprzętu
Mazowiecki Port Lotniczy Warszawa-Modlin Sp. z o.o - 2017-06-01 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
fakturowanie i negocjowanie warunków zakupów i sprzedaży,organizacja i doskonalenie procesów sprzedaży w firmie poprzez pełną analizę placówek,planowanie i wdrażanie nowych metod promocji,analiza danych marketingowych, niezbędna w wyborze prawidłowej strategii działań handlowych,analizowanie czynników wywierających znaczący wpływ na poziom sprzedaży w placówkach, monitorowanie wolumenów sprzedaży, sporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu działalności marketingowej
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Roczyny (małopolskie)
• obsługa posprzedażowa i operacyjną Klientów detalicznych i instytucjonalnych• wsparcie Doradców w realizacji planów sprzedażowych• obsługa administracyjną Placówki• przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji Placówki• bieżące wsparcie Dyrektora w pracy Placówki
Bank Pocztowy S.A. - 2018-01-29 - Gdańsk (pomorskie)
Księgowanie operacji gospodarczych. Ewidencjonowanie i sprawdzanie faktur. Sporządzanie zestawienia przychodów i kosztów. Sprawdzanie poprawności bilansu z obrotami i saldami. Rozliczanie czasu pracy pracowników.
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Gdańsk (pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Warszawa (mazowieckie)
upowszechnianie informacji o prowadzonych działanach na potrzeby ECAM, w tym planów szkoleniowych, koordynowanie działalności szkoleniowej w OSZ podległych CEiPM, nadzorowanie i ocena efektywności przprowadzonych szoleń, analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-08-10 - Poznań (wielkopolskie)
samodzielne prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (min. naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, sporządzanie listy płac) - sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS - przygotowywanie deklaracji podatkowych - sporządzanie sprawozdań GUS - sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych - sporządzanie raportów kadrowo płacowych - aktualizacja danych kadrowych i płacowych pracowników w systemie - wystawianie dokumentów i zaświadczeń dla pracowników - kontrola prawidłowości wykorzystania zwolnień lekarskich - rozliczanie ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich itp. - współpraca z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, PIP, US)
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Września (wielkopolskie)
kompleksowa obsługa pracowników pod kątem dokumentacji kadrowej, sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku pracy zgodnie z Kodeksem Pracy, sporządzanie i weryfikacja list płac, prowadzenie oraz rozliczanie ewidencji czasu pracy pracowników, prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników tj. akta osobowe, umowy cywilnoprawne, sporządzanie dokumentów do ZUS, GUS, PEFRON, US, merytoryczne wsparcie menedżerów w zakresie spraw personalnych, monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego oraz ubezpieczeń społecznych i właściwe ich zastosowanie w praktyce, współpraca z działem HR
ARRA GROUP Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2017-11-03 - Głogów (dolnośląskie)
Zarządzanie personelem
BUSINESS SOLUTIONS - 2017-03-16 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Przygotowywanie ofert handlowych oraz dobór odpowiednich materiałów na podstawie zapytań klientów.Budowanie trawłych relacji z klientami i handlowcami na poziomie technicznym.Rozwiązywanie technicznych kwestii klientów i handlowców. Wsparcie techniczne działu sprzedazy w realizacji jego celów.Aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy .
CALDO-IZOLACJA - 2017-04-21 - Kielce (świętokrzyskie)
przewóz części do warsztatu
,,LKV REMONT'' Jerzy Lipiński w Rąbieżu - 2016-10-10 - Rąbież (mazowieckie)
Prace produkcyjne. Kontrola jakości wytwarzanych produktów. Miejsce pracy: Święte k. Środy Śląskiej. Pracodawca zapewnia dojazd do miejsca pracy z Wołowa i Brzegu Dolnego. W dniu 16.12.2015 o godz. 11.00 w Filii PUP w Brzegu Dolnym, ul. Kochanowskiego 5 zostanie zorganizowane spotkanie z pracodawcą. Osoby zainteresowane proszone są o zgłoszenie się do pośrednika pracy w celu odebrania skierowania na Giełdę Pracy.
RANDSTAD POLSKA Sp z o.o. - 2015-12-11 - Środa Śląska (dolnośląskie)
Kontrola jakościowa procesu produkcyjnego, szkolenie pracpowników z zakresu jakości wywtwarzanych produktów
Dong-a Poland Spółka z o.o - 2018-04-25 - Środa Śląska (dolnośląskie)
Przeglad zapytań ofertowych i zamówieńPrzygotowanie danych do oferty, monitoring realizacji zamówień, koordynacja procesu dostawyPrzygotowanie niezbędnych prezentacji i raportów w tym prezentacji gateAnaliza kosztów zamówienia na etapie realizacji i organizacja spotkań w celu uniknięcia ich przekroczeniaWeryfikacja wpływów, współpraca z klientem
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Mielec (podkarpackie)