SPECJALISTA DS. PROCESÓW FINANSOWO-KSIĘGOWYCH Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PROCESÓW FINANSOWO-KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: od 4 800 PLN
Zakres obowiązków: -weryfikacja wydatków pracowników wyjeżdżających w delegacje związane z uczestniczeniem w szkoleniach; -aprobowanie wydatków w aplikacji zgodnie z wytycznymi dla każdego szkolenia oraz indywidualnymi regułami; -porównywanie bieżących wydatków oczekujących na aprobatę z innymi zaksięgowanymi expenses w celu wyeliminowania dublonów; -rozmowy z pracownikami, którzy nie rozumieją dlaczego ich expense został odesłany do rewizji, przedstawienie reguł; -rozmowy z klientem dotyczące nowych procedur lub modyfikacji tych obowiązujących; - odpowiadanie na zapytania mailowe od firm zewnętrznych dotyczące statusów faktur oraz terminu płatności; - sporadyczne odpowiadanie na zapytania telefoniczne tematyka analogiczna do powyższego; - odblokowywanie faktur na różnych statusach poprzez manipulacje w systemie oraz kontakt z serwisami/osobami odpowiedzialnymi.
Data publikacji: 2020-03-09
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-weryfikacja wydatków pracowników wyjeżdżających w delegacje związane z uczestniczeniem w szkoleniach; -aprobowanie wydatków w aplikacji zgodnie z wytycznymi dla każdego szkolenia oraz indywidualnymi regułami; -porównywanie bieżących wydatków oczekujących na aprobatę z innymi zaksięgowanymi expenses w celu wyeliminowania dublonów; -rozmowy z pracownikami, którzy nie rozumieją dlaczego ich expense został odesłany do rewizji, przedstawienie reguł; -rozmowy z klientem dotyczące nowych procedur lub modyfikacji tych obowiązujących; - odpowiadanie na zapytania mailowe od firm zewnętrznych dotyczące statusów faktur oraz terminu płatności; - sporadyczne odpowiadanie na zapytania telefoniczne tematyka analogiczna do powyższego; - odblokowywanie faktur na różnych statusach poprzez manipulacje w systemie oraz kontakt z serwisami/osobami odpowiedzialnymi.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PROCESÓW FINANSOWO-KSIĘGOWYCH
Data rozpoczęcia pracy: 26.03.2020
Data zakończenia pracy: 25.03.2023
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
poziom wykształcenia: minimum wyższe licencjackie, - duża odporności na stres z uwagi na specyfikę pracy czyli bezpośredni kontakt z klientem ; - umiejętności wykonywania zadań pod bardzo dużą presją czasu lecz zgodnie z procedurami i wytycznymi klienta ; - zdolności szybkiego przyswajania wiedzy oraz dopasowania się do nieustannie zmieniających się reguł i zasad ; - umiejętności analizowania sytuacji i łączenia informacji z różnych aplikacji ; - umiejętność współpracy w dużym zespole ; - umiejętność priorytetyzacji zadań ; -znajomości konkretnych aplikacji oraz narzędzi: Concur, Q2R, GFS, GPS, Itesoft, SAP BO, Outlook, Excel, Power Point, inne narzędzia oraz bazy danych udostępniane przez klienta,
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 09.03.2020
Oferta pracy ważna do: 26.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 09.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 09.03.2020
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?820324807ed34ddc1da07cfc9c76c7c3
Podobne oferty pracy
1) Sporządzanie notatek informacyjnych oraz pism urzędowych 2) Przeglądanie portugalskojęzycznych lub anglojęzycznych czasopism i wyszukiwanie informacji ekonomiczno-politycznych nt. Brazylii3) Tłumaczenie robocze z języka portugalskiego lub angielskiego na język polski i odwrotnie4) Pomoc w organizacji obchodów świąt narodowych lub innych przyjęć w Ambasadzie5) Uczęszczanie na przyjęcia organizowane w Korpusie dyplomatycznym6) Pomoc w bieżący pracach poszczególnych referatów
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-10-28 - Warszawa (mazowieckie)
realizacja zamówień, awizowanie transportów, kompletowanie dokumentów, tworzenie raportów i dokumentacji, optymalizacja stanów magazynowych
MOP SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-26 - Kwidzyn (pomorskie)
jw.
FOCUS RESEARCH SP. Z O.O. - 2018-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż miejsc reklamowych. Praca pn-pt 8-16
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Bełchatów (łódzkie)
praca z global view, kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Poznań (wielkopolskie)
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-12-01 - Łódź (łódzkie)
Zarzadzanie zamówieniami klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji, przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami klienta, współpraca z działami transportu, zaopatrzenia, fabrykami i produkcji, ustalanie strategii i współpraca z działem sprzedaży, odpowiadania na zapytania ofertowe w języku angielskim nowym oraz stałym klientom, praca w godzinach 14:00-23:00 (w tym 1h na lunch).
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Kraków (małopolskie)
- przewożenie towarów,- sprawdzanie dostaw,- dostarczanie zamówień klientom,- współpraca z działem handlowym,- sprzedaż materiałów elektrycznych.
ELHURT-ELMET Sp. zoo w Białymstoku O/Sokółka - 2019-10-17 - Sokółka (podlaskie)
obsługa klienta zagranicznego, korespondencja e-mail, przekazywanie ofert do działu technicznego
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Chojnów (dolnośląskie)
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna m.in. za:Nadzorowanie realizacji prac projektowych branży architektoniczno-budowlanej pod kątem zgodności z harmonogramu i wymagania kontraktuAnaliza, kontrola i opiniowanie dokumentacji wykonawczej w branży architektoniczno-budowlanejKoordynacja międzybranżowa projektów wykonawczych.Wsparcie dla działu realizacji w zakresie zapytań dotyczących projektów wykonawczych i zawartych w nich rozwiązań technicznychUzgadnianie z biurem projektowym rozwiązań zamiennych wprowadzanych w trakcie realizacji prac na budowieWsparcie dla działu zakupów w zakresie opracowania specyfikacji technicznych w branży architektoniczno-budowlanej
E003B7 Sp. z o.o. - 2017-03-27 - Jaworzno (śląskie)
Do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Maków (mazowieckie)
mechanik-obsługa klientów, naprawa sprzętu kartingowego - praca w godzinach 10.00-18.00
Fundacja Wierczuk RACE Promotion Enjoy Motorsport - 2020-03-04 - Strzelce Klasztorne (lubuskie)
Specjalista ds. szkoleń.Opracowywanie i aktualizacja dokumentacji systemu zarządzania kryzysowego. Prowadzenie szkoleń, dokumentacji szkoleniowej i prezentacji dot. systemu zarządzania kryzysowego.Wymagane wykształcenie wyższe, 3 lata pracy na podobnym stanowisku.
WOJSKOWE CENTRUM KSZTAŁCENIA MEDYCZNEGO - 2018-03-02 - Łódź (łódzkie)
opieka nad dziećmi w wieku od 7 miesięcy do 3 lat
BARBARA SZTAJERSKA NIEPUBLICZNA PLACÓWKA DOSKONALENIA ROZWOJU DZIECI ABAKUS - 2020-06-25 - Chorzów (śląskie)
Bieżąca pomoc merytoryczna w kwestiach prawnych związanych z zatrudnieniem obywateli Ukrainy, tłumaczenie dokumentów z języka Ukraińskiego na Polski lub z Polskiego na Ukraiński, współpraca z działem kadr firmy, doradztwo prawne dla obywateli Ukrainy zatrudnionych w firmie, nadzór nad poprawnością dokumentów obywateli Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Jaworze (śląskie)
wykształcenie średnie lub wyższe techniczne (automatyka, robotyka, elektrotechnika, elektronika),znajomość podstawowych zagadnień automatyki przemysłowej, umiejętność czytania i posługiwania się dokumentacją techniczną elektryczną,znajomość zasad montażu szaf sterowniczych oraz kompletacji AKPiA,prawo jazdy kat. B,znajomość języka angielskiego pozwalająca na czytanie dokumentacji / DTR,mile widziane uprawnienia SEPpraca również w delegacji
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki - 2020-07-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2020-06-16 - Machnacz (kujawsko-pomorskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Warszawa (mazowieckie)
Praca z programem SAP. Analiza danych z programu SAP,tj. aktywność z magazynu, obsługa logistyczna, tworzenie wykresów w Excel, KPI. Sortowanie i klasyfikowanie poczty przychodzącej. Przygotowywanie protokołów, raportów, biuletynów, instrukcji. Pomoc w organizacji szkoleń. Korespondencja z klientami. Kontakt z pracodawcą: VICTOR.G (at) TORNOS.COM.
TORNOS TECHNOLOGIES POLAND Sp. z o.o. - 2016-03-09 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)
produkcja i pakowanie produktów sypkich
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Reda (pomorskie)
Uczestniczenie w procesach certyfikacji i audytach w zakresie gospodarki leśnej, nadzorowanie i aktualizacja dokumentacji systemowej związanej z procesami certyfikacji w sektorze leśnym. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny do 3 m-ce. Godziny pracy: pn. pt. 07.00/07.30 15.00/ 15.30. Zatrudnienie od kwietnia 2018r.
POLSKIE CENTRUM BADAŃ I CERTYFIKACJI SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-23 - Piła (wielkopolskie)
Rozpoznanie i zanalizowanie potrzeb klientów hiszpańskojęzycznych oraz ustalanie ich hierarchii; ukształtowanie działań usprawniających obsługę klientów; przygotowanie budżetu promocji konsumenckich. Umowa o dzieło
Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości „Twój StartUp” - 2019-09-03 - Kraków (małopolskie)
Sprawne i skuteczne odpowiadanie na mailowe zapytania klientów, jednocześnie zapewniając wysoki standard i jakość obsługi, dostarczanie informacji o usługach i możliwych rozwiązaniach w przypadku problemów, które mogą napotkać Klienci, zapewnienie pomocy i wsparcia w trakcie procesu składania zamówień, zwrotów lub wymian, identyfikowanie potrzeb klienta.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
- przyjmowanie zamówień klientów, - znajomość wymagań klienta, - wprowadzanie zamówień do systemu IFS, - przygotowanie zleceń, przygotowania wysyłki, - przygotowywanie dokumentów wysyłkowych, - fakturowanie wysłanych detali, - kompletowanie dokumentów sprzedażowych, - obsługa klienta, - znajomość przepisów finansowych, - prowadzenie raportów dotyczących wysyłek, - dbałość o terminowe dostarczanie detali do klienta,
ALPHA TECHNOLOGY Spółka z o.o. Spółka Komandytowa - 2018-05-09 - Dobczyce (małopolskie)
Pełna obsługa płacowa pracowników i zleceniobiorców, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie dokumentacji do ZUS, US, sporządzanie zestawień, pism wg zlecenia, kontakt z ZUS, obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej dot. spraw płacowychPraca w godz. 7-15
Spółdzielnia Inwalidów "ZJEDNOCZENIE" - 2020-10-05 - Nowa Dęba (podkarpackie)
- analizowanie dokumentacji i wymagań technicznych związanych z przygotowaniem oferty- wysłanie zapytań ofertowych do dostawców branżowych i podwykonawców- sporządzanie zestawień otrzymanych ofert i ich analiza - wykonywanie przedmiarów oraz kosztorysów na podstawie dokumentacji projektowej,- przygotowywanie kosztorysów robót budowlanych i instalacyjnych,- wyszukiwanie optymalnych rozwiązań technicznych i materiałowych,- przygotowywanie i kalkulacja wycen robót ogólnobudowlanych,- negocjacje z podwykonawcami i dostawcami,
H2 OPTIM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-02-07 - Baranowo (wielkopolskie)
Samodzielne zarządzanie placówką, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klienta, sprzedaż produktów finansowych, wprowadzanie wniosków do systemów bankowych. Praca jednozmianowa w Kozach, w godz. 9.00-17.00. Pierwsza umowa zostanie zawarta na okres próbny 3 miesięcy, docelowo możliwość nawiązania dłuższej współpracy.
NIEZALEŻNY OPERATOR FINANSOWY "CENTRUM 9" BARBARA BLAUT - 2018-08-08 - Kozy (śląskie)
dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach chińskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Umiejętność prowadzenia akt osobowych, sporządzanie list płac oraz deklaracji do ZUS, obsługa programu Płatnik
JACEK TUTKA Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe K&K - 2019-04-09 - Osów (lubuskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)