SPECJALISTA DS. OFERTOWANIA/ KOSZTORYSANT Baranowo oferta pracy H2 OPTIM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OFERTOWANIA/ KOSZTORYSANT
Wynagrodzenie: 5 500 - 8 000 PLN
Zakres obowiązków: - analizowanie dokumentacji i wymagań technicznych związanych z przygotowaniem oferty- wysłanie zapytań ofertowych do dostawców branżowych i podwykonawców- sporządzanie zestawień otrzymanych ofert i ich analiza - wykonywanie przedmiarów oraz kosztorysów na podstawie dokumentacji projektowej,- przygotowywanie kosztorysów robót budowlanych i instalacyjnych,- wyszukiwanie optymalnych rozwiązań technicznych i materiałowych,- przygotowywanie i kalkulacja wycen robót ogólnobudowlanych,- negocjacje z podwykonawcami i dostawcami,
Data publikacji: 2020-02-07
Lokalizacja: Baranowo (wielkopolskie)
Pracodawca: H2 OPTIM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:POZNAŃSKA 40, 62-081 Baranowo, powiat: poznański, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- analizowanie dokumentacji i wymagań technicznych związanych z przygotowaniem oferty- wysłanie zapytań ofertowych do dostawców branżowych i podwykonawców- sporządzanie zestawień otrzymanych ofert i ich analiza - wykonywanie przedmiarów oraz kosztorysów na podstawie dokumentacji projektowej,- przygotowywanie kosztorysów robót budowlanych i instalacyjnych,- wyszukiwanie optymalnych rozwiązań technicznych i materiałowych,- przygotowywanie i kalkulacja wycen robót ogólnobudowlanych,- negocjacje z podwykonawcami i dostawcami,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 5 500 - 8 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OFERTOWANIA/ KOSZTORYSANT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Baranowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: poznański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnowo Podgórne
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kosztorysant budowlany
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 5 500 - 8 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: doświadczenie - 3 lata
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe ( magister inżynier), doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 3 lata. Samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań, bardzo dobra organizacją pracy, szeroka wiedza techniczna z obszaru budowlanego, oraz instalacji sanitarnych,umiejętność czytania rysunku technicznego i dokumentacji projektowej, dobra znajomość programu AutoCad oraz programów do kosztorysowania,umiejtność negocjowania, szacowania kosztów oraz myślenia analitycznego,dodatkowym atutem będzie znajomość branży uzdatniania wody. Mile widziana znajomośc języka angielskiego.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
H2 OPTIM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
POZNAŃSKA 40, 62-081 Baranowo, powiat: poznański, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, LM
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: kontakt mailowy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: poznański
Gmina pracodawcy: Tarnowo Podgórne
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Baranowo
Ulica pracodawcy: POZNAŃSKA
Numer budynku pracodawcy: 40
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kosztorysant budowlany
Data dodania oferty pracy: 07.02.2020
Oferta pracy ważna do: 07.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 07.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 07.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ea9f3e8819de19e290b2a22fcd66b000
Podobne oferty pracy
organizacja pracy budowy, nadzór nad pracą pracowników, obsługa dokumentacji technicznej i projektowej, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE PBROL II SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-07-28 - Radzionków (śląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Poznań (wielkopolskie)
Praca w Banku Pekao S.A.
Bank Polska Kasa Opieki S.A. - 2019-07-17 - Myślenice (małopolskie)
- Dekretowanie i księgowanie wyciągów bankowych wraz z uzgadnianiemsald okresowych; - Sporządzanie analiz, raportów, rejestrów wgwewnętrznych ustaleń; - Uzgadnianie sald z kontrahentami; - Monitoring iwindykacja należności; - Współpraca z innymi działami firmy; -Wprowadzanie faktur kosztowych i przychodowych; - Prowadzenieewidencji kasowej.
Park Naukowo Technologiczny w Opolu - 2018-11-14 - Opole (opolskie)
bieżąca kontrola jakości wyrobów w cyklu produkcyjnym, kontrola surowców i wysyłek wyrobów gotowych, prowadzenie raportów z przeprowadzanych działań wykrytych niezgodności, współpraca z odpowiednimikomórkami zakładu, prowadzenie dokumentacji i zapisów jakościowych
DUO-PLAST K.Dudek Strzegom - 2019-02-12 - Strzegom (dolnośląskie)
Obsługa kadrowo - płacowa klientów biura rachunkowego.
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Konopiska (śląskie)
OPIS STANOWISKA- bieżąca obsługa klientów firmy- przyjmowanie i realizacja zamówień- koordynowanie obiegu dokumentów wewnętrznych- obsługa pisemnych i telefonicznych zapytań ofertowych - opracowywanie ofert handlowych- sprzedaż produktówPraca w godz. 8-16; pracodawca prosi o aplikowanie CV na podany adres e-mail
Vegagastro - 2016-08-16 - Włynkówko (pomorskie)
Organizacja pracy na magazynie, organizacja logistyki, organizacja systemu zamówień i wydawania towaru
Pagmer Sp. z o.o. Sp. k. - 2019-04-23 - Rawicz (wielkopolskie)
SKŁADANIE OFERT PRZETARGOWYCH - KOMPLETOWANIE DOKUMENTÓW WYMAGANYCH W SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA.NADZÓR NAD PRAWIDŁOWYM ZŁOŻENIEM OFERTY.WYSZUKIWANIE I MONITOROWANIE PRZETARGÓW OGŁOSZONYCH W OBSZARZE INFRASTRUKTURY DROGOWEJ.POZYSKIWANIE INFORMACJI DOTYCZĄCYCH PRZETARGÓW.PROWADZENIE, UZUPEŁNIANIE I ARCHIWIZACJA DOKUMENTACJI PRZETARGOWEJ (WYSZUKIWANIE INFORMACJI DOTYCZĄCYCH WPROWADZANYCH ZMIAN, SIWZ, ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA).AKTUALIZACJA TABEL PRZETARGOWYCH ORAZ SPORZĄDZANIE PORÓWNAŃ CEN OFERTOWYCH.PRZYGOTOWYWANIE KOSZTORYSÓW OFERTOWYCH.WSPIERANIE DZIAŁAŃ ZWIĄZANYCH Z FUNKCJONOWANIEM DZIAŁU OFERTOWEGO.
PRZEDSIĘBIORSTWO "MOLTER" S.P. Z O.O. - 2016-09-21 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
Główne obowiązki: - przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale, w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; - udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń, w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; - prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników, w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych;- udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów, w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia; - opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale, w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; - przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej, w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; - opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej, w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale. Warunki pracy: - warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy; - miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze; - możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Wykształcenie: tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa lub ukończone w Szkole Głównej Służby Pożarniczej studia wyższe w zakresie inżynierii bezpieczeństwa w specjalności inżynieria bezpieczeństwa pożarowego. Wymagania niezbędne: - znajomość przepisów przeciwpożarowych; - umiejętność działania w sytuacjach stresowych; - umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów; - pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: - posiadanie uprawnień specjalisty ds. bhp; - posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; - posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z ochroną przeciwpożarową. Inne informacje: - Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). - Tylko kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o kolejnym etapie selekcji. - Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. Wymagane dokumenty i oświadczenia należy uwiarygodnić własnoręcznym podpisem. - Kandydat jest zobowiązany złożyć wszystkie dokumenty wskazane w pkt. Wymagane dokumenty i oświadczenia, dokumenty wskazane w pkt. Inne dokumenty kandydat przedkłada dobrowolnie. - Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. - Proponowane wynagrodzenie brutto: minimum 1309,81 zł. - Mile widziana osoba o orzeczonym stopniu niepełnosprawności. - Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 414 4139 lub (32) 414 4342.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-09-11 - Racibórz (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Jabłonowo (mazowieckie)
specjalista do spraw sprzedaży na rynki Ameryki Łacińskiej
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Owińska (wielkopolskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2019-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie spraw związanych z przyjęciem i zwolnieniem pracownika oraz bieżących spraw pracowniczych (stanowisko samodzielne).
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. - 2017-07-06 - Legnica (dolnośląskie)
Wykształcenie średnie/wyższe, znajomość języka angielskiego.
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Racibórz (śląskie)
opracowywanie planów marketingowych, kontakt z klientami, przygotowanie ofert handlowych - branża maszyny rolnicze(godziny pracy 8-16)
GREEN SORT Sp. z o.o. - 2018-08-17 - Wólka Polinowska (lubelskie)
Prowadzenie sprzedaży internetowej, zagranicznej głownie na terenie Niemiec, koordynowanie wysyłek zamówionego towaru na rynku polskim i niemieckim
Werth-Holz Spółka Akcyjna - Zakład Produkcyjny Pszczew - 2016-06-02 - Pszczew (lubuskie)
Prace dekarskie
Firma Handlowo-Usługowa MAREX Bujały Gniewosze - 2018-03-01 - Bujały-Gniewosze (mazowieckie)
Naliczanie płac w jednostce budżetowej.Miejsce pracy: WSSE WrocławKontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny 71 328-15-26 w celu umówienia się na rozmowę kwalifikacyjną. Na rozmowę należy bezwzględnie zabrać ze sobą LM+CV-warunek konieczny. Oferta pracy znajduje się w sali: E
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna we Wrocławiu - 2016-01-25 - Wrocław (dolnośląskie)
1. Kontrola kwalifikacji zdarzeń gospodarczych oraz dokumentów pod kątem prawidłowości rozliczeń podatkowych, 2. Prowadzenie dokumentacji podatkowej dla transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi, 3. Znajomość przepisów podatkowych polskich i zagranicznych, nadzorowanie dokumentacji eksportowej, importowej oraz celnej,4. Wprowadzanie i księgowanie dokumentów kosztowych,5. Analiza i uzgadnianie kont księgowych,6. Kontrolowanie prawidłowości transakcji i sald rozrachunkowych,7. Przygotowanie raportów i zestawień księgowych na potrzeby Zarządu oraz bieżącej działalności,8. Współpraca z działem kontraktów zagranicznych,9. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi.- Miejsce wykonywania pracy: ul. Żelazna 9, 40-851 Katowice - Wynagrodzenie: od 2400 zł brutto. (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony do 33 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe kierunek - rachunkowość i finanse (wymagane). Wymagane min. 2-letnie doświadczenie w dziale księgowości. Praktyczna wiedza z zakresu stosowania przepisów podatkowych, umiejętności organizacyjne, dokładność, terminowość, bardzo dobra znajomość pakietu Office, umiejętność obsługi programów ERP. Mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu średniozaawansowanym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl -->WAŻNE! W TEMACIE MAILA PROSZĘ O WPISANIE NAZWY STANOWISKA, NA KTÓRE WYSYŁANA JEST APLIKACJA
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-25 - Katowice (śląskie)
pomoc w przygotowywaniu dań z zakresu kuchni wietnamskiej.Praca w godz. 10-18 (po.-ptk.)
kontakt przez PUP - 2019-05-31 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż artykułów będących w ofercie spółki, sprzedaż internetowa.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Częstochowa (śląskie)
...
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Koło (wielkopolskie)
Obsługa klienta bezpośrednio i telefonicznie. Obsługa księgowych i logistycznych systemów komputerowych
REMONDIS Spółka z O.O. - 2019-05-06 - Zduńska Wola (łódzkie)
Profesjonalna telefoniczna i mailowa obsługa indywidualnych klientów - aktywne zdobywanie nowych klientów, długofalowe budowanie relacji z obsługiwanymi klientami.
MEDCARE24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-28 - Kalisz (wielkopolskie)
praca przy utrzymaniu ruchu ciągu krusząco-sortującego.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLU, USŁUG I PRODUKCJI RÓŻNEJ "LAPIS" SP. Z O. O. - 2017-06-26 - Łażany (dolnośląskie)
Obsługa klienta jednostki, sprzedaż produktów bankowych, obsługa wpłat i wypłat.
Bank Polska Kasa Opieki SA IO/ Kłodzko - 2017-11-28 - Kłodzko (dolnośląskie)
prace przy budowach domów, przedszkoli i szkół
KSAWIERT Mateusz Petrus - 2018-08-27 - Chorzów (śląskie)
PROWADZENIE NEGOCJACJI HANDLOWYCH, ZAWIERANIE UMÓW ORAZ PROWADZENIE DOKUMENTACJI SPRZEDAŻOWEJ, ZNAJDOWANIE DOSTAWCÓW OWOCÓW I WARZYW Z REJONÓW ROLNYCH AZERBEJDŻANU I INNYCH KRAJÓW WSCHODNICH.
kontakt przez PUP - 2019-06-03 - Grójec (mazowieckie)
Zapewnnienie pełnej dokumentacji pracyi płacy rozliczanie czasu pracy w szczególności równoważnego, sporządzanie sprawozdawczości satystycznej i rzeczowej sekcji. Obsługa administracyjna biura. Jedna zmiana, Umowa na okres próbny, następnie czas określony i nieokreślony.Kontakt z pracodawcą: 697 047 601, e.krauz (at) dolkom.pl
Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOLKOM spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-07-19 - Wałbrzych (dolnośląskie)