SPECJALISTA DS. PŁAC Kobylnica oferta pracy Szkoła Podstawowa im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Kobylincy
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PŁAC
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: naliczanie wynagrodzeń i innych wypłat należnych pracownikom oraz sporządzanie list płac; dokonywanie potąceń z wynagrodzenia za pracę zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie deklaracji, zaświadczeń i wykonywanie raportów do ZUS, US, GUS, PFRON; przygotowanie rocznego budżetu wynagrodzeń; kontrola wykorzystania budżetu płac oraz wyjaśnianie ewentualnych odchyleń; przygotowywanie sprawozdań z zakresu wynagradzania pracowników; przygotowanie różnego rodzaju analiz, danych płacowych, stanu zatrudnienia; ewidencja wniosków, świadczenia socjalne pracowników i emerytów, weryfikacja świadczeń z ZFŚS; ochrona danych osobowych-zwłaszcza związanych z płatnościami podatkowymi
Data publikacji: 2020-12-04
Lokalizacja: Kobylnica (wielkopolskie)
Pracodawca: Szkoła Podstawowa im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Kobylincy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:POZNAŃSKA 50, 62-006 Kobylnica, powiat: poznański, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
naliczanie wynagrodzeń i innych wypłat należnych pracownikom oraz sporządzanie list płac; dokonywanie potąceń z wynagrodzenia za pracę zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie deklaracji, zaświadczeń i wykonywanie raportów do ZUS, US, GUS, PFRON; przygotowanie rocznego budżetu wynagrodzeń; kontrola wykorzystania budżetu płac oraz wyjaśnianie ewentualnych odchyleń; przygotowywanie sprawozdań z zakresu wynagradzania pracowników; przygotowanie różnego rodzaju analiz, danych płacowych, stanu zatrudnienia; ewidencja wniosków, świadczenia socjalne pracowników i emerytów, weryfikacja świadczeń z ZFŚS; ochrona danych osobowych-zwłaszcza związanych z płatnościami podatkowymi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto/mies.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kobylnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: poznański
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3021
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Swarzędz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera - Ms Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra organizacja pracy własnej
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: terminowość
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy pod presją czasu
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_4: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_5: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętność obsługi bankowości elektronicznej, obsługa programów księgowych: Płace Optivum, Sigma; obsługa programu płatnik; znajomość ustaw: o finansach publicznych, związanych z rachunkowością budżetową, Kodeks Pracy, Karta Nauczyciela, Ustawa o Systemie Oświaty; znajomosć rachunkowości budżetowej, studia podyplomowe w szczególności w zakresie finansów, ekonomii; wykształcenie wyższe lub średnie z co najmniej 5 letnim stażem; oświadczenie kandydata o: nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za przestępstwo skarbowe, posiadaniu pełni praw obywatelskich i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, zobowiązaniu się (w przypadku wyboru jego oferty), że nie będzie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęcia, ktore wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczność lub interesowność, wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) do realizacji procesu naboru na wolne stanowisko pracy, kopie dokumentów potwierdzających orzeczenie o niepełnosprawności w przypadku, gdy kandydat chce skorzystać z uprawnień wynikających z ustawy
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy:
Szkoła Podstawowa im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Kobylincy
danePracodawcy_nip: 7771805001
danePracodawcy_regon: 001225623
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
POZNAŃSKA 50, 62-006 Kobylnica, powiat: poznański, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv, list motywacyjny, świadectwo pracy, kserokopia dokumentów potwierdzających obywatelstwo, wykształcenie, posiadane kwalifikacje, kursy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: kontakt osobisty, telefon, e-mail, Godziny : 8-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: poznański
danePracodawcy_kodPowiatu: 3021
Gmina pracodawcy: Swarzędz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kobylnica
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0595536
Ulica pracodawcy: POZNAŃSKA
Numer budynku pracodawcy: 50
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 04.12.2020
Oferta pracy ważna do: 28.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 04.12.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 04.12.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?37a49660f80f4059914e2c950c0390a4
Podobne oferty pracy
Oferta dla osób po 30 roku życia, spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie średnie lub wyższe; min. rok doświadczenia zawodowego; znajomość programów kadrowych; obsługa komputera; zakres obowiązków: prowadzenie akt osobowych pracowników firmy; przygotowywanie umów oraz aneksów do umowy w związku z nawiązaniem i rozwiązywaniem umowy; prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników; tworzenie regulaminów organizacyjnych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2019-04-05 - Gliwice (śląskie)
zakres wykonywanych zadań - link: http://bip.umilawa.pl/wakaty/6/72/Glowny_Ksiegowy/
Żłobek Miejski w Iławie - 2019-12-10 - Iława (warmińsko-mazurskie)
NEGOCJOWANIE CEN I ZAKUPY TOWARÓW, ROZLICZANIE PRZEDSTAWICIELI HANDLOWYCH, OPRACOWANIE ANALIZ
GENERALNY DYSTRYBUTOR WĘDLIN, MIĘSA I DROBIU ŚWIEŻEGO DANTEX T.RAFAŁOWSKI - 2016-10-21 - Łomża (podlaskie)
-prowadzenie rejestru zezwoleń na zajęcie pasa drogowego,-prowadzenie postępowań i przygotowanie projektów zezwoleń na zajęcie pasa drogowego, projektów decyzji administracyjnych,-przeprowadzanie wyrywkowej kontroli pasa drogowego,-obsługa OC zarządcy dróg.
Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta - 2020-02-14 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
- czynności związane z przygotowaniem inwestycji i remontów w Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku(m.in. plan remontów, przeglądy , koordynowanie inwestycji, sprawozdania)- czynności związane z zamówieniami publicznymi (m.in. plan zamówień publicznych i sprawozdania, prowadzenie postępowań na inwestycje i remonty- czynności związane z gospodarowaniem mieniem MPŚ(m.in. umowy użytkowania/dzierżawy/najmu, kontrolowanie i administrowanie zarządzanych obiektów pod względem zgodności z prawem budowlanym); okres próbny 3 m-ce z możliwością przedłużenia; zatrudnienie od 15.12.2019r. lub 01.01.2020r.; godz. pracy 7.30-15.30
Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku - 2019-11-15 - Słupsk (pomorskie)
Analiza rozwiązań systemowych ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, diagnozowanie projektów, raportowanie.
COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP.Z O.O. - 2017-04-27 - Gdynia (pomorskie)
Specjalista do spraw rekrutacji pracowników buduje bazę danych kandydatów do podjęcia pracy, korzysta z niej oraz nieustannie ją uaktualnia i poszerza. We współpracy z innymi jednostkami organizacyjnymi sporządza opis stanowiska pracy jako podstawę procesu na wakujące stanowisko, opracowuje profil pożądanego kandydata do pracy. Specjalista do spraw rekrutacji pracowników rozpowszechnia informacje o poszukiwaniu pracowników. Gromadzi nadesłane aplikacje, dokonuje selekcji kandydatów w oparciu o kryteria zawarte w profilu stanowiska stosując w tym celu powszechnie używane metody (wywiady, testy), dostosowując je do badanego obszaru. Ocenia kwalifikacje formalne i praktyczne predyspozycje kandydata na dane stanowisko.
JASNO GROUP SP. Z O.O. - 2017-11-28 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-20 - Warszawa (mazowieckie)
tworzenie kampani reklamowych, pozyskiwanie klientów, zatowarowanie, obsługa klienta, oferta pracy przeznaczona dla osób do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2019-02-06 - Sosnowiec (śląskie)
pracę w biurze sporządzanie kalkulacji kosztów wyznaczanie marż pokrycia, analiza rentowności produktu Porównywanie i interpretacja kosztów rzeczywistych z kosztami planowanymi analiza odchyleń Prowadzenie kontroli wewnętrznej Analiza zużycia kluczowychmateriałów Analiza wydajności pracy pracowników produkcyjnych na poszczególnych zmianach Comiesięczna analiza wybranych materiałów pomocniczych Analizy ekonomiczne interpretacja wynikówekonomicznych przedsiębiorstwa Przygotowywanie prognoz sprawozdań finansowych w tym prognozy przepływów Kontrola przepływów należności, przygotowywanie monitów do klientów, Troska o przyszłość wyników finansowych oraz przyczyniania się tym do wyższej gospodarności.
Systemy i Technologie Sp. z o.o. - 2018-08-13 - Polkowice (dolnośląskie)
obsługa klienta (m.in. przyjmowanie zamówień), realizacja zamówień klienta (magazyn, spedycja, fakturowanie), przyjmowanie dostaw (spedycja, magazyn), prowadzenie małego magazynu, systematyczne kontakty z klientami
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Obsługa barmańska i baristyczna gości restauracji, przyjmowanie zamówień, płatności, utrzymywanie czystości i porządku na swoim miejscu pracy.
FASADA-INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-27 - Rzeszów (podkarpackie)
Personalizacja kart, personalizacja listów, sprawdzanie bazy danych, przygotowanie do wysyłki.
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Kraków (małopolskie)
współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych.Współpraca z działem marketingu.Współpraca z działami : administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem.
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Chorzów (śląskie)
Fakturowanie.
"POLSKA GRUPA FARMACEUTYCZNA" SP. Z O.O. - 2018-03-13 - Łomża (podlaskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Warszawa (mazowieckie)
- nadzór i rozliczenia kosztowe co.zimnej i ciepłej wody. oraz kanalizacji- prowadzenie ewidencji mieszkań, budynków, lokali uzytkowych, gruntów, - przygotowywanie umów dla mieszkań i lokali uzytkowych
kontakt przez PUP - 2020-02-21 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Obsługa maszyn sterowanych numerycznie, kontrola jakościowa.
METAL - SPECTRUM Sp. z o.o. - 2017-09-29 - Legnica (dolnośląskie)
Kontakt z klientem w celu realizacji dostaw zamówionych produktów.
Terminale Bukmacherskie Sp. z o.o. - 2020-09-18 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
- kompleksowa obsługa procesu sprzedaży przez internet - prowadzenie sklepu internetowego - aktualizowanie strony sklepu
HOME IMAGE Sp. z o.o. - 2020-10-22 - Warszawa (mazowieckie)
- sporządzanie dokumentów z zakresu prawa pracy i spraw pracowniczych;- prowadzenie akt osobowych i wszelkiej dokumentacji z tego wynikającej dla pracowników jednostki;- obsługa programu kadry oraz ewidencjonowanie, rozliczanie i kontrolowanie czasu pracy pracowników;- sporządzanie list płac i wszelkich dokumentów związanych z obsługą wynagrodzeń;- naliczanie zaliczek na podatek i składek ZUS oraz sporządzanie deklaracji PIT, RP-7, deklaracji do ZUS, - prowadzenie rejestru kart czasu pracy, zwolnień lekarskich, urlopów wypoczynkowych i okolicznościowych pracowników;- załatwianie spraw emerytalno-rentowych pracowników;przygotowanie dokumentacji niezbędnej do sporządzania obowiązkowej sprawozdawczości pracowniczej oraz informacji z zakresu zatrudnienia;- obsługa administracyjno-biurowa zadań związanych ze stanowiskiem specjalisty ds. kadr i płac.
PRZEDSZKOLE MIEJSKIE NR 5 - 2019-07-26 - Sopot (pomorskie)
Prowadzenie zajęć językowych na poziomie C2. Prowadzenie egzaminów DELF DALF na poziomie C2. Warsztaty dotyczące frankofoni.
STOWARZYSZENIE ALLIANCE FRANÇAISE W BYDGOSZCZY - 2020-09-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie szkoleń wstępnych, przygotowywanie materiałów szkoleniowych oraz współpraca przy organizacji szkoleń okresowych.Dokonywanie analiz stanu BHP, proponowanie rozwiązań technicznych i organizacyjnych mających w celu zapobiegania zagrożeniom życia i zdrowia. pracowników oraz poprawę warunków pracyNadzorowanie zarządzania chemicznego w firmiePrzeprowadzanie bieżących audytów, dokonywanie oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy, prowadzenie dochodzeń powypadkowych oraz sporządzanie raportów powypadkowychOrganizowanie badań lekarskich, prowadzenie rejestrów, nadzorowanie aktualności badań lekarskich i szkoleń BHP, przydziału ubrań roboczych oraz środków ochrony indywidualnejProwadzenie badań i pomiarów środowiska pracyOpiniowanie w kwestii bezpieczeństwa i pomoc w przypadku jakichkolwiek zmian w procesie produkcyjnym
HEESUNG ELECTRONICS POLAND Sp. z o.o. - 2020-05-01 - Mława (mazowieckie)
1. nadzór nad realizacją działań i osiągania wskaźników projektu „Srebrna Sieć II”, 2. przygotowanie zbiorczych danych do wniosku o płatność, analiza pozyskiwanych danych, 3. prowadzenie bazy personelu zaangażowanego w realizację projektu, 4. ocena wskaźników produktu i rezultatu, 5. współpraca z partnerami projektu, koordynatorem oraz pozostałą kadrą zaangażowaną w realizację projektu;Praca na czas określony: 01.12.2020 do 30.06.2023.Godz. pracy 7.30-11.30.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku - 2020-11-19 - Słupsk (pomorskie)
wykształcenie bez znaczeniamile widziane doświadczenie w pracy w branży budowlanej lub osoba chcąca się przyuczyćpraca na terenie NIEMIEC
"PBO - CONSTRUCTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-10-18 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
PRACA NA TERENIE CAŁEGO KRAJUorganizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP, ochrony ppoż., ergonomii i ochrony środowiska, analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi. analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych;realizowanie planów sprzedażowych, reprezentowanie firmy w wydarzeniach
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa zamówień składanych telefonicznie ,przez sklep online,allegro,mailowo,obsługa programu SUBIEKT
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Sygneczów (małopolskie)
planowanie i realizacja okresowych kontroli stanu technicznego urzadzeń i instalacji elektroenergetycznych, prowadzenie rejesrtrów i odczytów energii, planowanie i realizacja okresowych kontroli instalacji i urzadzeń grzewczych,
34 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2019-01-10 - Rzeszów (podkarpackie)
• obsługa sprzętu akustycznego , audiowizualnego i oświetleniowego podczas imprez organizowanych oraz współorganizowanych przez MOK, • dbanie o stan techniczny, dokonywanie konserwacji sprzętu akustycznego, audiowizualnego i oświetleniowego oraz wykonywanie drobnych napraw nie wymagających uprawnień zapewniających ciągłość pracy instytucji, • udział w przygotowywaniu planów zakupów i specyfikacji technicznych.I umowa na okres próbny od 01.08.2020 do 31.10.2020.Praca w przedziale godzinowym pomiędzy 7:00 a 21:00.
Miejski Ośrodek Kultury - 2020-07-09 - Sławków (śląskie)
pozyskiwanie klientów, realizowanie planów sprzedażowych, utrzymywanie kontaktu z dotychczasowymi partnerami handlowyni, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży, sprzedaż produktów firmy
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Zabrze (śląskie)