SPECJALISTA W DZIALE DECYZJI ADMINISTRACYJNYCH Piotrków Trybunalski oferta pracy Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta
Stanowisko: SPECJALISTA W DZIALE DECYZJI ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: -prowadzenie rejestru zezwoleń na zajęcie pasa drogowego,-prowadzenie postępowań i przygotowanie projektów zezwoleń na zajęcie pasa drogowego, projektów decyzji administracyjnych,-przeprowadzanie wyrywkowej kontroli pasa drogowego,-obsługa OC zarządcy dróg.
Data publikacji: 2020-02-14
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Pracodawca: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KASZTANOWA 31, 97-300 Piotrków Trybunalski, powiat: m. Piotrków Trybunalski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-prowadzenie rejestru zezwoleń na zajęcie pasa drogowego,-prowadzenie postępowań i przygotowanie projektów zezwoleń na zajęcie pasa drogowego, projektów decyzji administracyjnych,-przeprowadzanie wyrywkowej kontroli pasa drogowego,-obsługa OC zarządcy dróg.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA W DZIALE DECYZJI ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piotrków Trybunalski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Piotrków Trybunalski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piotrków Trybunalski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera - programy pakietu MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: -kierunek wykształcenia: prawo lub administracja
Nazwa pracodawcy: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim
Adres pracodawcy:
KASZTANOWA 31, 97-300 Piotrków Trybunalski, powiat: m. Piotrków Trybunalski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Godziny : 7:00-15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Piotrków Trybunalski
Gmina pracodawcy: Piotrków Trybunalski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piotrków Trybunalski
Ulica pracodawcy: KASZTANOWA
Numer budynku pracodawcy: 31
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.02.2020
Data dodania oferty pracy: 14.02.2020
Oferta pracy ważna do: 14.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 14.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 14.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bb031e8dba7d6b3115091d26dc0fb602
Podobne oferty pracy
1) zapewnienie organizacyjno-logistycznej obsługi prób i występów Orkiestry oraz wyjazdów służbowych pracowników Orkiestry,2) przygotowanie przebiegu koncertów pod względem zabezpieczenia porządku i przestrzegania zasad bhp,3) przygotowanie umów z dyrygentami i solistami oraz innymi zaproszonymi do współpracy z Orkiestrą artystami oraz koordynowanie współpracy z tymi osobami,4) koordynowanie kampanii marketingowych i PR promujących wydarzenia organizowane przez Orkiestrę,5) obsługa social media,6) nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z mediami oraz aktywna współpraca celem kreowania pozytywnego wizerunku Orkiestry,7) pozyskiwanie partnerów i sponsorów,8) przygotowywanie wniosków / aplikacji o dofinansowanie projektów ze środków krajowych i zagranicznych, kompletowanie niezbędnej w tym zakresie dokumentacji,9) pozyskiwanie i obsługa organizatorów/ współorganizatorów imprez,10) współpraca z mediami i grafikiem.
Narodowa Orkiestra Dęta z siedzibą w Lubinie - 2020-02-11 - Lubin (dolnośląskie)
- monitorowanie zadłużeń i zobowiązań klientw/kontrahentów- kontakt z klientem portugalskojęzycznym- godziny pracy 6-14;14-22
kontakt przez PUP - 2019-05-16 - Łódź (łódzkie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Wołów (dolnośląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin.
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Jabłonowo (mazowieckie)
Przygotowanie szeregu ofert dla klientów polsko- i obcojęzycznych. Stworzenie kompleksowej strategii marketingowej oraz strategii sprzedażowej dla firmy. Opracowanie mechanizmów działań promocyjnych. Przeprowadzanie badań rynkowych na potrzeby wewnętrznych działań firmy.
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Łódź (łódzkie)
utrzymanie porządku i czystości w pokojach oraz pomieszczeniach służbowych, bieżąca kontrola wyposażenia i stanu pokoi
WAWEL IMOS Sp. z o.o. - 2016-09-08 - Kraków (małopolskie)
przygotowywanie sprawozdań finansowych zgodnych z krajowymi standardami rachunkowości, -przygotowywanie rozliczeń miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych podatków dochodowych, prognoz podatkowych, raportów statystycznych; - zamykanie okresów rozliczeniowych i innych czynności finansowych w wyznaczonym terminie; - odpowiadanie na zapytania od firm współpracujących przez e-mail, telefon w związku z obsługą zarządzanego procesu; - wykonywanie czynności z zakresu rachunkowości: działania w zakresie sprawozdań podatkowych oraz podatków dochodowych ; - współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi audytorami; - dzielenie się własną wiedzą procesową z innymi członkami firmy - utrzymywanie i rozwijanie współpracy z lokalnymi zespołami firm współpracujących i innymi kluczowymi interesantami w ramach wewnętrznej polityki firmy; - konsekwentne przestrzeganie przepisów i wytycznych firm współpracujących i wewnętrznych dotyczących ulg podatkowych itp.
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Kraków (małopolskie)
Monitorowanie zadłużeń i zobowiązań klinetów, nadzorowanie spłat zobowiązań. Konatakt z klientem zagranicznym (hiszpańsko i portugalskojęzycznym).
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Łódź (łódzkie)
•kontrola finansowa dokumentów podlegających zapłacie•analiza i współudział w opracowywaniu wewnętrznych aktów prawnych związanych z rachunkowością i ich kontrolą •segregowanie dokumentacji finansowo – księgowej•analiza rozrachunków w zakresie terminowości ich regulowania•poznanie zasad segregacji i archiwizacji dokumentów księgowych
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-05 - Warszawa (mazowieckie)
Utrzymywanie kontaktów i obsługa klientów zagranicznych i pracowników w zakresie przyjmowanych zleceń, uczestnictwo w spotkaniach i telekonferencjach. Pozyskiwanie kontrahentów z rynków międzynarodowych. Miejsce wykonywania pracy: Lublin, Polska, Europa Wschodnia, UE
kontakt przez PUP - 2019-04-19 - Lublin (lubelskie)
prowadzenie dokumentacji produktowej, te
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Kutno (łódzkie)
Praca w restauracji w Pałacu Myśliwskim w Antoninie. Obsługa gości restauracyjnych. Przygotowanie sali konsumenckiej, napoi gorących/zimnych, prostych deserów oraz sporządzanie i serwowanie koktajli bezalkoholowych i alkoholowych.
Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu - 2018-11-02 - Przygodzice (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Warszawa (mazowieckie)
montaż konstrucji stalowych, praca na podstawie rysunku technicznego, przestrzeganie zasad BHP. Praca na terenie kraju (Jaworzno, Dąbrowa Górnicza, Bogatynia, Dęblin, Olsztyn, Głogów)
"MOSTOSTAL-KRAKÓW" S.A. - 2017-11-29 - Kraków (małopolskie)
- czas pracy 8h, w godz. 8-16Zakres obowiązków:- współpraca z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi- monitorowanie stanu zapasów magazynowych- zapewnienie dostępności materiałów- planowanie i składanie zamówień i ich koordynacja- monitorowanie przebiegu współpracy z dostawcami (aktualny cennik, rabaty, terminowość dostaw)- współpraca z innymi działami - sporządzanie analiz i dokumentacji- dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi przepisami prawnymi- organizowanie transportu i ustalanie terminów dostaw z magazynemWynagrodzenie do uzgodnienia - na okresie próbnym ( 3-miesiące ) 3.000,00 brutto Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres praca (at) aku.plWyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Informujemy, że na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy o ochronie danych osobowych, dane osobowe kandydatów do pracy w AKU Spółka z o.o. ul. Gdańska 33 D 83-110 Tczew uzyskane w procesie rekrutacji lub przesłane poza tym procesem, będą przetwarzane wyłącznie w celu rekrutacjiPodanie danych przez kandydatów jest dobrowolne. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich zmiany. Kandydaci do pracy podają dane osobowe dobrowolnie. Nadesłane dokumenty nie będą zwracane. AKU Spółka z o.o. zastrzega sobie prawo skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatamiSkrupulatnie analizujemy wszystkie aplikacje i przechowujemy je w bazie rezerw kadrowych, jeśli pojawią się wakaty kontaktujemy się w pierwszej kolejności z kandydatami z naszej bazy.
AKU SPÓŁKA Z O.O. TCZEW - 2020-02-24 - Tczew (pomorskie)
telefoniczna i osobista obsługa klienta,sprzedaż prenumerat i publikacji wydawnictwa,reprezentowanie wydawnictwa podczas targów, konferencji, imprez rolniczych na terenie Polski,weryfikacja i wprowadzanie danych do systemu,Oferujemy:- pracę w stabilnej firmie- umowę o pracę- wynagrodzenie: podstawę + prowizję zależną od wyników sprzedażowych- program szkoleniowy
AGENCJA PROMOCJI ROLNICTWA I AGROBIZNESU "APRA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-12-17 - Myślęcinek (kujawsko-pomorskie)
- generowanie zamówień części zamiennych i przyjmowanie dostaw- obsługa serwisu mechanicznego i blacharsko-lakierniczego- obsługa klientów zewnętrznych- obsługa depozytu opon
"REISKI AUTO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie i opieka nad listą kluczowych klientów z regionu Amerykańskiego. Wspieranie celów finansowych poprzez proaktywne reagowanie na poptrzeby klientów wewnętrznych oraz zewnętrznych. Zapewnienie przedsprzedażowego i posprzedażowego wsparcia dla klientów. Wykonywanie działań mających na celu wzrost użytkowania prodkutów poprzez aktywne zaangażowania z klientami. Działanie w imieniu klineta w procesie wyjaśnienia i serwisowania produktów i danych stratergicznych. Budowanie relacji z innymi grupami odpowiedzialnymi za opiekę klienta wewnątrz Thomson Reuters.
THOMSON REUTERS (MARKETS) EUROPE SA SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE - 2016-10-27 - Gdynia (pomorskie)
rekrutacja pracowników z Ukrainy, Gruzji, Mołdawii, Rosji, Białorusi; gotowość do wyjazdów służbowych na terenie Polski
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Częstochowa (śląskie)
bardzo dobra znajomść i umiejętność stosowania przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,praktyczna znajomość rozliczania czasu pracy w różnych systemach, tworzenie tabel, zestawień, sprawozdań w programach, obsługa programów kadrowo-płacowych, prowadzenie spraw socjalnych
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Gdańsk (pomorskie)
- Kierowanie administracją personalną zwłaszcza w odniesieniu do pracowników posługujących się językiem portugalskim. Wprowadzanie danych do systemu. Weryfikacja poprawności dokumentów personalnych sporządzonych w języku portugalskim i wprowadzanie ich do systemu. Sprawowanie nadzoru nad nad pracą podległego zespołu, posługującym się językiem portugalskim. Realizacja poszczególnych elementów strategii personalnej. Kontakt z pracownikami z innych działów w języku portugalskim. Zdalne i stacjonarne zarządzanie administracją personalną.- Wynagrodzenie: 5200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę od 08.07.2019 r. do 30.06.2022 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: zarządzanie zasobami ludzkimi. Mile widziane rok doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku. Wymagana umiejętność: dokładność, sumienność, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność pracy indywidualnej oraz w zespole, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu. Wymagana znajomość języka portugalskiego w stopniu B2 w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2019-06-18 - Katowice (śląskie)
skanowanie - przenoszenie dokumentacji kadrowo-płacowej z wersji papierowej na elektroniczną
kontakt przez PUP - 2015-12-28 - Sieradz (łódzkie)
nadzór nad segregacją recyklingową tworzyw sztucznych
ALFA GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-27 - Choceń (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo - płacowe, wprowadzanie danych do systemukadrowo - płacowego, monitorowanie obieg dokumentów pracowniczych, przygotowywanie danych do naliczania
kontakt przez OHP - 2019-03-22 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
wz
kontakt przez PUP - 2020-01-28 - Warszawa (mazowieckie)
Oferta pracy dla bezrobotnych >50rż.obsługa maszyn i urządzeń pralniczych.
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Otwock (mazowieckie)
praca w godzinach od 08:00 do 16:00; sprawdzanie poprawności dokumentów, wprowadzenie baz danych do systemów informatycznych, przygotowywanie umów kredytowych, oznaczanie formularzy zgodnie z zasadami firmy; miejsce wykonywania pracy: Szczecin
UNIKADR Biuro Doradztwa Personalnego Consulting s.c. - 2017-11-07 - Stargard (zachodniopomorskie)
organizowanie przewozów w realizacjach międzynarodowych, monitorowanie i kontrola realizacji zleceń transportowych, rozwiązywanie problemów, pozyskiwanie kontrahentów
BULI-TRANS WOJCIECH CHRZANOWSKI - 2016-10-04 - Białystok (podlaskie)
Sprawdzenie dokumentów dostawy pod względem merytorycznym, ustalanie terminów dostawy, reklamowanie dostaw surowców (RPO)
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Umienino-Łubki (mazowieckie)
Montaż wentylacji
ANKAR BIS - Michał Taborek - 2016-06-20 - Jędrzejów (świętokrzyskie)