SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA Przygodzice oferta pracy Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Praca w restauracji w Pałacu Myśliwskim w Antoninie. Obsługa gości restauracyjnych. Przygotowanie sali konsumenckiej, napoi gorących/zimnych, prostych deserów oraz sporządzanie i serwowanie koktajli bezalkoholowych i alkoholowych.
Data publikacji: 2018-11-02
Lokalizacja: Przygodzice (wielkopolskie)
Pracodawca: Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Antonin ul. Pałacowa 1, 63-421 Przygodzice, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca w restauracji w Pałacu Myśliwskim w Antoninie. Obsługa gości restauracyjnych. Przygotowanie sali konsumenckiej, napoi gorących/zimnych, prostych deserów oraz sporządzanie i serwowanie koktajli bezalkoholowych i alkoholowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Przygodzice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Przygodzice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kelner*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.11.2018
Data zakończenia pracy: 10.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie. Mile widziane doświadczenie na stanowisku kelner/kelnerka. Obsługa programów gastronomicznych.
Nazwa pracodawcy: Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrzeszowie
Adres pracodawcy:
Łazienna 6, 62-800 Kalisz, powiat: m. Kalisz, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV oraz LM po kontakcie telefonicznym
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kalisz
Gmina pracodawcy: Kalisz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kalisz
Ulica pracodawcy: Łazienna
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kelner*
Data dodania oferty pracy: 05.11.2018
Oferta pracy ważna do: 28.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 02.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
organizowanie imprez dla Kujawskiego Centrum Kultury
KUJAWSKIE CENTRUM KULTURY - 2015-12-15 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
zapewnianie transportu krajowego i międzynarodowegoaktualizowanie cenników transportowych, poszukiwanie najlepszych i najbardziej solidnych przewoźników ;kontrola wizualna pojazdów, wizualny stan techniczny, możliwości wydruku temperatur przy rozładunkachprzygotowywanie zleceń transportowych, dokumentów dostaw – systemowych oraz standardowych dla klientów;analiza oraz rejestr dziennych kosztów dla każdego klient ta z podziałem na produktymonitorowanie procentowego wypełniania autnadzór na zwrotem dokumentów po dostawach oraz ich archiwizacjakontrolowanie faktur transportowych uwzględniających przypisywanie dokumentów do konkretnych dostaw,terminowe sporządzanie raportów i sprawozdańrozwiazywanie problemów spowodowanych opóźnieniami w dostawach
Grupa Producentów Agros sp. z o.o. - 2016-10-18 - Cieślin (kujawsko-pomorskie)
Wspieranie doradców klienta; czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych; bezpośredni kontakt z klientami, gdy zachodzi potrzeba; zawieranie i przechowywanie kontraktów zgodnie z krajowymi przepisami; ocena poprawności realizacji kontraktów w ramach procesu SCM.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Kraków (małopolskie)
tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Chin.
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Jabłonowo (mazowieckie)
Sprzedaż internetowa, obróbka graficzna produktów w programie komputerowym, reklama.
"POLONTEX" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-09-05 - Częstochowa (śląskie)
bieżąca obsługa biura, przyjmowanie i wydawanie poczty, opracowywanie dokumentów szkoleniowych, nabór na szkolenia
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Kłodzko (dolnośląskie)
Zakres obowiązków: sprawna i profesjonalna obsługa klientów e-commerce (mailowa i telefoniczna), obsługa zamówień w sklepie MegaDyskont.pl, przygotowywanie lisów przewozowych (etykiet kurierskich), aktualizacja oferty sklepu MegaDyskont.pl, dbanie o poprawny obieg dokumentów, fakturowanie, kontrola poprawności realizacji zamówień, obsługa posprzedażowa (zwroty, reklamacje).Praca od poniedziałku do piątku.Rodzaj umowy:umowa o pracę lub umowa zlecenie
SERRAK SEWERYN RAK - 2018-07-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie spraw księgowych i podatkowych firm
BIURO RACHUNKOWE PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-11 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie rekrutacji pracowników z Europy Wschodniej, legalizacja pracy i pobytu
USPI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie akt osobowych, ewidencji czasu pracy, sporządzanie lis płac, sporządzanie deklaracji ZUS I PIT
kontakt przez OHP - 2016-10-04 - Kielce (świętokrzyskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
"Made of Wood Group" Surmiak Mateusz - 2017-12-21 - Świnna Poręba (małopolskie)
kontakt z klientem, faturowanie, kontakt z partnerami handlowymi
LIQUID TRANS Sp z o.o - 2017-11-10 - Słubice (lubuskie)
składanie zamówień do dostawców, monitorowanie dostaw, kontrola nad przebiegiem i realizacją zleceń, prowadzenie rozdziału dokumentacji warsztatowej, technicznej i konstrukcyjnej
ZMUW ENGINEERING Sp. z o.o. - 2017-12-20 - Sosnowiec (śląskie)
-kompleksowa obsługa klientów, - prowadzenie negocjacji handlowych w języku niemieckim- codzienna praca w systemie SYMFONIA HANDEL (m.in. wystawianie dokumentów magazynowych i faktur);- obsługa pakietu WORD i EXEL- odbieranie telefonów- obsługa urządzeń biurowych: ksero, fax- odbieranie i ewidencjonowanie poczty przychodzącej i wychodzącej- segregacja dokumentów- obsługa programu EAN (kody)
Profi-Styl Sp. z o.o. - 2017-07-13 - Ruda Śląska (śląskie)
Zakres obowiązków:1) nadzór nad infrastrukturą obiektów szpitala;2) koordynacja prac pracowników działu (utrzymanie ruchu, remonty maszyn, remonty instalacyjno-budowlane);3) koordynacja i monitorowanie prac w zakresie techniczno-eksploatacyjnym prowadzonych na terenie szpitala;4) współpraca z firmami zewnętrznymi, świadczącymi usługi na rzecz Szpitala (bieżące techniczno-eksploatacyjne utrzymanie nieruchomości, umowy, przeglądy i serwisy techniczne urządzeń i instalacji);5) udział w opracowywaniu i realizacji planów remontów, inwestycji i przeglądów;6) nadzór nad robotami remontowymi;7) odbiory techniczne wykonywanych prac;8) udział w organizacji przetargówi konkursów ofert dotyczących obsługi techniczno-eksploatacyjnej;9) prowadzenie dokumentacji wymaganej prawem;10) udział w tworzeniu i realizacja planu finansowego działu;11) przestrzeganie przepisów bhp i p/poż;12) nadzór i kontrola ważności dokumentów dopuszczających pracowników do pracy, w tym uprawnień i zaświadczeń lekarskich, szkoleń bhp;13) nadzór nad prawidłowym zużyciem materiałów wykorzystywanych do bieżących napraw i konserwacji przez pracowników działu.Oferujemy:1) stabile zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;2) pracę w przyjaznej atmosferze;3) możliwość rozwoju zawodowego.
Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy - 2016-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prace magazynowe, rozładunek, załadunek, przenoszenie towarów
SEITO HR SP. Z O.O. - 2017-11-24 - Białystok (podlaskie)
Specjalista ds sprzedaży
"GŁUC" FPHU GŁUC ANDRZEJ - 2015-12-11 - Maków Podhalański (małopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Swarzędz (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Warszawa (mazowieckie)
SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Straszęcin (podkarpackie)
Współtworzenie strategii rozwoju firmy na rynki zagraniczne, tworzenie i analiza raportów i statystyk w celu optymalizacji prowadzonych działań, monitorowanie trendów rynkowych oraz działąń konkurencji, przygotowanie oraz aktualizowanie oferty produktowej i polityki cenowej na danym rynku, rozliczanie pracy tłumaczy, negocjacje z podmiotami zewnętrznymi na nowych rynkach - głównie Brazylia.Umowa na czas określony 33 miesiące.
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Piła (wielkopolskie)
Osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za:-organizację krajowego i zagranicznego transportu drogowego, lotniczego i morskiego;obsługę konsoli klienta w zakresie logistyki;-informowanie klientów o gotowości odbioru towaru (zlecanie odbioru, gromadzenie i wysyłanie wymaganych informacji);-wystawianie i tłumaczenie dokumentów transportowych (m.in. faktury transportowe, faktury za towar);-organizowanie transportu kurierskich przesyłek importowych i eksportowych z wyłączeniem małych przesyłek kurierskich;-koordynowanie terminów dostaw dla dostawców usług;-obsługę reklamacji w zakresie logistyki;-aktualizowanie danych zawartych w wewnętrznych bazach;-odprawę standardowych towarów eksportowych i importowych, tj. dla towarów eksportowych zlecanie agencji celnej odprawy z podaniem wymaganych szczegółów oraz przesłaniem odpowiednich dokumentów; dla towarów importowych wybór agencji celnej oraz zlecanie odprawy towaru (udostępnienie dokumentacji i spełnienie wymogów we współpracy z nadawcą przesyłek w odprawie).
C+N Polska Spółka z o.o. - 2018-06-15 - Mielec (podkarpackie)
Wsparcie działu sprzedaży w zakresie systemów ochrony, głównie systemów alarmowych i systemów telewizji dozorowej.Sprzedaż urządzeń i systemów poprzez nawiązywanie kontaktów biznesowych oraz budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami w branży Security. Uczestniczenie i współdziałanie z innymi działami w procesie sprzedaży rozwiązań przez przygotowywanie ofert handlowych i wycen, prowadzenie negocjacji handlowych z klientami, organizowanie akcji marketingowych wspierających sprzedaż. Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych klientów oraz doradzanie klientom w zakresie modelu urządzenia, sposobu kompletowania urządzeń i ich instalacji oraz harmonogramu dostaw i montażu.
SAWEL Sp.z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-02-24 - Rzeszów (podkarpackie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu wsparcia przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami. Pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu standardowych i niestandardowych ofert zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi. Bezpośredni kontakt z klientami.Wynagrodzenie nie niższe niż 5365 zł.Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek ekonomiczny.Potwierdzam, iż oferta została złożona w celu uzyskania informacji od Starosty na temat możliwości zaspokojenia potrzeb kadrowych podmiotu powierzającego wykonanie pracy cudzoziemcowi.Wyrażam również zgodę na kierowanie z Grodzkiego Urzędu pracy kandydatów na powyższe stanowisko.
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Kraków (małopolskie)
Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych dostawców; negocjowanie cen oraz warunków dostawy; dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi potrzebami; monitoring nad realizacją planów zakupowych.
ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2017-03-01 - Zawadzkie (opolskie)
Rozwożenie przesyłek oraz ich odbiór od klientów.
MKTRANS MACIEJ KORDALSKI SPÓŁKA JAWNA - 2016-07-13 - Cedry Wielkie (pomorskie)
Główne obowiązki:Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowychRealizowanie założonych planów sprzedażowychPozyskiwanie nowych członków KasyWspółudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-12-04 - Lubin (dolnośląskie)
•kopiowanie i kompletowanie dokumentacji•przygotowywanie przesyłek •pozyskiwanie ofert cenowych•redagowanie pism
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-09-30 - Stary Sącz (małopolskie)
- Zawieranie umów generalnych dotyczących odtwarzania utworów muzycznych i słownomuzycznych.- Wynagrodzenie: 2400 do 3000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 8:00-16:00, 10:00-18:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy przy telefonie w callcenter lub sprzedaży. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: cos4 (at) stoart.org.pl
ZWIĄZEK ARTYSTÓW WYKONAWCÓW STOART - 2016-01-08 - Katowice (śląskie)