SPECJALISTA DS. OBSŁUGI ORKIESTRY Lubin oferta pracy Narodowa Orkiestra Dęta z siedzibą w Lubinie
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI ORKIESTRY
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: 1) zapewnienie organizacyjno-logistycznej obsługi prób i występów Orkiestry oraz wyjazdów służbowych pracowników Orkiestry,2) przygotowanie przebiegu koncertów pod względem zabezpieczenia porządku i przestrzegania zasad bhp,3) przygotowanie umów z dyrygentami i solistami oraz innymi zaproszonymi do współpracy z Orkiestrą artystami oraz koordynowanie współpracy z tymi osobami,4) koordynowanie kampanii marketingowych i PR promujących wydarzenia organizowane przez Orkiestrę,5) obsługa social media,6) nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z mediami oraz aktywna współpraca celem kreowania pozytywnego wizerunku Orkiestry,7) pozyskiwanie partnerów i sponsorów,8) przygotowywanie wniosków / aplikacji o dofinansowanie projektów ze środków krajowych i zagranicznych, kompletowanie niezbędnej w tym zakresie dokumentacji,9) pozyskiwanie i obsługa organizatorów/ współorganizatorów imprez,10) współpraca z mediami i grafikiem.
Data publikacji: 2020-02-11
Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)
Pracodawca: Narodowa Orkiestra Dęta z siedzibą w Lubinie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mikołaja Pruzi 7, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) zapewnienie organizacyjno-logistycznej obsługi prób i występów Orkiestry oraz wyjazdów służbowych pracowników Orkiestry,2) przygotowanie przebiegu koncertów pod względem zabezpieczenia porządku i przestrzegania zasad bhp,3) przygotowanie umów z dyrygentami i solistami oraz innymi zaproszonymi do współpracy z Orkiestrą artystami oraz koordynowanie współpracy z tymi osobami,4) koordynowanie kampanii marketingowych i PR promujących wydarzenia organizowane przez Orkiestrę,5) obsługa social media,6) nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z mediami oraz aktywna współpraca celem kreowania pozytywnego wizerunku Orkiestry,7) pozyskiwanie partnerów i sponsorów,8) przygotowywanie wniosków / aplikacji o dofinansowanie projektów ze środków krajowych i zagranicznych, kompletowanie niezbędnej w tym zakresie dokumentacji,9) pozyskiwanie i obsługa organizatorów/ współorganizatorów imprez,10) współpraca z mediami i grafikiem.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI ORKIESTRY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość technik negocjacji
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa pakietu MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1. Wymagania konieczne: wykształcenie wyższe, wiedza teoretyczna i praktyczna z zakresu organizacyjno-logistycznej obsługi koncertów oraz marketingu, co najmniej 3-letni staż pracy, 2. Wymagania dodatkowe: znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym, znajomość i umiejętność stosowania technik negocjacyjnych, umiejętność obsługi komputera, w tym programów pakietu MS Office,3. Wymagane cechy osobowościowe: kreatywność, dyspozycyjność (praca w godzinach popołudniowych, w weekendy i święta), umiejętność pracy w zespole, terminowość, odpowiedzialność, systematyczność, komunikatywność, wysoka kultura osobista.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Narodowa Orkiestra Dęta z siedzibą w Lubinie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
Mikołaja Pruzi 7, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) życiorys (CV) zawierający wyłącznie niezbędne dla procesu rekrutacji informacje: imię i nazwisko, miejsce zamieszkania, telefon lub adres mail do celów kontaktowych, przebieg doświadczenia zawodowego, posiadane kwalifikacje opatrzony własnoręcznym podpisem,2) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,3) kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie, kwalifikacje i staż pracy;4) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z RODO o następującej treści Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanym dalej ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO).Termin składania dokumentów 25.02.2020 r.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: do 25.02.2020 r., Godziny : 8-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubiński
Gmina pracodawcy: Lubin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubin
Ulica pracodawcy: Mikołaja Pruzi
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 11.02.2020
Data dodania oferty pracy: 11.02.2020
Oferta pracy ważna do: 25.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 11.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 11.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?796152242275404b492536dc5869456c
Podobne oferty pracy
OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, UKŁADANIE TOWARÓW NA PÓŁKI, PRZYJMOWANIE DOSTAW TOWARÓW, UTRZYMYWANIE ŁADU I PORZĄDKU
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Władysławów (wielkopolskie)
obsługa klienta, realizacja zamówień, realizacja wysyłek, budowanie bazy klientów, prowadzenie dokumentacji biurowej, sprzedaż produktów, opieka nad klientem, dbanie o pozytywny wizerunek firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE RUDIMEX MAGDALENA RUDZKA-SIODŁA - 2016-04-13 - Zielona Góra (lubuskie)
- realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych- budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami- sprzedaż telefoniczna produktów firmy (prenumerata czasopsim)
Time S.A. - 2019-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
Terminowa i zgodna z harmonogramem realizacja zamówień zgodnie z treścią WZ-etek magazynowych, Dbałośćo prawidłowe przygotowanie zleceń produktów w systemie Sprzedaży Bezpośredniej AZ, ASTELLAS, Sprawdzaniepoprawności kompletowanych towarów na wszystkich magazynach w 100% wydawanych pozycji oraz korygowanie ilości napolecenie kierownika magazynu lub kierownika zmiany Rzetelne kompletowanie, sprawdzanie, korygowanie i potwierdzaniew systemie komputerowym zgodności z dokumentem magazynowym wydawanych towarów (dbanie o zgodność serii, datważności, postaci i gramatury produktów), obsługa urządzeń : terminal Motorola MC 90 90-Z, kolektora danych RFID UHF2D, Newland MT90
POLSKA GRUPA FARMACEUTYCZNA SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-05-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż towarów będących w ofercie handlowej firmy, przygotowywanie ofert, pozyskiwanie nowych klientów, negocjowanie warunków współpracy. Wynagrodzenie 2500+premia.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2017-07-31 - Krosno (podkarpackie)
-
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Szamotuły (wielkopolskie)
Wykonywanie prac w zakresie eksploatacji, konserwacji, napraw i remontów urządzeń do produkcji energii cieplnejLokalizowanie oraz usuwanie wszelkich usterek i awarii urządzeń mechanicznych Obsługa układów nawęglania, odżużlania, odpylania , maszyn i urządzeń służących do produkcji energii cieplnejWykonywanie zlecanych wszelkich prac dla prowadzenia bieżącej eksploatacji urządzeń do produkcji energii cieplnejWykonywanie prac spawalniczych w kotłowniach rejonowych zgodnie ze swoimi kwalifikacjami i uprawnieniami.Godziny pracy: 7.00- 19.00
ENGIE EC Słupsk Sp. z o.o. - 2017-08-25 - Słupsk (pomorskie)
dbanie o relacje z klientami z Wietnamu, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach wietnamskich firm , wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prowadzenie zakupów materiałowych (zgodnie z pzp) oraz ich ewidencji, Opisywanie dokumentów dotyczących zakupów materiałowych oraz wydatków związanych z prawidłowym użytkowaniem samochodów służbowych Podlaskiej WK OHP, Ustalanie rocznych i bieżących potrzeb rzeczowych oraz finansowych w zakresie logistyki Podlaskiej WK OHP, Obsługa transportowa Podlaskiej WK OHP, tj. prawidłowa eksploatacja i dbałość o samochody służbowe biura Podlaskiej WK OHP, prowadzenie ewidencji przeglądów napraw i remontów środków transportu znajdujących się na stanie Podlaskiej WK OHP Udział w realizacji zadań dotyczących udzielania zamówień publicznych Sporządzanie sprawozdawczości w prowadzonym zakresie, Obsługa techniczna narad i imprez okolicznościowych.
Podlaska Wojewódzka Komenda OHP w Białymstoku - 2018-09-25 - Białystok (podlaskie)
organizacja i prowadzenie szkoleń dla klientów spółki, w tym szkoleń wyjazdowych, prowadzenie działalności marketingowej na rzecz Spółki, czynności związane z regulowaniem stanów prawnych nieruchomości (w szczególności przygotowywanie dokumentacji prawnej dot. nieruchomości oraz sporządzanie dokumentacji fotograficznej nieruchomości), sporządzanie pism procesowych, opinii prawnych i umów, świadczenie bieżącej obsługi prawnej na rzecz klientów Spółki, prowadzenie wideokonferencji z klientami Spółki
kontakt przez PUP - 2018-10-22 - Cieszyn (śląskie)
przygotowanie wniosków o płatność,- monitoring i nadzór na przebiegiem realizacji projektu,- uczestnictwo w kontrolach projektów jednostek sprawujących nadzór nad realizacją projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej,- udział w opracowaniu wytycznych i procedur wewnętrznych niezbędnych do właściwej realizacji projektów,- przygotowanie wniosków o dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej,- gromadzenie, przechowywanie i archiwizacja dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami w Uczelni,- współpraca z jednostkami uczelni oraz partnerami uczelni w zakresie realizowanych działań projektowych,
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Kraków (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad pracą wydziałów produkcyjnych. Zamawianie materiałów i narzędzi do produkcji. Ustalanie harmonogramów wykonania zleceń.
SPÓŁDZIELNIA NIEWIDOMYCH "SINOL" - 2015-11-24 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie spraw zwiazanych z utrzymaniem maszyn i urządzeń : zawieranie umów oraz wystawianie zamówień na naprawy maszyn i urządzeń oraz śledzenie przebiegu ich realizacji oraz nadzór nad sprawnym usuwaniem awarii maszyn w trakcie sezonu robót.Ewidencjonowanie czasu pracy maszyn i urzadzeń oraz analiza ich wykorzystania; Opracowanie harmonogramu napraw maszyn i nadzór nad jego realizacją; Opracowanie regulaminów pracy maszyn i kontrola ich przestrzegania;Opracowanie zapotrzebowania na nowe środki trwałe ;Ustalanie norm zużycia paliw płynnych dla maszyn budowlanychWystawianie zamówień;Wynajem maszyn i sprzetu na roboty inwestycyjne Prowadzenie spraw zwiazanych z utrzymaniem lekkiego sprzętu;Wykonywanie czynności doradcy AdR zgodnie z obowiązującymi przepisami. Pracodawca oferuje: Praca w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie;zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;możliwosć podnoszenia kwalifikacji zawodowychszeroki wachlarz świadczeń pozapłacowych ( ubezpieczenie zdrowowtne, pakiety medyczne, ulgi na przejazdy kolejowe do 99%karty multisportdofinansowanie do wczasów i wycieczek.Miejsce pracy: Wrocław ul. Hubska 6 Forma zawarcia umowy: umowa o pracę na czas określony, docelowo umowa na czas nieokreślonyKontakt z pracodawcą: kariera (at) dolkom.pl
Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOLKOM Sp. z o.o. - 2019-12-09 - Wrocław (dolnośląskie)
realizacja przeglądów konserwacyjnych oraz serwisów, sporządzanie dokumentacji po wykonawczych, nawiązywanie pozytywnych relacji z klientami firmy
Z.S.A. SYSTEMY ALARMOWE - 2017-02-22 - Głogów (dolnośląskie)
wykształcenie średnie technicznewiedza z zakresu części zamiennychumiejętność czytania dokumentacji technicznejpodstawowa znajomość j. angielskiego
SKLEJKA-EKO Spółka Akcyjna - 2017-01-10 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Praca będzie wykonywana przy budowie sieci kanalizacyjnej wodociągowej polegające na zasypywanie rur oraz wyrównywanie terenu po ułożeniu wodociągu.
Przedsiębiorstwo Budowlano Produkcyjne Spółdzielnia "ZIB" - 2017-08-04 - Suchożebry (mazowieckie)
Przygotowywanie ofert handlowych, rozwijanie istniejącego portfela klientów, wizyty handlowe u klientów, profesjonalne doradztwo z zakresu oferowanych produktów, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, realizacja powierzonych zadań, raportowanie wyników sprzedaży
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWO PRODUKCYJNE KRAK-OLD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-14 - Łowicz (łódzkie)
- nadzór nad jakością produktów- kontrola produktów- obsługa przetargów KOWR
kontakt przez PUP - 2020-05-20 - Warszawa (mazowieckie)
weryfikacja dokumentów księgowych; księgowanie i dekretowanie faktur; rozliczanie zakupów kosztowych i materiałowych
MEBLE MATKOWSKI SP.ZO.O. - 2019-08-22 - Drezdenko (lubuskie)
obróbka drewna
SCHODY WŁODARCZYK Dominik Włodarczyk - 2016-12-23 - Wesółka (dolnośląskie)
prace ciesielskie, szalowanie stopów, betonowanie. Praca na terenie kraju.
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Mława (mazowieckie)
ofertowanie, rozmowy handlowe, sporządzanie umów handlowych na rynek włoski, współpraca ze spedycjami
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
praca zwiazana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż usług z branży ochrony osób i mienia, przygotowywanie ofert handlowych.
LYNX Security Sp. z o.o. - 2015-11-18 - Łomża (podlaskie)
Wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa szkoleń IT. Naprawa gniazd, matryc, klawiatur, płyt głównych wnotebookach. Szkolenie oraz praktykowanie spawania plastiku. Czytanieschematów elektronicznych i diagnostyka układów półprzewodnikowych.Odzyskiwanie danych z uszkodzonych dysków twardych. Usługi informatycznedla firm. Naprawa oprogramowania komputerowego. Rozwiązywanieproblemów informatycznych Migracje baz danych. Projektowanie i wdrażanierozwiązań informatycznych. Bezpieczeństwo informatyczne w praktyce.Obsługa narzędzi specjalistycznych serwisu komputerowego. Praca w godz. 9-17
LOGIC SOFT-Przedsiębiorstwo Informatyczne - 2015-12-09 - Opole (opolskie)
Obsługa sprzedaży internetowej, pomoc klientom przy doborze urządzeń, udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów, przyjmowanie i obsługa zamówień, wystawianie dokumentów sprzedażowych, telefoniczna i e-mailowa obsługa zapytań klientów, przygotowywanie ofert, prowadzenie wszelkich innych spraw związanych z profesjonalną obsługą klienta.
P.W. MultiMax - 2016-05-20 - Zamość (lubelskie)
• Dokonywanie przeglądów stanu technicznego budynków i sporządzanie na ich podstawie planu potrzeb konserwacyjno-remontowych • Udział w przygotowywaniu harmonogramów okresowych w zakresie ogólnobudowlanym zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane • Przygotowywanie planu rocznego w zakresie rzeczowo-finansowym remontów budynków i lokali gminnych na podstawie planu potrzeb konserwacyjno-remontowych • Przygotowywanie dokumentacji dotyczących napraw bieżących, konserwacyjnych i głównych w zakresie rzeczowo-finansowym • Nadzór nad usługami remontowymi zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane • Sporządzanie protokołów robót dodatkowych wynikłych w trakcie realizacji zlecenia • Dokonywanie odbiorów technicznych robót wykonywanych przez zleceniobiorców usług remontowych
Zakład Administarcji Mieszkaniami Gminnymi Gminy Miejskiej Kłodzko Spółka z o.o. - 2020-05-18 - Kłodzko (dolnośląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Toruń (kujawsko-pomorskie)