SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA(NR 6384) Myślęcinek oferta pracy AGENCJA PROMOCJI ROLNICTWA I AGROBIZNESU "APRA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA(NR 6384)
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: telefoniczna i osobista obsługa klienta,sprzedaż prenumerat i publikacji wydawnictwa,reprezentowanie wydawnictwa podczas targów, konferencji, imprez rolniczych na terenie Polski,weryfikacja i wprowadzanie danych do systemu,Oferujemy:- pracę w stabilnej firmie- umowę o pracę- wynagrodzenie: podstawę + prowizję zależną od wyników sprzedażowych- program szkoleniowy
Data publikacji: 2019-12-17
Lokalizacja: Myślęcinek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: AGENCJA PROMOCJI ROLNICTWA I AGROBIZNESU "APRA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bażancia 1, 86-031 Myślęcinek, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
telefoniczna i osobista obsługa klienta,sprzedaż prenumerat i publikacji wydawnictwa,reprezentowanie wydawnictwa podczas targów, konferencji, imprez rolniczych na terenie Polski,weryfikacja i wprowadzanie danych do systemu,Oferujemy:- pracę w stabilnej firmie- umowę o pracę- wynagrodzenie: podstawę + prowizję zależną od wyników sprzedażowych- program szkoleniowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Ryczałtowy
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA(NR 6384)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Myślęcinek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bydgoski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Osielsko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: bardzo dobra obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania:- komunikatywność- znajomość narzędzi i technik obsługi klienta oraz sprzedaży- zaangażowanie i inicjatywa w pracy- umiejętność planowania i samodzielnej organizacji pracyMile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, a także znajomość branży rolnej.
Nazwa pracodawcy:
AGENCJA PROMOCJI ROLNICTWA I AGROBIZNESU "APRA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Bażancia 1, 86-031 Myślęcinek, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty należy przesłać na adrese-mail: rekrutacja (at) apra.plWysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do APRA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Myślęcinku, 86-031 Osielsko przy ulicy Bażanciej 1, zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: Zgadzam się na przetwarzanie przez APRA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością siedzibą w Myślęcinku, 86-031 Osielsko przy ulicy Bażanciej 1 danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji.W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami na adres firmowy wskazany powyżej. Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne dowzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (w przyszłości: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 5 miesięcy, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 3 lat. Ponadto Twoje dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres 10 lat. Twoje dane osobowe możemy przekazać firmie zewnętrznej prowadzącej rozmowy rekrutacyjne, dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT takich jak hosting oraz dostawcom systemów informatycznych.Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy. Masz prawo uzyskania od nas kopii wiążących reguł korporacyjnych lub standardowych klauzul umownych. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod wskazanym wyżej adresem.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: bydgoski
Gmina pracodawcy: Osielsko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Myślęcinek
Ulica pracodawcy: Bażancia
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 17.12.2019
Oferta pracy ważna do: 16.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 17.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 17.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ba93265d9f8e25453f70649e28b452dc
Podobne oferty pracy
-wdrożenie i rozwijanie systemu magazynowego, -przejmowanie i wydawanie towarów, -prowadzenie systemu identyfikacji towarów, - kompletowanie ofert i deklaracje zgodności w systemie itp.
METCONCEPT Sp. z o.o. Sp. K. - 2018-03-23 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
Specjalista ds. obsługi klienta
kontakt przez PUP - 2018-02-19 - Żory (śląskie)
ELEKTRONICZNE EWIDENCJONOWANIE PRODUKTÓWPRZETWARZANIE DANYCH W SYSTEMIE PLANTATOR WCZYTYWANIE TOWARÓW ZA POMOCĄ RĘCZNEGO SKANERAPRZYGOTOWANIE PRODUKTÓW POD SPECYFIKACJĘ MIEJSCA PRZEZNACZENIA
Blue River sp. z o.o. - 2018-02-22 - Wąsosz (dolnośląskie)
Mechanik samochodowy
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Zielona Góra (lubuskie)
prowadzenie akt osobowych
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
- prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, - realizacja działań związanych z prowadzeniem spraw pracowniczych oraz gromadzenie i właściwe przechowywanie informacji pracowników w aktach osobowych, obsługa procesów związanych z zatrudnianiem oraz rozwiązaniem umów o pracę,- udział w sporządzanie raportów i analiz,- ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy pracowników,- wprowadzanie danych do programu kadrowo-płacowego,- archiwizacja dokumentów,- wsparcie kadry kierowniczej w procesach HR (rekrutacja, kształtowanie stosunków pracowniczych, organizacja szkoleń dla pracowników, okresowych ocen pracowniczych)
FASADA-INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-13 - Rzeszów (podkarpackie)
Sprzedaż książek.Wystawianie aukcji internetowych.
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Ląd (wielkopolskie)
Główne obowiązki:- ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganej dokumentacjiw tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych;- przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwa i higienypracy w Oddziale;- udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeń orazw czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasad i warunkówbezpieczeństwa i higieny pracy;- opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celuprzekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału;- informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wniosków dotyczącychsposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego;- uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektówi pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP;- udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonania ocenyryzyka zawodowego;- prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszy i pracowników w celuzapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, pracaw godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem oraz w terenie; wymuszona pozycja ciała;- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokośćdrzwi.Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne:- znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP) i umiejętność ichstosowania w praktyce;- umiejętność pracy w zespole,- umiejętność działania w sytuacjach stresowych;- umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów;- komunikatywność;- umiejętność obsługi komputera;- posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp;- pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego,uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego;- prawo jazdy kat. B;- 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2019-01-14 - Racibórz (śląskie)
Cięcie sadu, zbiór i sortowanie owoców, sadzenie i wiązanie drzewek, stawianie rusztowań, rozkładanie nawodnienia
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Wilhelmów (mazowieckie)
realizacja celów sprzedażowych, bieżąca obsługa klienta, przygotowywanie ofert praz zamówień, współtworzenie pozytywnego wizerunku firmy
Megabud Michał Michnowicz - 2018-03-14 - Gdańsk (pomorskie)
praca fizyczna w lesie na terenie Nadleśnictwa Włocławek
USŁUGI LEŚNE JACEK LEDZION - 2019-02-19 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Odbieranie telefonów od klientów w jęz. hiszpańskim rozwiazywanie problemów przesłanych przez klienta w jęz hiszpańskim
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Łódź (łódzkie)
Praca polega na kontakcie telefonicznym z Firmami i zapytaniu, czypotrzebują pomocy w odzyskaniu swoich pieniędzy od kontrahentów,którzy nie zapłacili za faktury. Jeśli dana firma posiada dłużników -wypytanie o sprawę i propozycja spotkania z którymś z naszychPrzedstawicieli Regionalnych, natomiast Specjalista nie umawiakonkretnego terminu - Przedstawiciele już sami kontaktują się zpotencjalnym klientem, by ustalić dogodny termin. Praca więc nie polegaani na sprzedaży ani na ściąganiu długów!
ARENA Knop Krzysztof - 2018-01-03 - Opole (opolskie)
Koordynowanie realizacji projektu w szkole, prowadzenie procesu rekrutacji uczestników (uczniów i nauczycieli) do projektu na terenie szkoły zgodnie z regulaminem rekrutacji, organizowanie grup uczniów do poszczególnych form wsparcia i odpowiedni przydział zrekrutowanych uczestników, współpraca z Kierownikiem Projektu przy organizacji kursów i zajęć dla uczniów i nauczycieli, organizowanie staży/praktyk zgodnie z założeniami projektu (w tym opracowanie programów staży/praktyk dla uczniów), ustalanie w porozumieniu z realizatorem poszczególnych zadań harmonogram zajęć, monitorowanie udziału uczniów w różnych formach wsparcia odbywających się na terenie szkoły oraz wykorzystanie zakupionego sprzętu (w tym dokumentacja fotograficzna zajęć), weryfikowanie i zatwierdzanie dokumentacji przebiegu zajęć zgodnie z przyjętymi rozwiązaniami, archiwizowanie dokumentów projektowych wytworzonych w szkole, współpraca podczas przygotowywania dokumentacji zamówień publicznych (opis przedmiotu zamówienia, szacowanie wartości zamówienia), zgodnie z założeniami projektu, na zakupy, dostawy i usługi z zakresu: organizacji zajęć dla uczniów i nauczycieli, miejsc na studiach podyplomowych, doposażenia szkoły, składanie Kierownikowi Projektu miesięcznych informacji dotyczących realizacji zadań w szkole, udział w spotkaniach Zespołu Koordynatorów.Praca na wskazanym stanowisku będzie świadczona w Zespole Szkół Handlowych i Usługowych w Bolesławcu przy ulicy Zgorzelecka 18 , w wymiarze 0,2 etatu, umowa na czas określony (na czas realizacji projektu tj. od 01.01.2019r. do 30.12.2020r.
Powiatowe Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr - 2018-11-28 - Bolesławiec (dolnośląskie)
KONTAKT Z KONTRAHENTAMI WIETNAMSKIKI, POSZUKIWANIE OFERTWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA WIETNAMSKIEGO I BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA POLSKIEGOMIEJSCE PRACY NA TERENIE SZCZECINA I WG ZLECEŃPRACA NA 1/2 ETATU W PRZEDZIALE GODZINOWYM: 08:00-22:00
kontakt przez PUP - 2019-09-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zakres obowiązków:- sprzedaż części zamiennych do AGD, obsługa klienta, przyjmowanie i realizacja zamówień, udzielanie odpowiedzi na telefoniczne oraz e-mailowe zapytania klientów, doradztwo techniczno-handlowe- obsługa reklamacji (w tym zwrotów i wymian)- zarządzanie sklepem internetowym, nadzór nad jego poprawnym funkcjonowaniem, obsługa zamówień, wprowadzanie nowych produktów do sklepu, aktualizacja treści, optymalizacja SEORodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2019-04-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
•Tworzenie i edycja prezentacji wizualnych •Poprawa estetyki wizualnej prezentacji, przygotowanie dokumentów na spotkania z klientem•Koordynowanie procesów związanych z przyjmowaniem i przydzielaniem zadań•Wspieranie treningu nowych pracowników
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Poznań (wielkopolskie)
sporządzanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami listy wynagrodzeń razem z pochodnymi pracowników szkoły oraz świadczeń z tytułu ubezpieczeń społecznych, sporządzanie przelewów, m. in. przelewy wynagrodzeń do poszczególnych banków i przelewy potrąceń wynikających z list płac, sporządzanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami, dokumenty dotyczące ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników szkoły, prowadzenie dokumentów dotyczących świadczeń z tytułu ubezpieczeń społecznych, sporządzanie dokumentów rozliczeniowych z Urzędem Skarbowym dla pracowników szkoły, sporządzanie zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami raportów kasowych, sporządzanie sprawozdań w części dotyczącej wynagrodzeń.
Państwowa Szkoła Muzyczna I st. nr 5 im. H. Wieniawskiego - 2019-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Jabłonowo (mazowieckie)
Prowadzenie i nadzór nad właściwą obsługą prowadzonych postępowań o udzieleniu zamówienia publicznego. CV należy składać na adres: kadry (at) szpital.kepno.pl
SPZOZ w Kępnie - 2019-11-25 - Kępno (wielkopolskie)
wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne
Kancelaria KNOW HOW sp.zo.o - 2019-03-22 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
efektywna obsługa i pozyskiwanie klientów , osiąganie założonych celów, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami firmy, inicjowanie działań zmierzających do maksymalizacji wyników sprzedaży
KELS Sp. z o.o. - 2018-06-22 - Kicin (wielkopolskie)
Telefoniczne nawiązywanie kontaktu z dłuznikami; negocjowanie warunków spłaty zadłużenia; motywowanie dłużników do zapłaty.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Wrocław (dolnośląskie)
wykonywanie wszelkich czynności dotyczących księgowości w zakresie podatków pośrednich, na której oparte są zeznania dotyczące podatków pośrednich, w tym sprawdzenie danych transakcyjnych w celu identyfikacji wszelkich błędów lub anomalii; praca z zespołami ds. Transakcji Finansowych w celu zapewnienia właściwej korekty błędów oraz podejmowania działań naprawczych w celu maksymalnego ograniczenia prawdopodobieństwa wystąpienia podobnych błędów w przyszłości, zapewnienie poprawnego wprowadzania wszelkich korekt i poprawek dotyczących podatków pośrednich; uzgadnianie podatków VAT, podatku akcyzowego oraz wszelkich innych podatków pośrednich, sporządzanie oraz punktualne przekładanie odpowiednich zeznań dotyczących podatków pośrednich do organów
kontakt przez PUP - 2019-09-03 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie kadr - sporządzanie listy płac, przygotowywanie zaświadczeń, kontakt z urzędami,prowadzenie księgowości magazynowej.
IMPOSTAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-30 - Lisi Ogon (kujawsko-pomorskie)
SZUKANIE ODBIORCÓW POLSKICH OWOCÓW I WARZYW NA RYNKACH WSCHODNICH I EUROPEJSKICH; PROWADZENIE NEGOCJACJI HANDLOWYCH; PROWADZENIE DOKUMENTACJI SPRZEDAŻOWEJ.
kontakt przez PUP - 2019-06-25 - Grójec (mazowieckie)
Sporządzanie dokumentacji odbiorowej, przystemplowania oznaczeń materiałowych, wykonywanie badań w laboratorium na powierzonym sprzęcie. Nadzór nad badaniami. Praca w Porębie, ul. Zakładowa 2 - na trzy zmiany: 07.00-15.00/15.00-23.00/23.00-07.00.
ENERGOINSTAL Spółka Akcyjna - 2019-01-16 - Poręba (śląskie)
Wewnętrzny PR, umieszczanie informacji na stronie internetowej, uczestnictwo w mediach społeczniościowych, kontakt z mediami zewnętrznymi, organizowanie imprez integracyjnych, obsługa wydarzeń, robienie zdjęć,współpraca przy redagowaniu kwartalnika, współpraca z uczelniami technicznymi
kontakt przez PUP - 2018-08-25 - Gdańsk (pomorskie)
-dostarczanie wsparcia dla klientów poprzez telefoniczne udzielanie odpowiedzi na ich zapytania;- przetwarzanie i zarządzanie zapytaniami klientów dotyczącymi produktów, promocji, zamówień, faktur, płatności, zwrotów, platform online oraz warunków i terminów.- aktualizowanie i wprowadzanie danych do systemu - wsparcie przy wdrażaniu i realizacji planów sprzedażowych i marketingowych,-tworzenie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań podnoszących poziom satysfakcji klienta
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Zabierzów (małopolskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Jabłonowo (mazowieckie)