SPECJALISTA DO SPRAW KADR(NR 5696) Lisi Ogon oferta pracy IMPOSTAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR(NR 5696)

Wynagrodzenie: od 3 500 PLN

Zakres obowiązków: Prowadzenie kadr - sporządzanie listy płac, przygotowywanie zaświadczeń, kontakt z urzędami,prowadzenie księgowości magazynowej.

Data publikacji: 2018-08-30

Lokalizacja: Lisi Ogon (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: IMPOSTAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Szczecińska 14, 86-005 Lisi Ogon, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Prowadzenie kadr - sporządzanie listy płac, przygotowywanie zaświadczeń, kontakt z urzędami,prowadzenie księgowości magazynowej.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR(NR 5696)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lisi Ogon

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bydgoski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Białe Błota

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: specjalista do spraw kadr

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 03.09.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Podstawy rachunkowości i księgowości komputerowej firmy

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
kurs - pracownik biurowy obsługujący kadry i płace

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Kurs kadry, płace, księgowość

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziana znajomość programu CDN Optima Kadry i Ksiegowość oraz programu Subiekt - Magazyn, podstawy znajomości BHP, znajomość systemu Płatnik, ZUS PUE, obsługa Word, Excel, dobra znajomość języka rosyjskiego i angielskiego.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3

Nazwa pracodawcy:
IMPOSTAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Adres pracodawcy:
Inowrocławska 2A, 88-180 Tuczno, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt tel. 505 999 614 lub e-mail: biuro (at) impostal.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: inowrocławski

Gmina pracodawcy: Złotniki Kujawskie

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Tuczno

Ulica pracodawcy: Inowrocławska

Numer budynku pracodawcy: 2A

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr

Data dodania oferty pracy: 30.08.2018

Oferta pracy ważna do: 29.09.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 30.08.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 30.08.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PEDAGOG - od 1 165 PLN

organizacja i koordynacja działalności w zakresie opieki i pomocy wychowawczej nad dzieckiem
Zespół Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Witoszycach - 2016-03-31 - Witoszyce (dolnośląskie)

SPECJALISTA - od 3 190 PLN

udział w organizowaniu i utrzymaniu w gotowości do działania systemu informatycznego w zakresie przekazywania danych; udział w planowaniu i rozbudowie lokalnych sieci teleinformatycznych
22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie - 2017-07-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 100 PLN

Utrzymanie kontaktów z obecnymi klientami firmy oraz pozyskiwanie nowych
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Jasło (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM FRANCUSKIM - od 3 000 PLN

obsługa klienta zagranicznego, tłumaczenia, logistyka, obsługa biura
MK OKNO Sp. z o.o. - 2018-05-14 - Pleśna (małopolskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 1 850 PLN

Uporządkowanie poboczy dróg gminnych:- mechaniczne i ręczne karczownie krzaków i poszycia średniej gęstości,- odtwarzanie rowów przydrożnych,- naprawa prepustów.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Bisztynek (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 200 PLN

- zawieranie i przedłużanie umów na usługi Netia Internet, Telewizja,Telefon - doradztwo w zakresie oferowanych usług, - budowanie iutrzymywanie relacji z Klientem - udział w akcjach marketingowych -obsługa klientów
Calipso.pl Haber Robert - 2017-07-19 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 2 774,96 - 4 210,19 PLN

Nawiązywanie kontaktów handlowych, aktywna sprzedaż usług agencji w branży B2B, budowanie relacji biznesowych, poszerzenie bazy potencjalnych kontrahentów.
ROZGRAF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-07 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

Prezentacja ofert usług firmy, przyjmowanie zamówień, obsluga biurowa.
Zakład Usługowo-Handlowy KAMIL PASZEK - 2016-04-04 - Kęty (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KONTROLLINGU - 2 750 - 3 178 PLN

pracę w biurze sporządzanie kalkulacji kosztów wyznaczanie marż pokrycia, analiza rentowności produktu Porównywanie i interpretacja kosztów rzeczywistych z kosztami planowanymi analiza odchyleń Prowadzenie kontroli wewnętrznej Analiza zużycia kluczowychmateriałów Analiza wydajności pracy pracowników produkcyjnych na poszczególnych zmianach Comiesięczna analiza wybranych materiałów pomocniczych Analizy ekonomiczne interpretacja wynikówekonomicznych przedsiębiorstwa Przygotowywanie prognoz sprawozdań finansowych w tym prognozy przepływów Kontrola przepływów należności, przygotowywanie monitów do klientów, Troska o przyszłość wyników finansowych oraz przyczyniania się tym do wyższej gospodarności.
Systemy i Technologie Sp. z o.o. - 2018-08-13 - Polkowice (dolnośląskie)

SPECJALISTA D/S KSIĘGOWOŚCI- PRACOWNIK ADMINISTRACYJUNO BIUROWY - od 2 400 PLN

wprowadzanie faktur, odbieranie poczty elektronicznej
PPHU "OSKAR" Łukasz Gacek - 2017-12-14 - Lubsko (lubuskie)

ROZBIERACZ-WYKRAWACZ - od 2 200 PLN

czynności wykonywane na dziale rozbioru i wykrawania
ANIMEX FOODS Spólka z o.o. Spólka Komandytowa Oddział w Ełku - 2017-06-29 - Ełk (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS WYMIANY MIĘDZYNARODOWEJ - od 2 500 PLN

1)wyszukiwanie i nawiązywanie współpracy z zagranicznymi partnerami, instytucjami i organizacjami o podobnym profilu działania;2)organizowanie i realizacja międzynarodowych przedsięwzięć w zakresie szkolenia, pracy i wypoczynku;3)organizowanie pobytu grup młodzieży zagranicznej na terenie kraju;4)organizowanie wolontariatu europejskiego, prowadzenia spraw i dokumentacji z tym związanej.
Kujawsko-Pomorska Wojewódzka Komenda OHP - 2018-05-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. PROCESU - od 3 400 PLN

- Wykonywanie zleconych prac. Weryfikacja sprawozdań finansowych. Analiza danych finansowych. Przygotowywanie analiz biznesowych. Przygotowywanie deklaracji podatkowych. - Wynagrodzenie: nie mniej niż 3400 zł/brutto. Pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na okres do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe: ukończone studia, preferowane na kierunku ekonomicznym (rachunkowość, finanse, administracja) lub zarządzania lub filologicznym (angielska, niemiecka, francuska). Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagane umiejętności: znajomość pakietu MS OFFICE w szczególności MS Excel, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole.Wymagana znajomość języków obcych: OPCJA-1 lub OPCJA-2 lub OPCJA -3:OPCJA-1: Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.OPCJA-2: Dobra znajomość języka niemieckiego i dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.OPCJA-3: Dobra znajomość języka francuskiego i dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI PRODUKCJIW BRANŻY TECHNICZNEJ - od 4 500 PLN

Przestrzeganie jakości wyrobów, nadzór nad podległymi pracownikami.
Zakład Mechaniki Precyzyjnej "KRYZBYT" Sp. z o.o - 2017-12-14 - Bieruń (śląskie)

SORTOWACZ MATERIAŁÓW DRZEWNYCH - od 2 300 PLN

sortowanie i układanie kolorystycznie blatów z drewna dębowego
" ERS-POL'' Ewa Malczuk - 2017-02-10 - Stasiówka (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW CZASOWEGO ZATRUDNIANIA PRACOWNIKÓW - od 600 PLN

prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników, prowadzenie bazy danych, obsługa komputera, przygotowanie oświadczeń o powierzeniu wykonywania pracy, obsługa portali społecznościowych firmy
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Zielona Góra (lubuskie)

SPECJALISTA DS. INWESTYCJI - od 2 000 PLN

Nadzór i koordynacja prac inwestycyjnych, prowadzenie dokumentów inwestycycjnych, rozliczanie inwestycji, przygotowywanie kosztorysów inwestycyjnych, raportowanie przebiegu inwestycji, archiwizacja dokumentów, uzyskiwanie niezbędnych pozwoleń, zgód, zgłoszeń oraz decyzji administracyjnych, przygotowanie warunków technicznych oraz projektów unijnych na dostawę wody i odbiór ścieków, prowadzenie postepowania w zakresie ustanowienia służebności przesyłu.
Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. - 2015-11-23 - Reszel (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z WYBRANYM JĘZYKIEM OBCYM - od 2 500 PLN

FIRMA DZIAŁAJĄCA W BRANŻY MASZYN I NARZĘDZI POSZUKUJE PRACOWNIKÓW Z BIEGŁĄ ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKÓW OBCYCH - FRANCUSKI, WŁOSKI, HISZPAŃSKI LUB RUMUŃSKIMIEJSCE PRACY: RZESZÓW OBOWIĄZKI:POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW ORAZ ICH KOMPLEKSOWA OBSŁUGATELEFONICZNA I MAILOWA OBSŁUGA REALIZACJI ZAMÓWIEŃPRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCHBIEŻĄCA OBSŁUGA LOGISTYCZNA DOSTAWREALIZOWANIE PLANÓW SPRZEDAŻYBRANŻOWE DORADZTWO TECHNICZNENADZÓR NAD DOKUMENTACJĄWYMAGANIA:ZNAJOMOŚĆ W MOWIE I PIŚMIE JĘZYKA: FRANCUSKIEGO, WŁOSKIEGO, HISZPAŃSKIEGO LUB RUMUŃSKIEGODOBRA ORGANIZACJA PRACY WŁASNEJBIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERAKREATYWNOŚĆ, KOMUNIKATYWNOŚĆ UMIEJĘTNOŚĆ PLANOWANIA I ORGANIZACJI PRACY WŁASNEJMOTYWACJA DO PRACYDODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY
BAUBRAS POLSKA JANUSZ NOWAK - 2017-05-17 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS KADR I PŁAC - od 1 850 PLN

Praca na stanowisku kadr i płac. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 320 94 11.
MEDINET Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO- KSIĘGOWYM - od 4 400 PLN

Sporządzanie deklaracji podatkowych, przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych. Obsługa rachunków klientówukraińskojęzycznych (kontakt telefoniczny, mailowy). Przygotowywania faktur dla klientów.
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Łódź (łódzkie)

PORTIER - od 2 000 PLN

Monitorowanie posesji firmy, ewidencja pojazdów, prowadzenie list obecności
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Bytów (pomorskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 2 000 PLN

Obsługa sklepu internetowego oraz sprzedaż towarów poprzez serwis aukcyjny
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Raba Wyżna (małopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 400 PLN

- prowadzenie sprzedaży w biurze- obsługa klienta przez telefon i w biurze- prowadzenie korespondencji mailowej- przygotowywanie raportów sprzedażowych
RAN Rafał Niczyporuk - 2016-11-30 - Białystok (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ - do 1 850 PLN

Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowanych bądź kwalifikujących się do II profilu pomocy.Wykształcenie niepełne wyższe lub wyższe; obsługa komputera oraz urządzeń biurowych; komunikatywność; Zakres obowiązków: telefoniczny kontakt z klientem; przygotowywanie ofert szkoleniowych; reprezentowanie firmy na szkoleniach; przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Knurów (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY/ PO STAZU/ - od 1 850 PLN

Nauka przyjmowania i rejestrowania zamówień na towary; nauka inkasowania należności za sprzedany towar; obsługa klienta; przygotowywanie ofert sprzedaży oraz promocji; nauka sposobu naliczania cen detalicznych; nauka organizowania zaopatrzenia.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Osiek (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. JAKOŚCI - 1 850 - 2 000 PLN

kontrola i nadzór nad wyrobem gotowym
SUWARY S.A. - 2016-02-16 - Pabianice (łódzkie)

SPECJALISTA DS.ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ: BRC IOP ISO 9001 - 1 850 - 4 000 PLN

nadzorowanie funkcjonowania systemu zarządzania jakością w firmie, przeprowadzanie audytów, prowadzenie dokumentacji, współpraca z klientami; biegła znajomość j.angielskiego; mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
MERCUR TRADE SP. Z O.O.SP.KOMANDYTOWO-AKCYJNA WARSZAWA - 2016-02-08 - Staniszcze Małe (opolskie)


Wybierz powiat