SPECJALISTA DS. WYNAGRODZEŃ K/M Warszawa oferta pracy Państwowa Szkoła Muzyczna I st. nr 5 im. H. Wieniawskiego
Stanowisko: SPECJALISTA DS. WYNAGRODZEŃ K/M
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: sporządzanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami listy wynagrodzeń razem z pochodnymi pracowników szkoły oraz świadczeń z tytułu ubezpieczeń społecznych, sporządzanie przelewów, m. in. przelewy wynagrodzeń do poszczególnych banków i przelewy potrąceń wynikających z list płac, sporządzanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami, dokumenty dotyczące ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników szkoły, prowadzenie dokumentów dotyczących świadczeń z tytułu ubezpieczeń społecznych, sporządzanie dokumentów rozliczeniowych z Urzędem Skarbowym dla pracowników szkoły, sporządzanie zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami raportów kasowych, sporządzanie sprawozdań w części dotyczącej wynagrodzeń.
Data publikacji: 2019-05-10
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Państwowa Szkoła Muzyczna I st. nr 5 im. H. Wieniawskiego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Globusowa 24, 02-428 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sporządzanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami listy wynagrodzeń razem z pochodnymi pracowników szkoły oraz świadczeń z tytułu ubezpieczeń społecznych, sporządzanie przelewów, m. in. przelewy wynagrodzeń do poszczególnych banków i przelewy potrąceń wynikających z list płac, sporządzanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami, dokumenty dotyczące ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników szkoły, prowadzenie dokumentów dotyczących świadczeń z tytułu ubezpieczeń społecznych, sporządzanie dokumentów rozliczeniowych z Urzędem Skarbowym dla pracowników szkoły, sporządzanie zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami raportów kasowych, sporządzanie sprawozdań w części dotyczącej wynagrodzeń.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+ doadtek stażowy+ premia okresowa+ "13"+ pakiet świadczeń socjalnych
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. WYNAGRODZEŃ K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw wynagrodzeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw wynagrodzeń (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Program finanse Optivum Vulcan
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe (finanse/rachunkowość), co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, znajmość programu Optivum-Vulcan. Obowiązki: sporządzanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami listy wynagrodzeń razem z pochodnymi pracowników szkoły oraz świadczeń z tytułu ubezpieczeń społecznych, sporządzanie przelewów, m. in. przelewy wynagrodzeń do poszczególnych banków i przelewy potrąceń wynikających z list płac, sporządzanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami, dokumenty dotyczące ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników szkoły, prowadzenie dokumentów dotyczących świadczeń z tytułu ubezpieczeń społecznych, sporządzanie dokumentów rozliczeniowych z Urzędem Skarbowym dla pracowników szkoły, sporządzanie zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami raportów kasowych, sporządzanie sprawozdań w części dotyczącej wynagrodzeń.[Zgłoszenia: wieniawski5 (at) gmail.com, telefonicznie: 22 863 73 02]
Nazwa pracodawcy:
Państwowa Szkoła Muzyczna I st. nr 5 im. H. Wieniawskiego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Globusowa 24, 02-428 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Globusowa
Numer budynku pracodawcy: 24
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw wynagrodzeń
Data dodania oferty pracy: 13.05.2019
Oferta pracy ważna do: 10.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 13.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1c844d59c791a4bdc9b9ab7f3a4f851f
Podobne oferty pracy
prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów, rozliczanie podatku dochodowego i VAT, sporządzanie list płac w mikrogratyfikance
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Samodzielne prowadzenie rekrutacji i selekcji kandydatów, tworzenie i wdrażanie narzędzi oceny na potrzeby rekrutacji i rozwoju np. zadań rekrutacyjnych, kreowanie oraz wdrażanie rozwiązań w zakresie employer brandingu (w tym w obszarze social media), współpraca z uczelniami, organizacjami studenckimi, szkołami i instytucjami rynku pracy, które mogą być źródłem pracowników, prowadzenie szkoleń wewnętrznych, udział i/lub samodzielne opracowywanie, inicjowanie i wdrażanie projektów HR, w zakresie budowanie zaangażowania pracowników, mentoringu, zarządzanie talentami i wiedzą, budowanie profili i zarządzanie kompetencjamiprzygotowywanie raportów i analiz.
DS Smith Polska Sp z o.o. w Kielcach - 2016-08-02 - Kielce (świętokrzyskie)
Sprzedaż przetworów zbożowo - mącznych. Poszukiwanie nowych odbiorców. Kontakt tel. 41 366 42 24
Zakłady Zbożowo Młynarskie-PZZ-w Kielcach - 2016-10-20 - Kielce (świętokrzyskie)
- planowanie i realizacja działań z zakresu Public Relations,- redagowanie tekstów marketingowych i informacji prasowych- zarządzanie treścią witryn internetowych,- kontakt z dziennikarzami, realizacja polityki PR-owej,- monitoring mediów- komunikacje wewnętrzne
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J. i J. Śniadeckich w Bydgoszczy - 2018-03-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
koordynacja działań marketingowych, planowanie i realizacja kampanii reklamowych, przygotowanie materiałów promocyjnych, samodzielność
NEW TRAILERS SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-27 - Jarocin (wielkopolskie)
Pozyskiwanie kandydatów, prowadzenie rekrutacji, kompletowanie dokumentów kadrowych, weryfikacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Kraków (małopolskie)
zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Rogowo (kujawsko-pomorskie)
Obsługa partnerów handlowych.
TOMALA SPÓŁKA JAWNA - 2017-11-14 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
przewożenie osób, dbanie o czystość i estetykę samochodu
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Ubocze (dolnośląskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie oraz sprawdzanie poprawności ofert handlowych Wprowadzanie i koordynacja zamówień eksportowych do systemu Uzgadnianie dostaw eksportowych Wsparcie działu w temacie dokumentacji eksportowej Wsparcie działu w realizacji bieżących projektówOczekiwania:Biegła znajomość języka rosyjskiego oraz języka angielskiego Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: Ekonomia, Handel Zagraniczny, Stosunki Międzynarodowe)Umiejętność planowania i dobrej organizacji pracy własnejKomunikatywnośćKreatywność i samodzielność w realizowaniu zadańOferujemy:Przyjazną atmosferę pracySamodzielność w wykonywaniu zadańMożliwość pracy z wykorzystaniem języka obcegoMożliwość poszerzania kompetencji oraz rozwoju zawodowego.
MIESZKO BIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-28 - Racibórz (śląskie)
Organizacja transportu drobnicowego na terenie Trójmiasta i okolic.
Spedimex Sp z o.o - 2017-09-07 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
wprowadzanie danych do systemu, administrowanie danych, tworzenie dokumentacji, archiwizacja
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Chrzanów (małopolskie)
Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami z zasadami BHP, ergonomii i ochrony środowiska oraz udzielanie pierwszej pomocy. Pobieranie materiału do produkcji okien, obsługiwanie maszyn, urządzeń i narzędzi do produkcji okien. Obrabianie materiałów, wytwarzanie okna z tworzyw sztucznych (PCV). Czytanie rysunku technicznego w języku angielskim
Job Office Sp. z o.o. - 2018-03-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
a)przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,b)wprowadzanie danych do programu komputerowego,c)prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d)przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e)współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,f)przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,g)sporządzanie sprawozdań,h)tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,i)prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-07-18 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
przygotowywanie oferty turystycznej krajowej i zagranicznej
PRZEMYSŁAW SCHABOWSKI ZŁOTY WIEK - 2017-11-08 - Poraj (śląskie)
pozyskiwanie i obsługa klientów, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, pomiar u klienta, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych
PBM SYSTEM SP. Z O.O. - 2018-01-22 - Kolonowskie (opolskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakt osobisty lub tel:338751499.Rozliczanie faktur eksportowych.
Przewoźniak Leszek ELSTITCH - 2016-04-21 - Andrychów (małopolskie)
praca w projekcie
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Jabłonowo (zachodniopomorskie)
Obsługa urządzeń audiowizualnych w biurze promocji Urzędu Miasta.
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
OBSŁUGA KADROWO-PŁACOWA PRACOWNIKÓW STAŁYCH I TYMCZASOWYCH Z WYKORZYSTANIEM SYSTEMU KADROWO-PŁACOWEGO WF-GANG.
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Lublin (lubelskie)
prowadzenie postępowań w zakresie zamówień publicznych zgodnie z przepisami prawa, w tym m.in. sporządzanie SIWZ, umów, odpowiednich druków niezbędnych do prac komisji ZP, ogłaszanie konkursów, nadzór nad prawidłowością realizacji zamówień do kwoty 30 tys. euro, przygotowywanie rocznego planu zamówień Ośrodka na podstawie danych przekazywanych z komórek organizacyjnych, kompleksowe przygotowywanie zamówień dot. dostaw lub usług na podstawie danych przekazanych z komórek org., realizacja potrzeb sprzętowych i materiałowych, m.in. zaopatrzenie w materiały biurowe, środki czystości, itp., zapewnienie w Ośrodku usług, m.in. obsługi informatycznej, telekomunikacyjnej, prawnej, w zakresie bhp, prowadzenie dokumentacji i spraw zw. z umowami na zakup materiałów i usług
Białołęcki Ośrodek Sportu - 2018-07-12 - Warszawa (mazowieckie)
PRZETWARZANIE ZOBOWIĄZAŃ FINANSOWYCHPROWADZENIE TRANSAKCJI TAKICH JAK KONTROLA FAKTUR ZAKUPU, UTRZYMANIE, UZGODNIENIE RACHUNKOWOŚCI, TRANSAKCJE CASH-IN-TIME. TERMINOWE RAPORTOWANIE FINANSOWE W ZAKRESIE WIERZYTELNOŚCI. TESTOWANIE MIĘDZYNARODOWEJ KONTROLI FINANSOWEJ. INFORMOWANIE WSZYSTKICH INTERESARIUSZY NT. POSTĘPÓW W ROZLICZENIACH NALEŻNOŚCI.
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Kraków (małopolskie)
pozyskiwanie nowych klientów,sprzedaż usług Banku Handlowego,wprowadzanie danych do systemu
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - 2017-05-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
Główne obowiązki to m.in.: księgowanie i ewidencjonowanie dokumentów księgowych,uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głównej,przygotowywanie danych dotyczących kosztów i wydatków,prowadzenie ewidencji środków trwałych i niskocennych składników majątku (wyposażenia),wycena i rozliczenie inwentaryzacji, ustalanie różnic inwentaryzacyjnych składników majątku,kompletowanie i przechowywanie dokumentów,oraz w zastępstwie za specjalistę ds. płac: naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilnoprawnych,sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach pracowników, np. Rp7,współpraca z ZUS, US, GUS, PFRON, w tym sporządzanie deklaracji oraz korekt,monitorowanie wykonania funduszu płac i uzgadnianie kont księgowych,a także okazjonalnie: sprawdzanie poprawności rachunkowej przygotowanych deklaracji i sprawozdań, przygotowywanie przelewów bankowych, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami.
Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna - 2018-10-10 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa klienta anglojezycznego w sklepie internetowym
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa bazy krajowych i zagranicznych klientów; kompleksowe sporządzanie ofert i kalkulacji; opracowywanie planów sprzedażowych; aktywne budowanie trwałych relacji z klientem; kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy; działania marktingowe; uczestnictwo i organizacja targów; aktywna współpraca ze wszystkimi działami firmy.
Zakład Produkcyjno-Handlowy "MIKRO-MET" Grzegorz Kłosowski - 2018-03-20 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Warszawa (mazowieckie)