SPECJALISTA DS AKUSTYKI Sławków oferta pracy Miejski Ośrodek Kultury
Stanowisko: SPECJALISTA DS AKUSTYKI
Wynagrodzenie: od 3 700 PLN
Zakres obowiązków: • obsługa sprzętu akustycznego , audiowizualnego i oświetleniowego podczas imprez organizowanych oraz współorganizowanych przez MOK, • dbanie o stan techniczny, dokonywanie konserwacji sprzętu akustycznego, audiowizualnego i oświetleniowego oraz wykonywanie drobnych napraw nie wymagających uprawnień zapewniających ciągłość pracy instytucji, • udział w przygotowywaniu planów zakupów i specyfikacji technicznych.I umowa na okres próbny od 01.08.2020 do 31.10.2020.Praca w przedziale godzinowym pomiędzy 7:00 a 21:00.
Data publikacji: 2020-07-09
Lokalizacja: Sławków (śląskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Kultury
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Młyńska 14, 41-260 Sławków, powiat: będziński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
• obsługa sprzętu akustycznego , audiowizualnego i oświetleniowego podczas imprez organizowanych oraz współorganizowanych przez MOK, • dbanie o stan techniczny, dokonywanie konserwacji sprzętu akustycznego, audiowizualnego i oświetleniowego oraz wykonywanie drobnych napraw nie wymagających uprawnień zapewniających ciągłość pracy instytucji, • udział w przygotowywaniu planów zakupów i specyfikacji technicznych.I umowa na okres próbny od 01.08.2020 do 31.10.2020.Praca w przedziale godzinowym pomiędzy 7:00 a 21:00.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|2
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS AKUSTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sławków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: będziński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2401
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sławków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik akustyk
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: Miejski Ośrodek Kultury
danePracodawcy_nip: 6291522828
danePracodawcy_regon: 272536534
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Adres pracodawcy:
Młyńska 14, 41-260 Sławków, powiat: będziński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Dokumenty aplikacyjne.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: będziński
danePracodawcy_kodPowiatu: 2401
Gmina pracodawcy: Sławków
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Sławków
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0943285
Ulica pracodawcy: Młyńska
Numer budynku pracodawcy: 14
Profil działalności pracodawcy: Działalność obiektów kulturalnych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|311908
Zawód wykonywany przez pracownika: technik akustyk
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 09.07.2020
Oferta pracy ważna do: 24.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 09.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 09.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8291c77f1e9ffe3c4322333784389ad9
Podobne oferty pracy
rekrutacja pracowników na stanowisko opiekun/ka osób starszych w Niemczech.Reprezentowanie firmy na rynku pracy.
INTERKADRA SP.ZO.O - 2017-10-06 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Sprawdzanie deklaracji podatkowych, przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych, współpraca z klientami ukraińsko języcznymi
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Łódź (łódzkie)
Analizowanie dokumentacji projektowej, pozyskiwanie ofert Podwykonawców i Dostawców, optymalizacja kosztów i rozwiązań technicznych, sporządzanie ofert
WG SYSTEM PAWEŁ JEDLECKI - 2016-11-24 - Gorlice (małopolskie)
- obsługa kadrowa,- prowadzenie płac, składek ZUS, podatków, PFRON
Spółdzielnia Ogrodniczo-Pszczelarska "Sopex" - Krosno - 2018-07-25 - Krosno (podkarpackie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: -Obsługa i utrzymywanie długoterminowej relacji z klientami vip za pomocą emaila, telefonu i czatu,- Procesowanie płatności i zdarzeń na kontach klientów,- Inwestygacja, eskalacja nieprawidłowości, - Usprawnianie procesów poprzez wykrywanie potencjalnych błędów w systemach i aplikacjach, -Codzienna współpraca z zespołem belgijskim, -Prowadzenie szkoleń dla nowych członków zespołów z zakresu obsługi klienta oraz systemów,- Raportowanie w systemie ERP.Wysokość wynagrodzenia nie mniej niż 5400 zł
kontakt przez PUP - 2020-11-04 - Kraków (małopolskie)
•Współpraca z właścicielami mikro, małych oraz średnich firm w obszarze pozyskiwania dofinansowań do inwestycji z programów ogólnopolskich i regionalnych•Współpraca z instytutami badawczo rozwojowymi•Udział w realizowanych projektach inwestycyjnych i inwestycyjno-badawczych •Samodzielna realizacja projektów finansowanych z budżetu Unii Europejskiej•Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji związanej z realizacją projektu•Monitoring działań projektowych i osiąganych wskaźników•Wykonywanie innych poleceń wydanych przez bezpośredniego przełożonego związanych z realizacją projektów
SMB Consulting Sebastian Bochyński - 2019-04-03 - Lublin (lubelskie)
Prowadzenie zajęć dydaktycznych, szkoleń, obsługa sprzętu informatycznego. Uczestniczenie w opracowywaniu programów szkolenia, udział w planowaniu i organizacji przeprowadzanych szkoleń w cyklu informatyki.
26 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W ZEGRZU - 2019-02-06 - Zegrze (mazowieckie)
Specjalista ds. jakości
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Kunów (świętokrzyskie)
Rozpoznanie i analizowanie potrzeb klienta. Opracowywanie propozycji handlowych oraz negocjacja warunków. Sporządzanie raportów. Utrzymywanie kontaktów z klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów z rynku wschodniego. Koordynowanie procesów sprzedażowych. Przygotowanie ofert handlowych. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy
Solutions-Work S.C. - 2020-07-07 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
- przygotowywanie wniosków o pozyskanie dodatkowych środków na aktywizację osób bezrobotnych,- opracowywanie wniosków dotyczących programów specjalnych,- zawieranie i nadzorowanie umów z podmiotami biorącymi udział w programie,- prowadzenie korespondencji w zakresie programów i projektów,- dokonywanie odpowiednich zapisów w komputerowej bazie danych oraz innych obowiązujących dokumentach i formularzach,- udzielanie pomocy bezrobotnym w podejmowaniu działalności na własny rachunek,- realizacja projektów współfinansowanych ze środków EFS w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2014-2020,- organizowanie stanowisk pracy w ramach stażu i sporządzanie niezbędnej dokumentacji,- udzielanie pomocy bezrobotnym i pracodawcom w zakresie innych instrumentów rynku pracy przewidzianych ustawą.- współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi urzędu,
POWIATOWY URZĄD PRACY SZAMOTUŁY - 2020-05-06 - Szamotuły (wielkopolskie)
obsługa dokumentów kadrowych i księgowych,zaawansowana praca w programie Excel.(dyspozycyjność)
JANAS LOGISTICS Sp. z o.o. - 2016-03-11 - Skwierzyna (lubuskie)
Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych. Sprawowanie opieki nad dziećmi. Prowadzenie dokumentacji.
Wilczek Monika Wilczek-Wolnicka - 2019-08-07 - Kluczbork (opolskie)
Kontrolowanie rozliczeń i realizacji transakcji transportowych.
kontakt przez PUP - 2020-06-12 - Łódź (łódzkie)
- kompleksowa obsługa sprzedaży krajowej i zagranicznej- nadzór nad harmonogramem załadunków- organizacja wysyłek kurierskich- rozliczanie kontraktów sprzedażowych- sporządzanie planów sprzedaży- analiza i przygotowywanie ofert handlowych- prowadzenie dokumentacji handlowej
Suszarnicza Spółka "Ogrodnik"SA - 2019-01-04 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
wprowadzania dokumentów księgowych do kpir, analiza dokumentacji podatkowej, prowadzenie rejestrów vat, wyliczanie podatków na podstawie kpir i rejestrów vat
KANCELARIA RACHUNKOWA LEXIMA Spółka Cywilna Magdalena Woźniak, Anna Woźniak - 2018-04-27 - Tychy (śląskie)
opracowywanie i prowadzenie kampanii medialnych, kreowanie wizerunku firmy i jej produktów, przygotowywanie materiałów reklamowych i akcji promocyjnych
kontakt przez PUP - 2020-07-10 - Gdów (małopolskie)
-Bieżąca obsługa nieruchomości,-Prezentacja, sprzedaż, pozyskiwanie nieruchomości,-Pośrednictwo finansowe,-Osoby zainteresowane proszone sa o przesłanie CV na adres:tczew (at) metrohouse.pl
SWS INVEST sp. z o.o. - 2017-04-12 - Tczew (pomorskie)
Opracowanie i nadzorowanie kontrolowanie bieżących planów produkcji; prowadzenie ewidencji wykonanej produkcji; sporządzanie sprawozdań dotyczących realizacji planów;opracowywanie planów zapotrzebowań materiałowych; analizowanie wskaźników wykonywania norm oraz nadzór nad prawidłowością zaszeregowania robót; sporządzanie dokumentacji planistycznej, materiałowej, zatrudnieniowej; nadzorowanie transportu i dostaw materiałów do stanowisk roboczych oraz ekspedycji gotowej produkcji.Miejsce pracy: ul. Duńska 13, 54-427 Wrocław, tel.: 574135522Forma umowy: zlecenie od 01.08.2020-01.08.2025, termin wykonania umowy: 3 lata.Sala F
MOTION SYSTEMS Michał Stanek - 2020-07-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa techniczna i opieka nad maszynami produkcyjnymi, nadzór nad dokumentacją techniczną maszyn i urządzeń zakładu produkcyjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami, opracowywanie i wdrażanie instrukcji zgodnie z przepisami BHP dotyczących montażu, uruchomienia, obsługi diagnostyki maszyn i urządzeń w zakładach, udział w tworzeniu dokumentacji technicznej, udział w audytach i inspekcjach, utrzymywanie standardów pracy w celu zapewnienia wydajności i właściwej jakości pracy, utrzymanie ciągłości pracy maszyn i urządzeń produkcyjnych w linii produkcyjnej poprzez bieżący nadzór nad eksploatacją maszyn oraz zgłaszanie wszelkich uszkodzeń i nieprawidłowości, wykonywanie konserwacji zgodnie z obowiązującą dokumentacją , samodzielne uczestnictwo bądź współudział w usuwaniu awarii oraz naprawie uszkodzonych bądź zużytych elementów maszyn
BIOFEED SP. Z O.O - 2017-01-13 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)
Realizowanie zadań związanych z procesem obsługi należności
DANEMA TSL Daniel Jankowiak - 2017-11-16 - Gostyń (wielkopolskie)
sprzedaz, wydawanie i przyjmowanie materiałów budowlanych
BOTAR I SP. Z O.O. SP.K. - 2020-01-29 - Tuszyma (podkarpackie)
Kontakt z odbiorcami z pełną ich obsługą wraz z dostawami towaru
SZKÓŁKA PNĄCZY MAREK WĘDROWSKI - 2016-04-28 - Kolincz (pomorskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Częstochowa (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-10-20 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)Wymagania:-Wykształcenie wyższe (preferowane informatyka, bądź kierunki związane z multimediami). -Doświadczenie w zakresie sprzedaży B2B -Znajomość branży IT, bądź branży reklamowej -Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym - Wysokie kompetencje komunikacyjne -Umiejętność szybkiej analizy danych -Zapał do pracy i wytrwałość -Optymizm i wiarę w siebie - Prawo Jazdy kat B Zakres zadań:-Sprzedaż usług w branżach produkcji gier, produkcji filmowej, oraz szeroko rozumianej branży IT - Organizacja spotkań z kluczowymi klientami - - Kreowanie marki i aktywne uczestnictwo w pracach działu marketingu - Współpraca z działami wewnętrznymi - Organizacja i czynny udział w targach i eventach z klientam
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Nowy Sącz (małopolskie)
Prowadzenie dokumentacji sprzedażowo-magazynowej, kompletowanie towaru oraz jego rozsyłka dla Klientów, koordynacja oraz kontrola pracy osób podległych zwłaszcza z Ukrainy, konserwacja urządzeń i przyrządów magazynowych, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich/zagranicznych (wschodnich).
kontakt przez PUP - 2018-12-27 - Lublin (lubelskie)
Bezpośredni i telefoniczny kontakt z klientami, przygotowywanie oferthandlowych, prezentacja produktów, poszukiwanie nowych klientów, dbanieo dobry wizerunek firmy., praca w godz.8-16
SEGAL Sebastian Waindzoch - 2016-09-22 - Opole (opolskie)
Kompleksowa obsługa klienta, sprzedaż, obsługa posprzedazowa, działalność marketingowa, prowadzenie serwera internetowego.
kontakt przez PUP - 2020-02-10 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Kraków (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-02-06 - Warszawa (mazowieckie)