SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA I ORGANIZACJI Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA I ORGANIZACJI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Kontrolowanie rozliczeń i realizacji transakcji transportowych.
Data publikacji: 2020-06-12
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kontrolowanie rozliczeń i realizacji transakcji transportowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA I ORGANIZACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1061
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Podstawy rachunkowości
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 7270015920
danePracodawcy_regon: 100164402
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: SKIEROWANIE
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: m. Łódź
danePracodawcy_kodPowiatu: 1061
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Łódź
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0957650
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Stanowisko pracy finansowane z PFRON: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|551
Data dodania oferty pracy: 12.06.2020
Oferta pracy ważna do: 26.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 12.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 12.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
rodzajOferty_1: DLA_ZAREJESTROWANYCH
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e34eb770d57bcd200ead5794c0b68970
Podobne oferty pracy
- Więcej informacji na stronie: www.ue.katowice.pl- UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH poszukuje pracownika na stanowisko: SPECJALISTA W DZIALE PROGRAMÓW MIĘDZYNARODOWYCH W BIURZE WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ- Zakres obowiązków:1. Obsługa programu Erasmus+, w tym:- obsługa mobilności akademickiej,- obsługa administracyjna studentów zakwalifikowanych do wyjazdu na praktyki zagraniczne,- realizacji części finansowej programu.- Wynagrodzenie: 2700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe oraz możliwość rozwoju zawodowego. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Niezbędne wymagania:1. Ukończone wyższe studia magisterskie, 2. Co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe,3. Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,4. Biegła obsługa pakietu MS Office,5. Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,6.Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole.Wymagania dodatkowe:1. Praktyczna znajomość (i umiejętność interpretacji) przepisów z zakresu:- Ustawy Prawo o Szkolnictwie Wyższym/Konstytucja dla Nauki,- Ustawy o Finansach Publicznych,- Ustawy o Odpowiedzialności za Naruszenie Dyscypliny Finansów Publicznych,2. Doświadczenie w zakresie realizacji projektów finansowanych ze środków funduszy unijnych.
UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH - 2019-03-08 - Katowice (śląskie)
praca w dziale administracji Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Lubartów (lubelskie)
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży bezpośredniej mile widziane; komunikatywność; kreatywność; dwie zmiany; cały etat; miejsce pracy: Gliwice;
PURE HEALTH AND FITNESS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-08-30 - Gliwice (śląskie)
Tworzenie listy płac i rozliczanie ich, rozliczanie sprzedaży, rozliczenia z ZUS.
PP-U "Kiel-Tech" Sp. z o.o. w Kielcach - 2015-12-08 - Kielce (świętokrzyskie)
pozyskiwanie nowych klientów, prace biurowe (przygotowywanie ofert handlowych, obsługa zamówień).
Surmiak Mateusz MADE OF WOOD Group - 2018-07-31 - Świnna Poręba (małopolskie)
- uczestnictwo w tworzeniu standardów oraz doskonalenie obowiązujących systemów jakości, - wspieranie zespołówprojektowych w realizacji zadań zgodnie z ustaloną strategią i harmonogramem, - nadzorowanie i działania korygujące izapobiegawcze, - przeprowadzenie kontroli obszarów wytwarzania oraz dostaw , opracowywanie raportów oraz śledzeniestatusu wdrażania działań naprawczych, - udział w procesie wyjaśniania przyczyn reklamacji, - uczestniczenie waudytach wewnętrznych i zewnętrznych, - ustalanie kryteriów akceptacji produktu, - przeprowadzanie kontroli wymiaroweji badania funkcjonalności wyrobu, - monitorowanie rezultatów jakościowych dostaw, - sprawdzanie zgodności procesu iproduktu na podstawie planów, - opracowywanie raportów i zestawień jakościowych.
Jakusz Sp. z o.o. - 2018-08-09 - Kościerzyna (pomorskie)
jw.
NAFTOSERWIS sp. z o.o. - 2017-10-03 - Koluszki (łódzkie)
Tworzenie ofert sprzedażowych, koordynacje procesu sprzedazy produktow, realizacja założonych planów sprzedażowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, podejmowanie działań marketingowych w celu zwiększenia sprzedaży prpduktów lub usługi
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Zduńska Wola (łódzkie)
Prowadzenie biura.
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Gdańsk (pomorskie)
transport maszyn leśnych zestawem ciągnik Valtra+przyczepa, zabezpieczenie materiałów do ciągłej pracy maszyn leśnych
DOMINIK GRUSZCZYŃSKI plFOREST - 2016-09-05 - Niechcice (łódzkie)
NEGOCJOWANIE CEN I ZAKUPY TOWARÓW, ROZLICZANIE PRZEDSTAWICIELI HANDLOWYCH, OPRACOWANIE ANALIZ
GENERALNY DYSTRYBUTOR WĘDLIN, MIĘSA I DROBIU ŚWIEŻEGO DANTEX T.RAFAŁOWSKI - 2016-10-21 - Łomża (podlaskie)
Spawanie elementów stalowych. Godz. pracy: 06.00-14.00, 14.00-22.00
Polimex - Mostostal ZUT Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Siedlce (mazowieckie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-12-28 - Warszawa (mazowieckie)
prasowanie, brakowanie, pakowanie wyrobów odzieżowych
PHU"LUCJA" Lucja Perek - 2018-10-01 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Wykonywanie bieżących spraw administracyjnych Opieka nad działaniem systemu do elektronicznego obiegu dokumentów NND.Nadzór nad poprawnością wprowadzanej dokumentacji elektronicznej i koordynowanie jej obiegu. Rejestracja i zatwierdzanie dokumentów w systemie NND. Segregowanie i przekazywanie dokumentów do odpowiednich komórekObsługa telefonów i poczty zakładu. Przygotowywanie do wysyłki korespondencji firmowej. Przyjmowanie oraz obsługa recepcyjna gości firmy. Przyjmowanie i wysyłanie paczek za pośrednictwem kuriera. Wsparcie organizacji wyjazdów służbowych i wydarzeń firmowych. Prowadzenie rejestru wyjazdów słuzbowych. Zamawianie art. biurowych na potrzeby zakładu. Zamawianie artykułów spożywczych na potrzeby Zarządu i pracowników biurowych.
Zakłady Mięsne Peklimar Sp. z o.o., Sp. K. - 2019-04-23 - Umienino-Łubki (mazowieckie)
liczenie gotówki
kontakt przez OHP - 2018-10-02 - Katowice (śląskie)
prognozowanie, planowanie i prowadzenie zakupów materiałów produkcyjnych, kontrola i analiza stanów magazynowych materiałow niezbędnych w procesie produkcji , prowadzenie analizy cen na rynku , negocjacje z dostawcami obecnymi i aktywne wyszukiwanie nowych , kontrolowanie terminowości dostaw
"ASTRUS" Rafał Nagrabecki - 2018-06-26 - Koszalin (zachodniopomorskie)
nadzorowanie funkcjonowania systemu zarządzania jakością w firmie, przeprowazdanie audytów, prowadzenie dokumentacji, współpraca z klientami, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
MERCUR TRADE SP. Z O.O.SP.KOMANDYTOWO-AKCYJNA WARSZAWA - 2017-02-07 - Staniszcze Małe (opolskie)
odsnieżanie dachów płaskich
Maxbud Sp z o.o - 2017-01-17 - Sochaczew (mazowieckie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Warszawa (mazowieckie)
Samodzielna realizacja projektów rekrutacyjnych na stanowiska średniego i wyższego szczebla w dziedzinie IT, rozwijanie bazy kandydatów pod katem projektów rekrutacyjnych, analiza rynku, ścisła współpraca z klientami wewnętrznymi
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Kraków (małopolskie)
Firma sprzątająca Best Clean regionalny lider utrzymania czystości w związku z rozwojem Rybnickiej grupy posiada wolne stanowisko pracy. Wymagania: osoba chętna do pracy w firmie sprzątającej (praca w Rybniku i okolicznych miejscowościach), dyspozycyjna w godzinach 15:00-21:00, min. 3 razy w tygodniu), prawo jazdy mile widziane. sumienna, dokładna i odpowiedzialna. Spotkanie z zainteresowanymi odbędzie się w siedzibie firmy 23-02-19, godz 8:00-10:00.
BEST CLEAN - SABINA DUDEK, RAFAŁ DUDEK SC - 2019-02-18 - Rybnik (śląskie)
Zakres obowiązków: doradztwo w zakresie doboru i sprzedaż okien, drzwi, bram, rolet; sporządzanie i wysyłanie ofert; pozyskiwanie nowych klientów; obsługa posprzedażowa klientów. Wymagania:wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane kierunki budowlane); zaangażowanie w pracę; umiejętność pracy w zespole; odpowiedzialność, dokładność, samodzielność i kreatywność w podejmowanych działaniach. Mile widziane doświadczenie w sprzedażyoraz znajomość języków obcych (angielski lub niemiecki). Firma oferuje: umowę na krótki okres próbny, a następnie zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;pracę w rozwijającej się firmie; dobrą atmosferę w pracy; szkolenia wewnętrzne. Osoby zainteresowane oferta pracy proszone są o kontakt telefoniczny bądź e-mailowy w celu złożenia dokumentów aplikacyjnych ds (at) e-widerski.pl.
WIDERSKI - WIDERSKI MICHAŁ - 2015-12-10 - Nędza (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
Poszukiwanie kandydatów i ich selekcja;przeprowadzanie procedur rekrutacyjnych;organizacja oraz prowadzenie rozmów rekrutacyjnych
Soltrex Sp. z o.o. - 2019-10-10 - Gdańsk (pomorskie)
staż - obsługa programu magazynowo-sprzedażowego SUBIEKT GT, posprzedażowa obsługa zamówień z panelu PrestaShop (skompletowanie i przygotowanie zamówienia dla klienta), kontakt z klientem w sprawach posprzedażowych (informacja o statusie zamówienia, zwroty i rekamacje), obsługa zwrotów i reklamacji, przygotowywanie listów przewozowych do wysyłki zamówienia, monitorowanie przesyłek czy zostały dostarczone do klienta.Praca przy komputerze - ok. 6h/dziennie.
kontakt przez PUP - 2019-06-06 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Umawianie spotkań i prowadzenie kalendarza doradcom terenowymAktywne pozyskiwanie oraz nawiązywanie nowych kontaktów handlowychProfesjonalna obsługa klienta Zarządzanie siecią sprzedażyRaportowanie wyników sprzedaży
kontakt przez OHP - 2016-08-11 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowanie inwestycji do realizacji
PHU INELBUD Anna Ciesielska - 2016-09-15 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
- organizacja stanowiska pracy,- selekcja kandydatów do pracy, - prowadzenie akt osobowych i ewidencja czasu pracy, - sporządzanie raportów i sprawozdań, - rekrutacja pracowników ze wschodu, legalizacja ich pobytu
Lenexpo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa - 2020-01-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie ofert handlowych, zapoznanie z charakterystyką, organizacją firmy i jej poszczególnymi działami, przygotowanie newsletera (mailing elektroniczny), sprawowanie porządku nad ulotkami handlowymi i materiałami reklamowymi, organizacja pracy nad wyznaczonymi nie wymagającymi dalszych kwalifikacji i uprawnień operacjami handlowymi, poprawianie błędów w bazie firm, wprowadzanie nowych firm do bazy CRM, przygotowanie przesyłek do wysłania, porządkowanie dokumentów związanych z przesyłką, poszukiwanie nietypowych towarów oraz informacji o nich ( internet, dostawcy)
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Katowice (śląskie)