SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ. Lublin oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ.
Wynagrodzenie: od 15 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji sprzedażowo-magazynowej, kompletowanie towaru oraz jego rozsyłka dla Klientów, koordynacja oraz kontrola pracy osób podległych zwłaszcza z Ukrainy, konserwacja urządzeń i przyrządów magazynowych, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich/zagranicznych (wschodnich).
Data publikacji: 2018-12-27
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie dokumentacji sprzedażowo-magazynowej, kompletowanie towaru oraz jego rozsyłka dla Klientów, koordynacja oraz kontrola pracy osób podległych zwłaszcza z Ukrainy, konserwacja urządzeń i przyrządów magazynowych, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich/zagranicznych (wschodnich).
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie/Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 155
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 15 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: czasowy ze stawką godzinową
Czy jest to praca tymczasowa?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali inżynierowie do spraw przemysłu i produkcji
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 15 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.02.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali inżynierowie do spraw przemysłu i produkcji (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: książeczka sanitarno-epidemiologiczna
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA WÓZKÓW SPALINOWYCH I ELEKTRYCZNYCH
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Dokładność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Sumienność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: sprawność fizyczna
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziana znajomość języka ukraińskiego i/ lub rosyjskiego, obsługa skanerów magazynowych.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
Niecała 14, 20-080 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: Niecała
Numer budynku pracodawcy: 14
danePracodawcy_nrKraz: 16689
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 15
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali inżynierowie do spraw przemysłu i produkcji
Data dodania oferty pracy: 27.12.2018
Oferta pracy ważna do: 17.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 27.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 27.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sprzątaczka pomieszczeń biurowych
Zakład Mięsny "WIERZEJKI" J.M. Zdanowscy Spółka Jawna - 2018-06-01 - Płudy (lubelskie)
Wykonywanie bieżących prac eksploatacyjnych, konserwacyjnych, remontowych, montażowych i modernizacyjnych, pomiarów odbiorczych i eksploatacyjnych urządzeń i instalacji elektroenergetycznych
Firma Inżynierska EnCo Spółka Jawna K. Kufel, J. Synowiec - 2015-12-04 - Żywiec (śląskie)
Współpraca z klientami zagranicznymi, przeprowadzanie rozmów/ korespondencji z klientami w języku niemiieckim, angielskim, francuskim, sporządzanie ofert do wyceny na przetargi, wysyłanie ofert do klientów, współpraca z działemkonstrukcyjnym i produkcji, przygotowywanie rysunków technicznych - modelowanie przestrzenne.
CM 3 Polska Sp. z o.o. - 2017-11-03 - Wykroty (dolnośląskie)
- Strzyżenie damskie i męskie, koloryzacja, fryzury okolicznościowe itd.- Wynagrodzenie: 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00, 11:00-19:00 + co druga sobota: 9:00-17:00, 11:00-19:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe kierunkowe: Fryzjer. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Kontakt telefoniczny (9:00-18:00) (Tel. 530-094-077) lub e-mail: kontakt (at) panewnicka201.pl
PERFECT GROUP BARBARA SZAFARCZYK-MAŃKOWSKA - 2018-02-26 - Katowice (śląskie)
odpowiedzialność za organizację i funkcjonowanie działu zakupów, zamawianie towarów/usług od dostawców, dbałość o bieżące zaopatrzenie organizacji w niezbędne towary/usługi, utrzymanie i nawiązanie relacji biznesowych z dostawcami towarów i usług.
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Poznań (wielkopolskie)
Realizacja planów sprzedaży spółki. Sprzedaż hurtowa akcesoriów meblowych.
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Przemyśl (podkarpackie)
do uzgodnienia
"TUKAN" PAWEŁ WOŹNIAK, JANUSZ ŚLEDZIONA SPÓŁKA JAWNA - 2018-07-04 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-11-03 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-06-27 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Kozilas (mazowieckie)
- Bieżący monitoring oraz analiza wyników. Bieżąca kontrola kosztów, kalkulacja kosztów produktów i inwestycji, analiza ich rentowności, analiza finansowa nowych projektów, przygotowanie raportów, budżetów, prognoz, analiz.- Firma oferuje: ciekawą i stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i kwalifikacji,zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, atrakcyjny pakiet socjalny.- Wynagrodzenie: od 2100 zł brutto (do negocjacji). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny trzy miesięce. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe ekonomiczne (rachunkowość, controlling). Wiedza z zakresu rachunkowości finansowej i zarządczej. Min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku. Umiejętność tworzenia i rozliczania budżetów. Umiejętność sporządzania analiz i prognoz ekonomicznych, finansowych, statystycznych oraz raportów. Biegła obsługa MS Office, szczególnie MS Excel. Duża odpowiedzialność, samodzielność i sumienność. Kontakt telefoniczny (32-324-07-26) w godzinach: 7:30-15:00 e-mail: praca (at) wiromet.com.pl
ZAKŁADY MECHANICZNE "WIROMET" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-29 - Mikołów (śląskie)
Specjalista do spraw kadr
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Grodków (opolskie)
- wprowadzanie dokumentów do systemu komputerowego, szeregowanie i numerowanie dokumentów.
BIURO RACHUNKOWE S. JAGLEWICZ E.BORZĘCKA - 2018-07-04 - Lubartów (lubelskie)
Specjalista ds. turystyki
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Rozwój handlu zagranicznego firmy (poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, współpracę i kontynuowanie trwałych relacji z międzynarodowymi sieciami handlowymi oraz koronnymi klientami) - Wykonanie założonych celów sprzedażowych - Wykonywanie analiz i raportów - Nadzór i obserwacja rynku oraz aktywności konkurencji - Przygotowywanie dokumentów eksportowych, nadzór nad zgodnością otrzymywanej oraz wystawianej dokumentacji z polskimi przepisami prawnymi i umowami międzynarodowymi - Udział w targach branżowy
ZAKŁAD PRODUKCJI SPOŻYWCZEJ "JAMAR" SZCZEPANIAK SPÓŁKA JAWNA - 2016-08-11 - Albertów (śląskie)
Opis zadań:•Prowadzenie sprzedaży wolnych miejsc w Ośrodku Wczasowym „Leśna Przystań” w Rewalu, zarówno online jaki i sprzedaży bezpośredniej,•Prowadzenie aktywnej polityki reklamowej i marketingowej, w tym prowadzenie strony Internetowej, kompleksowe przygotowywanie materiałów reklamowych, informacyjnych, promocyjnych oraz nadzór nad ich dystrybucją, •Analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, •Współpraca z podmiotami prowadzącymi działalność z zakresu usług turystycznych, z agencjami świadczącymi usługi eventowe oraz z firmami szkoleniowymi, w celu pozyskania Gości,•Administrowanie bazą lokalową Ośrodka, •Kreowanie pozytywnego wizerunku Ośrodka.
Leśny Ośrodek Szkoleniowy w Puszczykowie - 2018-08-22 - Rewal (zachodniopomorskie)
Nadzór nad utrzymaniem ruchu urządzeń elektrycznych w zakładzie produkcyjnym.
Zakład Energoelektryczny "ENERGO-STIL" Sp. z o.o. - 2018-06-11 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
według klasyfikacji zawodu
FIRMA USŁUGOWO-PRODUKCYJNO-HANDLOWA "DACH" ZDZISŁAW BRZESKI - 2018-03-20 - Blękwit (wielkopolskie)
aktywna sprzedaż oferowanych produktów, raportowanie działań sprzedażowych, budowanie długofalowych relacji z klientem, utrzymywanie kontaktów z klientami oraz pozyskiwanie nowych.
GEKOPLAST SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-29 - Krupski Młyn (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Złotoryja (dolnośląskie)
Nadzór nad legalnym zatrudnieniem pracowników z zagranicy, legalizacja pobytu, prowadzenia dokumentów kadwych, reprezentowanie biura w kontaktach z urzedami. Prowadzenie dokumentacji w języku ukriański, rosyjski , angielskim. Odpowiedz na e-maile w odpowiednim czasiei zgodnie z prodcedurami, współpraca z działem księgowości.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Częstochowa (śląskie)
Zakres obowiązków:- Naliczanie płac w pełnym zakresie (umowy o pracę oraz umowy cywilnoprawne) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- Rozliczanie czasu pracy i absencji,- Naliczanie dodatków i premii,- Rozliczanie zajęć komorniczych,- Przygotowywanie dokumentów, deklaracji miesięcznych i rocznych dla ZUS oraz US,- Prowadzenie teczek osobowych, kontrola ważności badań lekarskich i BHP- Wystawianie zaświadczeń.
FLEXIBLE FINANCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wyszukiwanie dostawców i odbiorców wkraju i za granicą, nawiązywanie kontaktów handlowych, sprzedaż, monitorowanie rynku, tworzenie raportów, nadzór nad magazynem
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw
HOME ZONE GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-24 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa biurowa klientów Spółki. Pozyskiwanie nowych klientów.
"TABEX-OZMO" Sp zo.o. - 2017-08-08 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Przygotowanie dokumentacji techniczenj dla działu produkcji , obróbka techniczna zamówień, przygotowanie wycen techniki węzłów, wykonywanie rysunków AutoCAD, przygotowanie dokumentacji powykonawczej.
GEBWELL Sp. zo.o. - 2016-10-07 - Chwaszczyno (pomorskie)
obsługa salonu sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Kraków (małopolskie)
aktywna sprzedaż ponad 40000 powierzchni reklamowych m.in: na lotniskach, przychodniach medycznych,autobusach komunikacji miejskiej - budowanie długotrwałych relacji z partneramibiznesowymi - realizacja celów sprzedażowych - dbanie o dobry wizerunek firmy, praca w godz. 8-16
YOU CAN BE INTERACTIVE Sp. z.o.o - 2017-04-26 - Opole (opolskie)
Archiwizowanie dokuemntów, digitalizacja dokumentów, wprowadzanie danych do systemu e-kancelarii
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Głogów (dolnośląskie)
Przygotowanie dokumentacji produkcji z uruchamianiem zleceń produkcyjnych.
MAŁOPOLSKA WYTWÓRNIA MASZYN BRZESKO Sp. z o.o. w upadłości - 2018-10-30 - Brzesko (małopolskie)