SPECJALISTA DS. TURYSTYKI Elbląg oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: Specjalista ds. turystyki
Data publikacji: 2016-03-23
Lokalizacja: Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: Specjalista ds. turystyki
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Elbląg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Elbląg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik informacji turystycznej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie turystyczne lub geograficzne. Język angielski
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Adres pracodawcy:
Saperów 24, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Elbląg
Gmina pracodawcy: Elbląg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Elbląg
Ulica pracodawcy: Saperów
Numer budynku pracodawcy: 24
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik informacji turystycznej
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 24.03.2016
Oferta pracy ważna do: 22.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 23.03.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Obowiązki związane z wykonywanym zawodem. Sprzątanie pomieszczeń biurowych
"INWEMER SYSTEM" Sp. z o.o. - 2018-02-27 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
jw.
MIĘDZYZAKŁADOWE SPÓŁDZIELCZE ZRZESZENIE BUDOWY DOMÓW MIESZKALNYCH "OCHOTA" - 2018-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
Wystawianie i księgowanie faktur i faktur korygujących, kontakt z kierowacami (firam transportowa), opisywanie i rozliczanie listów transportowych.
CGS CONTAINER PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-17 - Gdańsk (pomorskie)
nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami i utrzymywanie pozytywnych relacji handlowych z dotychczasowymi; przygotowanie ofert i prezentacji; negocjacje handlowe; sprzedaż; monitorowanie zleceń oraz zadowolenia klientów; praca w dziale handlowym - stacjonarna.
Zakład Produkcji Odzieży „ARGOS” Grażyna Korytowska - 2018-08-03 - Suchy Las (wielkopolskie)
- wsparcie pracowników działu Payroll w bieżących zadaniach,- prowadzenie dokumentacji płacowej, - wprowadzanie danych do systemu, - sporządzanie raportów i analiz z zakresu wynagrodzeń.
Grafton Recruitment Polska Sp z o.o. - 2017-01-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca w Kutnie-kontakty z dostawcami międzynarodowymi, planowanie produkcji,nadzorowanie dostaw,kontrola magazynu,zamawianie części, wprowadzanie i aktualizowanie danych, nadzór nad wprowadzaniem zmian,doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,mile widziane osoby niepełnosprawne.
Idea Sp. z o.o. Łódź Oddział w Kutnie - 2016-01-25 - Kutno (łódzkie)
Obsługa klientów zagranicznych, rozliczanie płatności kontrahentów, sporządzanie ofert dla klientów, organizowanie transportu towaru. Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące (wynagrodzenie 3 150 zł brutto + premia uznaniowa), następna na czas nieokreślony (wynagrodzenie 4 150 zł brutto + premia uznaniowa). Praca w systemie jednozmianowym w godzinach od 07:00 do 15:00.
Usługowa Ceramika Artystyczna WIZA Sp. z o.o. - 2018-04-16 - Parowa (dolnośląskie)
,
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
- zapewnienie stabilności i regularności dostaw towarów do magazynów,- analiza stanów magazynowych i planowanie zapasów,- optymalizacja kosztów transportu i składowania.
IGLOTEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-18 - Skórcz (pomorskie)
-sprawowanie kontroli nad jakością wykonywanych robót, wybudowanymi elementami i stosowanymi materiałami w celu prawidłowego wykonania inwestycji;-sprawowanie kontroli nad zgodnością wykonywanych robót z projektem budowlanym, pozwoleniam na budowę, aktualnymi przepisami techniczno-budowlanymi oraz umowami i harmonogrami, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań;-sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji technicznej wykonywanej w trybie zleconym, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadania;-kontrolowanie ilości i wartości materiałów uzyskanych z rozbiórki, w celu ich prawidłowego zagospodarowania i rozliczenia;-dokonywanie okresowych kontroli budynków i obiektów budowlanych zgodnie z aktualnymi przepisami, w celu zapewnienia bezpieczeństwa ich użytkowania; -opracowywanie wniosków i kompletowanie dokumentacji niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę, zgłoszenia zakońzenia robót lub uzyskania pozwolenia na użytkowanie oiektów w celu prawidłowego przebiegu procesu inwestycyjnego;-opracowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów niezbędnych do Europejskich Funduszy, w celu uzyskania dodatkowych środków finansowych na inwestycję;-udział w planowaniu, opracowywaniu i przygotowywaniu dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia procedury dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia procedury zamówienia publicznego oraz w pracach komisji przetargowej, w celu przygotowania prawidłowego zakresu postępowań przygotowawczych oraz oceny złożonych ofert
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-06-22 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
- prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych (wraz z przygotowaniem materiałów do publikacji, okazjonalne planowanie kampanii, obsługa Klienta); - pomoc w administrowaniu stroną internetową i sklepem online (także redagowanie tekstów i wykonywanie grafik typu bannery); - przygotowanie materiałów PR do czasopism branżowych; - pomoc w organizacji eventów, zewnętrznych spotkań brafittingowych, pokazów itp. - kontakt z Klientem biznesowym. ewentualnie: - sporządzanie grafik reklamowych (ulotki, plakaty, reklama do prasy) wraz z przygotowaniem do druku i kontaktem z drukarnią, a także grafik do wykorzystania w Internecie (albo zlecanie wykonania tychże). Praca zdalna, pracodawca nie udostępnia narzędzi pracy (typu komputer, oprogramowanie). Oferta dostępna w sali C, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - e-mail: agnieszka (at) onlyher.pl
Alter ID Agnieszka Socha - 2016-09-21 - Wrocław (dolnośląskie)
serwisowanie i przeglądy układów sterowania i wizualizacji, usuwanie awarii i podejmowanie działań zapobiegawczych
Regionalne Wodociągi i Kanalizacja Spółka z o.o. - 2017-10-05 - Białogard (zachodniopomorskie)
praca z osobami niepełnosprawnymi
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Gościeradów-Folwark (lubelskie)
szycie odzieży w taśmie
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Euro-Moda" Anna Sasman - 2016-03-22 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
- Sprzedaż produktów oferowanych przez firmę w krajach byłego bloku wschodniego. Współpraca z obecnymi klientami firmy na podległym terenie. Pozyskiwanie nowych klientów. Nawiązywanie kontaktów handlowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Ścisła współpraca z działem technicznym i handlowym.- Wymagana znajomość języka ukraińskiego, rosyjskiego, angielskiego jest wymagana w celu prowadzenia rozmów handlowych w kontrahentami z krajów byłego bloku Wschodniego (m. in. Rosji, Ukrainy, Białorusi itp.). Dodatkowo język Polski jest wymagany do komunikacji z centralą firmy oraz tłumaczenia dokumentów sprzedażowych z języka Rosyjskiego, Ukraińskiego, Angielskiego na język Polski i odwrotnie.- Miejsce wykonywania pracy: Katowice + delegacje zagraniczne (przede wszystkim kraje byłego bloku wschodniego).- Wynagrodzenie: 3400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe minimum 3 lata na podobnym stanowisku pracy w handlu w przemyśle ciężkim. Wymagana znajomość branży górniczej. Wymagana znajomość słownictwa technicznego.
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Katowice (śląskie)
prowadzenie spraw z zakresu remontów dróg i mostów oraz infrastruktury drogowej i transportu
URZĄD GMINY KWIDZYN - 2017-07-31 - Kwidzyn (pomorskie)
ewidencja, przechowywanie i zabezpieczenie materiałów archiwalnych, wytworzonych i zgromadzonych w toku działalności, przechowywanie materiałów archiwalnych oraz dokumentacji niearchiwalnej wytworzonej w 4RBLog, z wyłączeniem dokumnetacji kategorii Bc, udostępnianie i wypozyczanie akt na zasadach okreslonych w odrębnych przepisach, utrzymywanie stałej współpracy z właściwym archiwum wojskowym w zakresie prawidłowego przygotowania dokumentacji do przekazania, przygotowywanie materiałów archiwlanych do przekazywania do archiwuj wosjkowego, inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalenj, której minął okres przechowwywania oraz udział w jej brakowaniu, ewidencjonowanie osób korzystających w materiałów archiwalnych oraz prowadzenie ewidencji akt udostepnionych, znajomość obowiązujących ustaw, zarządzeń, przepisów i instrukcji archiwalnych, kancelaryjnych, państwowych i resortowych, a także przepisów o ochronie informacji niejawnych, samokształcenie doskonalące i podnoszące kwalifikacje na zajmowanym stanowisku, wykonywanie innych zadań związanych z pełnioną funkcją w tym zleconych przez przełożonego, wynikających z obowiązujących przepisówpraca na umowe na orkes próbny, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali E
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2018-04-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Specjalista ds. technicznych
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Tarnów (małopolskie)
Kontakt z klientem zagranicznym, przyjmowanie zamówień , współpraca z działem produkcji.
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-02-24 - Bolesławiec (dolnośląskie)
SPORZĄDZANIE ANALIZ KOSZTOWYCH PREFABRYKATÓW, SPORZĄDZANIE RYSUNKÓW ORAZ DOKUMENTACJI OFERTOWEJ (W ŚRODOWISKU TURBOCARD), PRZYGOTOWYWANIE I NADZÓR NAD DOKUMENTACJĄ ZWIĄZANĄ Z WDROŻENIAMI ORAZ BADANIAMI MATERIAŁÓW ORAZ WYROBÓW BUDOWLANYCH, WSPÓŁPRACA Z PRACOWNIKAMI INNYCH DZIAŁÓW,
Systemy i Technologie Sp. z o.o. - 2016-05-23 - Polkowice (dolnośląskie)
obsługa magazynu materiałów produkcyjnych i pomocniczych,rozładunekoraz przyjęcie towaru do magazynu,prawidłowe wydawanietowaru,bieżąca kontrola stanów magazynowych, przygotowanie iprzeprowadzenie inwentaryzacji stanów magazynowych,prowadzeniedokumentacji również w systemie komputerowym; praca jednozmianowa w godzinach:6-14
Huta Małapanew Sp. z o. o. - 2018-03-22 - Ozimek (opolskie)
Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe, kierunek techniczny - mechanika i budowa pojazdów, 2 lata doświadczenia, znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym, znajomość obsługi komputera i programu Office, komunikatywność. Kandydat będzie odpowiedzialny za zakup części do maszyn budowlanych i pojazdów samochodowych, współtworzenie i rozwój kontaktów z dotychczasowymi i potencjalnymi klientami, przygotowywanie ofert handlowych, wsparcie techniczne dla innych działów z zakresu części zamiennych, prace biurowe związane z pełnioną funkcją. Kontakt z pracodawcą telefoniczny. CV prosimy przesyłać na adres e-mail: a.skiba (at) polcab.com
POLCAB N. GAMOŃ SPÓŁKA JAWNA - 2015-12-03 - Rybnik (śląskie)
Prawidłowe naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie zasiłków oraz terminowe sporządzanie list płac dla pracowników i zleceniobiorców. Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej, rozliczanie ewidencji czasu pracy pracowników. Obsługę pracowników w zakresie dokumentacji dotyczącej zatrudnienia. Sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, PIT, sprawozdań GUS, wpółpraca z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi. Tworzenie raportów na potrzeby controllingu personalnego.
AWBUD S.A. - 2016-07-11 - Fugasówka (śląskie)
praca przy produkcji części samochodowych, Dbanie o porządek na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
opieka i praca z osobami straszymi
Jeziorny INTER-MED Peter Andreas-Jeziorny - 2016-04-28 - Czernichów (śląskie)
Praca przed komputerem, w biurze, praca przy telefonie.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
-
Sąd Okręgowy w Bydgoszczy - 2017-07-04 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
- prowadzenie rekrutacji - wstępna kwalifikacja kandydatów (technicy, handlowcy, informatycy, projektanci), rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami, terminowe raportowanie z wykonania zadań rekrutacyjnych- nadzór nad wdrożeniem kandydatów do pracy w firmie- aktywny HR w sieciach społecznościowych i na forach branżowych- budowanie działu personalnego w ramach firmy
AFA Polska Sp. z o. o. - 2018-03-28 - Świątniki Górne (małopolskie)
- Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów. Pomoc w tworzeniu harmonogramu realizacji projektów rekrutacyjnych. Przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę oraz selekcja napływających aplikacji. Budowanie profili osobowościowych. Systematyczne zamieszczanie ofert pracy oraz ich efektywne pozycjonowanie. Planowanie, organizacja wyjazdów opiekunek do Niemiec. Prowadzenie, organizacja biura w Katowicach. Sporządzanie umów cywilnoprawnych. Prowadzenie kursów języka niemieckiego dla kandydatów na opiekunów dla osób starszych.- Wynagrodzenie: 2500 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagana znajomość obsługi komputera oraz poruszania się w środowisku internetowym. Kontakt telefoniczny (7:30-16:30) (Tel. 32-456-07-70) lub e-mail: rybnik (at) royaljob.pl
ROYAL JOB AGENCJA PRACY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-03 - Katowice (śląskie)