SPECJALISTA DS. AUTOMATYKI Białogard oferta pracy Regionalne Wodociągi i Kanalizacja Spółka z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. AUTOMATYKI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: serwisowanie i przeglądy układów sterowania i wizualizacji, usuwanie awarii i podejmowanie działań zapobiegawczych
Data publikacji: 2017-10-05
Lokalizacja: Białogard (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Regionalne Wodociągi i Kanalizacja Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ustronie Miejskie 1, 78-200 Białogard, powiat: białogardzki, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
serwisowanie i przeglądy układów sterowania i wizualizacji, usuwanie awarii i podejmowanie działań zapobiegawczych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. AUTOMATYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białogard
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: białogardzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Białogard
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik automatyk*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: elektronika, elektrotechnika
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość systemów komunikacji przemysłowej i systemów informatycznych
Nazwa pracodawcy:
Regionalne Wodociągi i Kanalizacja Spółka z o.o.
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białogardzie
Adres pracodawcy:
Świdwińska 21A, 78-200 Białogard, powiat: białogardzki, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: białogardzki
Gmina pracodawcy: Białogard
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białogard
Ulica pracodawcy: Świdwińska
Numer budynku pracodawcy: 21A
Profil działalności pracodawcy: Zabezpieczenie miasta w wodę.
Nazwisko osoby zgłaszającej: Bożena Ruszkowska
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białogardzie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik automatyk*
Data dodania oferty pracy: 05.10.2017
Oferta pracy ważna do: 31.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 05.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 05.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa turystów, przyjmowanie płatności, aktywne pozyskiwanie nowych apartamentów do sieci, kontakt z partnerami firmyPraca na umowę o pracę od 9 do 17 w Kołobrzegu.
SUN & SNOW Sp. z o.o. - 2017-08-08 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Możliwa współpraca zdalna, aktywne uczestniczenie w tworzeniupozycji rynkowej biura, działanie w budowaniu bazy ofertnieruchomości,rozwój portfela współpracy developerskiej. Zakres douzgodnienia.
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2017-12-01 - Opole (opolskie)
Promowanie firmy podczas imprez sportowych i innych wydarzeń. Miejsce wykonywania pracy Polska oraz zagranica
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Kraków (małopolskie)
Prezentacja klientom produktów: system silosowy "Silmach" produktów piekarniczych Piekarni "Mach". Tworzenie, weryfikacja bieżąca bazy klientów BZB, obłsuga programu CRM.
SILMACH sp. z o.o., spółka komandytowa - 2017-11-27 - Zawiercie (śląskie)
1) Prowadzenie na pods dowodów księgowych ksiąg rach ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym, prowadzenie kont ksią pomocniczych m.in dla środków trwałych wartości niematerialnych prawnych oraz dokonywanych od nich odpisów amortyzacyjnych lub umorzonych, rozrachunków z kontrahentami, z pracownikami, operacji zakupu i sprzedaży,b) przekazywanie w terminie do bud żetu w należnejwysokości pobranych dochodów nale żnych jednostcesamorządu terytorialnego;2) obsługa finansowo-ksi ęgowa placówki -prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomoc ąprogramu finansowo - księgowego pod nazwą finansefirmy yULCAN Sp. z o.o.;3) regulowanie w tenninie zobowiązań jednostki, ztytułu dostaw i usług;4) prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT isporządzanie deklaracji cząstkowejVAT-7C5) rozliczanie w księgach rachunkowychprzeprowadzonej W jednostce inwentaryzacji;6) sporządzanie i kontrola realizacji planówdochodów i wydatków;7) przestrzeganie dyscypliny budżetowej;8) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodze ń orazkart podatkowych dla pracowników,9) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.10) sporządzanie list płac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,11) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.12) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.13) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym i PFRON.14) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.15) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotycz ącychspraw pracowniczych.16) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.17) stałe podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzezsamokształcenie;18) bieżące monitorowanie zmian w obowi ązi ącychprzepisach w zakresie wykonywanych czynno ści;19) przestrzeganie przepisów powszechnieobowiązujących oraz przepisów wewnętrznychokreślonych wjednostce;20) należyte przechowywanie i zabezpieczeniedokumentów finansowo-ksi ęgowych;21) prowadzenie korespondencji w zakresie sprawfinansowych22) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń orazkart podatkowych dla pracowników,23) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.24) sporządzanie list p łac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,25) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.26) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.27) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym.28) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.29) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie r aali-infQnnacu zlntyczacychOświadczam, że w okresie 365 dni przed dniem zgłoszenia oferty nie zosta łem ukarany lub skazany prawomocnym wyrokiem za przepisóworaz, że nie jestem objęty postępowaniem dotyczącym ich naruszenia, a ofert ę pracy zgłosiłem do jednego Powiatowegpromocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz U. Nr 69 z 2008, poz. 415 z póź. zm.) i Rozporządzeniepoz 667)spraw pracowniczych.30) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.31) informowanie Głównego księgowego CentrumUsług Wspólnych Oświaty w Łodzi ozauważonych nieprawidłowościach w obszarzewykonywanych obowiązków oraz innych czynnikówmogących negatywnie wplynąć na działalnośćjednostki.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-04-21 - Łódź (łódzkie)
do uzgodnienia
UNIMET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-23 - Rzeszów (podkarpackie)
Ofertowanie, pilotowanie zamówień materiałowych i sprzętowych, dokonywanie zakupów gotówkowych mniejszych partii towarów i dostarczanie ich na budowę
Termobud A.J. Kowal Spółka Jawna - 2018-07-06 - Mielec (podkarpackie)
- realizacja procesu zakupów towarów zgodnie z założoną strategią firmy,- poszukiwanie nowych dostawców komponentów,- kreowanie polityki handlowej firmy poprzez negocjowanie warunków zakupu i dostaw,- analiza stanów magazynowych,- budowanie trawłych relacji z dostawcami materiałów,- prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami,- sporządzanie oraz weryfikacja zapytań ofertowych,- nadzór nad dokumentacją związaną z procesami zakupowymi,- odpowiedzialność za prawidłową realizację zamówienia.
ELBROX HENRYKA BOBIŃSKA - 2016-01-20 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
- Rozwój działu sprzedaży poprzez aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych (mail, telefon, spotkania osobiste z klientem); - Budowanie pozytywnych, długofalowych relacji biznesowych z klientami poprzez kreowanie dobrego i profesjonalnego wizerunku firmy na rynku, godne reprezentowanie firmy na zewnątrz; - Opieka handlowa i techniczna nad klientami: obsługa klientów przez telefon oraz Internet - odpowiadanie na zapytania, przyjmowanie zamówień, radzenie sobie z krytycznymi uwagami, prowadzenie prezentacji oraz spotkań biznesowych; - Prowadzenie korespondencji elektronicznej z klientami i partnerami firmy; - Współpraca z partnerami firmy - komunikacja za pomocą telefonu oraz poczty elektronicznej; - Tworzenie i wysyłanie zapytań ofertowych oraz dokumentów wg. zaleceń przełożonego; - Stała i bieżąca aktualizacja bazy danych w systemie CRM w zakresie wszelkich informacji związanych z kontaktami z klientami i partnerami biznesowymi firmy; - Koordynacja zamówień - kompletowanie wymagań klientów, rejestracja zgłoszeń, sprawdzanie prawidłowości i kompletności przekazanych danych, potwierdzanie możliwości realizacji, wysyłanie potwierdzeń do klienta; - Stałe raportowanie z postępu prowadzonych prac.
BETTER POLAND SP. Z O.O. - 2017-07-31 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie i tworzenie dokumentacji technicznej, prawnej, i rozliczeniowej zakładu wodociągów i kanalizacji, prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem środków zewnętrznych.
Pucka Gospodarka Komunalna sp. z o.o. - 2016-01-20 - Puck (pomorskie)
poszukiwanie i pozyskiwanie nowych dostawców; negocjowanie cen oraz warunków dostawy; dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi potrzebami, monitoring nad realizacją planów zakupowych
ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2017-07-04 - Zawadzkie (opolskie)
RACJONALNE I OSZCZĘDNE GOSPODAROWANIE MIENIEM ORAZ ŚRODKAMI BUDŻETOWYMI PRZEZNACZONYMI NA INWESTYCJE, REMONTY, WYPOSAŻENIE I DZIAŁALNOŚĆ STATUTOWĄ JEDNOSTKI, REALIZACJA WYDATKÓW ZGODNIE Z PRZEPISAMI USTWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, PROWADZENIE OBOWIĄZUJĄCEJ DOKUMENTACJI W TYM ZAKRESIE, PROWADZENIE GOSPODARKI MATERIAŁOWEJ, OBSŁUGI TRANSPORTOWEJ ORAZ DOKUMENTACJI W TYCH ZAKRESACH, UDZIAŁ W PRACACH KOMISJI PRZETARGOWEJ, ORGANIZACJA DOZORU OBIEKTÓW WK OHP I NADZÓR NAD JEGO RELIZACJĄ W PODLEGŁYCH JEDNOSTKACH, KONTROLA MERYTORYCZNA DOKUMENTACJI FINANSOWEJ WOJEWÓDZKIEJ KOMENDY ORAZ JEDNOSTEK PODLEGŁYCH;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE EKONOMIA LUB LOGISTYKA, KOMUNIKATYWNOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ, DOBRA OBSŁUGA KOMPUTERA I INTERNETU, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE;WYNAGRODZENIE: 2700ZŁ+DODATEK STAŻOWY;C.V+L.M Z KSEROKOPIAMI DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH KWALIFIKACJE (DYPLOM UKOŃCZENIA UCZELNI, KURSÓW) ORAZ STAŻ (ŚWIADECTWA PRACY) WRAZ Z OŚWIADCZENIEM O NIEKARALNOŚCI NALEŻY PRZESŁAĆ POCZTĄ TRADYCYJNĄ LUB DOSTARCZYĆ OSOBIŚCIE DO ZWK OHP PRZY UL.DWORCOWEJ 19 W ZAMKNIĘTEJ KOPERCIE Z TUTYŁEM:"NABÓR-SPECJALISTA DS LOGISTYKI"-POK.313;TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW: DO 21.08.2017;
ZACHODNIOPOMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W SZCZECINIE - 2017-08-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
profesjonalna obsługa turystów (przyjmowanie rezerwacji, nadzór nad płatnościami, udzielanie niezbędnej pomocy podczas pobytu),
Sun&Snow Sp. z o.o. - 2016-06-23 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Prowadzenie działań promocyjnych i kulturalnych
STOWARZYSZENIE UNIA NADWARCIAŃSKA - 2016-01-19 - Słupca (wielkopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Poznań (wielkopolskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie min. średnie; obsługa komputera; Zakres obowiązków: przyjmowanie i realizacja zamówień; sporządzanie dokumentów sprzedaży; obsługa klientów oraz reklamacji towarów; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Gliwice (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Zągoty (mazowieckie)
Przygotowywanie ofert, zamówień w systemie. Praca w zespole odpowiedzialnym za realizację zamówień sprzedażowych. Odpowiedzialność za obieg dokumentów w Oddziale.
SIG Sp. z o.o. - 2017-12-07 - Legnica (dolnośląskie)
bezpośrednia obsł. klienta, wypisywanie faktur sprzedaży, praca w dziale handlowym, pomoc przy realizacji zamówień, udział w procesie obiegu dokumnetów irmy
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Mikołów (śląskie)
Przyjęcie i obsługa klienta zgodnie z zasadami firmy, obsługa kasy fiskalnej, rozliczanie środków płatniczych, zapobieganie stratom.Pracodawca organizuje dowóz pracowniczy z Płońska i okolic. Pracownik korzystający z dowozu ponosi koszt w wysokości 110 zł.Praca możliwa w wymiarze pełnym lub na 1/2, 3/4,7/8 etatu - wynagrodzenie adekwatne do wymiaru czasu pracy oraz godziny pracy.Oferta pracy skierowana również do osób posiadających orzeczenie o niepełnosprawności.Kontakt z pracodawca jest możliwy pod nr telefonu 22 311-86-34 w godzinach 07.00-15.00 lub osobisty: AUCHAN Łomianki ul. Brukowa 25 w godzinach 07.00-15.00.
AUCHAN Polska Sp. z o.o. - 2018-07-03 - Łomianki (mazowieckie)
praca biurowa, rozliczanie dostaw, przygotowywanie procesu logistycznego
FRESH FROZEN FOOD PARK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-29 - Dziardonice (kujawsko-pomorskie)
Telefoniczny i mailowy kontakt z klientem w celu potwierdzenia dokonanego przez niego zamówienia i weryfikacji adresu do wysyłki, jak również dosprzedaż (zaproponowanie klientowi dodatkowego produktu).
BPO EMPLOYMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-18 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta, zamawianie towaru, wspołpraca z dostawcami zagranicznymi, częste odbywanie podróży służbowych poza granice Unii Europejskiej,
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Opole (opolskie)
- Telefoniczna obsługa klienta. Przyjmowanie zamówień. Przedstawianie ofert promocyjnych. Odbieranie telefonów od klientów.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto + premia motywacyjna. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na dwie zmiany w godzinach: 8:00-21:00 + dyżury 1 lub 2 razy w miesiącu w dni wolne: Soboty w godzinach: 9:00-21:00, Niedziele w godzinach: 12:00-20:00, Święta w godzinach: 12:00-20:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> istnieje możliwość przyuczenia -> Pracodawca zapewnia branżowe szkolenia. Wymagana umiejętność obsługi komputera i klawiatury w stopniu podstawowym.
"POLSKA GRUPA FARMACEUTYCZNA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-11 - Katowice (śląskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Wpółudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-10-02 - Kęty (małopolskie)
praca biurowa w magazynie, ewidencja i kontrola dokumentów magazynowych, przygotowywanie, sporządzanie dokumentów magazynowych; godz. pracy 7-15; wynagrodzenie miesięczne, płaca zasadnicza premia
PRZETWÓRSTWO TWORZYW SZTUCZNYCH PLAST-BOX SA - 2017-06-14 - Słupsk (pomorskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Trzy zmiany Od 08:45 do 17:00; 09:45 di 18:00; 10:45 do 19:00
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Wrocław (dolnośląskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Kraków (małopolskie)
DO UZGODNIENIA Z PRACODAWCĄ
TESTIN KRZYSZTOF SAMBORSKI - 2017-03-31 - Rzeszów (podkarpackie)
-pozyskiwanie i nawiązywanie kontaktu z klientem-przygotowywanie i złożenie oferty, monitorowanie zamówień -prowadzenie bazy danych kontaktów, obsługa kontaktu z klientem-realizacja i rozwój strategii sprzedażowej, planowanie działań zmierzających do wzrostu sprzedaży,-śledzenie rynku i utrzymujących się trendów
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Sopot (pomorskie)