SPECJALISTA DS. MONITORINGU I EWALUACJI PROJEKTU "SREBRNA SIEĆ II" Słupsk oferta pracy Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MONITORINGU I EWALUACJI PROJEKTU "SREBRNA SIEĆ II"
Wynagrodzenie: od 1 800 PLN
Zakres obowiązków: 1. nadzór nad realizacją działań i osiągania wskaźników projektu „Srebrna Sieć II”, 2. przygotowanie zbiorczych danych do wniosku o płatność, analiza pozyskiwanych danych, 3. prowadzenie bazy personelu zaangażowanego w realizację projektu, 4. ocena wskaźników produktu i rezultatu, 5. współpraca z partnerami projektu, koordynatorem oraz pozostałą kadrą zaangażowaną w realizację projektu;Praca na czas określony: 01.12.2020 do 30.06.2023.Godz. pracy 7.30-11.30.
Data publikacji: 2020-11-19
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sienkiewicza 20, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. nadzór nad realizacją działań i osiągania wskaźników projektu „Srebrna Sieć II”, 2. przygotowanie zbiorczych danych do wniosku o płatność, analiza pozyskiwanych danych, 3. prowadzenie bazy personelu zaangażowanego w realizację projektu, 4. ocena wskaźników produktu i rezultatu, 5. współpraca z partnerami projektu, koordynatorem oraz pozostałą kadrą zaangażowaną w realizację projektu;Praca na czas określony: 01.12.2020 do 30.06.2023.Godz. pracy 7.30-11.30.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. MONITORINGU I EWALUACJI PROJEKTU "SREBRNA SIEĆ II"
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2263
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : wskazane w ofercie o naborze na stronie www.bip.pcpr.slupsk.pl w zakładce nabory
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku
danePracodawcy_nip: 8392571775
danePracodawcy_regon: 770983070
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 20, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
wskazane w ofercie o naborze na stronie www.bip.pcpr.slupsk.pl w zakładce nabory
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
danePracodawcy_kodPowiatu: 2263
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0977278
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242217
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 20.11.2020
Oferta pracy ważna do: 30.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 20.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 19.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ef324d8da5f8fef097a7c3c6735e8902
Podobne oferty pracy
-przygotowywanie stanowiska dot. decyzji środowiskowych-uzupełnienie, uaktulanie baz danych -pomoc przy przygotowaniu postępowaniń administacyjnych-przygotowanie wyposażenia do poboru prób-obsługa administacyjna
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Mielec (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2019-01-28 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie zgłoszeń o wypadkach przy pracy rolniczej, prowadzenie postępowania dowodowego w sprawach okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy rolniczej, analizowanie przyczyn i okoliczności zaistaniałych wypadków przy pracy rolniczej i chorób zawodowych rolników, analizowanie terminowości zgłoszeń wypadków, upowszechnianie wśród rolników wiedzy o zagrożeniach wypadkami przy pracy rolniczej i rolniczymi chorobami zawodowymi, zasadach zapobiegania im oraz podstawowych zasadach postępowania w razie wypadku, współpraca z instytucjami, organizacjami i związkami zawodowymi zainteresowanymi problemami bhp w rolnictwie indywidualnym, podejmowanie regionalnych inicjatyw zorganizowania środowiskowego nadzoru nad warunkami pracy, propagowanie wśród rolników stosowania maszyn i urządzeń zwiększających bezpieczeństwo pracy oraz sprzętu i odzieży ochronnej, spełniających wymogi bhp.Szczegółowe informacje zamieszczone są na stronie www.bip.krus.gov.pl w zakładce praca w KRUS.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu - 2017-04-24 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
układanie kostki brukowej
"TRANS" S.C. L. Krupa, P. Krupa - 2019-05-28 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
POSZUKIWANA OSOBA Z DOŚWIADCZENIEM DO PRZYGOTOWYWANIA POSIŁKÓW ORAZ OSOBA BEZ DOŚWIADCZENIA NA ZMYWAK
kontakt przez OHP - 2016-04-14 - Władysławowo (pomorskie)
Organizacja magazynu.Koordynacja transportu towarów.
kontakt przez PUP - 2019-05-08 - Głogów (dolnośląskie)
Pomoc klientom w rejestracji kart SIM poprzez weryfikację ich tożsamości za pomocą kamery internetowej lub aplikacji. Obsługa klienta przez telefon oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej, czatu i platform mediów społecznościowych. Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta.
kontakt przez OHP - 2018-06-14 - Bułgaria (Bułgaria)
obsługa księgowa klientów
Biuro Rachunkowe IMPOSTA Gabriela Starzyńska - 2019-05-27 - Chojnice (pomorskie)
specjalista do spraw szkoleń
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
rozwijnie sieci sprzedaży, tłumaczenie umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontakty z kontrahentami i klintami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Znajdowanie dostawców owoców na import do Polski z rejonów rolnych Turcji
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Godzisz (mazowieckie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników, przygotowywanie dokumentów kadrowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, obsługa pracowników w zakresie bieżących spraw kadrowych, ewidencja i rozliczanie czasu pracy, współpraca z instytucjami zewnętrznymi, sporządzanie umów cywilnoprawnych, sporządzanie raportów, zestawień kadrowo-płacowych.
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej Szczebrzeszyn - 2020-08-21 - Szczebrzeszyn (lubelskie)
poszukiwanie nowych odbiorców, kontakt z klientem, obsługa sprzedaży, działania marketingowe.
DKSM MIROSŁAW HAŁDYS SP. komandytowa - 2017-07-28 - Świdnica (dolnośląskie)
Staż dla osoby do 29 r.ż. zarejestr., w tut. Urzędzie posiad. II profil pomocy i spełn. kryteria projektowe. Godziny odb. stażu 7:00 do 15:00.1.Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP, ochrony ppoż, ergonomii oraz ochrony środowiska.2.Opracowywanie i aktualizowanie informacji o potrzebach kadrowych firmy oraz rekrutowanie, selekcjonowanie kandydatów do pracy.3.Prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymogami prawa pracy.4.Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, także na podstawie umów cywilnoprawnych oraz zmianami w warunkach pracy i płacy.5.Prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz kontrolowanie aktualności obowiązkowych badań lekarskich.6.Sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie spraw dotyczących zatrudnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami.7.Podejmowanie współpracy z kierownictwem i doradztwo w zakresie administracyjnej zatrudnienia.8.Tworzenie regulaminów organizacyjnych.9.Prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych.
kontakt przez PUP - 2019-04-03 - Kamionka (podkarpackie)
Praca związana z rozliczaniem i fakturowaniem umów. Zajmowanie się korespondencją biurową, ewidencją sprzętu, obsługą skanera.Praca na 1/2 etatu. Kontakt z pracodawcą: GMALCZAK (at) GPM.NET.PL
GPM SYSTEMY SP Z OO - 2016-02-08 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie poradnictwa i edukacji w zakresie amatorskiej twórczości, w ramach programów edukacyjnych u dzieci, młodzieży i dorosłych, łączących edukację kulturalną z animacją czasu wolnego, wsółtworzenie oraz realizacja projektów o charakterze społeczno-kulturalnym, w siedzibie RCAK i poza nią, przygotowywanie aplikacji grantowych, prowadzenie dokumentacji np. doNarodowego Centrum Kultury i innych podmiotów, organizacja przedsięwzięć oraz wydarzeń (m.in. spotkań roboczych, konferencji, eventów informacyjnych) realizowanych na poczet działań projektowych, prowadzenie marketingu i reklamy prowadzonego projektu, czuwanie nad prawidłowym przebiegiem działań zawartych w harmonogramie projektu
REGIONALNE CENTRUM ANIMACJI KULTURY - 2019-07-08 - Zielona Góra (lubuskie)
•Analiza zapotrzebowania na tworzywa, opakowania, półprodukty, materiały pomocnicze, itp. (Subiekt; ProCon MP2; Excel)•Składanie i monitorowanie zamówień•Optymalizacja poziomu zapasów•Poszukiwanie nowych materiałów i dostawców •Prowadzenie spraw reklamacyjnych •Stały kontakt i współpraca z innymi działamiPraca na czas określony: okres próbny 3 miesiące, 2 lata czas określonyGodziny pracy 7:00 - 15:00
Plastmer Sp. z o.o. sp.k. - 2019-03-12 - Smolec (dolnośląskie)
obsługa sklepu internetowego i strony internetowej, prowadzenie dokumentów, działania marketingowe i reklamowe
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Chorzów (śląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Skaryszew (mazowieckie)
Zakres obowiązków:1. Aktualizacja dokumentacji technicznej statków powietrznych.2. Nadzór nad zawartością bazy danych biuletynów technicznych.3. Zapewnienie użytkownikom sprzętu lotniczego stałego dostępu do dokumentacji technicznej.4. Opracowywanie i wdrażanie systemów zarządzania dokumentacją statków powietrznych.5. Posługiwanie się aplikacjami z dokumentacją zabezpieczenia statków powietrznych6. Znajomość klasyfikacji dokumentacji technicznej, umiejętność jej kodyfikowania przy pomocy dokumentacji źródłowej.Wynagrodzenie brutto: od 2.853 zł + premia regulaminowa 25%.Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2018-05-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zgodny
Olimpia Grudziądz S.A. - 2016-02-18 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Współpraca z klientami niemieckimi, przygotowywanie ofert handlowych.
CM 3 Polska Sp. z o.o. - 2016-10-31 - Wykroty (dolnośląskie)
administrowanie siecią informatyczną WWK OHP i gospodarowanie sprzętem WWK OHP, wprowadzanie nowoczesnych rozwiązań informatycznych, dbałość o rozwój systemu informatycznego, prowadzenie biuletynu informacji publicznej, obsługa systemu kadrowo- księgowego QNT oraz Windows serwer 2008 standard
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2018-07-06 - Poznań (wielkopolskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-11-29 - Banino (pomorskie)
składanie zleceń wg zamówień, prace magazynowe
WORK SERVICE S.A - 2018-04-17 - Chorzów (śląskie)
odpowiedzialnośc za współpracę między prezesem a klientami i kontrahentami firmy z Chin, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku chińskim, odpowiedzialnośc za rowój sprzedazy, aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych i ich codzinnej działalności, praca 10 godzin tygodniowo od poniedziałku do piatku w godz. 14-17
Mystic Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-03-25 - Nadarzyn (mazowieckie)
budowanie i realizacja strategii sprzedaży usług HR świadczonych przez Agencję Pracy Tymczasowej, samodzielne pozyskiwanie klientów, nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami, współpraca z działem rekrutacji i koordynacji projektów
kontakt przez OHP - 2018-07-19 - Katowice (śląskie)
-Prowadzenie spraw kadrowych pracowników, teczki osobowe, umowy o pracę, świadectwa pracy,-Obsługa programu kadrowego,-Sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowych ZUS [płatnik],-Sprawozdawczość i analiza kadrowa na potrzeby GUS,-Obsługa dokumentacji PFRON - raporty WND, INF,-Kontakt telefoniczny 504-067-418
MICHNA MEAT SP. Z O.O. SP.K. - 2017-05-10 - Ropuchy (pomorskie)
Prowadzenie ksiąg rachunkowych,dekretacja dowodów księgowych, dokonywanie zapisów księgowych operacji gospodarczych,sporządzanie zaświadczenia o dochodach, rozliczanie umów zlecenia,ewidencjonowanie pożyczek mieszkaniowych,archiwizacja dokumentów księgowych,wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych w zakresie zajmowanego stanowiska pracy.Wymagania: wykształcenie średnie o kierunku rachunkowość, samodzielność,wykrywanie ewentualnych błędów i ich korygowanie,uprzejmość,cierpliwość,lojalność,znajomość obowiązujących na stanowisku pracy przepisów.Doświadczenie min.1 rok na podobnym stanowisku pracy. Tel. 697 444 934 Robert Borkowski
URZĄD MIEJSKI W TORZYMIU - 2020-10-08 - Torzym (lubuskie)
Wykształcenie: wyższe; bardzo dobra znajomość języka niemieckiego; prawo jazdy kat.B; zakres obowiązków: spotkania i rozmowy z kandydatami na opiekunów osób starszych w Niemczech; kontakt z obecnymi opiekunkami, proponowanie zleceń, uzgadnianie szczegółów wyjazdów; reprezentowanie firmy na zewnątrz; obsługa CRM w języku niemieckim; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
GKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-05-20 - Gliwice (śląskie)