SPECJALISTA DO SPRAW KADR Szczebrzeszyn oferta pracy Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej Szczebrzeszyn
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie akt osobowych pracowników, przygotowywanie dokumentów kadrowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, obsługa pracowników w zakresie bieżących spraw kadrowych, ewidencja i rozliczanie czasu pracy, współpraca z instytucjami zewnętrznymi, sporządzanie umów cywilnoprawnych, sporządzanie raportów, zestawień kadrowo-płacowych.
Data publikacji: 2020-08-21
Lokalizacja: Szczebrzeszyn (lubelskie)
Pracodawca: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej Szczebrzeszyn
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dr. Zygmunta Klukowskiego 3, 22-460 Szczebrzeszyn, powiat: zamojski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie akt osobowych pracowników, przygotowywanie dokumentów kadrowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, obsługa pracowników w zakresie bieżących spraw kadrowych, ewidencja i rozliczanie czasu pracy, współpraca z instytucjami zewnętrznymi, sporządzanie umów cywilnoprawnych, sporządzanie raportów, zestawień kadrowo-płacowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczebrzeszyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zamojski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0620
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczebrzeszyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomiczne, administracyjne lub pokrewne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: dobra organizacja pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność obsługi pakietu MS OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: praca w zespole
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie zawodowe, kreatywność w poszukiwaniu nowych rozwiązań, odpowiedzialność oraz rzetelność.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy:
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej Szczebrzeszyn
danePracodawcy_nip: 9222282854
danePracodawcy_regon: 950367239
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Adres pracodawcy:
Dr. Zygmunta Klukowskiego 3, 22-460 Szczebrzeszyn, powiat: zamojski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - Zgłoszenia drogą elektroniczną należy kierować na adres: kadry (at) spzoz-szczebrzeszyn.pl z dopiskiem Rekrutacja do Działu Kadr
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: zamojski
danePracodawcy_kodPowiatu: 0620
Gmina pracodawcy: Szczebrzeszyn
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Szczebrzeszyn
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0987934
Ulica pracodawcy: Dr. Zygmunta Klukowskiego
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.08.2020
Data dodania oferty pracy: 21.08.2020
Oferta pracy ważna do: 20.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 21.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 21.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ef609a2180e257deb151a67dbf1d5829
Podobne oferty pracy
Ocena wymogów środowiskowyuch w firmach - audyty, sporządzanie sprawozdań środowiskowych, nadzory i inwentaryzacje przyrodnicze
kontakt przez PUP - 2020-09-29 - Zielona Góra (lubuskie)
Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych i faktur zakupowych, sporządzanie deklaracji VAT oraz inne prace księgowe, praca pon. 7-15, wt. 7-17, śr. i czw. 7-15, piąt. 7-13.
Sp-nia Mieszkaniowa PRĄDNIK BIAŁY-WSCHÓD - 2019-02-28 - Kraków (małopolskie)
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na budowach (w sensie samodzielnej funkcji technicznej)Rozliczanie wykonywanych robót budowlanychSprawdzanie dokumentacji technicznejKosztorysowanie przygotowywanych do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowychUdział w komisjach przetargowych, w przygotowywaniu planów inwestycyjnych i remontowych oraz w przeglądach technicznych obiektów
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2017-07-07 - Chełm (lubelskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Kobylanka (zachodniopomorskie)
Zapoznanie się z ustawami ubezpieczeniowymi oraz O.W.U. różnych produktów i różnych ubezpieczycieli.Nauka oraz przeprowadzanie rozmów z klientami.Nauka i obsługa programów sprzedażowych poszczególnych ubezpieczycieli oraz programu ,,Agent M6" do rozliczeń finansowych i polis zawartych, pomoc przy wypełnianiu przez klientów wniosków, utrzymanie czystości na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Malbork (pomorskie)
w/g stanowiska
GB Granites Sp. z o.o. Kielce - 2017-05-30 - Kielce (świętokrzyskie)
planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Sosnowiec (śląskie)
pisanie w narzędziach prestashop , wordpress, javascript, PHP,
MULTI SERWIS IRENEUSZ DYBZIŃSKI - 2019-04-04 - Zamość (lubelskie)
nadzór nad hodowlą bydła mlecznego
OŚRODEK HODOWLI ZARODOWEJ LUBIANA SP. Z O.O. - 2019-02-19 - Lubiana (zachodniopomorskie)
Opracowywanie i prowadzenie dokumentacji projektów współfinansowanych ze środków UE w tym dokumentacji aplikacyjnej w ramach krajowych i regionalnych programów operacyjnych, prowadzenie rozliczeń projektów realizowanych z udziałem środków publicznych/dotacji UE
Fundacja Nowe Technologie - 2016-08-31 - Tarnów (małopolskie)
Szczegółowe informacje na stronie int.: www.gliwice.rzgw.gov.plWykształcenie: średnie, mile widziane wyższe z zakresu ochrony środowiska lub dziedzin pokrewnych; min. roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; znajomość prawo wodne, budowlane, KPA; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2019-02-21 - Gliwice (śląskie)
sprzedaż telefoniczna i bezpośrednia usług oferowanych przez agencję interaktywną: stron www., sklepów internetowych, projektów graficznych
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Tarnów (małopolskie)
pomoc w przygotwwaniu surówekprzyjecie i realizacja zamóqwienprace porządkowe
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
obsługa obrabiarek skrawających
Bronisław Misikonis NORTHWOOD - 2018-03-16 - Strzykocin (zachodniopomorskie)
Opracowywanie raportów (Excel) awaryjności maszyn i instrukcji na podstawie dokumentacji technicznej. Opracowywanie ocen maszyn i urządzeń linii produkcyjnych, współpraca z pracownikami Działu Utrzymania Ruchu.
WYTWÓRNIA KLEJÓW I ZAPRAW BUDOWLANYCH SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-14 - Zgierz (łódzkie)
Zakres obowiązków:- obsługa klientów hurtowych - w siedzibie firmy plus spotkania u klientów- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń- budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy- aktywne pozyskiwanie nowych klientów(praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-05-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
kontakt z klientem, prowadzenie dokumentacji szkoleniowej, wystawianie zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, przygotowywanie i wysyłanie ofert przetargowych, przygotowywanie umów, kontrola obiegu dokumentów i informacji w działach firmy, odbieranie telefonów, obsługa korespondencji,
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Lublin (lubelskie)
Budowanie bazy potencjalnych Klientów, budowanie i podtrzymywanie długofalowych relacji z klientami, bezpośredni kontakt z potencjalnym klientem. Praca w systemie CRM oraz innych systemach informatycznych obowiązujących w organizacji. Przygotowywanie oraz modyfikacja ofert handlowych, rozsyłanie informacji handlowych, współpraca z Działem Marketingu, udział w spotkaniach Marketingowych, dążenie do realizacji założonego planu kontaktów z klientem i planu sprzedaży, raportowanie wyników sprzedaży.Proponowane wynagrodzenie 2800 zł brutto.Pracodawca oferuje: Ciekawą pracę z możliwością realizacji ambicji zawodowych, stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę), pracę w firmie z ugruntowaną pozycją na rynku, możliwość szkoleń branżowych oraz zdobycie wartościowego doświadczenia.
Zamek Kliczków Sp. z o.o. - 2017-06-07 - Kliczków (dolnośląskie)
obsługa klientów stacjonarnych i internetowych; sprzedaż do obecnych i pozyskiwanie nowych klientów; realizacja celów firmy; realizacja zamówień; edycje produktów; wystawianie aukcji allegro, ebay; analiza cen konkurencji; przeceny produktów; dbanie o dobrą prezentacje produktów oraz porządek na sklepie; przestrzeganie procedur i standardów firmy
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2017-08-02 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta w sklepie. Sprzedaż artykułów medycznych za gotówkę i na refundację. Kontakt ze środowiskiem medycznym/reklama sklepu w środowisku medycznym.
LEMAR E. Czyża, P. Bieleń Sp.j. - 2016-11-04 - Gdańsk (pomorskie)
Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych. Obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień. Przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej.
kontakt przez OHP - 2018-06-19 - Przemyśl (podkarpackie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-12-03 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
PROWADZENIE NADZORU TECHNICZNEGO I ADMINISTRACYJNEGO NAD ZASOBEM NIERUCHOMOŚCIWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE TECHNICZNE, PRAWO JAZDY B, UPRAWNIENIA BUDOWLANE W SPECJALNOŚCI INSTALACYJNEJ, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE W NADZORZE NAD ROBOTAMI BUDOWALNYMI
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
• Zarządzanie projektami,• Nadzorowanie wszelkich zmian konstrukcyjnych i dokumentacji technicznej,• Analiza i kontrola procesu wytwarzania• Analiza kosztów.
FINOW POLSKA Sp. z o.o. - 2016-11-04 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
wh harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Kraków (małopolskie)
Realizowanie założonych celów marketingowych, promowanie produktów i usług z oferty firmy, realizowanie projektów marketingowych, poszukiwanie i ocenianie potencjalnych szans rynkowych dla usług, prowadzenie analiz i badań rynku, obsługa klienta, redagowanie i przygotowywanie oprawy graficznej materiałów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych, utrzymywanie kontaktu z mediami i agencjami reklamowymi w zakresie realizacji określonych projektów, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Szczycienko (zachodniopomorskie)
sporządzanie zamówień, fakturowanie, sporządzanie zestawień sprzedażowych, nadzór nad przygotowaniem niezbednych materiałów i analiz
IMPULS CONTRACTOR Sp. z o.o. Sp.Komandytowa - 2016-02-24 - Limanowa (małopolskie)
przygotowywanie posiłków typu kebab, sprzedaz, obsługa klienta
"BEPARI FOOD" MASHUDUR RAHAMAN - 2019-12-20 - Puławy (lubelskie)
- Wykonywanie zleconych prac, weryfikacja sprawozdań finansowych, analiza danych finansowych, przygotowywani analiz biznesowych.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 3600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: od zaraz. Do uzgodnienia (preferowane jak najszybciej).- Praca: 8:00-16:30 (z przerwą na obiad). Wymagane wykształcenie wyższe: ukończone studia, preferowane na kierunku ekonomicznym (rachunkowość, finanse, administracja) lub pokrewne, filologicznym (angielska, czeska,słowacka). Doświadczenie zawodowe w obszarze finansów i/lub audytu finansowego w firmie działającej w sektorze SSC/BPO będzie dodatkowym atutem. Wymagana znajomość pakietu MS OFFICE, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana znajomość języka angielskiego w mowie w stopniu dobrym, w piśmie w stopniu dobrym. Wymagana znajomość języka czeskiego lub słowackiego w mowie w stopniu dobrym, w piśmie w stopniu dobrym.
PRICEWATERHOUSECOOPERS SERVICE DELIVERY CENTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-14 - Katowice (śląskie)
prowadzenie kompleksowej obsługi na odcinku zatrudniania i wynagradzania wszystkich osób pracujących na rzecz Spółki, sporzadzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów
Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego, Sp. z o.o. - 2018-08-28 - Żyrardów (mazowieckie)