SPECJALISTA DS. PŁAC Chojnice oferta pracy Biuro Rachunkowe IMPOSTA Gabriela Starzyńska

Stanowisko: SPECJALISTA DS. PŁAC

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: obsługa księgowa klientów

Data publikacji: 2019-05-27

Lokalizacja: Chojnice (pomorskie)

Pracodawca: Biuro Rachunkowe IMPOSTA Gabriela Starzyńska

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Młyńska 15, 89-600 Chojnice, powiat: chojnicki, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: obsługa księgowa klientów

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie do negocjacji

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PŁAC

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chojnice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chojnicki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chojnice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pracownik obsługi płacowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
doświadczenie na stanowisku (wymagany staż - lata: 1)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: RM

Nazwa pracodawcy: Biuro Rachunkowe IMPOSTA Gabriela Starzyńska

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach

Adres pracodawcy:
Młyńska 15, 89-600 Chojnice, powiat: chojnicki, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: .

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: chojnicki

Gmina pracodawcy: Chojnice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chojnice

Ulica pracodawcy: Młyńska

Numer budynku pracodawcy: 15

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi płacowej

Data dodania oferty pracy: 29.05.2019

Oferta pracy ważna do: 26.06.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 29.05.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 27.05.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e57a63741aee27b627041a7046397c39

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 2 000 PLN

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Straszęcin (podkarpackie)

SPECJALISTA W ZAKRESIE MONTAŻU HYDRAULIKI STEROWNICZEJ - od 2 775 PLN

Montaż hydrauliki sterowniczej, odbiory jakościowe elementów przywiezionych do montazu
D & I SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-04 - Ruda Śląska (śląskie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ I WPROWADZANIA DANYCH - od 2 312 PLN

praca z koordynatorami transportu, przygotowywanie zestawień, raportów, uzupełnianie dokumentów, wprowadzanie i weryfikacja danych o przesyłkach, wyjaśnianie raportów i interwencji dotyczących rozliczeń. Praca na pełen etat od 14-22
Agencja Pracy Czasowej TempusA Aneta Król - 2017-09-01 - Moszna-Wieś (mazowieckie)

SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA - od 3 000 PLN

- Przyjmowanie zamówień od klienta i bieżącą ich realizację - Aktywne uczestnictwo w opracowaniu specyfikacji produktu - Generowanie raportów dotyczących współpracy z klientem - Aktywna współpraca z klientem w celu budowania i utrzymania dobrych relacji biznesowych. - Realizacja procesu Badania Zadowolenia Klienta.- Regularne analizy przewidywania sprzedaży (forecast) pod kątem ich zaplanowania i możliwości realizacji. - Ustalanie, kontrola i potwierdzanie terminów realizacji zamówień oraz spedycji wyrobu gotowego do Klienta- Aktywny udział w realizacji planu sprzedaży na dany miesiąc. - Przyjmowanie reklamacje od Klientów oraz dążenie do ich szybkiego wyjaśnienia i zamknięcia w systemie.
Amcor Flexible Złotów Sp. z o.o - 2017-02-07 - Złotów (wielkopolskie)

Specjalista ds. zaopatrzenia - -

Lars Laj Osoba zatrudniona na w/w stanowisku odpowiedzialna będzie za: -         przyjmowanie i ewidencję zamówień, -         prowadzenie bieżącej współpracy z dostawcami, -         egzekwowanie dotrzymywania warunków umów i zamówień, -         realizację zapotrzebowań materiałowych w celu zapewnienia bezpieczeństwa utrzymania produkcji, -         optymalne planowanie zaopatrzenia, -         rozpoznawanie rynków zaopatrzenia, -         p
Lars Laj - 2016-05-10 - Dobra (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. SERWISOWO-BIUROWYCH - od 1 850 PLN

prace biurowe w związku ze składaymi zamówieniami, faktury, płatności, dbanie o stanowisko pracy
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Wężyczyn (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

Analiza rynku i ofert konkurencji, tworzenie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY APARATÓW SŁUCHOWYCH - od 2 000 PLN

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku po odbyciu specjalistycznych szkoleń, należeć będzie: sprzedaż aparatów słuchowych znajdujących się w ofercie firmy, doradztwo i dopasowywanie właściwych pomocy słuchowych dla pacjentów, dbałość o ład i porządek w punkcie obsługi Klienta, zewnętrzna promocja firmy. Wynagrodzenie 2000,00 zł brutto + prowizja
TJaudio Tomasz Kubiak - 2017-04-13 - Bolesławiec (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - do 3 000 PLN

Prowadzenie akt osobowych pracowników, przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem, ewidencjonowanie czasu pracy.
F.H.U. "Bielawa" Krzysztof Bielecki - 2018-10-12 - Leśna (dolnośląskie)

SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - od 2 100 PLN

1) naliczanie list płac pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych, prowadzenie w tym zakresie całości dokumentacji w jednostce, 2) naliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich i opiekuńczych, 3) sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych pracowników (PIT), 4) dokonywanie rozliczeń składek na ubezpieczenie społeczne, 5) terminowe sporządzanie i rozliczanie wynagrodzeń pracownikom, prowadzenie w tym zakresie całości dokumentacji w jednostce, 6) sporządzanie sprawozdań dotyczących spraw płacowych,7) przygotowywanie zaświadczeń o zarobkach do celówindywidualnych oraz emerytalno-rentowych i innych, 8) prowadzenie ewidencji oraz rozliczeń Zakładowego funduszu Świadczeń Socjalnych,9) inne czynności zlecone przez Dyrektora Szkoły oraz Głównego Księgowego.
Szkoła Podstawowa im. Armii Krajowej w Jabłonnie - 2018-10-29 - Jabłonna (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. TRANSPORTU - od 2 500 PLN

Handel samochodami ciężarowymi, transport samochodów na Bliski WschódWymagan znajomość rynku zbytu w zakresie samochodów ciężarowych oraz znajomość języka arabskiego.
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

Realizacja planów sprzedażowych, aktywna sprzedaż. Przygotowywanie ofert dla klientów. Sporządzanie raportów z prowadzonych działań.
Poczta Polska S. A. - 2016-07-06 - Starogard Gdański (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 3 000 PLN

kadry,naliczanie wynagrodzeń pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych,prowadzenie ksią inwentaryzacyjnych,sprawozdania GUS,PFRON
Zespół Szkół Specjalnych w Głownie - 2019-03-04 - Głowno (łódzkie)

SPECJALISTA DS. LOGISTYKI - od 3 000 PLN

1. Organizacja transportu międzynarodowego : morskiego, kolejowego i drogowego. 2. Organizacja transportu krajowego : kolejowego i drogowego.3. Utrzymywanie dobrych relacji z klientami.4. Współpraca z podwykonawcami.5. Dbanie o wysoką jakość i terminowość realizowanych zleceń.6. Obsługa dokumentacyjna wysyłek.7. Prowadzenie i uaktualnianie baz danych.8. Rozliczanie usług transportowych.Firma oferuje: 1. Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie. 2. Praca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. 3. Zdobycie doświadczenia zawodowego w branży logistycznej.4. Atrakcyjne wynagrodzenie.5. System benefitów (karta Multisport, opieka medyczna, bony świąteczne, benefity od firmy i inne)6. Praca w praca w młodym, dynamicznym i międzynarodowym zespole. Oferta dostępna w sali F, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - e-mail: joanna.banach (at) pantos.com
Pantos Logistics Poland Sp. z o.o. - 2017-06-06 - Nowa Wieś Wrocławska (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ZATRUDNIENIA - od 1 850 PLN

Praca polegająca na pozyskiwaniu kontaktów oraz utrzymywaniu relacji z dotychczasowymi klientami.Wynagrodzenie zasadnicze + premia
Co.RAL - 2016-08-23 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH - od 3 500 PLN

zgodne ze stanowiskiem: wykształcenie wyższe techniczne; umiejętności: znajomość przynajmniej dwóch języków programowania, znajomość architektury systemów IT, znajomość protokołów sieciowych TCP/IP, znajomość języka SQL i protokołów dostępu do bazy danych, doświadczenie zawodowe: min. półroczne, pożądane 2 letnie, znajomość języków obcych: biegła znajomość języka rosyjskiego i angielskiego w mowie i piśmie. Ogólny zakres obowiązków: tworzenie aplikacji webowych i desktopowych, analiza funkcjonowania systemów IT, aplikacjach webowych i desktopowych oraz w warstwie protokołów sieciowych, przygotowywanie dokumentacji technicznej i projektowej związanej z tworzeniem aplikacji, sporządzanie raportów , obsługa kontrahentów m. in. z Federacji Rosyjskiej, UE, USA i Kanady.
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY KOSMETYKÓW EKOLOGICZNYCH ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA ROSYJSKIEGO - do 15 PLN

Prowadzenie kosultancji kosmetycznych, sprzedaż kosmetyków ekologicznych w sklepie stacjonarnym i internetowym, analiza rynku kosmetyków, kontakty z dostawcami krajowymi i zagranicznymi ze wschodu. Praca od poniedziałku do soboty, dyspozycyjność 9-20160 h pracy w miesiącuMiejsce pracy: Wrocław, ul. KrzyckaSala H
kontakt przez PUP - 2017-12-13 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ODSZKODOWAŃ - 1 850 - 2 500 PLN

Obsługa klienta i szkód
VLINSS Arleta Kur - Iława - 2016-11-29 - Iława (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

sprzedaż produktów firmy, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Lubawka (dolnośląskie)

SPECJALISTA (WYDZIAŁ PRAWNO-ORGANIZACYJNY I GOSPODARCZY, SEKCJA POSTĘPOWAŃ ADMINISTRACYJNYCH) - 2 500 - 3 200 PLN

Specjalista -Wydział Prawno-Organizacyjny i Gospodarczy, Sekcja postępowań administracyjnych.- rozpatrywanie wniosków o objęcie ubezpieczeniem zdrowotnym i ustalenie prawado świadczeń na podstawie art. 109 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r.,1793 ze zm.);- opracowywanie projektów indywidualnych decyzji administracyjnych oraz postanowieńz zakresu objęcia ubezpieczeniem zdrowotnym i ustalenia prawa do świadczeń;- rozpatrywanie spraw z zakresu prawa do bezpłatnego zaopatrzenia w leki i wyroby medyczne osób, o których mowa w art. 46 ust. 1 ustawy, w tym przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;- współpraca z ZUS, KRUS, a także organami administracji samorządowej z zakresu spraw związanych z objęciem ubezpieczeniem zdrowotnym i ustaleniem prawa do świadczeń;Inne zadania:- prowadzenie rejestrów, o których mowa w regulaminie organizacyjnym ŁOW NFZ;- sporządzanie okresowych sprawozdań;- wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych.Kandydaci z chwilą zatrudnienia powinni spełniać wymogi określone dla pracowników NFZ w art. 112 ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Art. 112.1. Pracownicy Funduszu nie mogą być jednocześnie:a. świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;b. właścicielami, pracownikami lub osobami współpracującymi ze świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;c. członkami organów lub pracownikami podmiotów, które utworzyły zakłady opieki zdrowotnej;d. członkami organów lub pracownikami jednostek samorządu terytorialnego;e. członkami organów zakładu ubezpieczeń prowadzącego działalność ubezpieczeniową na podstawie ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej;f. właścicielami akcji lub udziałów w spółkach handlowych prowadzących podmioty o których mowa w pkt 2;g. właścicielami w spółkach handlowych więcej niż 10% akcji lub udziałów przedstawiających więcej niż 10% kapitału zakładowego - w każdej z tych spółek, w przypadku spółek innych niż określone w pkt 6.h. posłami, posłami do Parlamentu Europejskiego albo senatorami;i. członkami Rady Funduszu oraz rad oddziałów wojewódzkich Funduszu.2. Pracownicy Funduszu nie mogą bez zgody Prezesa Funduszu:a. podejmować zatrudnienia u innego pracodawcy,b. wykonywać działalności gospodarczej. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie lub dostarczenie w zaklejonej kopercie dokumentów wraz z numerem telefonu kontaktowego w terminie do dnia 27 września 2017 r. (obowiązuje data dostarczenia dokumentów do Kancelarii Łódzkiego OW NFZ), na adres:Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia,90-032 Łódź, ul. Kopcińskiego 58,z dopiskiem"oferta pracy SPECJALISTAWYDZIAŁ PRAWNO-ORGANIZACYJNY i GOSPODARCZYSEKCJA POSTĘPOWAŃ ADMINISTRACYJNYCH Informacje telefoniczne pod numerem (42) 275-40-20 Inne informacje:- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do ŁOW NFZ),- oferty osób, które nie zostały wybrane na dane stanowisko w procesie rekrutacji zostaną zniszczone,- kandydaci wybrani po etapie analizy dokumentów ofertowych zostaną powiadomieni o terminie spotkania kwalifikacyjnego.
ŁÓDZKI ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI NFZ - 2017-09-13 - Łódź (łódzkie)

Specjalista ds. prawnych - -

Media Expert opiniowanie umów cywilno – prawnych,
przygotowywanie projektów umów cywilno – prawnych,
windykacja należności spółki,
opracowywanie projektów pism procesowych,
opiniowanie regulaminów promocji, komunikacji z konsumentem w zakresie prawa o konsumentach.
Media Expert - 2016-04-14 - Centrala Złotów (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU I PR - od 1 100 PLN

promocja fundacji zgodnie z założeniami programu ERASMUS+, tworzenie materiałów promocyjnych i marketingowych zgodnie z załozeniami programu oraz narzędzi niezbędnych, kontakt z organizacjami partnerskimi za granicą, kontakt z narodowa agencją
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Leszno (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 250 PLN

przyjmowanie zamówień i ich realizacja, obsluga klienta, wystawianie faktur, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2019-05-24 - Opole Lubelskie (lubelskie)

PRACOWNIK BIUROWY Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM - od 2 800 PLN

Ocenianie poprawności i kompletności oraz uzupełnianie i korygowanie danych znajdujących się w programie rozliczeniowym oraz programie SAP, analizowanie i uwzględnianie indywidualnych wymagań klientów zawartych w nadesłanych zaleceniach, zakładanie w systemie SAP zleceń dla podwykonawców firmy, monitorowanie zleceń, prowadzenie korespondencji mailowej z oddziałami w Niemczech. Praca w godz. 7-15
Ista Shared Services Polska Sp. z o.o. - 2017-07-05 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA SEKCJI BUDOWNICTWA I OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA - od 2 876,34 PLN

-sprawowanie kontroli nad jakością wykonywanych robót, wybudowanymi elementami i stosowanymi materiałami w celu prawidłowego wykonania inwestycji;-sprawowanie kontroli nad zgodnością wykonywanych robót z projektem budowlanym, pozwoleniam na budowę, aktualnymi przepisami techniczno-budowlanymi oraz umowami i harmonogrami, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań;-sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji technicznej wykonywanej w trybie zleconym, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadania;-kontrolowanie ilości i wartości materiałów uzyskanych z rozbiórki, w celu ich prawidłowego zagospodarowania i rozliczenia;-dokonywanie okresowych kontroli budynków i obiektów budowlanych zgodnie z aktualnymi przepisami, w celu zapewnienia bezpieczeństwa ich użytkowania; -opracowywanie wniosków i kompletowanie dokumentacji niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę, zgłoszenia zakońzenia robót lub uzyskania pozwolenia na użytkowanie oiektów w celu prawidłowego przebiegu procesu inwestycyjnego;-opracowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów niezbędnych do Europejskich Funduszy, w celu uzyskania dodatkowych środków finansowych na inwestycję;-udział w planowaniu, opracowywaniu i przygotowywaniu dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia procedury dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia procedury zamówienia publicznego oraz w pracach komisji przetargowej, w celu przygotowania prawidłowego zakresu postępowań przygotowawczych oraz oceny złożonych ofert
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-06-22 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU - od 2 000 PLN

Bieżąca obdługa oraz pozyskiwanie nowych klientów eksportowych, udział w targach branżowych, tłumaczenia specjalistyczne.
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Budzyń (wielkopolskie)

KIEROWCA KAT. B 197 - od 1 850 PLN

rozwóz leków na terenie Polski
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Żyrardów (mazowieckie)

POMOC KUCHENNA - od 1 914 PLN

obieranie, szatkowanie, mielenie produktów
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)