SPECJALISTA DS. INWESTYCJI Słupsk oferta pracy Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku
Stanowisko: SPECJALISTA DS. INWESTYCJI
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: - czynności związane z przygotowaniem inwestycji i remontów w Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku(m.in. plan remontów, przeglądy , koordynowanie inwestycji, sprawozdania)- czynności związane z zamówieniami publicznymi (m.in. plan zamówień publicznych i sprawozdania, prowadzenie postępowań na inwestycje i remonty- czynności związane z gospodarowaniem mieniem MPŚ(m.in. umowy użytkowania/dzierżawy/najmu, kontrolowanie i administrowanie zarządzanych obiektów pod względem zgodności z prawem budowlanym); okres próbny 3 m-ce z możliwością przedłużenia; zatrudnienie od 15.12.2019r. lub 01.01.2020r.; godz. pracy 7.30-15.30
Data publikacji: 2019-11-15
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dominikańska 5-9, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- czynności związane z przygotowaniem inwestycji i remontów w Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku(m.in. plan remontów, przeglądy , koordynowanie inwestycji, sprawozdania)- czynności związane z zamówieniami publicznymi (m.in. plan zamówień publicznych i sprawozdania, prowadzenie postępowań na inwestycje i remonty- czynności związane z gospodarowaniem mieniem MPŚ(m.in. umowy użytkowania/dzierżawy/najmu, kontrolowanie i administrowanie zarządzanych obiektów pod względem zgodności z prawem budowlanym); okres próbny 3 m-ce z możliwością przedłużenia; zatrudnienie od 15.12.2019r. lub 01.01.2020r.; godz. pracy 7.30-15.30
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. INWESTYCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor nadzoru budowlanego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
uprawnienia budowlane - inspektor, kierownik nadzoru budowlanego - budownictwo lądowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: uprawnienia budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : wykształcenie wyższe znajomość specyfiki działania urzędówznajomość prawa budowlanegokursy, szkolenia
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Dominikańska 5-9, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Dominikańska
Numer budynku pracodawcy: 5-9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego
Data dodania oferty pracy: 15.11.2019
Oferta pracy ważna do: 29.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 15.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0a1f7aaa0fe174af7e09be8d512f2e4b
Podobne oferty pracy
konsultacja oraz analiza sprzedaży; spotkania z klientami; przedstawianie ofert sprzedazy; poszukiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert;
TBL (THE BUSINESS LAB) SP. Z O.O - 2016-06-07 - Opole (opolskie)
Przyjmowanie przelewów,obsłuka kasowa,przygotowanie wniosków kredytowych.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Twardogóra (dolnośląskie)
-Zapewnienie koordynacji działań logistyki produkcji w obszarze magazynowania i transportu-Analiza i raportowanie kluczowych wskaźników funkcjonowania działów logistyki-Odpowiedzialność za realizację zadań logistycznych fabryki mając na uwadze optymalizację kosztów oraz działania oszczędnościowe-Zapewnienie wydań materiałów z magazynu zgodnie z zasadą FIFO w zakresie surowców i opakowań -Organizacja dostaw i wysyłek towaru
MAKDOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-02-04 - Pustków (podkarpackie)
Główne obowiązki:- ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganej dokumentacji w tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych;- przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwa i higieny pracy w Oddziale;- udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeń oraz w czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasad i warunków bezpieczeństwa i higieny pracy;- opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celu przekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału;- informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wniosków dotyczących sposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego;- uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektów i pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP;- udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonania oceny ryzyka zawodowego;- prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem oraz w terenie; wymuszona pozycja ciała;- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne:- znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP) i umiejętność ichstosowania w praktyce;- umiejętność pracy w zespole,- umiejętność działania w sytuacjach stresowych;- umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów;- komunikatywność;- umiejętność obsługi komputera;- posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp;- pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego,uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego;- prawo jazdy kat. B;- 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.nne informacje: Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Tylko kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Proponowane wynagrodzenie brutto: 2293,58 zł oraz dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego. Mile widziana osoba o orzeczonym stopniu niepełnosprawności. Oświadczenia wskazane w wymaganych dokumentach i oświadczeniach należy uwiarygodnić własnoręcznym podpisem. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 414-41-39, (32) 414 4342.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-09-28 - Racibórz (śląskie)
- Prowadzenie pogotowia krawieckiego. Zatrudnię krawcową do punktu usługowego, praca polega na naprawie odzieży, drobnych przeróbkach i szyciu firan.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 10:00-18:00. Wykształcenie bez znaczenia. Mile widziane wykształcenie min. zawodowe kierunkowe. Wymagane doświadczenie zawodowe w przeróbkach odzieży lub odbyte praktyki szkolne w zakresie krawiectwa. Mile widziane doświadczenie w szyciu firan. Wymagana umiejętność naprawa odzieży, drobnych przeróbek, szycia firan. Kontakt telefoniczny (10:00-18:00 - pon - pt) (Tel. 32-202-03-23) lub e-mail: domixvip (at) op.pl
DOMIX SZAFARCZYK EWELINA - 2016-01-05 - Katowice (śląskie)
tworzenie kodu programowego
kontakt przez PUP - 2019-11-05 - Polkowice (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
Monitorowanie ilościowej oraz jakościowej struktury pracowników w firmie; rekrutacja oraz zarządzanie potencjałem już zatrudnionych pracowników; rozwój systemu motywowania i dokształcenia pracowników; monitorowanie trendów i zmian na rynku pracy, w biznesie i gospodarce; przygotowanie raportów.
GRETGO SP. Z O.O. - 2017-01-27 - Gdynia (pomorskie)
Specjalista do spraw rekrutacji pracowników
IN TEMPORIS POLSKA sp. z o.o. w Lublinie - 2016-04-13 - Poznań (wielkopolskie)
Przeprowadzenie szkoleń pracowników z VA na liniach produkcyjnych, tłumaczenie materiałów na język ukraiński. Przekazywanie zadan od kierowników zmiany do wykonania dla pracowników z VA.
kontakt przez PUP - 2019-04-30 - Zimna Wódka (opolskie)
obsługa klientów w zakresie kadr i płac,praca przy komputerze
kontakt przez PUP - 2018-10-26 - Katowice (śląskie)
wdrażanie systemów informatycznych, szkolenie użytkowników i prezentowanie właściwości oprogramowania, tworzenie dokumentacji projektowo – wdrożeniowej, obsługa serwisowa klientów oraz wdrażanie zintegrowanego systemu zarządzania dla przedsiębiorstw (ERP tj. analiza aktualnego stanu oraz potrzeb, zaproponowanie rozwiązań i narzędzi, stworzenie i monitorowania planu wdrożenia).
Fortisimus Sp. z o. o. - 2018-03-12 - Puławy (lubelskie)
koordynowanie procesu sprzedaży produktu, realizacja założonych planów sprzedażowych, podejmowanie działań marketingowych w celu zwiększenia sprzedaży produktu
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Żyrardów (mazowieckie)
praca w dziele opakowań
PRYNCY TEKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-13 - Łazy (lubelskie)
Praca w restauracji w Pałacu Myśliwskim w Antoninie. Obsługa gości restauracyjnych. Przygotowanie sali konsumenckiej, napoi gorących/zimnych, prostych deserów oraz sporządzanie i serwowanie koktajli bezalkoholowych i alkoholowych.
Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu - 2018-11-02 - Przygodzice (wielkopolskie)
produkcja materacy
"Ammat" - Antoni Mikołajczuk - 2017-07-27 - Grabówka (podlaskie)
Przygotowanie spotkań z klientem i aktywna prezentacja wyrobów, zmierzająca do efektywnej sprzedaży, realizacja bieżącej sprzedaży wyrobów firmy zgodnie z ustalonym planem sprzedaży i określonym obszarem działania, przygotowanie, planowanie sprzedaży/współudział w opracowaniu strategii działań marketingu krajowego, reagowanie na potrzeby i oczekiwania klientów, pozyskiwanie nowych klientów-wysyłanie ofert, kontakty telefoniczne, wyjazdy marketingowe, organizacja działań związanych ze sprzedażą wyrobów firmy, prowadzenie korespondencji i dokumentów oraz nadzór nad ich archiwizowaniem zgodnie z przyjętymi procedurami, prowadzenie analizy dynamiki rynku w trybie miesięcznym, monitorowanie terminowego wywiązywania się z zawartych umów i dostaw oraz płatności odbiorców krajowych w ramach posiadanych kompetencji, organizowanie i udział w sympozjach i konferencjach, wprowadzanie nowych wyrobów i nowych trendów do sprzedaży w uzgodnieniu z firmą, systematyczne sporządzanie raportów z wizyt, ciągłe doskonalenie w zakresie procedur operacyjnych
LFC Spółka z o.o. - 2016-01-18 - Czerwieńsk (lubuskie)
pozyskiwanie nowych klientów, opieka nad klientami już współpracującymi z firmąGodziny pracy: od 8.00 do 16.00Pracodawca oferuje samochód służbowy
Agro Projekt spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-04-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Główne zadania i obowiązki obejmują (ale nie są ograniczone do): - Wspieranie bliskich relacji biznesowych z wewnętrznymi i zewnętrznymi partnerami i klientami poprzez pełne zaangażowanie w bieżące zadania i projekty biznesowe; - Zapewnienie wysokiej jakości usług dostarczanych klientom; - Procesowanie instrukcji przyjęcia i wypłaty kuponów oraz dywidend - Uzgadnianie i rozwiązywanie różnic pomiędzy Custody i działem Fund Accounting - Wystawianie oraz monitorowanie instrukcji rozliczeniowych/płatniczych do innych banków powierniczych; - Aktywne i samodzielne poszukiwanie oraz wdrażanie nowych, lepszych rozwiązań w ramach własnych zadań; - Wspieranie pracowników w rozwiązywaniu bieżących problemów operacyjnych oraz zapewnienie ciągłości procesu; - Regularne monitorowanie i aktualizacja procedur operacyjnych; - Niezwłoczne informowanie przełożonego o wszelkich realnych i potencjalnych problemach, mogących mieć wpływ na wyniki i percepcję całej jednostki; - Wspieranie pozytywnego i profesjonalnego środowiska pracy; - Realizacja wszelkich obowiązkowych szkoleń w określonych ramach czasowych; - Wykonywanie innych zadań biznesowych przypisanych przez przełożonego.
kontakt przez PUP - 2019-07-09 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Złotoryja (dolnośląskie)
praca przy projekcie badawczym
Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Handlowe "Kapica Market" Florian Kapica - 2017-03-29 - Biłgoraj (lubelskie)
negocjacje handlowe z dostawcami krajowymi i handlowymi, realizacja planów zakupowych, organizacja i kontrola dostaw, pozyskiwanie nowych źródeł zaopatrzenia, sporządzanie zestawień
MEBLOFORM sp.z o.o. - 2017-04-27 - Kalwaria Zebrzydowska (małopolskie)
Opracowywanie dokumentacji technicznej dla potrzeb działalności remontowo - konserwacyjnej, modernizacyjnej i inwestycyjnej Zakładu. Nadzór nad prawidłową eksploatacją ujęć wody i określania zasad prowadzenia gospodarki wodno - ściekowej i ochrony środowiska.
HORTINO Zakład Przetwórstwa Owocowo-Warzywnego Leżajsk Sp. z o.o. - 2019-03-26 - Leżajsk (podkarpackie)
Specjalisty do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2020-01-24 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Wykonywanie prac laboratoryjnych, obsługa komputera w programie księgowym
MAZOWIECKIE CENTRUM HODOWLI I ROZRODU ZWIERZĄT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-09 - Stary Gostków (łódzkie)
Montaż, uruchomienie, serwisowanie, remontowanie urządzeń górniczych w zakresie mechanicznym, elektrycznym itp. Diagnozowanie i usuwanie usterek, przeprowadzanie szkoleń z zakresu obsługi/ konserwacji oferowanych urządzeń.
Wichary Technologies Sp. z o.o. - 2018-05-07 - Pyrzowice (śląskie)
przyjmowanie dostaw, rozładunek towarów, przygotowanie towarów do wydania prowadzenie dokumentacji magazynowej
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Proszowice (małopolskie)
asystent ds. logistyki i zakupów (staż poniżej 30 roku życia)
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Pabianice (łódzkie)
Prowadzenie dokumentacji HACCP, nadzór nad procesami produkcji.
"M" Zakład Masarski Igor Pachwicewicz, Marek Bondarczuk, Łukasz Rutkowski Sp. Jawna - 2017-07-03 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Personalizacja kart, personalizacja listów, sprawdzanie bazy danych, przygotowanie do wysyłki.
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Kraków (małopolskie)