SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ Olsztyn oferta pracy Agro Projekt spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Stanowisko: SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych klientów, opieka nad klientami już współpracującymi z firmąGodziny pracy: od 8.00 do 16.00Pracodawca oferuje samochód służbowy
Data publikacji: 2018-04-06
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Agro Projekt spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubelska 36, 10-409 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pozyskiwanie nowych klientów, opieka nad klientami już współpracującymi z firmąGodziny pracy: od 8.00 do 16.00Pracodawca oferuje samochód służbowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw ubezpieczeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2018
Data zakończenia pracy: 31.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: mile widziane doświadczenie zawodowe
Nazwa pracodawcy:
Agro Projekt spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Lubelska 36, 10-409 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 36
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ubezpieczeń
Data dodania oferty pracy: 06.04.2018
Oferta pracy ważna do: 30.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
odbiór projektów budowlanych i ocena narażenia na środowisko
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Ryki (lubelskie)
tworzenie ofert handlowych, wystawianie dokumentów sprzedaży itp.
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Świętochłowice (śląskie)
Praca dla międzynarodowych klientów w ramach zespołu lub kilku zespołów. Wsparcie zespołu sprzedaży w rozwiązywaniu problemów klientów i ulepszaniu przyszłych produktów. Dostarczanie usług oraz serwisów w danym regionie, a także monitorowanie pracy innych agentów. Identyfikacja trendów oraz luk w procesach i produktach w celu podniesienia jakości usług dzięki doskonałej znajomości procesów w organizacji między innymi Cisco TAC.BU.Logistyka.
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Kraków (małopolskie)
Praca związana ze sprzedażą wyrobów firmowych (głównie tras kablowych). Dbanie o dobrą relację z klientem.
BAKS Wytwarzanie Osprzętu Instalacyjno-Elektrotech Kazimierz Sielski - 2017-02-08 - Karczew (mazowieckie)
Nadzór nad spływem i prawidłowością zamówień oraz nad ewidencją dostaw ze sklepów.Współpraca w terenie ze sklepami w celu maksymalizacji parametrów sprzedażowych.Miejsce pracy Ropczyce oraz teren Podkarpacia.
PIEKARNIA GALICYJSKA Sp. z o.o. - 2017-11-06 - Ropczyce (podkarpackie)
Tworzenie i przygotowywanie róznego rodzaju materiałów reklamowych, publikacji, ulotki, banery, foldery, plakaty, wizytówki itp. Obsługa ploterów,drukarek. Dbałość o jakość wydruku. Kontakt z klientem, wykonywanie kalkulacji i wyceny proponowanej usługi poligraficznej.
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Bolszewo (pomorskie)
nadzór nad przestrzeganiem w zakładzie pracy przepisów prawa i wymogów w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, sporządzanie dokumentacji w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
DONG YANG ELECTRONICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-13 - Mława (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-04-25 - Warszawa (mazowieckie)
promowanie wizerunku firmy na zewnątrz, sondowanie i ocena rynku zbytu wyrobów oraz zapotrzebowania na wyróbpraca w godz. 7-15
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Nadzorowanie, przygotowywanie raportów dla członków zespołu. Nadzorowanie wypłat pracowników. Bezpośreni kontakt z klientem obcojęzycznym w tym arabskojęzycznymi.
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Łódź (łódzkie)
ROZWIĄZYWANIE AKTUALNYCH PROBLEMÓW JAKOŚCIOWYCH, SPORZĄDZANIE RAPORTÓW, ROZPATRYWANIE REKLAMACJI OD DOSTAWCÓW I ODBIORCÓW
AZYMUT AGENCJA ZATRUDNIENIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-28 - Gromadka (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Legnica (dolnośląskie)
kompleksowa obsługa kontraktów zgodnie ze standardami firmy,organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą,budowanie długotrwałych relacji z klientem zewnętrznym i wewnętrznym,bieżąca współpraca z partnerami biznesowymi, praca jednozmianowa w godz.9-17
Promedica Care Team DE Sp. z o.o. Sp.k. - 2018-04-10 - Opole (opolskie)
-nawiązywanie i utrzymywanie (współpraca) kontaktów z kontrahentami z CHRL-negocjowanie zamówień-prowadzenie korespondencji handlowej
CN-PL GRANIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-18 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Podstawowy zakres obowiązków:- kontakt telefoniczny z klientem;- przyjmowanie oraz przetwarzanie zleceń od klientów;- administrowanie programem do obsługi działu logistyki firmy.Pracodawca proponuje:- szkolenia stanowiskowe;- telefon służbowy;- laptop.Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie aplikacji na adres e-mail: marcinjaworski (at) kotar.pl
"KOTAR SPÓŁKA JAWNA B.& S. JAWORSCY" - 2017-05-16 - Wołów (dolnośląskie)
- Sporządzanie i opiniowanie umów. Negocjacja z kontrahentami zapisów umów. Analiza i raportowanie w zakresu umów.- Wynagrodzenie: 3000 do 4000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe o kierunku: Prawo lub Administracja lub pokrewne. Doświadczenie NIE jest wymagane. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 500-126-529) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Tadeusza Boya Żeleńskiego 105, 40-750 Katowice) lub e-mail: miroslaw.wikiera (at) pemug.pl
FAMUR PEMUG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-07 - Katowice (śląskie)
- kontakt z klientami bezpośrednimi, koordynacja współpracy z agencjami PR/agencjami reklamowymi/domami medialnymi, współpraca z drukarniami (foldery reklamowe, narzędzia POS),- aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów,- kontaktowanie się ze zleceniobiorcą w celu reklamy produktów lub usług, zapoznawanie się z produktem, który ma być przedmiotem reklamy,- opracowywanie kompleksowych kampanii reklamowych produktów, media planów lub usług zlecanych przez klienta, z uwzględnieniem poczynań konkurencji w określonej dziedzinie oraz metod reklamy przez nią stosowanych; wyników badań rynkowych, pozwalających określić upodobania klientów, motywy zakupu towarów oraz wielkość zapotrzebowania na dany produkt lub usługę,- opracowywanie budżetu kampanii reklamowej, pozwalającego zleceniodawcy zaplanować koszty związane z reklamą produktu lub usługi,- podejmowanie decyzji o formach i kierunkach prowadzonej reklamy produktów lub usług,- dobór treści reklamowanych produktów: tworzenie haseł i sloganów reklamowych.
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Września (wielkopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa magazynowa dostaw i wysyłek:- tele-sprzedaż- sprzedaż przez internet- przygotowywanie dokumentów magazynowych oraz finansowo- księgowych- organizacja odpraw celnych
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Mosina (wielkopolskie)
nawiązywanie kontaktów z kontrahentami z Ukrainy, zawieranie umów sprzedaży, obsługa posprzedażowa, obsługa kontrahentów w trakcie trwania umów, praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Sękocin Nowy (mazowieckie)
szukanie odbiorców polskich owoców i warzyw na rynkach wschodnich i w Turcji, prowadzenie negocjacji handlowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacj sprzedażowej.
GEVLINS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-30 - Godzisz (mazowieckie)
- realizowanie zamówień składanych przez klientów,- wystawianie dokumentów sprzedażowych,- nawiązywanie kontaktów handlowych- obsługa po-sprzedażowa klientów,
J.CHODACKI, A. MISZTAL "MEDICA" SP. JAWNA - 2016-10-11 - Lubin (dolnośląskie)
Wsparcie w bieżącej obsłudze klientów firmy.Aktywne poszukiwanie nowych dostawców.Obsługa zapytań ofertowych. Pomoc w pracach administracyjnych i logistycznych (obsługa zamówień, kompletowanie dokumentów, inne).Dbanie o wizerunek firmy w relacjach z odbiorcami.
TRADE INTERNATIONAL GROUP POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-13 - Karczew (mazowieckie)
- Realizacja strategii sprzedażowej na powierzonym obszarze.- Nawiązywanie i utrzymywanie trwałych relacji handlowych.- Wizyty handlowe u obecnych i potencjalnych klientów.- Prowadzenie negocjacji z klientami.
Serwis Techniczny Szymon Michalak - 2016-10-18 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
zapoznanie się ze strukturą organizacyjną biura podróży, organizacja pracy na stanowisku specjalisty ds. turystki, informacja i reklama ofert turystycznych, sprzedaż ofert turystycznych, biletów autokarowych i lotniczych, obsługa systemów sprzedaży i systemów rezerwacyjnych, zapoznanie się z dokumntacją w zagranicznej tur. wyjazdowej, sporządzanie ofert oraz katalogów, prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Pszczyna (śląskie)
profesjonalna obsługa klienta w zakresie świadczonych usług: doręczanie przesyłek, przekazów pocztowych, telegramów, prowadzenie aktywnej sprzedaży wybranych usług i towarów, kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej SA
Poczta Polska S.A. - 2018-01-09 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
- utrzymywanie serwerów wirtualnych stron Lechii i platformy mailowej,- utrzymanie, konserwacja i administracja serwerów fizycznych,- utrzymanie i konserwacja sprzętu komputerowego,- wykonywanie kopii baz danych zawartych na serwerach i baz danych systemów użytkowanych przez Spółkę (ENOVA),- administracja i konfiguracja stref DNS dla domeny lechia.pl- administracja i konfiguracja urządzeń sieci bezprzewodowej.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Gdańsk (pomorskie)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynkach arabskich (Algieria, Tunezja, Egipt), administracja zamówień klientów, monitorowanie potrzeb klientów, sporządzanie ofert i kalkulacji
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Poręba (śląskie)
Praca w biurze rachunkowym, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów zleceń i list płac, deklaracje ZUS. Wymagania: wykształcenie min. średnie (rachunkowość/finanse), staż pracy min. 1 rok, znajomość rozliczeń z ZUS oraz Kodeksu Pracy. Forma kontaktu z Pracodawcą: e-mail justyna (at) taxinfo.eu
DORADCA PODATKOWY Justyna Mielewska Wejherowo - 2016-01-21 - Wejherowo (pomorskie)
POSZUKIWANIE I REKRUTACJA PRACOWNIKÓW W J. UKRAIŃSKIM, TWORZENIE I PUBLIKOWANIE OGŁOSZEŃ REKRUTACYJNYCH. PLANOWANIE STRATEGII REKRUTACJI DANEJ FIRMY.
INTRASERVIS JOB SPÓŁKA Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-12 - Goleniów (zachodniopomorskie)