SPECJALISTA DS. OCHRONY ŚRODOWISKA (NR 6110) Bydgoszcz oferta pracy Ekoter ochrona środowiska Michał Schmidt
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OCHRONY ŚRODOWISKA (NR 6110)
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Tworzenie dokumentacji z zakresu prawa ochrony środowiska - kart informacyjnych przedsiewzięcia, raportów oddziaływania na środowisko, dokumentacji z zakresu gospodarki odpadamiProwadzenie uzgodnien z klientaem w zakresie wykonywanych dokumentacji oraz realizowanych pracŚledzenie zmian przepisów Prawa ochrony środowiskaWynagrodzenie:3500 + premia
Data publikacji: 2019-11-25
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Ekoter ochrona środowiska Michał Schmidt
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Karola Libelta 5 lok. 1, 85-080 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Tworzenie dokumentacji z zakresu prawa ochrony środowiska - kart informacyjnych przedsiewzięcia, raportów oddziaływania na środowisko, dokumentacji z zakresu gospodarki odpadamiProwadzenie uzgodnien z klientaem w zakresie wykonywanych dokumentacji oraz realizowanych pracŚledzenie zmian przepisów Prawa ochrony środowiskaWynagrodzenie:3500 + premia
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OCHRONY ŚRODOWISKA (NR 6110)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista ochrony środowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: Ochrona środowiska, Chemia, Zootechnika, Inżynieria środowiska
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane doświadczenie w pracy z wybraną dokumentacją np. karty informacyjne przedsięwzięcia, raporty o oddziaływaniu inwestycji na środowiskoZnajomość MS Office, przepisy Prawa ochrony środowiska
Nazwa pracodawcy: Ekoter ochrona środowiska Michał Schmidt
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Karola Libelta 5 lok. 1, 85-080 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Michał Schmidt606-641-784Kontakt w godz. 08:00 - 16:00
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Godziny : 08:00 - 16:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Karola Libelta
Numer budynku pracodawcy: 5 lok. 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista ochrony środowiska
Data dodania oferty pracy: 25.11.2019
Oferta pracy ważna do: 24.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7f0c9b7101f78124b5f81b1676717e77
Podobne oferty pracy
samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych z potencjalnymi kandydatami
Workasistpoland Sp. z o. o. - 2019-09-18 - Poznań (wielkopolskie)
- obsługa klientów inwestycyjnych, detalicznych i hurtowych firmy,- utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami oraz wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów,- biezące prowadzenie dokumentacji z działań handlowych,-przestrzeganie obowiązujących w firmie zasad polityki cenowej i rabatowej
Zakłady Stolarki Budowlanej FERNO Sp. z o.o. - 2016-03-24 - Lubartów (lubelskie)
Prowadzenie dokumentacji związanej z magazynem, wydawanie odzieży roboczej, wysyłka odzieży do pralni, robienie inwentaryzacji wszystkich materiałów znajdujących się w magazynie odzieży i BHP
W.T.S. "Work Temp Service" - 2016-05-09 - Stary Gostków (łódzkie)
analizowanie rynku i ofert konkurencji realizowanie planów sprzedażowychsprzedawanie produktów branżowych obsługa klienta pozyskiwanienowych klientów utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partneramihandlowymi ,prezentacja firmy, praca w godz 8-16
CEDARTEX S. J - 2019-04-25 - Opole (opolskie)
realizacja bieżących zamówień firmy, ogólny nadzór nad procesem zakupów i magazynem
Przedsiębiorstwo Robót Specjalistycznych w Przemyśle i Budownictwie Jan Hutnik - 2017-04-24 - Głogów (dolnośląskie)
Kontrola zobowiązań i terminowa realizacja płatności. Monitoring spływu należności. Przygotowywanie dokumentów dotyczących rozliczenia rozrachunków. Bieżący kontakt i korespondencja z kontrahentami (banki, firmy ubezpieczeniowe, dostawcy, odbiorcy)
Odlewnia Żeliwa S.A.Zawiercie - 2016-06-30 - Zawiercie (śląskie)
Obsługa Klienta, sprzedaż pożyczek, kredytów, rachunków. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Jasienicy.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA "BESKIDY" - 2018-03-28 - Jasienica (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa sekretariatu oraz wykonywanie zadań z zakresu spraw administracyjno-biurowych.
MAIK AGENCJA REKLAMOWA JANUSZ BABICZ, BARBARA TYNECKA-BABICZ S.J. - 2017-04-07 - Lublin (lubelskie)
*sprzedaż produktów i usług firmy,*pozyskiwanie nowych klientów oraz współpraca i utrzymanie kontaktów handlowych z już istniejącymi klientami,*opracowanie ofert techniczno-handlowych,*doradztwo techniczne,*raportowanie wyników,analiza skuteczności i efektywności działań,*realizacja założonego budżetu sprzedaży
Arcelormittal Distribution Solutions Poland Sp. z o.o. - 2017-03-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Księgowanie faktur, analiza finansowa, sporządzanie zestawień.
UNIDEZ Sp. z o.o. - 2016-06-21 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Wyszukiwanie przetargów,przygotowywanie dokumentacji przetargowo-ofertiowej, nadzorowanie terminowości spraw dotyczących zamówień publicznych.
Fabryka Okien i Drzwi BAS Sp. z o.o. - 2017-07-14 - Lublin (lubelskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-24 - Warszawa (mazowieckie)
organizowanie i koordynowanie całokształtu procesów o podłożu technicznym
"Scatman" - Paweł Regulski - 2016-04-05 - Budy Mszczonowskie (mazowieckie)
prowadzenie spraw kadrowo-płacowych, obsługa sekretariatu
F. H. U. DIPOL Piotr Kogut - 2018-03-29 - Sandomierz (świętokrzyskie)
wykonywanie zadań z zakresu bhp w sektorze energetycznympraca jednozmianowa w godz. 7-15,Po okresie próbnym (3 m-ce) pracodawca deklaruje możliwość przejścia na umowę o pracę na czas nieokreślony. W wynagrodzenie wliczone jest 30% premii
ELTUR - SERWIS SP. ZO. O. - 2018-10-11 - Brzezie (opolskie)
Do obowiązków Instruktora pracowni gastronomicznej Centrum Integracji Społecznej należeć będzie: 1. Kształtowanie umiejętności zawodowych przewidzianych w programie pracowni; 1. Kształtowanie umiejętności społecznych; 2. Prowadzenie zajęć praktycznych np. przygotowanie menu na imprezy okolicznościowego, zestawy, posiłek podstawowy i teoretycznych: zestawienie kalorii potraw itp; 3. Realizowanie Indywidualnych Programów Zatrudnienia Socjalnego; 4. Opracowanie programu zajęć dla uczestników; 5. Ewaluacja zdobytych przez uczestników umiejętności z zakresu reintegracji społecznej i zawodowej:sporządzanie comiesięcznych opinii dotyczących postępów uczestników, sporządzanie comiesięcznych sprawozdań dotyczących przebiegu zajęć, odnotowanie postępów uczestników na fotografiach bądź innych nośnikach; 6. Dbanie o bezpieczeństwo uczestników podczas zajęć; 7. Stała współpraca, zpracownikiem socjalnym, doradcą zawodowym, psychologiem oraz innymi pracownikami Centrum realizującymi aktywizację społeczno- zawodową, w zakresie realizacji IndywidualnegoProgramu Zatrudnienia Socjalnego; 8. Współpraca i kontakt zpracodawcami w zakresie aktywizacji zawodowej uczestników; 9. Realizacja innych poleceń kierownika związanych z działalnościąCentrum Integracji Społecznej. 10. Przygotowanie uczestnika/czki do egzaminów praktycznych i teoretycznych.
Chrześcijańskie Stowarzyszenie Dobroczynne - 2017-01-31 - Witów (śląskie)
Obsługa osób ukraińskojęzycznych, rosyjskojęzycznych.
kontakt przez PUP - 2019-08-06 - Tychy (śląskie)
- sporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu działalności marketingowej oraz zakresie sprzedaży obuwia,- realizowanie założonych celów marketingowych,- promowanie produktów i usług firmy,- realizowanie projektów marketingowych,- poszukiwanie i ocenianie potencjalnych szans rynkowych dla sprzedaży towarów,- współpraca z pracownikami firmy odpowiedzialnych za sprzedaż i obsługę klienta,- redagowanie i przygotowywanie strony graficznej, materiałów informacyjnych, promocyjnych, reklamowych,- utrzymywanie kontaktów z mediami,- koordynowanie procesów sprzedażowych,- przygotowywanie ofert handlowych i budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Słupca (wielkopolskie)
Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń klientów, rozwiązywanie zgłoszeń za pomocą zdalnych narzędzi, monitorowanie i eskalowanie zgłoszeń, udzielane informacji klientom, pomoc w obsłudze oprogramowania i urządzeń biurowych, urządzeń komputerowych i mobilnych
kontakt przez OHP - 2018-04-10 - Płock (mazowieckie)
Prace pomocnicze przy montażu stolarki aluminiowej.
Prestiż Firma Budowlana - 2019-07-29 - Odrzykoń (podkarpackie)
Zamawianie transportów krajowych i zagranicznych. Wystawianie Faktur. Obsługa zewnętrznych magazynów. Prowadzenie dokumentacji spedycyjnej. Intrastat. Sporządzanie zestawień i raportów.
Makani Sp. z o.o. - 2019-03-14 - Żłobnica (łódzkie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Warszawa (mazowieckie)
- bieżąca obsługa klientów- nawiazywanie nowych kontaktów- raportowanie pracy- współpraca z podwykonawcami- przygotowywanie ofert- doradztwo- utrzymywanie stałych relacji
STUDIO DA VINCI, AGENCJA REKLAMOWA - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa sekretariatu, - obsługa korespondencji, rozmów telefonicznych,poczty przychodzącej i wychodzącej, - organizacja spotkań, konferencji ipodróży służbowych - kompleksowa organizacja wizyt gości redagowanie pism,zestawień, prezentacji - przyjmowanie zamówień, zapytań od Klientów -przygotowywanie materiałów reklamowych, promocyjnych, targów ścisławspółpraca z wszystkimi działami firmy - zaopatrywanie biura w niezbędne dopracy artykuły - kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
SILSPEK RUBBER Sp. z o.o Spółka Komandytowa - 2016-11-07 - Dobrzeń Wielki (opolskie)
•archiwizacja danych w systemie kadrowo-płacowym•prowadzenie akt osobowych•sporządzanie dokumentacji personalnej (umowy, aneksy, zaświadczenia, świadectwa pracy, itp.)•nadzór nad terminowością badań lekarskich oraz szkoleń BHP•rozliczanie czasu pracy (urlopy, zwolnienia lekarskie, godziny nadliczbowe)•sporządzanie raportówGodziny pracy 7:30 -15:30Praca na okres próbny: 3 m-ceKontakt z pracodawcą: sekretariat (at) bczwroc.pl lub 71 7120700
Bonifraterskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. - 2018-06-26 - Wrocław (dolnośląskie)
zarządzanie firmą,grupami firm,administrowanie systemem CRM,generowanie raportów.Wymagane osoby zarejestrowane w PUP w Rzeszowie z określonym II profilem pomocy.
BIZNESOWA.COM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-28 - Rzeszów (podkarpackie)
sprzedaż materiałów budowlanych, pozyskiwanie nowych klientów z terenu. przygotowywanie ofert
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Mława (mazowieckie)
-kontakt z klientami /telefonu i mail/ oraz wprowadzanie zamówień do systemu
ZOLTA Maciej Żółty - 2017-11-17 - Mielec (podkarpackie)
Współpraca z międzynarodowymi dostawcami w zakresie realizacji dostaw. Kontrola i optymalizacja poziomu zapasów. Sporządzanie raportów i analiz z powierzonych zadań. Tworzenie długoterminowych planów dostaw oraz zamówień. Przygotowywanie raportów. Rzetelne prowadzenie dokumentacji zakupowej. Merytoryczna współpraca z innymi działami w firmie.
EUROCERAS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-17 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)