SPECJALISTA DS. CRM I ROZLICZEŃ Rzeszów oferta pracy BIZNESOWA.COM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. CRM I ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: do 2 000 PLN
Zakres obowiązków: zarządzanie firmą,grupami firm,administrowanie systemem CRM,generowanie raportów.Wymagane osoby zarejestrowane w PUP w Rzeszowie z określonym II profilem pomocy.
Data publikacji: 2016-12-28
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: BIZNESOWA.COM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Okulickiego 18, 35-206 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zarządzanie firmą,grupami firm,administrowanie systemem CRM,generowanie raportów.Wymagane osoby zarejestrowane w PUP w Rzeszowie z określonym II profilem pomocy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. CRM I ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw controllingu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
Data zakończenia pracy: 17.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wysoka kultura osobista ,dyspozycyjność, znajomość obsługi pakietu Microsoft Office, doświadczenie w pracy ( mile widziane)
Nazwa pracodawcy:
BIZNESOWA.COM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
37-111 Rakszawa 1141, powiat: łańcucki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: łańcucki
Gmina pracodawcy: Rakszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rakszawa
Numer budynku pracodawcy: 1141
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw controllingu
Data dodania oferty pracy: 28.12.2016
Oferta pracy ważna do: 12.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 28.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 28.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klientów w biurze podróży, wykonywanie prac biurowych, obsługa korespondencji elektronicznej, przygotowywanie ofert turystycznych
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Siedlce (mazowieckie)
specjalista ds marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Augustów (podlaskie)
kontrola i badanie w toku napraw elementów kolejowych,udział w odbiorach dokonywanych przez inspektora transportowego dozoru technicznego,kontrola prawidłowego utrzymania i eksploatowania urządzeń,kontrola końcowa
TABOR DĘBICA Sp. z o.o. - 2016-07-01 - Trzebinia (małopolskie)
Wystawianie faktur sprzedaży,weryfikacja faktur zakupowych pod względem formalno- rachunkowym,wprowadzanie przelewów do systemu bankowości elektronicznej,rozliczanie inwentaryzacji miesięcznych i rocznych,bieżąca kontrola nalezności, współpraca z biurem rachunkowym. Praca w godzinach 8-16
Broekelmann Polska Sp.z o.o. - 2017-01-25 - Opole (opolskie)
Realizacja zakupów zgodnie z zapotrzebowaniem Opracowywanie dokumentacji zakupowej (zapytania ofertowe, zamówienia)Prowadzenie negocjacji handlowychWspółpraca z innymi działami, w zakresie realizacji procesów zakupowychZarządzanie portfelem dostawców (kontrola jakościowo-ilościowa, terminowość dostaw, obsługa reklamacji)Praca na okres próbny: 3 miesiczny okres próbny, czas określonyGodzina zakończenia pracy: 16:00Mijesce pracy: Bielany Wrocławskie, ul. Klecińskasala G
Yoo Jin IMS Poland Sp. Z O.O. - 2017-12-14 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Warszawa (pomorskie)
Zapoznanie się z przepisami prawnymi i zakresem działalności instytucji, prowadzenie monitoringu jakości wody do spożycia oraz ciepłej wody użytkowej w szpitalach i budynkach zamieszkania zbiorowego, zapoznanie się z obowiązującymi przepisami dot. nadzoru sanitarnego nad obiektami komunalnymi, obiektami użyteczności publicznej, zapoznanie się z zasadami prowadzenia i obiegiem dokumentacji w PSSE w Oławie, zapoznanie z obowiązującymi procedurami z zakresu systemu jakości oraz udział we wdrażaniu systemu jakości.
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Oława (dolnośląskie)
Obsługa klienta, przyjmowanie towaru, sprzedaż mięsa i wędlin w sklepie firmowym
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO G.NOWAKOWSKI - 2016-04-28 - Mogielnica (mazowieckie)
Mailowa obsługa klienta zagranicznego z użyciem języka chińskiego.
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Wrocław (dolnośląskie)
współpraca ze stałymi klientami - budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji, sprzedaż usług szkoleniowych dla firm, aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, monitorowanie potrzeb rynku i analizowanie konkurencji, raportowanie działań handlowych zgodnie ze standardami firmy. pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin, atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premie od sprzedaży), możliwość rozwoju i szkolenia; kontakt z pracodawca osobisty w godzinach (10-12), telefoniczny (9-15) oraz e-mail.
AP Edukacja Sp. z o. o. - 2016-01-21 - Słupsk (pomorskie)
Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-06-01 - Łódź (łódzkie)
Specjalista ds. utrzymania jakości świec
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Żabno (małopolskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek, obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami,prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach, przygotowanie zestawienia i uzgodnień deklaracji i przelewów do ZUS. - Wynagrodzenie: 2850-3420 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracęna czas określony do 6 miesięcy. Docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od listopada 2017r..- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Wymagane doświadczenie: przy średnim wykształceniu 5 lat pracy w tym oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych, a przy wyższym wykształceniu 4 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych. Wymagana znajomość ustawy Karta Nauczyciela ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Wymagana znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Wymagane umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-08-29 - Katowice (śląskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe; znajomość j. rosyjskiego w stopniu zaawansowanym; praca w dziale handlu i marketingu; obsługa klientów; prace związane z administracją biurową; prowadzenie korespondencji w j. rosyjskim; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
ZAKŁAD DZIAŁALNOŚCI INNOWACYJNEJ "INNOVATOR" Sp.zo.o. - 2016-03-10 - Gliwice (śląskie)
Realizacja oraz inicjowanie programów finansowanych ze środków Funduszu Pracy oraz współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.Praca na umowę o pracę w godz. 7.30 -15.30 w Kołobrzegu.Wszystkie informacje dostępne na stronie internetowej: http://pupkolobrzeg.finn.pl/res/serwisy/pliki/12802911?version=1.0Dokumenty należy składać do 11.02.2016 r. do godz. 15.30 w sekretariacie lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej.
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu - 2016-02-01 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Praca z monitorem ekranowym ekranowym w pomieszczeniu typu Open-space, prowadzenie rekrutacji i współpraca w tym zakresie z pracownikami innych działów współudział w tworzeniu i realizowaniu projektów personalnych.
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-06 - Warszawa (mazowieckie)
wprowadzanie produktów do sklepu internetowego, bieżąca obsługa systemu zamówień internetowych, uprzejma i fachowa obsługa klientów mailowo oraz telefonicznie, inne zadania związane z funkcjonowaniem firmy i biura.
"JUST-MEBLE" - SPÓŁKA CYWILNA - 2017-09-26 - Namysłów (opolskie)
sortowanie palet wg. rodzajów , dobijanie desek i klocków, naprawianie palet Wymagania: doświadczenie min. 4 miesiace pracy na produkcji palet, dźwiganie ciężarów powyżej
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Źródła (dolnośląskie)
- wypisywanie formularzy druków na posiedzenia składów orzekających
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Piła (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Myślenice (małopolskie)
obsługa kasy fiskalnej, przygotowywanie posiłków, wydawanie, posprzątanie po kliencie
Henryk Leszczyński - 2017-04-26 - Prudnik (opolskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-07-10 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-01-03 - Słupsk (pomorskie)
Wyliczanie wynagrodzeń z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie, umowy o dzieło, prowadzenie kadr
AGFIN BIURO RACHUNKOWE USŁUGI BIUROWE AGNIESZKA SCHARFER - 2017-04-20 - Zielona Góra (lubuskie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-03-31 - Łódź (łódzkie)
obsługa klientów Centrum Ubezpieczeń
Centrum Ubezpieczeń Wiesława Szychowska - 2016-03-02 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
•prowadzenie ewidencji analitycznej wkładów mieszkaniowych i budowlanychw Spółdzielni zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.•dokonywanie rozliczeń związanych z zamianą lokali, wyodrębnieniem własności oraz ustaniem prawa do lokalu.•rozliczanie inwestycji mieszkaniowych realizowanych przez Spółdzielnię.•obsługa klienta w w/w zakresie.
FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2017-01-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kontakt z klientem w języku niemieckim (telefon, e-mail, spotkania biznesowe), kontrola wysyłek/zamówień zagranicznych.
BAKS Wytwarzanie Osprzętu Instalacyjno-Elektrotech Kazimierz Sielski - 2017-03-02 - Karczew (mazowieckie)
oferta w ramach refundacji, z przeznaczeniem dla osób bezrobotnych, które nie ukończyły 30 roku życia: kompleksowa obsługa klientów biura podróży, doradztwo z zakresu aktualnych destynacji, trendów turystycznych, sporządzanie ofert podróży, budowanie długotrwałych relacji z klientami.
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Józefów (mazowieckie)