SPECJALISTA DS. CUDZOZIEMCÓW Tychy oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. CUDZOZIEMCÓW
Wynagrodzenie: od 1 300 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa osób ukraińskojęzycznych, rosyjskojęzycznych.
Data publikacji: 2019-08-06
Lokalizacja: Tychy (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa osób ukraińskojęzycznych, rosyjskojęzycznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. CUDZOZIEMCÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tychy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tychy
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019
Data zakończenia pracy: 31.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
ukraiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Obsługa komputera. Znajomość przepisów dotyczących zatrudnienia cudzoziemców. Biegła znajomość języka ukraińskiego i rosyjskiego.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Adres pracodawcy:
Budowlanych 59, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Informacja w sprawie oferty dostępna u doradcy klienta obsługującego osobę zarejestrowaną w PUP Tychy.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Tychy
Gmina pracodawcy: Tychy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tychy
Ulica pracodawcy: Budowlanych
Numer budynku pracodawcy: 59
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 06.08.2019
Oferta pracy ważna do: 27.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 06.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c3b05fad8de6d54079493235d51bd565
Podobne oferty pracy
-
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Szepietowo (podlaskie)
organizowanie imprez dla Kujawskiego Centrum Kultury
KUJAWSKIE CENTRUM KULTURY - 2015-12-15 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Kontakty z kontrachentami z terenu Czech i Słowacji, pozyskiwanie nowych.
FHU ATUS Barnaś Leszek - 2016-08-09 - Sadkowa Góra (podkarpackie)
Stały kontakt z klientami rynku niemieckiego, obsługa systemu TRANS, Prowadzenie dokumentacji.
Bildau & Bussmann Polska Sp. z o.o. - 2016-09-21 - Płock (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2019-04-03 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
SZYCIE ODZIEZY
kontakt przez PUP - 2019-10-15 - Maków (łódzkie)
w/g stanowiska
ŚWIĘTOKRZYSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W KIELCACH - 2019-10-01 - Kielce (świętokrzyskie)
Utrzymywanie stałego kontaktu z powierzonymi klientami. Potwierdzenie i przyjęcie zamówień od obsługiwanych klientów. Rejestracja pracowników do systemu budowanie bazy danych. Rekrutacja pracowników zgodnie z zamówieniem kontrahentów. Weryfikacja pod względem formalnym, podpisywanie umów, rachunków. Prowadzenie dokumentacji pracowników na umowę zlecenie oraz pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę tymczasową. Zbieranie raportów godzinowych dotyczących obsługiwanych kontrahentów. Tworzenie siatki godzin i list płac dla pracowników tymczasowych w obsługiwanych kontraktach. Akceptowanie list płac. Reprezentowanie firmy podczas spotkań z kontrahentami. Stosowanie się do przepisów prawa o zatrudnianiu pracowników tymczasowych. Weryfikacja danych osobowych niezbędnych do podpisania umów.
kontakt przez PUP - 2019-07-22 - Lublin (lubelskie)
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA FIRMY W ZAKRESIE BHP;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE KIERUNKOWE BHP, MINIMUM ROCZNE DOŚWIADCZENIE, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW BHP, JĘZYK ANGIELSKI LUB NIEMIECKI W STOPNIU ŚREDNIOZAAWANSOWANYM;UMOWA ZLECENIE W OKRESIE PRÓBNYM, WYNAGRODZENIE NETTO 3000 ZŁ
EUROKRAN 2 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników:prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentacji związanej z nawiązaniem/konntynuacją/rozwiązaniem stosunku pracy, sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych, przygotowywanie i prowadzenie pełnej dokumentacji płacowej, weryfikacja danych zmiennych do wypłaty, naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, ewidencjonowanie zwolnień lekarskich i nieobecności, prowadzenie dokumentacji zasiłkowej oraz rozliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich i opiekuńczych, sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS oraz innych dokumentów związanych z ubezpieczeniami społecznymi, sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (US, GUS, PFRON) i współpraca z nimi.
ANTRANS Sp. z o. o. s.k. - 2019-10-11 - Głogów (dolnośląskie)
Realizacja projektów rekrutacyjnych. Wyszukiwanie i identyfikacja kandydatów zgodnie z wymogami stanowiska. Prowadzenie rozmów z kandydatami. Selekcja aplikacji. Tworzenie rekomendacji dotyczących kandydatów. Nawiązanie długotrwałych relacji z kandydatami. Praca przez około 50 godz. tygodniowo, dyspozycyjność w godz.: 8:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klienta niemieckojęzycznego, pomoc przy zamówieniu kart Shella.
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Zabierzów (małopolskie)
Wg programu stażu.
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
OBSŁUGA TELEINFORMATYCZNA PRACODAWCÓW W JĘZYKU ANGIELSKIM, NIEMIECKIM I POLSKIM, POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW W KRAJU I ZA GRANICĄ, PODTRZYMYWANIE RELACJI Z OBECNYMI KLIENTAMI ZA POMOCĄ ŚRODKÓW KOMUNIKOWANIA SIĘ NA ODLEGŁOŚĆ (TELEFON, INTERNET), UDZIELANIE INFORMACJI KANDYDATOM DO PRACY W JĘZYKU ROSYJSKIM, UKRAIŃSKIM I POLSKIM, ANALIZA WSTĘPNA PRZYSŁANYCH CV, ROZDZIAŁ KANDYDATÓW W/G KWALIFIKACJI, WSPÓŁPRACA Z POLSKO UKRAIŃSKĄ IZBĄ GOSPODARCZĄ W ZAKRESIE REALIZACJI OBECNYCH I NOWYCH PROJEKTÓW; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PREFEROWANE WYŻSZE, OBSŁUGA KOMPUTERA I INTERNETU (E-MAIL, SKYPE, VIBER), PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ PROGRAMÓW Z PAKIETU OFFICE, OTWARTOŚĆ NA KLIENTÓW, ODPORNOŚĆ NA STRES, ZDOLNOŚĆ KONWERSACJI Z KLIENTEM TRUDNYM, MILE WIDZIANE PRAWO JAZDY KAT. B, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE PRZY OBSŁUDZE KLIENTA ZAGRANICZNEGO, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, ROSYJSKIEGO I UKRAIŃSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE, MINIMUM DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA POLSKIEGO I NIEMIECKIEGO; PRACA W SYSTEMIE 1 ZMIANOWYM OKOŁO 8 GODZIN DZIENNIE OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU;
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- realizacja przedsięwzięć związanych z administrowaniem systemów teleinformatycznych; - instalacja oprogramowania oraz wsparcie dla użytkowników; - opracowanie dokumentacji szczególnych wymagań bezpieczeństwa teleinformatycznego; - administrowanie lokalną siecią teleinformatyczną;
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 6021/Oddział Zabezpieczenia Garnizonu Stołecznego/6 Mazowiecka Brygada Obrony Terytorialnej - 2019-05-09 - Warszawa (mazowieckie)
rekrutacja pracowników z Ukrainy, Białorusi, Rosji, prace administracyjne
REVERSE BUSINESS SUPPORT Sp. z o.o. - 2019-01-10 - Poznań (wielkopolskie)
analiza rynku pracy
kontakt przez PUP - 2018-11-27 - Kraśnik (lubelskie)
sporządzanie dokumentacji oraz wprowadzanie danych do komputera
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Gdynia (pomorskie)
obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych, kompleksowa organizacja szkoleń oraz nadzór nad pracą trenerów/lektorów, rekrutacja uczestników do projektu, promocja projektu, sporządzanie umów, regulaminów, kwestionariuszy oraz innych dokumentów, opracowywanie ofert szkoleniowych oraz programów szkoleń, tworzenie planów szkoleniowych ( w tym badanie potrzeb szkoleniowych)
AL EDUKACJA Lena Andrzejewska Centrum Szkoleniowo-Doradcze - 2016-08-05 - Oborniki (wielkopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Warszawa (mazowieckie)
1) Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników2) Przygotowywanie od strony formalno- prawnej dokumentów dotyczących zatrudnienia. rozwiązywania umów o pracę, zaszeregowania, przeniesień, urlopów i innych spraw wynikających ze stosunku pracy.3) Przygotowywanie i prowadzenie spraw dotyczących awansu zawodowego nauczycieli.4) Wypisywanie zaświadczeń dla pracowników szkoły dotyczących zatrudnienia.5) Przygotowywanie, przechowywanie i prowadzenie: ewidencji zwolnień lekarskich, ewidencji nieobecności usprawiedliwionych i nieusprawiedliwionych, ewidencji czasu pracy.6) Sporządzanie dokumentów do ZUS, GUS, SIO, PEFRON7) Współpracowanie i udzielanie pomocy pracownikom w zakresie składania wniosków o renty i emerytury do organu rentowego.8) Prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych.9) Przygotowywanie umów zleceń i umów o dzieło.10) Sporządzanie wymaganych przez Urząd Miasta Legiopnowo analiz zatrudniania oraz wszelkich danych potrzebnych do sprawozdawczości.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 W LEGIONOWIE - 2017-10-24 - Legionowo (mazowieckie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku, odpowiedzialna jest za obsługę kont sprzedażowych naszych klientów, a do jej zadań głównie należy:wprowadzanie asortymentów do systemu i na platformę, komunikacja z klientami (na poziomie B2B I B2C), kontrola nad zamówieniami, dbałość o dobre opinie, monitorowanie poprawności przebiegu procesów, rozwiązywanie problemów związanych z zamówieniami, udział w kreowaniu mechanizmów optymalizacji sprzedaży,
Ace24 Michał Kleszcz - 2017-10-06 - Dębica (podkarpackie)
Specjalista do spraw zamówień publicznych
Brzeskie Centrum Medyczne SP.ZOZ - 2019-01-22 - Brzeg (opolskie)
- pozyskiwanie klientów, marketing – zamieszczanie reklam, kalkulacja kosztów- kontrola przetwarzania zamówień i ich kalkulacji - negocjacje kupna i sprzedaży - rozliczenia kosztów za pomocą programu KOMET - kontrola rozliczeń
Metallbau Wittenberg GmbH & Co. KG - 2018-08-07 - Niemcy (Niemcy)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
- sprzedaż towarów będących w ofercie handlowej firmy,- przygotowywanie ofert,- pozyskiwanie nowych klientów,- negocjowanie warunków współpracy
"Feniks" Spółka z o.o. - 2016-08-03 - Krosno (podkarpackie)
- sprzedaż i dobór części zamiennych do wózków widłowych - nadzór nad organizacją wysyłek- nadzór nad stanami magazynowymi- uzupełnianie stanów magazynowych firmy
LEMARPOL - WÓZKI WIDŁOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-13 - Zator (małopolskie)
Sprawdzanie pod względem formalno rachunkowym dokumentów (faktur, rachunków, delegacji służbowych), od grupy 0 do grupy 9 stanowiących podstawę realizacji wydatków objętych limitem finansowym zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz budżetem zadaniowym. Prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z wymogami ustawowymi. Realizacja zadań w systemach informatycznych w ramach otrzymanych upoważnień. Sporządzanie list dodatkowych należności pieniężnych. Przyjmowanie od funkcjonariuszy środków pieniężnych z tytułu nałożonych mandatów karnych gotówkowych celem odprowadzenia ich na właściwe konto bankowe. Kompleksowe wykonywanie zadań w zakresie środków finansowych otrzymanych w ramach Wojewódzkiego Funduszu Wsparcia Policji. Prowadzenie ewidencji pozabilansowej wydatków z tytułu opinii i ekspertyz biegłych i zleceniobiorców, sporządzanie rocznych informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy PIT-11 za rok podatkowy. Dokonywanie zgłoszeń do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego policjantów oraz pracowników cywilnych i ich rodzin, wprowadzanie zmian danych osobowych i adresowych w dokumentach ZUS.
KOMENDA POWIATOWA POLICJI w Opolu Lubelskim - 2019-07-12 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Badanie zakupionego surowca pod względem jakościowym, prowadzenie dokumentacji związanej z przyjęciem towarów (rejestr dostaw, atesty), Kontrola procesu produkcji, HACCP - aktualizacja księgi, doradztwo przy znakowaniu opakowań, nadzór nad pracownikami produkcyjnymi, szkolenie pracowników z zakresu GMP i GHP, obsługa kontroli zewnętrznych (Sanepid, Wijhars, Wag). Kontrola produktu - wagi, daty, opakowania, jakości. Sporządzanie specyfikacji produktu. Test identyfikalności.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe Kros Sp. z o.o. - 2019-04-26 - Iłownica (pomorskie)