SPECJALISTA DS. FINANS脫W Opole Lubelskie oferta pracy KOMENDA POWIATOWA POLICJI w Opolu Lubelskim
Stanowisko: SPECJALISTA DS. FINANS脫W
Wynagrodzenie: od 2聽250 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Sprawdzanie pod wzgl臋dem formalno rachunkowym dokument贸w (faktur, rachunk贸w, delegacji s艂u偶bowych), od grupy 0 do grupy 9 stanowi膮cych podstaw臋 realizacji wydatk贸w obj臋tych limitem finansowym zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami oraz bud偶etem zadaniowym. Prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z wymogami ustawowymi. Realizacja zada艅 w systemach informatycznych w ramach otrzymanych upowa偶nie艅. Sporz膮dzanie list dodatkowych nale偶no艣ci pieni臋偶nych. Przyjmowanie od funkcjonariuszy 艣rodk贸w pieni臋偶nych z tytu艂u na艂o偶onych mandat贸w karnych got贸wkowych celem odprowadzenia ich na w艂a艣ciwe konto bankowe. Kompleksowe wykonywanie zada艅 w zakresie 艣rodk贸w finansowych otrzymanych w ramach Wojew贸dzkiego Funduszu Wsparcia Policji. Prowadzenie ewidencji pozabilansowej wydatk贸w z tytu艂u opinii i ekspertyz bieg艂ych i zleceniobiorc贸w, sporz膮dzanie rocznych informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy PIT-11 za rok podatkowy. Dokonywanie zg艂osze艅 do ubezpieczenia spo艂ecznego i zdrowotnego policjant贸w oraz pracownik贸w cywilnych i ich rodzin, wprowadzanie zmian danych osobowych i adresowych w dokumentach ZUS.
Data publikacji: 2019-07-12
Lokalizacja: Opole Lubelskie (lubelskie)
Pracodawca: KOMENDA POWIATOWA POLICJI w Opolu Lubelskim
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Morwowa 4, 24-300 Opole Lubelskie, powiat: opolski, woj: lubelskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Sprawdzanie pod wzgl臋dem formalno rachunkowym dokument贸w (faktur, rachunk贸w, delegacji s艂u偶bowych), od grupy 0 do grupy 9 stanowi膮cych podstaw臋 realizacji wydatk贸w obj臋tych limitem finansowym zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami oraz bud偶etem zadaniowym. Prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z wymogami ustawowymi. Realizacja zada艅 w systemach informatycznych w ramach otrzymanych upowa偶nie艅. Sporz膮dzanie list dodatkowych nale偶no艣ci pieni臋偶nych. Przyjmowanie od funkcjonariuszy 艣rodk贸w pieni臋偶nych z tytu艂u na艂o偶onych mandat贸w karnych got贸wkowych celem odprowadzenia ich na w艂a艣ciwe konto bankowe. Kompleksowe wykonywanie zada艅 w zakresie 艣rodk贸w finansowych otrzymanych w ramach Wojew贸dzkiego Funduszu Wsparcia Policji. Prowadzenie ewidencji pozabilansowej wydatk贸w z tytu艂u opinii i ekspertyz bieg艂ych i zleceniobiorc贸w, sporz膮dzanie rocznych informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy PIT-11 za rok podatkowy. Dokonywanie zg艂osze艅 do ubezpieczenia spo艂ecznego i zdrowotnego policjant贸w oraz pracownik贸w cywilnych i ich rodzin, wprowadzanie zmian danych osobowych i adresowych w dokumentach ZUS.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽250 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. FINANS脫W
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Opole Lubelskie
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: lubelskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: opolski
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Opole Lubelskie
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: technik ekonomista*
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽250 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.08.2019
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
do艣wiadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok praca w rachunkowo艣ci lub finansachznajomo艣膰 obowi膮zuj膮cych przepis贸w podatkowych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o Policji, ustawy o s艂u偶bie cywilnej, kodeks pracy,znajomo艣膰 Kodeksu Post臋powa艅 Administracyjnych w zakresie niezb臋dnym do wykonywania zada艅,Posiadanie obywatelstwa polskiegoKorzystanie z pe艂ni praw publicznychNieskazanie prawomocnym wyrokiem za umy艣lne przest臋pstwo lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe
Nazwa pracodawcy: KOMENDA POWIATOWA POLICJI w Opolu Lubelskim
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Opolu Lubelskim
Adres pracodawcy:
Morwowa 4, 24-300 Opole Lubelskie, powiat: opolski, woj: lubelskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV i list motywacyjny Kopie dokument贸w potwierdzaj膮cych spe艂nienie wymagania niezb臋dnego w zakresie wykszta艂cenia Kopie dokument贸w potwierdzaj膮cych spe艂nienie wymagania niezb臋dnego w zakresie do艣wiadczenia zawodowego / sta偶u pracy o艣wiadczenie o wyra偶eniu zgody na poddanie si臋 procedurze sprawdzaj膮cej dopuszczaj膮cej do informacji niejawnych, o艣wiadczenie kandydata o wyra偶aniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do cel贸w naboru, O艣wiadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego O艣wiadczenie o korzystaniu z pe艂ni praw publicznych O艣wiadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umy艣lne przest臋pstwo lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe Kopie dokument贸w potwierdzaj膮cych spe艂nienie wymagania dodatkowego w zakresie wykszta艂ceniaTERMINY I MIEJSCE SK艁ADANIA DOKUMENT脫W Dokumenty nale偶y z艂o偶y膰 do: 22.07.2019 Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urz臋du Miejsce sk艂adania dokument贸w: Komenda Powiatowa Policji w Opolu Lubelskim ul. Morwowa 4 24-300 Opole Lubelskie
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: opolski
Gmina pracodawcy: Opole Lubelskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Opole Lubelskie
Ulica pracodawcy: Morwowa
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Opolu Lubelskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: technik ekonomista*
Data dodania oferty pracy: 12.07.2019
Oferta pracy wa偶na do: 21.07.2019
Data udost臋pnienia oferty pracy: 12.07.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 12.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3d7645aa3bc6fe6ca88c7c0412789b13
Podobne oferty pracy
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-12-28 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
1. Naprawa pojazd贸w mechanicznych - g艂贸wnie busow,2. Prace konserwuj膮ce.
MARQS - Mechanika Pojazdowa Ewelina Flejszman - 2018-01-05 - Topola Kr贸lewska (艂贸dzkie)
sporz膮dzanie list p艂acprowadzenie akt osobowychprzygotowywanie um贸w niezb臋dnych do zatrudniania pracownik贸wrozliczanie ewidencji czasu pracy
KANCELARIA PODATKOWA "KARL" SP. Z O.O. - 2020-03-12 - Cz臋stochowa (艣l膮skie)
obs艂uga klienta zagranicznego, t艂umaczenia
MK OKNO Sp. z o.o. - 2017-09-28 - Ple艣na (ma艂opolskie)
Obs艂uga ksi臋gowa banku i klient贸w. Sprzeda偶 produkt贸w bankowych, zawieranie i wypowiadanie um贸w o prowadzenie rachunk贸w: rozliczeniowych, pomocniczych, specjalnych, oszcz臋dno艣ciowych, p艂atnych na ka偶de 偶膮danie.
kontakt przez PUP - 2020-07-03 - Komorowo (warmi艅sko-mazurskie)
praca na produkcji przy obs艂udze sztancy - produkcja opakowa艅 kartonowych
SimaConsulting - 2019-03-01 - Pozna艅 (wielkopolskie)
prowadzenie akt osobowych, naliczanie p艂ac i wszystkich sk艂adnik贸w p艂acowych (program R2P艂atnik), deklaracje ZUS, rozliczanie podatku dochodowego pracownik贸w. Wszystkie czynno艣ci zwi膮zane z zatrudnianiem, przebiegiem zatrudnienia i zwolnieniem pracownik贸w oraz og贸艂 rozlicze艅 kadrowo p艂acowych.
MILTON CASH Sp. z o.o. - 2016-09-05 - Gorz贸w Wielkopolski (lubuskie)
- rozw贸j konkurencyjnych koncepcji systemowych dla elektronicznych system贸w komunikacji oraz monitorowanie ich wdra偶ania- tworzenie projekt贸w akwizycyjnych jako kierownik projektu technicznego - modelowanie, symulacja oraz weryfikacja algorytm贸w i proces贸w poprzez narz臋dzia przetwarzania sygna艂u- definicja i dekompozycja wymaga艅 zgodnie z ISO26262(bezpiecze艅stwo funkcjonalne)- zarz膮dzanie i ci膮g艂e doskonalenie procesu FMEA- zarz膮dzanie rozwojem zawodowym zespo艂u in偶ynierii systemu
Digades GmbH - 2016-09-01 - Niemcy (Niemcy)
Zakres obowi膮zk贸w: prowadzenie strony internetowej, redagowanie tekst贸w do pracy oraz na stron臋, wsp贸艂praca z mediami. Kontakt z pracodawc膮 telefoniczny, osobisty lub e-mailowy: grosley (at) grosley.pl
GROSLEY SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2020-02-04 - Rzuch贸w (艣l膮skie)
wymagania: do艣wiadczenie w sprzeda偶y armatury grzewczej lub urz膮dze艅 grzewczych centralnego ogrzewania,wymagania dodatkowe: prawo jazdy kategorii B, zdolno艣膰 do pracy zespo艂owej, komunikatywno艣膰. Dobra znajomo艣膰 j臋zyka obcego (angielski i/lub niemiecki) b臋dzie dodatkowym atutem.wynagrodzenie: w okresie pr贸bnym (3 miesi膮ce) 3000-4000 z艂 brutto w zale偶no艣ci od posiadanych kompetencji plus motywacyjna premia handlowa. Po okresie pr贸bnym uzgodnienie nowych zasad wynagrodzenia z premi膮 za sprzeda偶.warunki zatrudnienia: umowa o prac臋miejsce pracy: Zabrzedodatkowe warunki zatrudnienia: dost臋p do samochodu s艂u偶bowego, telefon kom贸rkowy oraz komputer
kontakt przez PUP - 2020-07-29 - Zabrze (艣l膮skie)
profesjonalna obs艂uga klienta, sprzeda偶 doradztwo w zakresie stosowanych 艣rodk贸w do produkcji rolnej
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Rydzyna (wielkopolskie)
praca w laboratorium protetycznym polegaj膮ca na wykonywaniu projekt贸w komputerowych oraz wykonywanie prac docelowych tj. protezy cz臋艣ciowe i ca艂kowite koron i mostk贸w, wykonywania prac biurowych tj. archiwizacja bazy wykonywanych prac, wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Specjalista do spraw obs艂ugi posprzeda偶owej - oferta sta偶u dla os贸b d艂ugotrwale bezrobotnych.: - pomoc w ob艂udze procesu przyj臋cia dostaw terminalii do magazynu od dostawc贸w zewn臋trznych- pomoc w obs艂udze procesu przygotowania terminali- pomoc w obs艂udze procesu wydania terminalii dla kontrahent贸w na podstawie otrzymanego zlecenia- aktualizacji danych w systemach - przypisanie numeru seryjnego urz膮dzenia do kontrahenta - uczestniczenie w przygotowaniu oraz uaktualnieniu prcedur wewn臋trznych w dziale - obs艂ugiwanie urz膮dze艅 techniki biurowej
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Nowy S膮cz (ma艂opolskie)
Zapewnienie wsparcia dla klient贸w firmy: telefoniczne, e-mailowe, w formie czatu internetowego i poprzez media socjalne /social media/, odpowiadanie na zapytania p艂yn膮ce z mi臋dzynarodowej bazy klient贸w na wszystkich firmowych produktach i platformach, rozwi膮zywanie spor贸w handlowe, zapewnienie wsparcia technicznego Klientom poprzez firmowe /pocz膮tkowe i ko艅cowe/ platformy i schematy pakiet贸w, aktywne prowadzenie rozm贸w z klientami na temat rynk贸w finansowych i najnowszych innowacji, dzia艂ania audytorskie i i obs艂uga administracyjna Klienta.
kontakt przez PUP - 2016-12-27 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Planowanie, realizacja i kontrola proces贸w pedagogicznych zgodnie z zasadami prawa o艣watowego, obs艂uga sekretariatu
FIRMA US艁UGOWO-PRODUKCYJNO-HANDLOWA "KASIA" S.C. M.KORBUT, K. JA艁OCHA - 2019-02-22 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Rejestracja faktur kosztowych,wprowadzanie wyci膮g贸w bankowych, rozliczanie faktur kosztowych. Uzgadnianie sald, wst臋pna kontrola dokument贸w ksi臋gowych, dekretowanie dokument贸w. Wysy艂ka elektroniczna deklaracji. Kontrola rozrachunk贸w. Sporz膮dzanie raport贸w kasowych. Bie偶膮ca obs艂uga kadrowa pracownik贸w, sporz膮dzanie ewidencji czasu pracy.
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Pruszcz Gda艅ski (pomorskie)
Przenoszenie i przewo偶enie surowc贸w, materia艂贸w, sprz臋t贸w, podzespo艂贸w, komponent贸w i cz臋艣ci itp. n amiejsce prac. Wykonywanie prostych powtarzalnych czynno艣ci monta偶u podzespo艂贸w lub wyrob贸w gotowych. R臋czne sortowanie produkt贸w lub komponent贸w. Przygotowywanie materi艂贸w i narz臋dzi niezb臋dnych do produkcji. R臋czne wykonanie prostego demonta偶u maszyn i urz膮dze艅 przemys艂owych pod nadzorem os贸b wy偶ej wykwalifikowanych. Mycie i czyszczenie zdemontowanych podzespo艂贸w i cz臋艣ci.umowa zlecnie + ZUS, nie mniej ni偶 25h pracy w tygodniu, dyspozycyjno艣膰 w godz. 6:00-22:00.
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Wymagania: wykszta艂cenie wy偶sze, mile widziane do艣wiadczenie w sprzeda偶y B2B, prawo jazdy kat. B, 艂atwo艣膰 nawi膮zywania kontakt贸w, dyspozycyjno艣膰, optymizm i zaanga偶owanie, mile widziana znajomo艣膰 j臋zyk贸w obcych: niemieckiego lub angielskiegozakres obowi膮zk贸w: pozyskiwanie nowych klient贸w, sporz膮dzanie kalkulacji i ofert, raportowanie wynik贸w do prze艂o偶onych
LEGE OPAKOWANIA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-09-25 - Ko藕min Wielkopolski (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowi膮zk贸w, w szczeg贸lno艣ci: Z zakresu kadr:1. Znajomo艣膰 i przestrzeganie obowi膮zuj膮cych akt贸w prawnych zwi膮zanych z wykonywan膮 prac膮 a w szczeg贸lno艣ci: Przepis贸w Kodeksu Pracy,Ustawy o pracownikach samorz膮dowychUstawy o podatku dochodowym od os贸b fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych,Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Prowadzenie spraw pracowniczych zwi膮zanych z przebiegiem zatrudnienia pracownik贸w.3. Konsultowanie zakres贸w obowi膮zk贸w pracownik贸w Wroc艂awskiego Centrum Integracji z Koordynatorami i Dyrektorem Centrum.4. Koordynacja procesu rekrutacji na stanowiska pracownicze zgodnie z Ustaw膮 o pracownikach samorz膮dowych, prowadzenie dokumentacji nabor贸w w WCI we wsp贸艂pracy z Komisjami Rekrutacyjnymi5. Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem terminowo艣ci wykonania bada艅 okresowych pracownik贸w i prowadzenie stosownej ewidencji.6. Sprawowanie nadzoru nad szkoleniami z zakresu BHP i ppo偶. pracownik贸w.7. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracownik贸w, w tym rejestru urlop贸w, zwolnie艅 lekarskich oraz nadz贸r nad kartami czasu pracy pracownik贸w.8. Prowadzenie rejestr贸w plan贸w urlop贸w.9. Prowadzenie spraw zwi膮zanych z nagradzaniem, awansowaniem oraz karaniem pracownik贸w.10. Ustalenie uprawnie艅 pracownik贸w do nagr贸d jubileuszowych oraz dodatkowego wynagrodzenia rocznego.11. Sprawowanie nadzoru i kontroli dyscypliny pracy oraz przestrzegania regulaminu i kodeksu pracy.12. Prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z poleceniem wyjazd贸w s艂u偶bowych.13. Prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej ze szkoleniami pracownik贸w.14. Prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej ze zg艂aszaniem pracownik贸w do obowi膮zkowych ubezpiecze艅 spo艂ecznych:- wprowadzanie do programu CDN Optima danych pracownik贸w oraz zmian danych.15. Sporz膮dzanie sprawozda艅 do G艂贸wnego Urz臋du Statystycznego w zakresie kadrowym.16. Wystawianie za艣wiadcze艅 dla pracownik贸w o zatrudnieniu.17. Prace zwi膮zane ze spe艂nianiem wymog贸w zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie kadr.18. Prowadzenie rejestr贸w urlop贸w wypoczynkowych, upowa偶nie艅 i pe艂nomocnictw wydawanych przez Dyrektora WCI,upowa偶nie艅 do przetwarzania danych osobowych WCI.19. Wsp贸艂praca z Specjalist膮 p艂ac w zakresie spraw kadrowych i wynagrodze艅 (nieobecno艣ci, zmiany um贸w o prac臋, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiany wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji zwi膮zanej ze zg艂aszaniem pracownik贸w do obowi膮zkowych ubezpiecze艅 spo艂ecznych.Z zakresu p艂ac:1. Znajomo艣膰 i przestrzeganie obowi膮zuj膮cych akt贸w prawnych zwi膮zanych z wykonywan膮 prac膮 a w szczeg贸lno艣ci: Przepis贸w Kodeksu Pracy,Ustawy o pracownikach samorz膮dowychUstawy o podatku dochodowym od os贸b fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych,Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Kompletowanie dokumentacji i przygotowywanie wniosk贸w o emerytury i renty pracownik贸w Centrum.3. Prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej ze zg艂aszaniem pracownik贸w, zleceniobiorc贸w i beneficjent贸w do obowi膮zkowych ubezpiecze艅 spo艂ecznych:wprowadzanie do programu CDN Optima danych zleceniobiorc贸w i beneficjent贸w oraz zmian danych, wprowadzanie do programu P艂atnik danych zleceniobiorc贸w i beneficjent贸w oraz pracownik贸w,wprowadzanie zmian danych dostarczonych przez zleceniobiorc贸w i beneficjent贸w.4. Prowadzenie dokumentacji zaj臋膰 komorniczych pracownik贸w i beneficjent贸w Centrum oraz spraw zwi膮zanych z rozliczeniem tych zaj臋膰 komorniczych.5. Sporz膮dzanie sprawozda艅 oraz prowadzenie rozlicze艅 z Pa艅stwowym Funduszem Rehabilitacji Os贸b Niepe艂nosprawnych. 6. Sporz膮dzanie sprawozda艅 do G艂贸wnego Urz臋du Statystycznego w zakresie p艂acowym.7. Prace zwi膮zane ze spe艂nianiem wymog贸w zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie p艂acowym.8. Naliczanie 艣wiadcze艅 nale偶nych beneficjentom Wroc艂awskiego Centrum Integracji.9. Sporz膮dzanie i naliczanie list p艂ac pracownik贸w Centrum wraz z prowadzeniem stosownej dokumentacji.10. Sporz膮dzanie nalicze艅 i prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z zasi艂kami macierzy艅skimi, zasi艂kami chorobowymi i zasi艂kami opieku艅czymi. 11. Sporz膮dzanie i naliczanie uprawnionym pracownikom wyp艂at z tytu艂u nagr贸d jubileuszowych. 12. Sporz膮dzanie i naliczanie list p艂ac zwi膮zanych z dodatkowym wynagrodzeniem rocznym pracownik贸w.13. Kontrola prawid艂owo艣ci naliczania ubezpiecze艅 spo艂ecznych i zdrowotnych na li艣cie p艂ac zwi膮zanych z wyp艂atami dla beneficjent贸w Centrum.14. Prowadzenie rozlicze艅 z Zak艂adem Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych oraz spraw zwi膮zanych z przekazem elektronicznym w systemie P艁ATNIK ZUS.15. Prowadzenie rozlicze艅 w zakresie podatku dochodowego od os贸b fizycznych z Urz臋dem Skarbowym.16. Prowadzenie spraw zwi膮zanych z wyp艂acaniem um贸w zlece艅 i um贸w o dzie艂o.17. Wystawianie za艣wiadcze艅 dla pracownik贸w o wynagrodzeniu oraz dla zleceniobiorc贸w i beneficjent贸w dot. zatrudnienia i wynagrodzenia. 18. Wsp贸艂praca z Specjalist膮 ds. kadr w zakresie spraw kadrowych i wynagrodze艅 (nieobecno艣ci, zmiany um贸w o prac臋, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiana wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji zwi膮zanej ze zg艂aszaniem pracownik贸w, zleceniobiorc贸w i beneficjent贸w do obowi膮zkowych ubezpiecze艅 spo艂ecznych.Forma i termin sk艂adania ofert :1. Wymagane dokumenty nale偶y z艂o偶y膰 osobi艣cie lub przes艂a膰 do sekretariatu Wroc艂awskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wroc艂awiu. 2. Dokumenty nale偶y z艂o偶y膰 w zamkni臋tej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nab贸r na stanowisko: Specjalista ds. kadrowych i/lub Specjalista ds. p艂acowych we Wroc艂awskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 09.07.2018r. do godziny 16.00 3. Informacja o wyniku naboru b臋dzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urz臋du Miejskiego Wroc艂awia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wroc艂awskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, kt贸re wp艂yn膮 do WCI po terminie lub b臋d膮 niekompletne, nie b臋d膮 rozpatrywane.Inne informacje:1. Wybrane osoby spe艂niaj膮ce kryteria formalne naboru, zostan膮 powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. 2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji b臋d膮 przetwarzane przez okres trwania post臋powania rekrutacyjnego, nie d艂u偶ej jednak ni偶 2 miesi膮ce (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostan膮 w艂膮czone do akt osobowych). 3. Po up艂ywnie okresu, o kt贸rym mowa w pkt. 2 dokumenty zostan膮 komisyjne zniszczone. Z czynno艣ci tej sporz膮dzony zostanie protok贸艂.Dodatkowych informacji udziela: p. Ewa 呕muda - Zast臋pca Dyrektora, tel. 71 782 35 18 w godz. 9.00-15.00. Oferta dost臋pna w sali E, A. Oferta skierowana tak偶e do os贸b z orzeczeniem o niepe艂nosprawno艣ci.
Wroc艂awskie Centrum Integracji - 2018-06-26 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
telefonicznie pozyskiwanie nowych klient贸w, tworzenie ofert handlowych i obs艂uga klienta
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Miech贸w (ma艂opolskie)
Koordynacja prac wykonywanych przez firmy zewn臋trzne, przeprowadzanie analiz w zakresie potrzeb remontowych i inwestycyjnych, udzia艂 w komisjach przegl膮d贸w technicznych obiekt贸w, sporz膮dzanie sprawozda艅 z post臋pu rob贸t, inne prace biurowe zwi膮zane ze stanowiskiem pracy. Oferta dost臋pna w sali D. Kontakt z pracodawc膮 - Kierownik Krystyna Folga: e-mail: dzt (at) spsk1.com.pl, tel.: 515 038 869, 71 784 20 76, 71 784 20 74.
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 we Wroc艂awiu - 2017-08-10 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
prowadzenie ewidencji ksi臋gowej ksi膮g rachunkowych dla pe艂nej ksi臋gowo艣ci
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Polkowice (dolno艣l膮skie)
tworzenie i realizacja strategii e-commerce, budowanie i zarz膮dzanie projektami e-commerce
MOP SERWIS SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2020-01-24 - Kwidzyn (pomorskie)
wg stanowiska
PRZEDSI臉BIORSTWO PRODUKCYJNO-US艁UGOWO-HANDLOWE "POLMARK KIELCE" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-07-24 - Kielce (艣wi臋tokrzyskie)
pozyskiwanie klient贸w, utrzymywanie relacji z obecnymi klientami, rozszerzanie spektrum zakresu oferowanych us艂ug, nadz贸r nad pracownikami backoffice; Praca na terenie RP
Wojciech Styk - 2018-10-11 - Lublin (lubelskie)
obs艂uga klient贸w firmy drog膮 mailow膮 oraz na portalach internetowych.
Staff Service Sp. z o.o. - 2017-04-24 - Bielsko-Bia艂a (艣l膮skie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Paj臋czno (艂贸dzkie)
- Pozyskiwanie i obs艂uga klient贸w.- Wynagrodzenie: 1850 z艂/brutto (okres pr贸bny) + prowizja. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na umow臋 o prac臋 na czas nieokre艣lony.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykszta艂cenie min. 艣rednie. Mile widziane wykszta艂cenie wy偶sze. Wymagane 3 lata do艣wiadczenia w bran偶y reklamowo-wydawniczej b膮d藕 do艣wiadczenie w bran偶y pokrewnej (handlowiec). 艁atwe nawi膮zywanie kontakt贸w bezpo艣rednich. Mile widziana znajomo艣膰 j臋zyk贸w obcych. Kontakt WY艁膭CZNIE telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-256-62-14) lub e-mail: fajnapraca (at) s-print.com.pl
"S-PRINT 2" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-03-07 - Katowice (艣l膮skie)