SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ Nowy Sącz oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: Specjalista do spraw obsługi posprzedażowej - oferta stażu dla osób długotrwale bezrobotnych.: - pomoc w obłudze procesu przyjęcia dostaw terminalii do magazynu od dostawców zewnętrznych- pomoc w obsłudze procesu przygotowania terminali- pomoc w obsłudze procesu wydania terminalii dla kontrahentów na podstawie otrzymanego zlecenia- aktualizacji danych w systemach - przypisanie numeru seryjnego urządzenia do kontrahenta - uczestniczenie w przygotowaniu oraz uaktualnieniu prcedur wewnętrznych w dziale - obsługiwanie urządzeń techniki biurowej
Data publikacji: 2018-08-09
Lokalizacja: Nowy Sącz (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Specjalista do spraw obsługi posprzedażowej - oferta stażu dla osób długotrwale bezrobotnych.: - pomoc w obłudze procesu przyjęcia dostaw terminalii do magazynu od dostawców zewnętrznych- pomoc w obsłudze procesu przygotowania terminali- pomoc w obsłudze procesu wydania terminalii dla kontrahentów na podstawie otrzymanego zlecenia- aktualizacji danych w systemach - przypisanie numeru seryjnego urządzenia do kontrahenta - uczestniczenie w przygotowaniu oraz uaktualnieniu prcedur wewnętrznych w dziale - obsługiwanie urządzeń techniki biurowej
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Nowy Sącz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw obsługi posprzedażowej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2018
Data zakończenia pracy: 28.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: MS Office
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Sądecki Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Węgierska 146, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Nowy Sącz
Gmina pracodawcy: Nowy Sącz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Sącz
Ulica pracodawcy: Węgierska
Numer budynku pracodawcy: 146
Profil działalności pracodawcy:
PayTel jest spółką teleinformatyczną powstałą w 2003 roku świadczącą specjalistyczne usługi elektroniczne i finansowe. Zajmuje wysoką pozycję na rynku płatności elektronicznych: obsługi płatności masowych oraz sprzedaży produktów i usług elektronicznych, w tym usług przedpłacanych telefonii GSM i VoIP, pobierania opłat za rachunki i przetwarzania elektronicznych transakcji płatniczych.
Oferta zgłoszona przez: Sądecki Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw obsługi posprzedażowej
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 23.08.2018
Oferta pracy ważna do: 23.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 09.08.2018
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
obsługa serwisu, realizacja zamówień, współpraca z serwisantami i stacja monitorowania , realizacja projektów, naprawa sprzętu IT
Komages sp. z o.o. - 2016-01-04 - Wawrów (lubuskie)
Ogólny zakres obowiązków1. pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz opieka i podtrzymanie relacji z obecnymi klientami firmy2. wprowadzanie danych do systemów3. aktywna sprzedaż stacjonarna połączona z doradztwem4. aktywne odpowiadanie na zapytania klientów5. prowadzenie kampanii mailingowej6. prowadzenie negocjacji oraz tworzenie ofert7. terminowa realizacja wyznaczonych planów8. bieżące wsparcie działu sprzedaży w pracy operacyjnej9. wystawianie faktur i innych dok. związanych ze sprzedażą10. dokumentowanie i raportowanie działań (dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie biura ul. Krakowska 158. Osoba kontaktowa: Paulina Wąsacz
GOLDEN LINE PAWEŁ DOSTYCH - 2015-12-15 - Rzeszów (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Warszawa (mazowieckie)
-korygowanie, zatwierdzanie i rozliczanie zleceń produkcyjnych zgodnie ze zużyciem-bieżąca ewidencja obrotów magazynowych - wystawianie dokumentów magazynowych-kontrola zgodności zużycia surowców z normami akcyzowymi-ewidencja towarów zwróconych przez klientów-weryfikacja wystawionych przez dział handlowy faktur korygujących - obroty magazynowe-przygotowywanie zestawienia kosztów wyrobów poddanych ponownemu przerobowi-ewidencja wpływających dokumentów zakupowych w systemie komputerowym-obsługa klientów odbierających towar
IZOHAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-22 - Pomieczyno (pomorskie)
- pozyskiwanie nowych serwisów do współpracy- negocjowanie warunków umów- wdrażanie serwisów do obsługi zleceń
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Myślenice (małopolskie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych w systemie.
Biuro Rachunkowe ANALIZA Jolanta Pol - 2016-02-18 - Zabrze (śląskie)
wg. stanowiska (umawiać się na rozmowę z pracodawcą telefonicznie), pierwsza umowa na 1/2 etatu, następnie jest możliwość całego etatu
Duda Grażyna Agencja Ubezpieczeniowa ,,GWARANT" - 2016-12-15 - Wadowice (małopolskie)
pomoc w przygotowywaniu posiłków i utrzymanie czystości
Stołówka KARO Dorota Trepczyńska - 2017-01-03 - Strumień (śląskie)
budowanie i utrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientami na rynku zagranicznym, przygotowywanie dokumentacji sprzedażowych, bieżąca praca w systemie Symfonia
Ceramika KOŃSKIE Sp. z o.o. - 2017-02-09 - Końskie (świętokrzyskie)
Kompletacja produktów firmy zgodnie ze wzorem, praca manualna, składanie pudełek, wkładanie instrukcji przy linii produkcyjnej. Praca siedząca i stojąca
DIAGNOSIS SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-18 - Wasilków (podlaskie)
Obsługa klientów, zdobywanie nowych, utrzymywanie stałych relacji z klientami.
F.U.H. LaMente ILONA MOTYL - 2017-10-18 - Zawiercie (śląskie)
wykonywanie prostych prac biurowych, porządkowanie dokumentacji, wykonywanie kopii, skanów dokumentów, zestawień
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Suwałki (podlaskie)
Obsługa klienta w Internecie. Organizacja procesu sprzedaży. Kompletacja towarów do wysyłki wraz z obsługą procesów logistycznych. Obsługa sklepów internetowych. Zarządzanie magazynem
PAGARD PAWEŁ DUMAŃSKI - 2016-10-21 - Zamość (lubelskie)
Podtrzymywanie dobrych relacji z klientami; przyjmowanie zamówień, wystawianie fakturi dokumentów transportowo-logistycznych; obsługa połączeń przchodzących i przekierowywanie rozmów do właściwych rozmówców; obowiązki statystyczno-sprawozdawcze (INTRASTAT, opłaty środowiskowe i produktowe itp.); sprawdzanie dokumentów źródłowych w tym zagranicznych, wprowadzanie danych do komputera (rejestrowanie towarów i usług); weryfikacja wybranych dokumentów przygotowanych przez biuro rachunkowe; drobne tłumaczenia z j. angielskiego (specyfikacje, karty charakterystyki towarów).
Wojciech Szwaja GrayWolf - 2018-06-27 - Częstochowa (śląskie)
- Sprzedaż usług oraz rozwój współpracy z klientami. Przygotowywanie ofert handlowych. Prowadzenie negocjacji z klientami. Monitorowanie rynku oraz działań konkurencji. Kompletowanie dokumentacji przetargowej. Przygotowywanie materiałów marketingowych.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe 1 rok. Wymagane umiejętności: obsługi programu MsOffice - EXCELU. Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice. Umiejętność opracowywania i realizacji planów sprzedażowych. Umiejętność pracy pod presją czasu, gotowość do podróży służbowych. Prawo jazdy kat. B.
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Katowice (śląskie)
Obsługa biurowa reklamacji. Wymagana znajomość Ms Office. Wymagana znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie, mile widziana znajomość branży meblowej.
P.P.U.H. "GABI Jerczyńscy" Sp. j. - 2017-11-22 - Piaski (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Wolbrom (małopolskie)
kreowanie wizerunku firmy na rynku chińskim, wspieranie działu sprzedaży, ocenianie szans rynkowych związanych ze sprzedażą chińskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
prowadzenie dokumenatcji kadrowo-płacowejnaliczanie wynagrodzeń, składek Zus i podatkurozliczanie umów cywilnoprawnychwsparcie przy rozliczaniu czasu pracy pracowników
Zakład Produkcyjno-Handlowy DARPOL M. Omylak, Z.Piątkowski Sp. jawna - 2016-03-25 - Barzowice (zachodniopomorskie)
zaopatrzenie w materiały budowalne
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Rybnik (łódzkie)
zawieranie kontraktów z kontrahentami z UE, Rosji i Białorusi, kontrola procesów produkcji wyrobów gastronomicznych
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Piaseczno (mazowieckie)
logistyczna organizacja zajęć szkolnych, pisanie umów stażowych, tworzenie dokumentacji projektowej, druków, oświadczeń, regulaminów, przygotowanie promocji projektu
Zespół Szkół Budowlanych w Tarnowie - 2017-06-27 - Tarnów (małopolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Zielona Góra (lubuskie)
wg stanowiska w branży HORECA
"Młyn Gąsiorowo" Adrianna Machnacz - 2015-11-27 - Gąsiorowo (mazowieckie)
prowadzenie postępowań zakupowych, techniczna koordynacja dostaw.
HUTA CYNKU "MIASTECZKO ŚLĄSKIE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-01-27 - Miasteczko Śląskie (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie technicznej dokumentacji serwisowej koordynacja procesów operacyjnych
VDL BUS & COACH POLSKA SP. Z O.O. - 2018-07-17 - Straszków (wielkopolskie)
- praca biurowa- przygotowanie dokumentów dla biura rachunkowego- prowadzenie akt pracowniczych
Hotel Meridian Olga Witczuk - 2017-08-09 - Chałupy (pomorskie)
obsługa procesu logistyki sprzedaży od strony formalnej oraz organizacyjnej i ubezpieczeniowej, zabezpieczenie funkcjonowania efektywnego łańcucha dostaw, wspieranie działu sprzedaży w obecnych relacjach ze stałymi oraz potencjalnymi klientami firmy; godz. pracy 8-16; wynagrodzenie miesięczne, płaca zasadnicza, premia uznaniowa; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7-15
PRZETWÓRSTWO TWORZYW SZTUCZNYCH PLAST-BOX SA - 2017-06-16 - Słupsk (pomorskie)
Prowadzenie efektywnej komunikacji z klientami droga mailową i telefoniczną dot. zakupu biletów lotniczych oraz wsparcie poczas podróży.
WNS Global Services (UK) Ltd. - 2018-01-19 - Gdynia (pomorskie)