SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK HOLENDERSKI) K/M (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.

Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK HOLENDERSKI) K/M (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ)

Wynagrodzenie: od 5 000 PLN

Zakres obowiązków: jw

Data publikacji: 2018-12-28

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: jw

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premie 1500-2000 zł netto+ benefity

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK HOLENDERSKI) K/M (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 28.12.2018

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center) (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 3)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
holenderski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie, biegła znajomość języka holenderskiego, wysoka komunikatywność oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne, samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów, odpowiedzialność za powierzone działania, motywacja i zaangażowanie. Obowiązki: kompleksowa obsługa klientów oraz realizacja napływających zamówień; obsługa połączeń przychodzących, wychodzących oraz korespondencji w jęz. niderlandzkim; doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb; rozwiązywanie ewentualnych problemów dotyczących dostawy zamówionego towaru; bieżący kontakt z podwykonawcami na danym rynku. CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SP/NL/2018(istnieje możliwość przeprowadzenia wstępnej rozmowy z pracodawcą przed wysłaniem dokumentów aplikacyjnych zawierających dane osobowe)

Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Ciołka

Numer budynku pracodawcy: 12

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Data dodania oferty pracy: 31.12.2018

Oferta pracy ważna do: 14.01.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 31.12.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 28.12.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY DEWELOPERSKIEJ - 997,4 PLN

prowadzenie spraw związanych z obsługą klienta, udostępnianie lokali mieszkalnych do obejrzenia, prowadzenie spraw formalno-prawnych związanych z budownictwem, kompletowanie dokumentów na potrzeby klientów
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU- 1/2 ETATU - 1 200 - 4 000 PLN

- bieżąca obsługa klienta, tworzenie trwałych relacji - prowadzenie i nadzorowanie pracy biura - koordynacja pracy działu handlowego - współpraca z kontrahentami w kraju i zagranicą - monitorowanie rynku; możliwośc całego etatu po okresie wdrożenia
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Września (wielkopolskie)

SPECJALISTA OCHRONY ŚRODOWISKA - STAŻ PO WER III - 1 017,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 1 850 PLN

Praca w branży paliwowej. Pozyskiwanie partnerów biznesowych, opieka nad strategicznymi klientami, informowanie o dostępnej ofercie, pozyskiwanie informacji o potencjalnych klientach, sprzedaż.
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 1 850 PLN

prowadzenie kampani reklamowej
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Sztumskie Pole (pomorskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU - od 2 300 PLN

Wymagania: dobra znajomość zagadnień marketingu; wykształcenie wyższe lub średnie; dyspozycyjność; kreatywność, samodzielność w działaniu oraz komunikatywność. Aplikacje przesyłać e-mailem praca (at) biostat.com.pl.
BIOSTAT SP. Z O.O. - 2018-10-16 - Rybnik (śląskie)

SPECJALISTA OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 100 PLN

Opracowywanie dokumentacji do uzyskania decyzji administracyjnych w zakresie ochrony środowiska (raporty z ocen środowiskowych, operaty wodnoprawne, operaty ochrony powietrza, itp.
Pracownia Analiz Środowiskowych Ekoventus Szymańczyk i Węclewski Spółka jawna - 2018-04-16 - Zielona Góra (lubuskie)

PRACOWNIK ROBÓT DROGOWYCH - od 2 046 PLN

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: wykonywanie prac przy robotach drogowych (pomoc przy remontach cząstkowych, układanie kostki, krawężników); WYMAGANIA: Wykształcenie zawodowe
HUCZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-07-27 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA UTRZYMANIA RUCHU (SPECJALNOŚĆ MECHANIKA) - od 2 500 PLN

Do głównych obowiązków specjalisty utrzymania ruchu będzie należało: - obsługa infrastruktury (kotłownia, stacja uzdatniania wody, oczyszczalnia),- utrzymywanie maszyn i urządzeń w ruchu na zmianach produkcyjnych,- przezbrajanie linii,- remonty oraz konserwacje maszyn i urządzeń,- współpraca z działem projektów i inwestycji,- nadzór nad stanem technicznym urządzeń,- opracowywanie specyfikacji technicznych,- organizacja, prowadzenie montażu i uruchomień linii produkcyjnych oraz innych obiektów.
Dr Oetker-Dekor Sp. z o.o. - 2017-10-18 - Płock (mazowieckie)

SPECJALISTA DS WSPARCIA SPRZEDAŻY - od 3 500 PLN

obsługa klienta, obsługa administracyjna biura, administracja magazynowa, obsługa kasy fiskalnej
INSBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Wolsztyn - 2018-08-17 - Wolsztyn (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. PŁAC - od 3 000 PLN

Sporządzanie i prowadzenie pełnej dokumentacji płacowej. Naliczanie wynagrodzeń zgodnie z przepisami prawa oraz regulaminem wynagrodzenia. Sporządzenie list płac pracowników i zleceniobiorców. Rozliczanie wynagrodzeń za czas choroby, zasiłków chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych i innych. Realizacja czynności związanych z dokonywaniem obowiązkowych i dobrowolnych potrąceń z wynagrodzeń ( w tym zajęć komorniczych ). Obsługa systemu Płatnik, w tym sporządzanie deklaracji ZUS DRA oraz imiennych raportów rozliczeniowych ZUS RCA, RZA, RSA ( i ich korekt ). Sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych ( ZUS/GUS/US/PFRON). Obsługa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w tym Zakładowego Funduszu Mieszkaniowego. Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach pracowników, w tym Rp7. Przygotowywanie raportów, analiz i zestawień z zakresu HR na potrzeby jednostki.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSW w Koszalinie - 2017-04-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)

TECHNIK ADMINISTRACJI - 1 033,7 PLN

- obsługiwanie klienta w jednostce administracyjnej- sporządzanie dokumentów dotyczących sprzedaży stolarki PCV- przygotowywanie ofert,korespondencji służbowej- wykonywanie prac organizacyjnych związanych z przygotowaniem prac montażowych u klienta- szkolenie BHP- nauka programu SUBIEKT GT
kontakt przez PUP - 2019-06-25 - Kartuzy (pomorskie)

SPECJALISTA DS. PUBLIC RELATIONS, MARKETINGU I PROMOCJI - od 2 800 PLN

opracowywanie kompleksowej reklamy instytucji, współpraca z mediami, przygotowywanie i negocjowanie umów patronackich, opracowywanie tekstów reklamowych do newslettera, ulotek., folderów, banerów, współpraca z wydziałami promocji gminy i powiatu, koordynowanie strony internetowej i Facebooka, monitorowanie wizerunku instytucji w mediach tradycyjnych i elektronicznych
CENTRUM KULTURY - 2017-08-24 - Piaseczno (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI USŁUG GASTRONOMICZNYCH, HOTELOWYCH I TURYSTYCZNYCH - 997,4 PLN

przygotowywanie ofert i odpowiedzi na zapytania ofertowe, zlecanie ralizacji świadczeń usługodawcom, zawieranie umów z podwykonawcami i klientami, prowadzenie kartotek kontrahentów i klientów, rozliczanie imprez i zamówionych usług, przygotowyanie sprawozdań
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Głuchołazy (opolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA(NR 3507) - 2 500 - 3 000 PLN

- telefoniczna obługa klienta- poszukiwanie nowych szans sprzedaży- obsługa sklepu internetowego- popsprzedazowa obsługa klienta (fakturowanie, przygotowywanie towaru do wysyłki, obsługa reklamacji)- sporządzanie ofert- podtrzymywanie relacji biznesowych
ACS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-18 - Strzelce Górne (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. KONTROLI JAKOŚCI - do 4 210 PLN

Kontrola standardów jakości w przedsiębiorstwie, kontrolowanie jakości surowców, półproduktów i wyrobów gotowych, nadzór nad realizacją procedur GHP, nadzór nad realizacja systemu HACCP, zapewnienie właściej jakości produktów wprowadzanych do sprzedaży i ich dobrego oznakowania.Doświadczenie zawodowe mile widziane.
PERINO Sp. z o.o. - 2016-07-13 - Nowy Konik (mazowieckie)

KIEROWCA AUTOBUSU - od 1 850 PLN

przewozy pracownicze, międzynarodowe oraz turystyka krajowa
FIRMA KRY-CHA WOJCIECH CHADŻY - 2015-12-09 - Łomnica (dolnośląskie)

PRACOWNIK USŁUG CZYSTOŚCIOWYCH PRZYCHODNI K/M - od 3 485 PLN

wykonywanie zadań związanych z utrzymaniem wymaganych warunków sanitarnych i higienicznych w placówce zgodnie z obowiązującymi procedurami; praca zespołowa, współpraca z lekarzami, pracownikami działów kosmetologii i administracji; praca zmianowa, rozkład czasu pracy jest ustalany na podstawie obowiązującego harmonogramu pracy; wykonywanie zadań zgodnie z obowiązującą Procedurą utrzymania czystości i higieny w placówce; utrzymywanie w czystości: gabinety lekarskie, kosmetyczne, gabinet zabiegowy, pomieszczenie recepcji i poczekalnię, pomieszczenia biurowe, pokój socjalny i szatnię personelu, toalety i łazienki, korytarze, pomieszczenia gospodarcze i brudownik; wykonywanie czynności zawodowych wymaga uniformu ochronnego; utrzymywanie w czystości fotele zabiegowe, leżanki kosmetyczne, taborety medyczne, szafki pomocnicze, szafy, meble, odbiorniki TV, biurka, krzesła, fotele, parapety, drzwi, klamki, ściany w tym powierzchnie oszklone, lustra, glazurę, armaturę sanitarną, miski, osłony elektryczne, grzejniki, półki, stojaki, pojemniki na odpady i brudną bieliznę, podłogi, itp. z wyjątkiem specjalistycznej aparatury medycznej; mycie i dezynfekcja pojemników na mydło, środek dezynfekcyjny i ręczniki papierowe; mycie okien, rolet; odkurzanie i pranie meble tapicerowane; dbanie o rośliny zielone w placówce; zbieranie, segregacja, liczenie bielizny brudnej, nadawanie brudnej bielizny kurierowi z pralni łącznie z ważeniem, liczeniem, sporządzaniem niezbędnej dokumentacji; przyjmowanie prania czystego od firmy świadczącej usługę prania; segregacja prania czystego pod względem ilościowym, sprawdzanie jakości otrzymanego prania, znakowanie oraz segregacja zgodnie z komórkami organizacyjnymi; potwierdzenie zgodności ilości wskazanej na kwitach nadzór nad dokumentem obrotu bielizną czystą i brudną zgodnie z obowiązującymi procedurami; sporządzanie zestawień prania przekazanego i otrzymanego oraz notowanie nieścisłości, wyjaśnienie z firmą świadczącą usługę prania powstałych nieścisłości tj. braków, nadwyżek oraz jakości otrzymanego prania; utrzymywanie w bieżącej czystości pomieszczenia prania czystego; zbieranie, opisywanie, segregacja i transport do wyznaczonych miejsc odpadów medycznych i komunalnych; wykładanie koszy i stelaży workami odpowiedniego koloru; mycie kloszy, osłon lamp; przygotowywanie roztworów środków myjących i dezynfekujących; utrzymywanie we właściwej czystości sprzęt do sprzątania mycie, dezynfekcja, suszenie; informowanie przełożonego o wszelkich awariach, zniszczeniach, zaginięciu sprzętu, wyposażenia i mienia; prowadzenie kart wykonanych czynności potwierdzonych przez koordynatora d/s utrzymania czystości i higieny; wykonywanie poleceń dotyczących wykonywania prac doraźnych, nie objętych zakresem obowiązków, ale zgodnych ze stanowiskiem pracy oraz wynikających z potrzeb i organizacji pracy; przestrzeganie praw Pacjenta i zachowanie tajemnicy zawodowej; praca na trzy zmiany w godz.7-22
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA ZARZĄDZAJĄCEGO AKTYWAMI - 3 686 - 4 388 PLN

Sprawdzanie bilansów funduszy zarządzanych przez klientów i kontrolowanie statusów transakcji. Powiadamianie klientów w przypadku trudności z rozliczeniem transakcji bądź gdy potrzebne są dodatkowe informacje, odpowiadanie na wszelkie zapytania pochodzące od klientów a związane z funduszami. Współpraca z wieloma zespołami wewnątrz State Street Bank w celu rozwiązywania zadań/zapytań, asystowanie przy wprowadzaniu nowych funduszy.
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce - 2020-03-26 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 1 040 PLN

tworzenie procedury rekrutacyjnej zarówno dotyczącej rekrutacji zewnętrznej, jak i wewnętrznej, rekrutacja i selekcja pracowników, określenie profilu poszukiwanych pracowników, kontakt z agencjami doradztwa persolanego i agencjami pracy tymczasowej, przygotowywanie raportów i opinii na temat kandydatów, monitorowanie tendencji na rynku pracy, administrowanie, oraz całościowa obsługa biura zgodnie z zachowaniem zasad firmy, sprawdzanie i odbieranie poczty w formie tradycyjnej i elektronicznej, obsługa urządzeń znajdujących się w biurze, takich jak komputer, telefon, drukarka, fax itp, nadzór nad dokumentami firmowymi z którymi pracownik ma styczność oraz ich odpowiednie zabezpieczenie, organizacja własnej pracy w celu prawidłowego funkcjonowania biura, zachowanie w tajemnicy danych pracowników i klientów, budowanie odpowiedniego wizerunku firmy.WYMAGANIA: wykształcenie wyższeumiejętności: komunikatywność, dokładność, wysoka kultura osobista, zdolności manualne, kreatywność, mile widziane prawo jazdy kat. B, mile widziane doświadczenie, znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiego w stopniu komunikatywnym z uwagi na dokumenty firmy w tym języku i wielojęzyczne otoczeniepraca-pół etatu w godz. 9-13
FUNDACJA "SŁOWIANIE POMERANII" - 2017-01-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW POZYSKIWANIA KLIENTA - od 2 500 PLN

pozyskiwanie gości indywidualnych i firmowych dla restauracji; marketing; kontakt z pracodawcą osobisty i telefoniczny w godz. (12-20) oraz e- mail
INTERFLOR Paulina Kantak - 2015-11-30 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Z J.ANGIELSKIM - od 2 100 PLN

Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, budowanie oraz utrzymywanie długofalowych relacji.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-04-16 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

SPECJALISTA DS. LOGISTYKI - od 1 850 PLN

przyjmowanie wyrobu gotowego na magazyn, przestrzeganie i stosowanie się do przepisów BHP i PPOŻ, dostarczanie pustych palet i odbiór palet z gotowym wyrobem z linii pakowania, przygotowywanie wyrobu gotowego do wysyłki, udział w inwentaryzacjach, odwożenie elementów z Kontroli Jakości do magazynu wyrobów gotowych, załadunek i rozładunek samochodów dostawczych, dbanie o prawidłowe ładowanie baterii, dbanie o prawidłową wymianę baterii, kontrola stanu technicznego wózków, koordynowanie przepływu produktów wyrobu gotowego, współpraca z sieciami w zakresie potwierdzania sald paletowych i ustalania terminów odbioru palet współpraca z działem sprzedaży, zakupu, jakości oraz działem produkcji w zakresie działań logistycznych, prowadzenie pliku paletowego, prowadzenie pełnej niezbędnej dokumentacji (dokumenty wewnętrzne i zewnętrzne)
EPICOM SP. Z O.O. - 2016-07-05 - Bogumiłów (łódzkie)


Wybierz powiat