SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK HOLENDERSKI) K/M (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK HOLENDERSKI) K/M (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ)
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: jw
Data publikacji: 2018-12-28
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premie 1500-2000 zł netto+ benefity
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK HOLENDERSKI) K/M (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.12.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center) (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
holenderski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie, biegła znajomość języka holenderskiego, wysoka komunikatywność oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne, samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów, odpowiedzialność za powierzone działania, motywacja i zaangażowanie. Obowiązki: kompleksowa obsługa klientów oraz realizacja napływających zamówień; obsługa połączeń przychodzących, wychodzących oraz korespondencji w jęz. niderlandzkim; doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb; rozwiązywanie ewentualnych problemów dotyczących dostawy zamówionego towaru; bieżący kontakt z podwykonawcami na danym rynku. CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SP/NL/2018(istnieje możliwość przeprowadzenia wstępnej rozmowy z pracodawcą przed wysłaniem dokumentów aplikacyjnych zawierających dane osobowe)
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 31.12.2018
Oferta pracy ważna do: 14.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 31.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 28.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie spraw związanych z obsługą klienta, udostępnianie lokali mieszkalnych do obejrzenia, prowadzenie spraw formalno-prawnych związanych z budownictwem, kompletowanie dokumentów na potrzeby klientów
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
- bieżąca obsługa klienta, tworzenie trwałych relacji - prowadzenie i nadzorowanie pracy biura - koordynacja pracy działu handlowego - współpraca z kontrahentami w kraju i zagranicą - monitorowanie rynku; możliwośc całego etatu po okresie wdrożenia
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Września (wielkopolskie)
j/w
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w branży paliwowej. Pozyskiwanie partnerów biznesowych, opieka nad strategicznymi klientami, informowanie o dostępnej ofercie, pozyskiwanie informacji o potencjalnych klientach, sprzedaż.
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie kampani reklamowej
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Sztumskie Pole (pomorskie)
Wymagania: dobra znajomość zagadnień marketingu; wykształcenie wyższe lub średnie; dyspozycyjność; kreatywność, samodzielność w działaniu oraz komunikatywność. Aplikacje przesyłać e-mailem praca (at) biostat.com.pl.
BIOSTAT SP. Z O.O. - 2018-10-16 - Rybnik (śląskie)
Opracowywanie dokumentacji do uzyskania decyzji administracyjnych w zakresie ochrony środowiska (raporty z ocen środowiskowych, operaty wodnoprawne, operaty ochrony powietrza, itp.
Pracownia Analiz Środowiskowych Ekoventus Szymańczyk i Węclewski Spółka jawna - 2018-04-16 - Zielona Góra (lubuskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: wykonywanie prac przy robotach drogowych (pomoc przy remontach cząstkowych, układanie kostki, krawężników); WYMAGANIA: Wykształcenie zawodowe
HUCZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-07-27 - Częstochowa (śląskie)
Do głównych obowiązków specjalisty utrzymania ruchu będzie należało: - obsługa infrastruktury (kotłownia, stacja uzdatniania wody, oczyszczalnia),- utrzymywanie maszyn i urządzeń w ruchu na zmianach produkcyjnych,- przezbrajanie linii,- remonty oraz konserwacje maszyn i urządzeń,- współpraca z działem projektów i inwestycji,- nadzór nad stanem technicznym urządzeń,- opracowywanie specyfikacji technicznych,- organizacja, prowadzenie montażu i uruchomień linii produkcyjnych oraz innych obiektów.
Dr Oetker-Dekor Sp. z o.o. - 2017-10-18 - Płock (mazowieckie)
spawanie
ZAKŁAD WYKONAWSTWA SIECI ELEKTRYCZNYCH SP. A. - 2016-07-04 - Skawina (małopolskie)
obsługa klienta, obsługa administracyjna biura, administracja magazynowa, obsługa kasy fiskalnej
INSBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Wolsztyn - 2018-08-17 - Wolsztyn (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie i prowadzenie pełnej dokumentacji płacowej. Naliczanie wynagrodzeń zgodnie z przepisami prawa oraz regulaminem wynagrodzenia. Sporządzenie list płac pracowników i zleceniobiorców. Rozliczanie wynagrodzeń za czas choroby, zasiłków chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych i innych. Realizacja czynności związanych z dokonywaniem obowiązkowych i dobrowolnych potrąceń z wynagrodzeń ( w tym zajęć komorniczych ). Obsługa systemu Płatnik, w tym sporządzanie deklaracji ZUS DRA oraz imiennych raportów rozliczeniowych ZUS RCA, RZA, RSA ( i ich korekt ). Sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych ( ZUS/GUS/US/PFRON). Obsługa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w tym Zakładowego Funduszu Mieszkaniowego. Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach pracowników, w tym Rp7. Przygotowywanie raportów, analiz i zestawień z zakresu HR na potrzeby jednostki.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSW w Koszalinie - 2017-04-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- obsługiwanie klienta w jednostce administracyjnej- sporządzanie dokumentów dotyczących sprzedaży stolarki PCV- przygotowywanie ofert,korespondencji służbowej- wykonywanie prac organizacyjnych związanych z przygotowaniem prac montażowych u klienta- szkolenie BHP- nauka programu SUBIEKT GT
kontakt przez PUP - 2019-06-25 - Kartuzy (pomorskie)
opracowywanie kompleksowej reklamy instytucji, współpraca z mediami, przygotowywanie i negocjowanie umów patronackich, opracowywanie tekstów reklamowych do newslettera, ulotek., folderów, banerów, współpraca z wydziałami promocji gminy i powiatu, koordynowanie strony internetowej i Facebooka, monitorowanie wizerunku instytucji w mediach tradycyjnych i elektronicznych
CENTRUM KULTURY - 2017-08-24 - Piaseczno (mazowieckie)
przygotowywanie ofert i odpowiedzi na zapytania ofertowe, zlecanie ralizacji świadczeń usługodawcom, zawieranie umów z podwykonawcami i klientami, prowadzenie kartotek kontrahentów i klientów, rozliczanie imprez i zamówionych usług, przygotowyanie sprawozdań
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Głuchołazy (opolskie)
- telefoniczna obługa klienta- poszukiwanie nowych szans sprzedaży- obsługa sklepu internetowego- popsprzedazowa obsługa klienta (fakturowanie, przygotowywanie towaru do wysyłki, obsługa reklamacji)- sporządzanie ofert- podtrzymywanie relacji biznesowych
ACS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-18 - Strzelce Górne (kujawsko-pomorskie)
Kontrola standardów jakości w przedsiębiorstwie, kontrolowanie jakości surowców, półproduktów i wyrobów gotowych, nadzór nad realizacją procedur GHP, nadzór nad realizacja systemu HACCP, zapewnienie właściej jakości produktów wprowadzanych do sprzedaży i ich dobrego oznakowania.Doświadczenie zawodowe mile widziane.
PERINO Sp. z o.o. - 2016-07-13 - Nowy Konik (mazowieckie)
przewozy pracownicze, międzynarodowe oraz turystyka krajowa
FIRMA KRY-CHA WOJCIECH CHADŻY - 2015-12-09 - Łomnica (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Białystok (podlaskie)
wykonywanie zadań związanych z utrzymaniem wymaganych warunków sanitarnych i higienicznych w placówce zgodnie z obowiązującymi procedurami; praca zespołowa, współpraca z lekarzami, pracownikami działów kosmetologii i administracji; praca zmianowa, rozkład czasu pracy jest ustalany na podstawie obowiązującego harmonogramu pracy; wykonywanie zadań zgodnie z obowiązującą Procedurą utrzymania czystości i higieny w placówce; utrzymywanie w czystości: gabinety lekarskie, kosmetyczne, gabinet zabiegowy, pomieszczenie recepcji i poczekalnię, pomieszczenia biurowe, pokój socjalny i szatnię personelu, toalety i łazienki, korytarze, pomieszczenia gospodarcze i brudownik; wykonywanie czynności zawodowych wymaga uniformu ochronnego; utrzymywanie w czystości fotele zabiegowe, leżanki kosmetyczne, taborety medyczne, szafki pomocnicze, szafy, meble, odbiorniki TV, biurka, krzesła, fotele, parapety, drzwi, klamki, ściany w tym powierzchnie oszklone, lustra, glazurę, armaturę sanitarną, miski, osłony elektryczne, grzejniki, półki, stojaki, pojemniki na odpady i brudną bieliznę, podłogi, itp. z wyjątkiem specjalistycznej aparatury medycznej; mycie i dezynfekcja pojemników na mydło, środek dezynfekcyjny i ręczniki papierowe; mycie okien, rolet; odkurzanie i pranie meble tapicerowane; dbanie o rośliny zielone w placówce; zbieranie, segregacja, liczenie bielizny brudnej, nadawanie brudnej bielizny kurierowi z pralni łącznie z ważeniem, liczeniem, sporządzaniem niezbędnej dokumentacji; przyjmowanie prania czystego od firmy świadczącej usługę prania; segregacja prania czystego pod względem ilościowym, sprawdzanie jakości otrzymanego prania, znakowanie oraz segregacja zgodnie z komórkami organizacyjnymi; potwierdzenie zgodności ilości wskazanej na kwitach nadzór nad dokumentem obrotu bielizną czystą i brudną zgodnie z obowiązującymi procedurami; sporządzanie zestawień prania przekazanego i otrzymanego oraz notowanie nieścisłości, wyjaśnienie z firmą świadczącą usługę prania powstałych nieścisłości tj. braków, nadwyżek oraz jakości otrzymanego prania; utrzymywanie w bieżącej czystości pomieszczenia prania czystego; zbieranie, opisywanie, segregacja i transport do wyznaczonych miejsc odpadów medycznych i komunalnych; wykładanie koszy i stelaży workami odpowiedniego koloru; mycie kloszy, osłon lamp; przygotowywanie roztworów środków myjących i dezynfekujących; utrzymywanie we właściwej czystości sprzęt do sprzątania mycie, dezynfekcja, suszenie; informowanie przełożonego o wszelkich awariach, zniszczeniach, zaginięciu sprzętu, wyposażenia i mienia; prowadzenie kart wykonanych czynności potwierdzonych przez koordynatora d/s utrzymania czystości i higieny; wykonywanie poleceń dotyczących wykonywania prac doraźnych, nie objętych zakresem obowiązków, ale zgodnych ze stanowiskiem pracy oraz wynikających z potrzeb i organizacji pracy; przestrzeganie praw Pacjenta i zachowanie tajemnicy zawodowej; praca na trzy zmiany w godz.7-22
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Warszawa (mazowieckie)
Sprawdzanie bilansów funduszy zarządzanych przez klientów i kontrolowanie statusów transakcji. Powiadamianie klientów w przypadku trudności z rozliczeniem transakcji bądź gdy potrzebne są dodatkowe informacje, odpowiadanie na wszelkie zapytania pochodzące od klientów a związane z funduszami. Współpraca z wieloma zespołami wewnątrz State Street Bank w celu rozwiązywania zadań/zapytań, asystowanie przy wprowadzaniu nowych funduszy.
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce - 2020-03-26 - Gdańsk (pomorskie)
tworzenie procedury rekrutacyjnej zarówno dotyczącej rekrutacji zewnętrznej, jak i wewnętrznej, rekrutacja i selekcja pracowników, określenie profilu poszukiwanych pracowników, kontakt z agencjami doradztwa persolanego i agencjami pracy tymczasowej, przygotowywanie raportów i opinii na temat kandydatów, monitorowanie tendencji na rynku pracy, administrowanie, oraz całościowa obsługa biura zgodnie z zachowaniem zasad firmy, sprawdzanie i odbieranie poczty w formie tradycyjnej i elektronicznej, obsługa urządzeń znajdujących się w biurze, takich jak komputer, telefon, drukarka, fax itp, nadzór nad dokumentami firmowymi z którymi pracownik ma styczność oraz ich odpowiednie zabezpieczenie, organizacja własnej pracy w celu prawidłowego funkcjonowania biura, zachowanie w tajemnicy danych pracowników i klientów, budowanie odpowiedniego wizerunku firmy.WYMAGANIA: wykształcenie wyższeumiejętności: komunikatywność, dokładność, wysoka kultura osobista, zdolności manualne, kreatywność, mile widziane prawo jazdy kat. B, mile widziane doświadczenie, znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiego w stopniu komunikatywnym z uwagi na dokumenty firmy w tym języku i wielojęzyczne otoczeniepraca-pół etatu w godz. 9-13
FUNDACJA "SŁOWIANIE POMERANII" - 2017-01-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie gości indywidualnych i firmowych dla restauracji; marketing; kontakt z pracodawcą osobisty i telefoniczny w godz. (12-20) oraz e- mail
INTERFLOR Paulina Kantak - 2015-11-30 - Słupsk (pomorskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, budowanie oraz utrzymywanie długofalowych relacji.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-04-16 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-10-22 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie wyrobu gotowego na magazyn, przestrzeganie i stosowanie się do przepisów BHP i PPOŻ, dostarczanie pustych palet i odbiór palet z gotowym wyrobem z linii pakowania, przygotowywanie wyrobu gotowego do wysyłki, udział w inwentaryzacjach, odwożenie elementów z Kontroli Jakości do magazynu wyrobów gotowych, załadunek i rozładunek samochodów dostawczych, dbanie o prawidłowe ładowanie baterii, dbanie o prawidłową wymianę baterii, kontrola stanu technicznego wózków, koordynowanie przepływu produktów wyrobu gotowego, współpraca z sieciami w zakresie potwierdzania sald paletowych i ustalania terminów odbioru palet współpraca z działem sprzedaży, zakupu, jakości oraz działem produkcji w zakresie działań logistycznych, prowadzenie pliku paletowego, prowadzenie pełnej niezbędnej dokumentacji (dokumenty wewnętrzne i zewnętrzne)
EPICOM SP. Z O.O. - 2016-07-05 - Bogumiłów (łódzkie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-09-18 - Warszawa (mazowieckie)