PRACOWNIK USŁUG CZYSTOŚCIOWYCH PRZYCHODNI K/M Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: PRACOWNIK USŁUG CZYSTOŚCIOWYCH PRZYCHODNI K/M
Wynagrodzenie: od 3 485 PLN
Zakres obowiązków: wykonywanie zadań związanych z utrzymaniem wymaganych warunków sanitarnych i higienicznych w placówce zgodnie z obowiązującymi procedurami; praca zespołowa, współpraca z lekarzami, pracownikami działów kosmetologii i administracji; praca zmianowa, rozkład czasu pracy jest ustalany na podstawie obowiązującego harmonogramu pracy; wykonywanie zadań zgodnie z obowiązującą Procedurą utrzymania czystości i higieny w placówce; utrzymywanie w czystości: gabinety lekarskie, kosmetyczne, gabinet zabiegowy, pomieszczenie recepcji i poczekalnię, pomieszczenia biurowe, pokój socjalny i szatnię personelu, toalety i łazienki, korytarze, pomieszczenia gospodarcze i brudownik; wykonywanie czynności zawodowych wymaga uniformu ochronnego; utrzymywanie w czystości fotele zabiegowe, leżanki kosmetyczne, taborety medyczne, szafki pomocnicze, szafy, meble, odbiorniki TV, biurka, krzesła, fotele, parapety, drzwi, klamki, ściany w tym powierzchnie oszklone, lustra, glazurę, armaturę sanitarną, miski, osłony elektryczne, grzejniki, półki, stojaki, pojemniki na odpady i brudną bieliznę, podłogi, itp. z wyjątkiem specjalistycznej aparatury medycznej; mycie i dezynfekcja pojemników na mydło, środek dezynfekcyjny i ręczniki papierowe; mycie okien, rolet; odkurzanie i pranie meble tapicerowane; dbanie o rośliny zielone w placówce; zbieranie, segregacja, liczenie bielizny brudnej, nadawanie brudnej bielizny kurierowi z pralni łącznie z ważeniem, liczeniem, sporządzaniem niezbędnej dokumentacji; przyjmowanie prania czystego od firmy świadczącej usługę prania; segregacja prania czystego pod względem ilościowym, sprawdzanie jakości otrzymanego prania, znakowanie oraz segregacja zgodnie z komórkami organizacyjnymi; potwierdzenie zgodności ilości wskazanej na kwitach nadzór nad dokumentem obrotu bielizną czystą i brudną zgodnie z obowiązującymi procedurami; sporządzanie zestawień prania przekazanego i otrzymanego oraz notowanie nieścisłości, wyjaśnienie z firmą świadczącą usługę prania powstałych nieścisłości tj. braków, nadwyżek oraz jakości otrzymanego prania; utrzymywanie w bieżącej czystości pomieszczenia prania czystego; zbieranie, opisywanie, segregacja i transport do wyznaczonych miejsc odpadów medycznych i komunalnych; wykładanie koszy i stelaży workami odpowiedniego koloru; mycie kloszy, osłon lamp; przygotowywanie roztworów środków myjących i dezynfekujących; utrzymywanie we właściwej czystości sprzęt do sprzątania mycie, dezynfekcja, suszenie; informowanie przełożonego o wszelkich awariach, zniszczeniach, zaginięciu sprzętu, wyposażenia i mienia; prowadzenie kart wykonanych czynności potwierdzonych przez koordynatora d/s utrzymania czystości i higieny; wykonywanie poleceń dotyczących wykonywania prac doraźnych, nie objętych zakresem obowiązków, ale zgodnych ze stanowiskiem pracy oraz wynikających z potrzeb i organizacji pracy; przestrzeganie praw Pacjenta i zachowanie tajemnicy zawodowej; praca na trzy zmiany w godz.7-22
Data publikacji: 2019-03-05
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykonywanie zadań związanych z utrzymaniem wymaganych warunków sanitarnych i higienicznych w placówce zgodnie z obowiązującymi procedurami; praca zespołowa, współpraca z lekarzami, pracownikami działów kosmetologii i administracji; praca zmianowa, rozkład czasu pracy jest ustalany na podstawie obowiązującego harmonogramu pracy; wykonywanie zadań zgodnie z obowiązującą Procedurą utrzymania czystości i higieny w placówce; utrzymywanie w czystości: gabinety lekarskie, kosmetyczne, gabinet zabiegowy, pomieszczenie recepcji i poczekalnię, pomieszczenia biurowe, pokój socjalny i szatnię personelu, toalety i łazienki, korytarze, pomieszczenia gospodarcze i brudownik; wykonywanie czynności zawodowych wymaga uniformu ochronnego; utrzymywanie w czystości fotele zabiegowe, leżanki kosmetyczne, taborety medyczne, szafki pomocnicze, szafy, meble, odbiorniki TV, biurka, krzesła, fotele, parapety, drzwi, klamki, ściany w tym powierzchnie oszklone, lustra, glazurę, armaturę sanitarną, miski, osłony elektryczne, grzejniki, półki, stojaki, pojemniki na odpady i brudną bieliznę, podłogi, itp. z wyjątkiem specjalistycznej aparatury medycznej; mycie i dezynfekcja pojemników na mydło, środek dezynfekcyjny i ręczniki papierowe; mycie okien, rolet; odkurzanie i pranie meble tapicerowane; dbanie o rośliny zielone w placówce; zbieranie, segregacja, liczenie bielizny brudnej, nadawanie brudnej bielizny kurierowi z pralni łącznie z ważeniem, liczeniem, sporządzaniem niezbędnej dokumentacji; przyjmowanie prania czystego od firmy świadczącej usługę prania; segregacja prania czystego pod względem ilościowym, sprawdzanie jakości otrzymanego prania, znakowanie oraz segregacja zgodnie z komórkami organizacyjnymi; potwierdzenie zgodności ilości wskazanej na kwitach nadzór nad dokumentem obrotu bielizną czystą i brudną zgodnie z obowiązującymi procedurami; sporządzanie zestawień prania przekazanego i otrzymanego oraz notowanie nieścisłości, wyjaśnienie z firmą świadczącą usługę prania powstałych nieścisłości tj. braków, nadwyżek oraz jakości otrzymanego prania; utrzymywanie w bieżącej czystości pomieszczenia prania czystego; zbieranie, opisywanie, segregacja i transport do wyznaczonych miejsc odpadów medycznych i komunalnych; wykładanie koszy i stelaży workami odpowiedniego koloru; mycie kloszy, osłon lamp; przygotowywanie roztworów środków myjących i dezynfekujących; utrzymywanie we właściwej czystości sprzęt do sprzątania mycie, dezynfekcja, suszenie; informowanie przełożonego o wszelkich awariach, zniszczeniach, zaginięciu sprzętu, wyposażenia i mienia; prowadzenie kart wykonanych czynności potwierdzonych przez koordynatora d/s utrzymania czystości i higieny; wykonywanie poleceń dotyczących wykonywania prac doraźnych, nie objętych zakresem obowiązków, ale zgodnych ze stanowiskiem pracy oraz wynikających z potrzeb i organizacji pracy; przestrzeganie praw Pacjenta i zachowanie tajemnicy zawodowej; praca na trzy zmiany w godz.7-22
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 485 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: PRACOWNIK USŁUG CZYSTOŚCIOWYCH PRZYCHODNI K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: salowa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 485 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Data zakończenia pracy: 28.02.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Salowa (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie podstawowe; 3 miesiące doświadczenia zawodowego; umiejętność obsługi maszyn czyszczących (do mycia podłóg, odkurzacz piorący); specjalistyczne szkolenia z utrzymania czystości w placówkach medycznych (postępowanie z odpadami medycznymi, zapobiegania zranienia przy manipulacji odpadami, postępowania z workami na odpady, postępowania z brudnymi mopami, zasad sprzątania korytarzy, holi, poczekalni, mycia powierzchni płaskich oraz okien, strefy czystości, procedur postępowania z brudną bielizną, ostrymi narzędziami, w przypadku zranienia lub ukłucia, w przypadku rozlania materiału biologicznego).
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 3
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: salowa
Data dodania oferty pracy: 05.03.2019
Oferta pracy ważna do: 11.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca w Krapkowicach w godzianch od 06:00-14:00
PIOTR STASZEWSKI TEST ZAKŁAD REMONTOWO-USŁUGOWY BADANIA I ANALIZY TECHNICZNE - 2018-02-21 - Krapkowice (opolskie)
Sortowanie paczek. Załadunek i rozładunek. Skanowanie przesyłek.
kontakt przez OHP - 2017-08-01 - Stryków (łódzkie)
- ocieplanie budynków,- tynkowanie,- prace na wysokości
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Tuszyn (łódzkie)
Praca przy montażu ogrodzeń, prace szlifierskie.Prawo jazdy kat. "B"-własny dojazd do siedziby pracodawcy.
BM International Metal Maschinen Technik Sp. z o.o. - 2017-04-13 - Wojnowice (śląskie)
• praca na recepcji • przyjmowanie i obsługa gości, • odbieranie i przekazywanie telefonów • kontakt z klientami w języku niemieckim lub angielskim • dbanie o pozytywny wizerunek firmy • dbanie o właściwy obieg dokumentów i korespondencji • prowadzenie spraw administracyjnych oraz kadrowych • mile widziane doświadczenie w sprawach kadrowych
MWH Meble sp. z o.o. & Co. sp. k. - 2016-05-31 - Zator (małopolskie)
składanie produktów firmy na linii produkcyjnej wg technologii, czynności porządkowe na stanowisku pracy
kontakt przez OHP - 2017-05-10 - Mielec (podkarpackie)
Montaż izolacji cieplnych ze styropianu i wełny mineralnej, wykonywanie zapraw tynkarskich w systemie BSO
KUŹMA Sp. z.o.o - 2016-11-28 - Biczyce Dolne (małopolskie)
Liczenie towarów za pomocą skanera
kontakt przez OHP - 2017-08-07 - Strzyżów (podkarpackie)
Wykonywanie prac ogólnobudowlanych - elewacje, szpachlowanie, malowanie, prace dekarskie. Wymagania: wykształcenie brak lub niepełne podstawowe. Praca w terenie.
JANUSZ JĘDRZEJCZYK - 2017-09-13 - Zielnowo (pomorskie)
murowanie, tynkowanie, malowanie, prace dekarskie itd.
DGC CREATIVE Dawid Graniczny - 2016-03-09 - Paniówki (śląskie)
pracownik fizyczny przy zakładaniu zieleni
OGRODY BARW mgr inż. Anna Slotała - 2018-06-14 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-09-21 - Warszawa (mazowieckie)
Pracownik biurowy - nabór FP
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Łódź (łódzkie)
Sprzątanie zleconego mienia: na oddziałach szpitalnych,sale,hale,toalety. Praca w systemie równoważnym 7-19
DGP Clean Partner Sp. z o.o. - 2018-06-26 - Opole (opolskie)
Obsługa maszyn do obróbki drewna (fotatowki, frezarki, wkrętarki), szpachlowanie płyt, drobne prace stolaskie.
ICF Wood Paweł Fąfara - 2016-10-06 - Czudec (podkarpackie)
Ochrona mienia klienta, obserwacja linii kas, nadzór nad dostawami do obiektu.
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa urządzeń biurowych, skanowanie, układanie dokumentów, obsługa poczty e-mail, monitorowanie transportu
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Chomentów (świętokrzyskie)
Produkcja detali z tworzyw sztucznych, pakowanie, sprzątanie.
MUDEUNG ELECTRONICS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-15 - Chodzież (wielkopolskie)
obsługa gości, przygotowywanie dań ciepłych na śniadanie (jajecznica), sprzątanie sali po pracy
Artor Europa Sp. z o.o. - 2016-05-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
prace przygotowawcze, demontaż podzespołów, montaż podzespołów, kontrola jakości, pakowanie produktów
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "MULTIKOM" ADAM PAPIERSKI - 2016-08-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prace porządkowe, ogrodnictwo
Ośrodek Wypoczynkowy RELAKS - 2019-02-18 - Łeba (pomorskie)
Dbanie o właściwy obieg dokumentów, sporządzanie ofert dla interesantów, składanie zamówień, zaopatrywanie biura, obsługa urządzeń biurowych, wystawianie faktur VAT.
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Kozłowo (kujawsko-pomorskie)
Praca przy rozbiorze drobiu i produkcji mięsa mielonego. Obsługa maszyn do przetwórstwa mięsa. Pakowanie.
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie spraw kadrowych, prowadzenie płac, obsługa programu kadrowo-płacowego
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Legnica (dolnośląskie)
UDZIELANIE INFORMACJI Z ZAKRESU OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW PRAWA, WSPÓŁPRACA Z USTAWOWYMI PARTNERAMI; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ŚREDNIE, PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA;
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
realizacja czynności produkcyjnych z godnie z procesem
Grupacon Sp. z o.o. - 2017-01-02 - Łukta (warmińsko-mazurskie)
Obsługa kasy fiskalnej i terminal płatniczego, obsługa stanowiska mięso i wędliny, zarządzanie towarem, dbanie o czystość, prawidłowa obsługa klienta zgodnie z zasadami firmy.
DINO POLSKA SA - 2016-08-22 - Tychy (śląskie)
pracownik stacji paliw, sprzedaż paliw; (możliwe zawarcie umowy zlecenia na warunkach przewidzianych dla umów cywilnoprawnych)
ŻEGOTA PHU s.c. - 2016-12-30 - Pabianice (łódzkie)
Obsługa klienta, rejestr dostaw towarów, edycja i przygotowywanie ofert, obsługa kadr.Praca w ramach umowy o pracę na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony, system jednozmianowy w godz.: 7.30-15.30 od pn. do pt.
P. P. U. H. ALU-WIN Michał Żontołw - 2018-06-14 - Bielsko-Biała (śląskie)
CZYSZCZENIE URZĄDZEŃ PRZEMYSŁOWYCH, SPRZĄTANIE POSADZEK, USUWANIE PYŁÓW, SORTOWANIE ZŁOMU
LEHNER KAROL JEZIORO - 2019-03-13 - Skawina (małopolskie)