SPECJALISTA DS. MARKETINGU Rzuchów oferta pracy GROSLEY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Zakres obowiązków: prowadzenie strony internetowej, redagowanie tekstów do pracy oraz na stronę, współpraca z mediami. Kontakt z pracodawcą telefoniczny, osobisty lub e-mailowy: grosley (at) grosley.pl
Data publikacji: 2020-02-04
Lokalizacja: Rzuchów (śląskie)
Pracodawca: GROSLEY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rybnicka 77a, 44-285 Rzuchów, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków: prowadzenie strony internetowej, redagowanie tekstów do pracy oraz na stronę, współpraca z mediami. Kontakt z pracodawcą telefoniczny, osobisty lub e-mailowy: grosley (at) grosley.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzuchów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kornowac
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.02.2020
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy:
GROSLEY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Adres pracodawcy:
Rybnicka 77a, 44-285 Rzuchów, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: -, Godziny : -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Kornowac
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzuchów
Ulica pracodawcy: Rybnicka
Numer budynku pracodawcy: 77a
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż hurtowa sprzętu elektronicznego i telekomunikacyjnego oraz części do niego
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 04.02.2020
Oferta pracy ważna do: 04.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 04.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 04.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?de4206c68d0637d6e6d82b971745c8a1
Podobne oferty pracy
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Dźwierzuty (warmińsko-mazurskie)
koordynowanie komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej Oddziału; samodzielnosć w opracowaniu i obiegu dokumentów urzędowych oraz ich archiwizacji; współpraca z kancelarią PAN we wszystkich sprawach dotyczących wypelniania zadań statutowych Akademii na terenie działalności oddziału; sprawne i terminowe realizowanie wszelkich spraw związanych z zakresem dzialania Kierownictwa Oddziału tj. współpracą ze środowiskiem naukowym regionu, towarzystwami i stowarzyszeniami naukowymi w regionie, z organizacjami spolecznymi, organami władzy i administracji państwowej oraz samorządowej, z zagranicznymi ośrodkami naukowo-badawczymi; organizacja konferencji, posiedzeń naukowych oraz wydarzeń popularyzujących naukę; przygotowywanie wniosków w sprawie przyznania środków budżetowych i prowadzenie ich rozliczeń w systemie ERP; koordynowanie przygotowania publikacji zwartych i periodycznych Oddziału; upowszechnianie informacji o Oddziale oraz obsługa strony internetowej
POLSKA AKADEMIA NAUK OGRÓD BOTANICZNY W POWSINIE - 2018-10-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
nauczyciel wspomagający do dziecka z orzeczeniem (autyzm)
Zespół Szkół Gminnych im. Henryka Sienkiewicza w Bogucicach - 2019-09-03 - Bogucice (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-07-10 - Rabka-Zdrój (małopolskie)
jw.
DMP Group Sp. z.o.o. - 2018-03-21 - Warszawa (mazowieckie)
j.w
Dolce Italia Alessi Agostino - 2016-04-26 - Cegłów (mazowieckie)
Współpraca z Działem Zamówień Publicznych, w szczególności przygotowywanie: wniosków o udzielenie zamówienia publicznego,dokumentacji technicznej, umów o udzielenie zamówienia publicznego, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, szacowania wartości zamówień, weryfikacji kosztorysów i innych.Prowadzenie analizy w zakresie potrzeb utrzymania we właściwym stanie rzek i urządzeń wodnych.Opracowywanie programów, planów wieloletnich i rocznych oraz realizacja zadań w zakresie: utrzymania wód i urządzeń wodnych, utrzymania śródlądowych dróg wodnych, utrzymania budowli przeciwpowodziowych.Określenie potrzeb finansowych dla planowanych zadań utrzymaniowych i wnioskowanie o środki na realizację.Ocena szkód i opracowanie planów usuwania skutków powodzi.Nadzór nad utrzymaniem wód oraz utrzymaniem i eksploatacją urządzeń wodnych.Bieząca analiza kosztów zadań utrzymaniowych i końcowe rozliczanie zadań.Prowadzenie spraw związanych ze współpracą z innymi podmiotami w zakresie współfinansowania lub partycypacji w kosztach utrzymania wód i urządzeń wodnych.Uzyskiwanie wymaganych prawem decyzji pozwalających na prowadzenie prac utrzymaniowych.Współpraca z podmiotami gospodarczymi prowadzącymi działalność żeglugową w zakresie utrzymania i rozwoju śródlądowych dróg wodnych.
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - 2019-02-20 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Obsługa gości, serwowanie napoi, dbanie o czystość swojego miejsca pracy, przygotowywanie sali na różnego rodzaju imprezy. Godziny pracy: 10.00- 22.00. Umowa na czas określony od 3 miesięcy do 2 lat.
Piast Sp. z o.o. - 2017-03-15 - Słupsk (pomorskie)
Zawieranie umów z najemcami obiektów handlowo- usługowych. Monitorowanie umów, stała współpraca z najemcami.
ARKA BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-17 - Luzino (pomorskie)
zapewnienie aby transakcje spełniały wymogi prawne oraz bezpieczeństwa; koordynowanie aspektów transakcji produktów regulowanych w zakresie dystrybucji, shippingu, sprzedaży oraz importu/eksportu; analiza dokumentów dotyczących importu produktów, wskazywanie potencjalnego ryzyka; kontakt i informowanie klientów w zakresie środków bezpieczeństwa; usuwanie/wycofywanie produktów; analiza danych; klasyfikacja produktów zgodnie z wymogami prawnymi; współpraca z biurami firmy za granicą.
AMAZON DEVELOPMENT CENTER POLAND SP. Z O.O. - 2019-07-08 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie rekrutacji, współpraca z Urzędem Pracy, prowadzenie dokumentacji pracowniczej.
KCP SP. z o.o. - 2016-07-29 - Żarów (dolnośląskie)
obsługa maszyn do obróbki drewna
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "LEMARK" MATEUSZ BALUL - 2017-08-16 - Lubomino (warmińsko-mazurskie)
- prowadzenie doradztwa oraz udzielanie pomocy merytorycznej w zakresie realizacji tematów branżowych przez specjalistów ogrodnictwa, w szczególności: - stosowania nowoczesnych metod agrotechnicznych, przetwórstwa rolno- spożywczego i rozwiązywania problemów technologicznych w gospodarstwach ogrodniczych, - integrowanej produkcji owoców i warzyw.- sporządzanie analiz przemian w zakresie poziomu i jakości produkcji ogrodniczej i funkcjonowania gospodarstw oraz upowszechnianie tych analiz w pracy doradczej- udzielanie pomocy w sporządzaniu planów nawozowych lub planów przechowywania nawozów oraz innych opracowań dotyczących technologii produkcji ogrodniczej- udzielanie pomocy w wypełnianiu wniosków lub innych dokumentów niezbędnych do ubiegania się o przyznanie pomocy finansowej lub współfinansowanej ze środków pochodzących z funduszy europejskich i krajowych- organizacja branżowych konferencji, seminarium, kursów i szkoleń dla służby doradczej i rolników- opracowywanie materiałów dydaktycznych tj. ulotek, broszur, artykułów, informacji dotyczących zagadnień branżowych;- prowadzenie współpracy z instytucjami, organizacjami, placówkami naukowymi działającymi na rzecz rozwoju rolnictwa.
LUBUSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO KALSK - 2019-01-31 - Kalsk (lubuskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
Opracowywanie modelu biznesowego internacjonalizacji firmy; analiza aktów prawnych rosyjskich, ukraińskich, białoruskich; tworzenie raportów finansowych, budżetowanie, budowa rynku rosyjskiego, ukraińskiego, znajomość produktów branży stolarki aluminiowej i ich promocja na rynkach wschodnich, zadania związane z realizacją projektu unijnego (B+R). Praca w ramach umowy zlecenia wykonywana w dowolnych godzinach. Wynagrodzenie 13zł brutto/godzinę + prowizje
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
utrzymywanie danych SAP HR2U w należytym porządku oraz ich kontrolowanie zgodnie z wewnętrznymi i zewnętrznymi procedurami -działa jako ekspert rynku i punkt odniesienia dla lokalnych usług HR i zarządzania zasobami ludzkimi poprzez rozwiązywanie złożonych wniosków i uczestnicząc we wspólnych inicjatywach aby zapewnić klientom kompletne, dokładne i terminowe odpowiedzi zgodnie z globalnymi i lokalnymi wytycznymi oraz poprzez efektywne wykorzystanie narzędzi i systemów HR -odpowiada za wszystkie przychodzące zapytania oraz współpracę z różnymi zespołami; regularnie informuje klientów o statusie; doradza klientom i wewnętrznym interesariuszom na temat procesów i systemów HR -współpraca z managerami i liderami w kwestiach identyfikacji możliwości usprawnienia procesów; -zastępuje lidera zespołu podczas jego / jej nieobecności. -kontrolowanie i przeprowadzanie koniecznych zmian poprzez analizowanie struktury firmy , przygotowywanie raportów; -dbanie o poprawność dokumentów zgodnie z przyjętymi standardami, -aktywne monitorowanie Kluczowych Wskaźników Efektywności (KPI) zespołu w celu określenia przyczyny opóźnienia i / lub błędów oraz proponowania ulepszeń -wspieranie wdrażania nowych procesów i narzędzi poprzez uczestnictwo w działaniach zarządzania zmianą -przygotowywanie kompleksowych raportów zawierających kalkulacje dotyczące wynagrodzeń i świadczeń w celu wspierania działu wynagrodzeń i świadczeń;
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Kraków (małopolskie)
monitorowanie możliwości pozyskania dofinansowań u poszczególnych operatorów, dopasowanie ofert do potrzeb klienta,wypełnianie wniosków w oparciu o pozyskane dane, współpraca z działem sprzedaży i agentami
kontakt przez PUP - 2019-12-19 - Gniezno (wielkopolskie)
Analiza dokumentów przetargowych, pozyskiwanie ofert niezbędnych do wyceny kontraktu, weryfikacja ofert wykonawców.
EVERSPORT Sp. z o.o. - 2016-06-03 - Warszawa (mazowieckie)
bieżąca analiza i monitoring należności.Kontakt i negocjacje z kontrahentami i dłużnikami w zakresie spłaty zadłużenia, wysyłanie wezwań do zapłaty.Kontakt i współpraca z Działem Sprzedaży w zakresie windykacji klientów.Kontakt z Kancelariami Prawnymi, Ubezpieczycielem ds. należności, Księgowością i innymi jednostkami organizacyjnymi firmy.Współpraca z Ubezpieczycielem w zakresie polisy, raportów, rozliczania szkód.Przygotowanie dokumentów do sądu i windykacji zewnętrznej.Analiza dokumentów prawnych i finansowych oraz dbanie o ich prawidłowy obieg.
3W DYSTRYBUCJA BUDOWLANA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-29 - Ruda Śląska (śląskie)
jw.
FOCUS RESEARCH SP. Z O.O. - 2018-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
rekrutacja pracowników zagranicznych, organizacja spotkań z klientami ze wschodu
KRISMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-11-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca socjalna, wydawanie i przyjmowanie wniosków, przygotowywanie decyzji administracyjnych, terminowe sporządzanie list wypłat, prowadzenie postępowań w spr. świadczeń nienależnie pobranych, obsługa programu POMOST, CAS, obsługa programu KDR, współpraca z Asystentem Rodziny, opracowywanie sprawozdań, prowadzenie procedur Niebieskiej Karty.Więcej informacji o ogłoszonym naborze na stronie internetowej: www.gopsszydlowo.naszops.pl. Pierwsza umowa na czas określony - 6 miesięcy, kolejna umowa na stałe.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SZYDŁOWIE - 2020-02-07 - Szydłowo (wielkopolskie)
sprawdzanie numeru fabrycznego wyrobu (IMEI) z dowodem przyjęcia wyrobu i kartą gwarancyjną, rejestrowanie wyrobów w bazie danych Copernicus, sporządzanie kopii dokumentacji w postaci skanowanej, sortowanie wyrobów po rejestracji (rozdzielanie na poszczególnych odbiorców i typy napraw), wykonywanie wszelkich dodatkowych poleceń służbowych przełożonego, przestrzeganie obowiązujących procedur, standardów i zarządzeń obowiązujących w firmie, w tym procedury ISO 9001 i 14001; przestrzeganie zasad postępowania w odniesieniu do znaczących aspektów środowiskowych występujących na stanowisku pracy, a w szczególności zasad selektywnego zbierania odpadów i oszczędzania energii elektrycznej.
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Janki (mazowieckie)
prognozowanie, planowanie i prowadzenie zakupów materiałów produkcyjnych, kontrola i analiza stanów magazynowych materiałow niezbędnych w procesie produkcji , prowadzenie analizy cen na rynku , negocjacje z dostawcami obecnymi i aktywne wyszukiwanie nowych , kontrolowanie terminowości dostaw
"ASTRUS" Rafał Nagrabecki - 2018-06-26 - Koszalin (zachodniopomorskie)
-
SenioDi Pflege Brygida Więcek - 2019-08-13 - Gogolin (opolskie)
przygotowywanie banerów, oklejanie samochodów, montaż reklam
Agencja Reklamy i Promocji Beata Ambroziak - 2019-03-02 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Prace biurowe.
Przedsiebiorstwo "AGRO - PLON" Sp. z o.o. - 2017-04-21 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Obsługa sprzedaży w sklepie internetowym oraz na portalu Allegro.pl.Obsługiwanie rozmów telefonicznych, odpowiadanie na e-maile, obsługa reklamacji, obsługa posprzedażowa: przygotowywanie, pakowanie, nadawanie przesyłek.Relokacja towaru na magazynie.Praca biurowa na miejscu w siedzibie firmy w Krzywiniu.
Małgorzata Ludowicz System-Bank Sprzedaż Kredytowa Artykułów Fotograficznych - 2017-01-09 - Krzywiń (wielkopolskie)
-Obsługa urządzeń pralniczych-Kontakt telefoniczny 58-531-90-71-Godziny pracy 07-15 lub 15-23,-Wynagrodzenie 2000,00 zł brutto,-Kontakt e-mail: sabina.pochec (at) tzmo.com.pl
CITONET-POMORSKI SP. Z O.O. - 2016-09-23 - Zabagno (pomorskie)
Prowadzenie zajęć z dziećmi z niepełnosprawnością.
Przedszkole Publiczne w Łaszewie - 2018-03-05 - Łaszewo (kujawsko-pomorskie)