SPECJALISTA DS. IMPORTU/EKSPORTU II Gdańsk oferta pracy AMAZON DEVELOPMENT CENTER POLAND SP. Z O.O.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. IMPORTU/EKSPORTU II
Wynagrodzenie: do 10 000 PLN
Zakres obowiązków: zapewnienie aby transakcje spełniały wymogi prawne oraz bezpieczeństwa; koordynowanie aspektów transakcji produktów regulowanych w zakresie dystrybucji, shippingu, sprzedaży oraz importu/eksportu; analiza dokumentów dotyczących importu produktów, wskazywanie potencjalnego ryzyka; kontakt i informowanie klientów w zakresie środków bezpieczeństwa; usuwanie/wycofywanie produktów; analiza danych; klasyfikacja produktów zgodnie z wymogami prawnymi; współpraca z biurami firmy za granicą.
Data publikacji: 2019-07-08
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: AMAZON DEVELOPMENT CENTER POLAND SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:80-309 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zapewnienie aby transakcje spełniały wymogi prawne oraz bezpieczeństwa; koordynowanie aspektów transakcji produktów regulowanych w zakresie dystrybucji, shippingu, sprzedaży oraz importu/eksportu; analiza dokumentów dotyczących importu produktów, wskazywanie potencjalnego ryzyka; kontakt i informowanie klientów w zakresie środków bezpieczeństwa; usuwanie/wycofywanie produktów; analiza danych; klasyfikacja produktów zgodnie z wymogami prawnymi; współpraca z biurami firmy za granicą.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 10 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
znajomość języków obcych wymagana ze względu na pracę z klientami anglojęzycznymi i serbskojęzycznymi oraz współpracę z biurami firmy za granicą, w tym w Serbii - pracodawca nie wymaga potwierdzenie znajomości języków obcych certyfikatem.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. IMPORTU/EKSPORTU II
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 10 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019
Data zakończenia pracy: 30.08.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
serbski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
obsługa komputera, komunikatywność, otwartość, dyspozycyjność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: budowanie współpracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność, uprzejmość, kreatywność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: Wykształcenie wyższe, umiejętność: obsługi komputera, budowanie współpracy w zespole, komunikatywność, otwartość, dyspozycyjność, zaawansowana znajomość języka angielskiego i serbskiego. - znajomość języków obcych wymagana ze względu na pracę z klientami anglojęzycznymi i serbskojęzycznymi oraz współpracę z biurami firmy za granicą, w tym w Serbii - pracodawca nie wymaga potwierdzenie znajomości języków obcych certyfikatem. Miejsce pracy: Gdańsk. Kontakt e-mail: renata.izycka (at) pwc.com
Nazwa pracodawcy: AMAZON DEVELOPMENT CENTER POLAND SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
80-309 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
Data dodania oferty pracy: 08.07.2019
Oferta pracy ważna do: 15.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0dac4fb76a6d9a240de506ddb63f8560
Podobne oferty pracy
- Odpowiedzialność za ogólne koordynowanie, raportowanie oraz trwałość projektu.- Wsparcie prowadzenia biura obejmujące m.in.: tworzenie zaawansowanych raportów przy użyciu MS Excel, MS PowerPoint- Tworzenie i wdrażanie procesów oraz metodologii zarządczej projektów dla społeczności IT;- Odpowiedzialność za montaż planów projektu oraz zaangażowanie zespołu pracowników, zarządzanie i monitoring wysiłków pracy w głównej bazie.- Przygotowanie zestawienia budżetów, ryzyk, odpowiedzialności za projekt dla wszystkich działów.
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-08-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie zestawień finansowych oraz dokumentacji kadrowo-administracyjnej, kontakt z kontrahentami, centralą firmy w Holandii oraz praca z zespołem Habufa Polska.
Habufa Meubelen B.V. oddział w Polsce - 2016-02-26 - Nysa (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Warszawa (mazowieckie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2016-04-21 - Katowice (śląskie)
Nadzór nad spływem i prawidłowością zamówień oraz nad ewidencją dostaw ze sklepów.Współpraca w terenie ze sklepami w celu maksymalizacji parametrów sprzedażowych.Miejsce pracy Ropczyce oraz teren Podkarpacia.
PIEKARNIA GALICYJSKA Sp. z o.o. - 2017-11-20 - Ropczyce (podkarpackie)
Bezpośrednia obsługa klientów w multiagencjach, nadzorowanie procedury wznowienia polis, zarządzanie dokumentacją. Wykonywanie zadań o charakterze administracyjno-biurowym. Obsługa aktualnych klientów.
kontakt przez PUP - 2019-02-06 - Siedlce (mazowieckie)
pozyskiwanie klientów, przedstawianie oferty handlowej specjalistyczne: produkty dla firm (zbiorniki, wanny, pojemniki, osłony), kreowanie wizerunku firmy (wynagrodzenie uzależnione od efektów sprzedaży)
PPHU PLASTIK CENTRUM Iwona Leszczyńska - 2017-03-09 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
organizacja prac inwestycyjno-remontowych teatru
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Legnica (dolnośląskie)
Współpraca z polskimi i zagranicznymi partnerami projektów, współpraca z zespołem w zakresie rekrutacji uczestników oraz merytorycznej realizacji działań, bieżące monitorowanie postępu rzeczowo- finansowego projektów, kontrola prawidłowości wydatkowania środków i osiąganych wskaźników, koordynacja projektów, bieżąca obsługa administracyjno-finansowa projektów, przygotowywanie dokumentacji, sprawozdań, wniosków o płatności i harmonogramów płatności, analiza możliwości aplikowania i pozyskiwania środków zewnętrznych w ramach programów krajowych, regionalnych oraz międzynarodowych, samodzielne i zespołowe przygotowywanie projektów i sporządzanie dokumentacji aplikacyjnej zgodnie z wytycznymi i zasadami, tworzenie dokumentów niezbędnych do otrzymania dofinansowania.
STOWARZYSZENIE EDUKACJA PRZEZ INTERNET - 2016-06-13 - Kielce (świętokrzyskie)
prowadzenie polityki kadrowej przedsiębiorstwa, prowadzenie teczek osobowych - zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Nowosielec (mazowieckie)
Samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych. Przygotowanie i rozwój strategii rekrutacyjnych dla poszczególnych stanowisk.Zarządzanie relacjami z klientem wewnętrznym, bezpośredni kontakt z rekruterami. Określenie potrzeb rekrutacyjnych w bliskiej współpracy z rekruterami. Wykorzystanie innowacyjnych metod i narzędzi do pozyskania kandydatów. Przeprowadzanie telefonicznych rozmów rekrutacyjnych z uwzględnieniem określonych kryteriów. Praca na wewnętrznych systemach rekrutacyjnych. Opracowywanie nowoczesnych strategii sourcingowych oraz dobór odpowiednich narzędzi.
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Kraków (małopolskie)
obsługa zamówień ze sklepu internetowego i allegro, obsługa klientów w biurze, kontakty z klientami, pomoc w przygotowywaniu i kompletowaniu zamówień do wysyłki, prace administracyjno-biurowe.
ESD Aleksandra Kopacz - 2019-03-06 - Warszawa (mazowieckie)
udzielanie Klientom kredytów ratalnych
sprzedaż usług z oferty elektomarketu Media Expert
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dodatkowo sprzedaż sprzętu RTV/AGD/IT
Media Expert - 2016-07-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prozygotowywanie dokumentacji pracowniczej, związane z zatrudnieniem i zwalnianiem pracowników, wprowadzanie danych do programu Kadry Płace.
"Uzdrowisko Świnoujście" S.A. - 2019-04-16 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
prace porządkowe
"MADOMA" Sp. z o.o. - 2019-05-27 - Krosno (podkarpackie)
Sprzedaż produktów (przyczepy samochodowe) do klientów biznesowych na rynek krajowy, aktywne poszukiwanie partnerów biznesowych - tworzenie struktury dilerskiej, codzienny kontakt z dedykowaną grupą klientów, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, udział w targach branżowych, realizacja zamówień
NOWIM Mariusz Nowicki - 2017-07-27 - Jarocin (wielkopolskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek, obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. Przygotowywała zestawienia i uzgodnienia deklaracji i przelewów do ZUS. - Wynagrodzenie: 3000 - 3600 zł brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy, docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, inne umożliwiające wykonywanie zadań. Wymagane doświadczenie zawodowe przy średnim wykształceniu 5 lat pracy, w tym minimum 3 lata doświadczenia zawodowego przy prowadzeniu spraw płacowo-kadrowych, a przy wyższym - 4 lata pracy, w tym minimum 3 lata doświadczenia zawodowego przy prowadzeniu spraw płacowo-kadrowych. Wymagana znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy, znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-04-10 - Katowice (śląskie)
Główne obowiązki:• Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych• Realizowanie założonych planów sprzedażowych• Pozyskiwanie nowych członków Kasy• Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-12-12 - Wola (śląskie)
prowadzenia działań i akcji merketingowych
Zakład Wyrobów Złącznych SHYMKO Zakład Pracy Chronionej - 2018-09-28 - Starachowice (świętokrzyskie)
Kontrola jakości surowców i wyrobów gotowych, opracowywanie wymaganej dokumentacji technologicznej, analiza wyników produkcyjnych, kontrolowanie realizacji obowiązujących standardów produkcji
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" - 2016-05-23 - Stoisław (zachodniopomorskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Kraków (małopolskie)
Obsługa techniczna konferencji krajowych i międzynarodowych. Montaż i demontaż sprzętu.
TECHKON CONGRESS SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-19 - Jabłonna (mazowieckie)
Do osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:prowadzenie rozmów handlowych z klientami B2Bbudowanie i umacnianie kontaktów handlowych z aktualnymi klientami firmyprzygotowywanie ofert i kalkulacjiprowadzenie negocjacji sprzedażowychstacjonarna sprzedaż artykułów promocyjnychsporadyczne wyjazdy do klientów
Firma Kulik M. Kempa Sp. j. - 2019-06-19 - Trzebnica (dolnośląskie)
Kompleksowa telefoniczna obsługa klientów. Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb. Badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji. Administrowanie systemem zamówień. Dbanie o dobry wizerunek firmy.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-04-05 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa bieżąca klientów odwiedzających placówkę firmy, obsługa interesantów zainteresowanychproduktami finansowymi.
kontakt przez PUP - 2019-04-03 - Świdnica (dolnośląskie)
Pozyskiwanie klientów z Pakistanu i Indii, prowadzenie negocjacji w branży odzieżowej, utzrymywanie relacji z pozyskanymi klientami. Wyjazdy służbowe.
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Łódź (łódzkie)
Kadry, płace, płatności
Firma P.H.U. "KLUPŚ-HEN" Henryk Klupś - 2018-12-20 - Gostyń (wielkopolskie)
praca w projekcie
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Jabłonowo (zachodniopomorskie)
Planowanie jadłospisów dostosowanych do nomenklatury diet, wykonanie zaopatrzenia na artykuły żywnościowe, wyliczenie zapotrzebowania energetycznego, wyliczenie ilości i rodzaju diet wg zaleceń z oddziałów Szpitala, nadzór nad przygotowywaniem potraw dietetycznych, dbanie o przestrzeganie zasad HACCP.
Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie - 2018-04-13 - Bełchatów (łódzkie)