SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - JĘZ. NIEMIECKI (WARSZAWA LUB PRACA ZDALNA) Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - JĘZ. NIEMIECKI (WARSZAWA LUB PRACA ZDALNA)
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: j.w.
Data publikacji: 2017-12-01
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: j.w.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Dodatki 1000-2000 netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - JĘZ. NIEMIECKI (WARSZAWA LUB PRACA ZDALNA)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie średnie ogólnokształcące, znajomość języka niemieckiego na poziomie C1, w przypadku braku znajomości języka polskiego wymagana jest znajomość języka angielskiego na poziomie nie mniejszym niż B2, mile widziane doświadczenie zawodowe związane z obsługą klienta lub sprzedażą, wysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne, doskonała organizacja czasu pracy własnej, samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów, motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Bieżąca obsługa klientów, kontakt z klientami oraz sprzedaż produktów w ww. wymienionym języku, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.Pracodawca oferuje wynagrodzenie 5000 zł oraz 1000-2000 netto premii, pakiet benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna Medicover), system szkoleń pod okiem doświadczonych trenerów sprzedaży, nowoczesny sprzęt niezbędny do wykonywania zleconych zadań, możliwość wykorzystania na co dzień języka obcego, elastyczne godziny pracy, praca stacjonarna w biurze w Warszawie lub home office, możliwość wsparcia przy relokacji.Osoby zainteresowane ofertą i spełniające powyższe wymagania proszone są o przesłanie CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SP/DE/2017
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 04.12.2017
Oferta pracy ważna do: 31.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 04.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 01.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
odpowiedzialność za współpracę między Prezesem, a klientami i kontrahentami firmy z Indii, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku hindi, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych w ich codziennej działalności
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Aktywne pozyskiwanie klientów grupowych i indywidualnych, tworzenie i nadzorowanie kampanii reklamowych w hotelu, współpraca z portalami rezerwacyjnymi, monitorownie rezerwacji, cen oraz dostępności, aktywna współpraca z recepcją hotelu, współpraca z biurami podróży, firmami eventowo-szkoleniowymi
HOTELE I RESTAURACJE BLACK&WHITE Sp. z o.o. - 2016-03-08 - Myślenice (małopolskie)
księgowanie dokumentów w programie księgowo-finansowym, sporządzanie list wynagrodzeń,naliczanie podatku dochodowego, sporządzanie deklaracji ZUS
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Sprzedaż części zamiennych do samochodów ciężarowych, współpraca z dostawcami części, dbanie o prawidłowy wizerunek firmy. Wynagrodzenie do uzgodnienia.
EXPRESSLOGIC J. T. Czajka Sp. j. - 2016-05-13 - Siedlce (mazowieckie)
Pracownik biurowy
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
prowadzenie spraw kadrowo-płacowych podmiotów gospodarczych, obsługa firm w programie SALDEOSMART - aplikacji online
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Opis stanowiska: Będziesz odpowiedzialny/a za: aktywne poszukiwanie nowych klientów z wykorzystaniem różnorodnych kanałów komunikacji (telemarketing, mailing), kompleksową obsługę zamówień składanych za pośrednictwem sklepu internetowego, udzielanie klientom informacji na temat sprzedawanych produktów, realizację akcji marketingowych, telefoniczny i mailowy kontakt z klientami, obsługę przed i po sprzedażową, sprzedaż produktów firmy z szeroko rozumianej branży elektronarzędzi / technik zamocowań.- Forma oferuje: stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę). Pracę w ambitnym zespole. Kontakt z najnowszymi technologiami z branży. Możliwość zdobycia doświadczenia oraz zrobienia kroku naprzód w swojej karierze zawodowej. Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia produktowe i kompetencyjne.- Wynagrodzenie: od 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta, w telefonicznej sprzedaży bądź pracy w sklepie internetowym. Mile widziane będzie doświadczenie z branżą elektronarzędzi / technik zamocowań. Mile widziana będzie również znajomość programu SUBIEKT GT. Mile widziana umiejętność obsługi sklepu internetowego opartego na oprogramowaniu Sote. Wymagany zapał i determinację do pracy. Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu nowych relacji. Umiejętności negocjacyjne. Wymagana umiejętność szybkiego uczenia się.
BUDOHIT DARIUSZ TYTOŃ - 2018-03-15 - Katowice (śląskie)
Wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe; roczne doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą płacową, rachunkową lub księgową, mile widziana znajomość prawa pracy i ubezp. społecznych; skrupulatność i dokładność; mile widziana um. obsługi programu Symfonia; zakres obowiązków: sporządzanie listy płac, wprowadzanie księgowań dot. płac, FV oraz PK do programu księgowego, współpraca z inst. zew. i sporządzanie seklaracji do ZUS, GUS, PFRON, rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych, przyg. raportów kadrowo-płacowych, prowadzenie dok. pracowniczej w zakresie płatniczo rachunkowym; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
INTERNATIONAL QUICK SERVICE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-05 - Gliwice (śląskie)
- Prace ślusarskie oraz spawalnicze MIG-iem elementów metalowych. - Wynagrodzenie: od 4 do 10 zł/brutto/jeden element. Praca na umowę o dzieło na 6 miesięcy, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętności ślusarskie i spawalnicze. Kontakt telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 505-231-001) lub e-mail: studio (at) metaldomus.pl
METALDOMUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-19 - Katowice (śląskie)
obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta, przyjęcie, sprawdzenie , wyłożenie towaru, prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Sosnowiec (śląskie)
- obsługa, eksploatacja, konserwacja urządzeń automatyzacji,- prowadzenie dokumentacji w zakresie automatyzacji
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3811 - 2017-10-25 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta
Krzysztof Szyszka "GRAFITEX" - 2017-05-29 - Kościan (wielkopolskie)
samodzielne sporządzanie list płac, kart przychodów, dokumentów zw. z zasiłkami chorobowymi, deklaracji ZUS
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Wadowice (małopolskie)
Oferta Stażu-FPProwadzenie badań, opracowywanie diagnoz
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Warszawa (mazowieckie)
zbierania, porównywania, wybór oferttworzenie, koordynowanie, realizacja zamówień,kontakt z dostawcami,zarządzanie zamówieniami,współpraca z magazynem, produkcją, spedycjami,rozwiązaywanie zgłaszanych problemów związanych z zamówieniami, dostawą
FORMTEC BP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-25 - Sitno (kujawsko-pomorskie)
obsługa specjalistycznych stacji treningowo- zabiegowych
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Żory (śląskie)
specjalista do spraw logistyki
DR HOHN sp z o.o Ostróda - 2015-12-01 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
wyszukiwanie klientow, sprzedaz usług, obsługa stałych klientów, delegacja, podpisanie umów
APM MORKOM MORYC JAROSŁAW - 2015-12-11 - Myślenice (małopolskie)
Obsługa klienta na dziale paneli podłogowych, przyjmowanie zamówień od klientów, koordynacja montaży, planowanie transportów.
"SADLEY" Stanisława Sadlej - 2017-10-24 - Brzesko (małopolskie)
Nawiązywanie współpracy, reprezentowanie firmy na rynkach międzynarodowych, samodzielne działania handlowe oraz inne obowiązki wynikające ze stanowiska. Praca na jedną zmianę w godz. 8:00 - 16:00, wynagrodzenie podstawowe + premia
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Wykształcenie: średnie techniczne; min. 10 lat doświadczenie w pracy w japońskim przedsiębiorstwie produkcyjnym związanym z ceramiką; znajomość języka japońskiego na poziomie native speaker; znajomość procesu produkcji ceramicznych wkładów do katalizatorów; zakres zadań: wdrażanie produkcji ceramicznych wkładów do katalizatorów, sporządzanie raportów dla przełożonych w Japonii, szkolenia polskich pracowników; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Gliwice (śląskie)
obsługa klienta, wprowadzanie wniosków do systemów bankowych, sprzedaż produktów finansowych
BARBARA BLAUT NIEZALEŻNY OPERATOR FINANSOWY CENTRUM 9 - 2018-07-18 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
.
Konrem MET Sp.z o.o. - 2016-07-14 - Jastrząb (mazowieckie)
Rozwój oprogramowania platform technologicznych m.in. w takich obszarach: struktury danych, interfejs platform, przechowywanie w chmurze, narzędzia wspierające programistów, testy automatyzacji.
kontakt przez PUP - 2017-11-08 - Kraków (małopolskie)
sporządzanie kalkulacji przed wykonawczych poszczególnych produktów, wykonywannie projektów i dokumentacji warsztatowych, nadzorowannie dokumentacji handlowej i technicznej
GEDE Sp. z o.o - 2016-01-19 - Stare Bojanowo (wielkopolskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Bielsko-Biała (śląskie)
tworzenie aukcji internetowych na podstawie wytycznych przy wykorzystaniu istniejących szablonów aukcji,prosta obróbka zdjęć na potrzeby aukcji,obsługa klienta,serwisowanie sprzętu elektronicznego
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych dla wszystkich jednostek Uczelni, opracowywanie i przygotowywanie pełnej dokumentacji przetargowej , publikacja ogłoszeń, prowadzenie rejestrów, opiniowanie wniosków-zleceń na : zakupy, dostawy, usługi itp, przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych
UNIWERSYTET PEDAGOGICZNY IM.KOMISJI EDUKACJI NARODOWEJ W KRAKOWIE - 2016-09-13 - Kraków (małopolskie)
Manager ds. sprzedaży z języskiem rumuńskim/mołdawskimFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka rumuńskiego/mołdawskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2016-12-21 - Nowy Sącz (małopolskie)