SPECJALISTA DS. OBSŁUGI SZKOŁY K/M Warszawa oferta pracy Zespół Państwowych Szkół Muzycznych nr 4 im. K. Szymanowskie
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI SZKOŁY K/M
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-11-23
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Zespół Państwowych Szkół Muzycznych nr 4 im. K. Szymanowskie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krasińskiego 1, 01-530 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Fundusz socjalny
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI SZKOŁY K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.12.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biurowej (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe. Doświadczenie zawodowe: 1 rok.Ogólny zakres obowiązków: 1) systematyczna kontrola sal i pomieszczeń Szkoły pod względem porządku i przestrzegania obowiązujących w Szkole regulaminów, zgłaszanie przypadków naruszenia przestrzegania regulaminów w formie pisemnej w zeszycie kontroli; 2) nadzór nad codzienną kontrolą wykorzystania sal (ćwiczeniówek dot. uczniów) zgodnie z harmonogramami; 3) wykonywanie czynności związanych z udzielaniem zamówień publicznych na rzecz Szkoły tj. dokonywanie wszystkich zakupów towarów, usług i robót budowlanych; 4) przeprowadzanie postępowań ofertowych zgodnie z obowiązującymi w Szkole procedurami; 5) sporządzanie i przechowywanie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych do 30 000 euro; 6) prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej oraz ilościowej środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych znajdujących się w Szkole przy użyciu dostępnego oprogramowania, zgodnie z obowiązującymi w Szkole procedurami oraz w ścisłej współpracy z główną księgową i kierownikiem gospodarczym; 7) wykonywanie okresowych zestawień z ksiąg inwentarzowych i uzgadnianie wartości wynikających z ksiąg inwentarzowych z pracownikiem księgowości; 8) naliczanie amortyzacji środków trwałych i przekazywanie tabel amortyzacyjnych do pracownika księgowości; 9) ścisła współpraca z Magazynierem i zastępowanie go podczas jego nieobecności; 10) bieżące przeglądy stanu sanitarnego, czystości i porządku oraz bezpieczeństwa w Szkole i na terenie wokół Szkoły, sporządzanie notatek w zeszycie kontroli; 11) koordynowanie prac wykonywanych przez pracownika do pracy lekkiej oraz konserwatora zieleni oraz audyt wykonywanych czynności; 12) bieżący nadzór nad remontami i pracami budowlanymi w Szkole w ścisłej współpracy ze specjalistą ds. remontowo-budowlanych oraz kierownikiem gospodarczym; 13) bieżąca kontrola warunków technicznych oraz raportowanie do przełożonego zauważonych nieprawidłowości w formie notatki służbowej; 14) udział w okresowych przeglądach Szkoły; 15) koordynowanie wydarzeń na terenie Szkoły tj. Uroczystości Szkolne, Konkursy, Koncerty, Przesłuchania, Egzaminy itp.; 16) współudział w pracach inwentaryzacyjnych, prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania; 17) współpraca ze specjalistą ds. remontowo-budowlanych; 18) współpraca z lutnikiem i stroicielem fortepianów i pianin; 19) współpraca z archiwistą; 20) współpraca z Operatorem Sprzętu Audiowizualnego szczególnie w zakresie rezerwacji Sal Koncertowych oraz nadzoru nad wydarzeniami odbywającymi się na Salach Koncertowych; 21) współpraca z kierownikiem gospodarczym oraz zastępowanie go podczas jego nieobecności.Praca w godz.: 8.00-16.00, 11.00-19.00. Zgłoszenia: ul. Krasińskiego 1, Warszawa, CV na e-mail: j.monko (at) szymanowski.edu.pl, tel. 22 839 21 87 (istnieje możliwość przeprowadzenia wstępnej rozmowy z pracodawcą przed wysłaniem dokumentów aplikacyjnych zawierających dane osobowe).
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Zespół Państwowych Szkół Muzycznych nr 4 im. K. Szymanowskie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Krasińskiego 1, 01-530 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Krasińskiego
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 23.11.2018
Oferta pracy ważna do: 03.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 23.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 23.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa postępowań przetargowych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gorzowie Wlkp. - 2017-04-03 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Pełnienie zadań służby BHP.
"P.Z. PARTNER" - PAŁAMARZ SPÓŁKA JAWNA - 2017-10-27 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Stębnowanie w cieniu paska w spodniach za pomocą maszyny Durkopp Adler
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Łódź (łódzkie)
obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Kąkolewnica (lubelskie)
prowadzenie spraw z zakresu księgowości, rachunkowości, finansów, podatków itp.
P.P.U.H. "HYGEA" Czesław Golik - 2016-10-28 - Czarnków (wielkopolskie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-12-13 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Obsługa rejestracji, praca w gabinecie zabiegowym, wykonywanie badań.
Małgorzata Iwanowska 1) Praktyka Lekarska 2) Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej AS-MED - 2017-07-28 - Siedlce (mazowieckie)
pełnienie obowiązków nauczyciela i wychowawcy, w tym prowadzenie zajęć z jęz. angielskiego i dokumentacji przebiegu nauczania.
Społeczna Szkoła Podstawowa w Restarzewie - 2017-06-09 - Restarzew Cmentarny (łódzkie)
- dekretowanie dokumentów zakupowych,- zarządzanie danymi dostawców,- rejestrowanie i księgowanie faktur zakupowych, realizacja zakupu,- przechowywanie i archiwizowanie dokumentów,- planowanie zaopatrzenia w materiały biurowe niezbędne do działalności,- obsługa korespondencji i obiegu dokumentów,- przygotowywanie niestandardowych raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne Spółki,- bieżąca weryfikacja poprawności dokumentów ksiegowych z zapisami umów,- obsługa dokumentacji zwiazanej z zatrudnieniem pracownika, rozliczaniem czasu pracy, rozwiązywaniem stosunku pracy, zwolnieniami lekarskimi, zaświadczeniami lekarskimi, pozostałymi (m. in. środki BHP, odzież ochronna),- obsługa programów użytkowych spółki,- obsługa klienta
VEOLIA SZCZYTNO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-26 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
samodzielne zarządzanie placówką, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klienta, sprzedaż produktów finansowych
BARBARA BLAUT NIEZALEŻNY OPERATOR FINANSOWY CENTRUM 9 - 2018-09-05 - Nowy Targ (małopolskie)
kompleksowa realizacja zamówień; utrzymanie relacji z dostawcami; ; przygotowywanie zapytań ofertowych; porównywanie ofert i wyboru dostawców; przygotowywanie rekomendacji wyselekcjonowanych dostawców; dbanie o zapewnienie racjonalnych kosztów zakupów pod kątem wymagań jakościowych, terminowości dostaw oraz terminów płatności; okresowe negocjacje obowiązujących warunków czasu wykonywania elementów powtarzalnych
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE STAL-SERWIS S.C. JAN STRUSIŃSKI, RAFAŁ STRUSIŃSKI - 2016-12-07 - Olsztynek (warmińsko-mazurskie)
obsługa programu magazynowo - księgowegowprowadzanie i wystawianie fakturprowadzenie akt pracowniczychprzygotowywanie dokumentów dla księgowej
ECO PROGRESS SP. Z O.O. - 2016-01-18 - Boguchwała (podkarpackie)
Obowiązki: tworzenie oraz aktualizacja dokumentacji technologicznej produktów; pomiary i wyznaczanie norm produkcyjnych; tworzenie i aktualizacja bazy norm produkcyjnych; identyfikacja problemów i udział w ich rozwiązywaniu, współpraca z Działem Zaopatrzenia, Działem Sprzedaży, Działem Produkcji. Wymagania: wykształcenie średnie;komunikatywność; sprawna obsługa komputera w tym MS OFFICE; zdolność logicznego myślenia; umiejętności analityczne oraz organizacyjne; umiejętność współpracy z zespołem produkcyjnym; doświadczenie na podobnym stanowisku – mile widziane. Oferujemy: stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku; wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i zaangażowania; ciekawą pracę w zgranym zespole; pakiety świadczeń socjalnych. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub mailowy: kadry (at) adanex.pl.
ADANEX SP. Z O.O. - 2017-09-01 - Radlin (śląskie)
monitorowanie , analiza rynków zagranicznych, poszukiwanie nowych klientów na rynkach zagranicznych,sporządzanie ofert handlowych , koordynacja , monitoring zamówień, prowadzenie dokumentacji imortowej i eksportowej, współpraca z działaem wysyłki
JUTRZENKA DOBRE MIASTO Sp. z o.o. - 2016-01-21 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
Analiza dokumentacji, współpraca z podmiotami zewnętrznymi, udział w oględzinach, raportowanie
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Radomsko (łódzkie)
prace związane z budową dróg, chodników, placów, przenoszenie kostki brukowej, podsypki, ustawianie krawężników
kontakt przez OHP - 2017-02-20 - Woźniaków (łódzkie)
sprzedawca
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
poszukiwanie nowych partnerów na rynku chińskim oraz promowanie na nim oferty firmy, tworzenie i realizowanie strategii marketingowych skierowanych na chińskich klientów hurtowych, organizacja spotkań z kontrahentami chińskimi, przygotowywanie negocjacji z chińskimi partnerami
G2A.COM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-21 - Rzeszów (podkarpackie)
przyjmowanie i przygotowywanie zamówień, kontakt z klientami, w tym rosyjskojęzycznymi, nadzór nad procesem produkcji
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Runów (mazowieckie)
Zgodny z zajmowanym stanowiskiem
VTR Logistics S.A. - 2017-05-15 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Nadzór nad produkcją w zakresie dostaw materiałów, koordynacja usług kooperacyjnych, koordynacja działań w zakresie transportu wewnetrznego i zewnetrznego.
Fabryka Narzędzi Skrawających FENES S.A. - 2015-11-30 - Siedlce (mazowieckie)
nadzór i kontrola nad bieżącymi sprawami związanymi z ochroną środowiska i gospodarką odpadami
Z.G.K GRONEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-28 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
W zakresie utrzymania dróg:opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych,przeprowadzanie przeglądów specjalnych dróg, ulic, placów, parkingów w zakresie oceny stanu technicznego nawierzchni jezdni i chodników,przygotowywanie warunków technicznych do opracowania specyfikacji zamówień publicznych dot. zadań prowadzonych przez Dział Utrzymania Dróg,opracowywanie specyfikacji technicznych do projektów budowlanych,prowadzenie ewidencji postulatów, wniosków i notatek prasowych, badanie w terenie zasadności wniosków, postulatów i krytyki prasowej i udzielanie odpowiedzi zainteresowanym,przeciwdziałania wszelkim zagrożeniom dla ruchu drogowego, wynikającym ze stanu technicznego dróg.
Gdański Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku - 2018-04-03 - Gdańsk (pomorskie)
Rekrutacja pracowników z Ukrainy/Rosji
kontakt przez PUP - 2018-09-26 - Rydułtowy (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
Proawdzenie rekrutacji, prowadzenie biura.Wymagania:- dobra znajomość języka niemieckiego- znajomość obsługi komputeraUmowa zlecenie, docelowo umowa o pracę.
Royal Job AGENCJA PRACY Sp. z o. o. - 2018-02-08 - Racibórz (śląskie)
Kontakt z klientem , obsługa sprzedaży detalicznej i hurtowej , poszukiwanie nowych odbiorców.Wymagania: Wykształcenie wyższe ekonomiczne ( ekonomia , zarządzanie , finanse), staż pracy minimum 2 lata , znajomośc języka obcego.
Kamień Dolnośląski Patrycja Hałdys - 2018-01-31 - Damianowo (dolnośląskie)
nadzór nad produkcją elementów sprężonych i żelbetonowych, przygotowanie technologiczne budowy form, analiza technologiczna składu mieszanek betonowych, wdrażanie nowych technologii
Przedsiębiorstwo Przemysłu Betonów "PREFABET - BIAŁE BŁOTA" S.A. - 2015-12-11 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
Praca sprzedawcy - kasjera w supermarkecie
TOMI MARKT Rudolf Rygol - 2016-12-30 - Gogolin (opolskie)
Wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowej firmy, kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, wspieranie sprzedaży, nawiązywanie kontaktów z nowymi potencjalnymi klientami, zbieranie ofert, negocjacje z kontrahentami.
GMK ŁOBEZ Spółka Akcyjna - 2018-07-02 - Łobez (zachodniopomorskie)