SPECJALISTA DS. KLUCZOWYCH RYNKU CHIŃSKIEGO Rzeszów oferta pracy G2A.COM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KLUCZOWYCH RYNKU CHIŃSKIEGO
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: poszukiwanie nowych partnerów na rynku chińskim oraz promowanie na nim oferty firmy, tworzenie i realizowanie strategii marketingowych skierowanych na chińskich klientów hurtowych, organizacja spotkań z kontrahentami chińskimi, przygotowywanie negocjacji z chińskimi partnerami
Data publikacji: 2016-03-21
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: G2A.COM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Połonińska 19, 35-959 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
poszukiwanie nowych partnerów na rynku chińskim oraz promowanie na nim oferty firmy, tworzenie i realizowanie strategii marketingowych skierowanych na chińskich klientów hurtowych, organizacja spotkań z kontrahentami chińskimi, przygotowywanie negocjacji z chińskimi partnerami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KLUCZOWYCH RYNKU CHIŃSKIEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista analizy i rozwoju rynku
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: chiński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Nazwa pracodawcy:
G2A.COM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
MONIUSZKI 26/7, 31-523 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Ulica pracodawcy: MONIUSZKI
Numer budynku pracodawcy: 26
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista analizy i rozwoju rynku
Data dodania oferty pracy: 21.03.2016
Oferta pracy ważna do: 24.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 21.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 21.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zapewnienie sprzętu / oprogramowania / diagnostyka problemów w sieci / rozwiązywanie problemów przez telefon dla klientów i użytkowników; Przekazywanie problemu do wewnętrznych grup wsparcia I.M.; Koordynacja i zarządzanie relacjami z dostawcami i personelem pomocniczym, którzy dostarczają sprzęt / software / rozwiązywania problemów sieciowych; Administrowanie i zapewnienie użytkownikom dostępu i kontroli; Korzystanie z funkcji Tracking System dokumentowania i zarządzania problemami i wnioskami w pracy.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie z ustawą o OZSS, standardy opiniowania; szczegółowe informacje, dotyczace procedury konkursowej znajduja sie pod adresem http://so.torun.pl/100, ogloszenia-o-pracy.html;wymagania: kwalifikacje formalne zg. z ustawą o OZSS DZUrz. poz. 1418 z 2015r, umiejętności: diagnoza psychologiczna, sporzadzanie opinii
SĄD OKRĘGOWY TORUŃ - 2016-05-02 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Telefoniczna sprzedaż reklam do gazet i portali, przygotowywanie ofert, obsługa stałych i pozyskiwanie nowych klientów, uczestnictwo w targach krajowych i zagranicznych.
EXCELIA D. OPALA S. JASTRZĘBSKI S.C. - 2018-05-10 - Gdynia (pomorskie)
- sprawdzenie dowodów księgowych pod względem formalnorachunkowym,- sporządzanie dokumentów (dowodów) księgowych,- dekretowanie dokumentów księgowych,- ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych zgodnie z zasadami (polityką) rachunkowości,- analizowanie terminowości płatności zobowiązań i wpływu należności,- prowadzenie ewidencji wyposażenia i środków trwałych,- obliczanie wynagrodzeń i przygotowywanie wymaganych informacji o składnikach wynagrodzeń pracowników,- rozliczanie inwentaryzacji,- prowadzenie niezbędnej ewidencji pozabilansowej,- archiwizowanie dokumentów finansowo-księgowych, płacowych i innych nośników informacji księgowych,- gromadzenie informacji oraz prowadzenie ewidencji niezbędnych do rozliczeń podatkowych- obliczanie i rozliczanie podatków od osób prawnych i osób
Biuro rachunkowe Joanna Tomaszewska - 2016-12-01 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy); sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń, wystawianie świadectw pracy; sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców; sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; rozliczenie umów o dzieło i umów zlecenie; sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON; ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych; ewidencja zwolnień lekarskich; nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników; organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP; wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach; udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych; sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów.
SUBADOM Spółka z o.o. - 2018-07-20 - Zator (małopolskie)
obsługa logistyczna zamówień eksportowych,współpraca z klientami firmy, organizacja procesu transportu lądowego i morskiego,
SCANDIC FOOD Sp z o.o. - 2016-02-23 - Lipsko (mazowieckie)
- Przygotowywanie zapytań ofertowych w zakresie technologicznym, ewaluacja techniczna otrzymanych ofert, negocjacje cen proponowanych przez oferentów. Nadzór nad opracowywaniem dokumentacji w zakresie branży technologicznej. Udział w koordynacji prac projektowych oraz optymalizacja zaproponowanych rozwiązań w celu ograniczenia kosztów powierzonego zakresu prac. Udział w koordynacji realizacji inwestycji oraz nadzór nad realizacją prac podwykonawców.- Wynagrodzenie: od 3000 zł brutto (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Nastepnie na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe w specjalności energetyka lub pokrewne. Wymagane min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w realizacji inwestycji budowlanych w energetyce lub przemyśle. Mile widziane doświadczenie w pracy w ramach zespołu Generalnego Wykonawcy, doświadczenie w koordynacji prac projektowych oraz nadzorze firm podwykonawczych. Wymagane czynne prawo jazdy kat. B, znajomość procesu inwestycyjnego budowy elektrociepłowni i instalacji energetycznych, umiejętność przygotowywania zapytań ofertowych oraz prowadzenia negocjacji , obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, dokładność oraz terminowość, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-03 - Częstochowa (śląskie)
Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-06-01 - Łódź (łódzkie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż towarów wyrobów tekstylnych na rynek Gruzji, Armenii, Azerbejdżanu
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Woźniki (mazowieckie)
Kontakt z zagranicznymi instytucjami w celu nawiązania kooperacji w zakresie prowadzonych przez Spółkę działań, przygotowanie ofert dla potencjalnych partnerów zagranicznych, analizowanie międzynarodowego rynku VC w zakresie wyznaczonym przez fundusz, wsparcie zespołu w realizowanych projektachKontakt z zagranicznymi pomysłodawcami i weryfikacja nadesłanych teaserów inwestycyjnychWsparcie w organizacji wydarzeń organizowanych przez Spółkę
BLACK PEARLS ADVISORY Spółka z O.O - 2016-08-16 - Gdańsk (pomorskie)
pozyskiwanie kluczowych klientów, kontakt z klientami i przedstawicielami innych firm, prowadzenie negocjacji handlowych, pozyskiwanie zamówień, obsługa klienta branży przemysłowej na rynku wschodnim (Ukraina, Białoruś, Rosja), porozumiewanie się w językach ukraińskim, rosyjskim i angielskim z kontrahentami, biegła obsu komputera, programów sprzedażowych - Proposal
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Ponik (śląskie)
- sporządzanie sprawozdań i rozliczanie szkoleń- negocjowanie warunków współpracy i zlecanie wykonania usług- organizowanie szkoleń- kontakt z zespołem i klientami w języku angielskim i francuskim
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Łódź (łódzkie)
dekretowanie i księgowanie dokumentów; potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami; przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych; przestrzeganie prawidłowego obiegu dokumentów księgowych; analiza i kontrola kosztów oraz ich optymalizacja w Spółce; pomoc w sporządzaniu sprawozdań finansowych zgodnie z Ustawą o Rachunkowości oraz standardami MSSF; prowadzenie dokumentacji podatkowej, na którą składają się: ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, ewidencja wyposażenia, ewidencja dokumentów zakupu i sprzedaży VAT, karty przychodów pracowników - zwane dalej "Ewidencjami"; bieżące śledzenie zmian w przepisach dotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych i ZUS, dopracowanie do nich programu płacowo - kadrowego. Obsługa programu PC Biznes Kadry i Płace Streamsoft; Obliczanie wynagrodzeń pracowników i innych należności wynikających z Kodeksu Pracy oraz sporządzanie listy płac; prowadzenie spraw związanych ze świadczeniami z ubezpieczenia społecznego(zasiłki chorobowe, opiekuńcze, macierzyńskie, wychowawcze, rehabilitacyjne) oraz sporządzanie miesięcznych zestawień wypłaconych świadczeń na kartach zasiłkowych; obliczanie oraz sporządzanie miesięcznych zestawień potrąconego podatku dochodowego od osób fizycznych i przekazywanie do Urzędu Skarbowego zaliczki na podatek dochodowy, wykonywanie innych, powierzonych przez przełożonych zadań
LFC Spółka z o.o. - 2016-04-19 - Czerwieńsk (lubuskie)
- prowadzenie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązujacymi przepisami.- sporządzanie dokumentów związanych z nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy.- ewidencjonowanie czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich, administrowanie systemem do ewidencji czasu pracy.- sprawozdawczość i analiza kadrowa na potrzeby wewnętrzne oraz GUS.- śledzenie zmian w przepisach prawa pracy i ich interpretacja na potrzeby firm.- uczestnictwo w procesach rekrutacji.- organizacja okresowej oceny pracowników.Pracodawca oferuje:- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i powierzonych zadań.- pracę w międzynarodowym środowisku.- możliwość rozwoju zawodowego i szkoleń.- przyjazną atmosferę i stabilnośc zatrudnienia.
AFPRO FILTERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-22 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
Kosztorysowanie, sporządzanie dokumentów przetargowych, kosztorysów, sporządzanie odmiarów robót
"VECTOR-BUD" S.C. - 2016-02-04 - Jaworzno (śląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Radom (mazowieckie)
obsługa klientów krajowych i zagranicznych, prowadzenie korespondencji, wyjazdy na targi, przygotowywanie ofert, negocjacje handlowe
BM GRUPA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-01-22 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
- spedycja, transport, zarządzanie- nadzór nad odjazdem i powrotem samochodów, listy przewozowe- analiza czasu pracy,- kontakt z klientem w zakresie swiadczonych usług
Euro-Net Sp. z o.o. - 2016-11-16 - Białystok (podlaskie)
Doradztwo dla rolników w zakresie upraw, agrotechniki.
Opolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego - 2017-03-31 - Namysłów (opolskie)
- kompleksowa obsługa przedsiębiorców w zakresie produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych;- Budowanie i rozwijanie własnego portfela kredytowego klientów instytucjonalnych. Doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w pracy związanej ze sprzedażą i obsługą klientów instytucjonalnych
Pomorski Bank Spółdzielczy w Świdwinie - 2017-12-01 - Świdwin (zachodniopomorskie)
Projektowanie nowych rozwiązań oraz optymalizacja istniejacych układów elektonicznych,tworzenie dokumentacji wykonawczej i testowej prototypów,udział w procesach testów i uruchomiania modułów elektronicznych,poszukiwanie dostawców dla nowych grup produktowych
Zepter International Poland Sp.zo.o - 2016-06-01 - Sochaczew (mazowieckie)
- Realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży. Budowanie wizerunku firmy na rynku. Pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy. Budowanie bazy klientów. Realizowanie planów sprzedażowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji .Uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych a także szkoleniach oraz certyfikacja z produktów. Przygotowanie raportów z wykonywanych działań. Analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej. Prowadzenie szkoleń i prezentacji dla użytkowników końcowych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 505-923-713) lub e-mail: biuro (at) ms-it.pl
MS-IT MIŁOSZ SĘKALA - 2017-04-07 - Katowice (śląskie)
planowanie, przygotowanie, pisanie i realizacja projektów współfinansowanych ze środków EFS, monitoring realizaqcji projektów, sporzadzanie sprawozdań
Dolnośląska Wojewódzka Komenda OHP we Wrocławiu - 2016-07-05 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
obsługa klienta przygotowanie towaru do wysyłki, wprowadzenie danych do systemu, weryfikacja klientów pod kątem poprawności danych
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Lublin (lubelskie)
Biurowa obsługa klienta.
Agro-Farm Sp.J Piotrowscy, Poryte - 2016-12-22 - Poryte Włościańskie (podlaskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Warszawa (mazowieckie)
administrowanie i nadzór nad systemami,projektami, sieciami i sprzętem komputerowym
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - 2017-06-14 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Wykształcenie średnie techniczne; doświadczenie w pracy w japońskim przedsiębiorstwie produkcyjnym związanym z motoryzacją, znaj. języka japońskiego na poziomie NATIVE SPEAKER; znajomość procesu produkcji filtrów ceramicznych do katalizatorów; udoskonalanie procesu technologicznego, analiza wpływu innowacji na wydajność produkcji, optymalizacja procesu pod kątem kosztów, sporządzanie raportów dla japońskich przełożonych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Gliwice (śląskie)