SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU-STAŻ PO WER II Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU-STAŻ PO WER II
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: wg programu
Data publikacji: 2017-02-24
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: wg programu
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU-STAŻ PO WER II
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 23.03.2017
Data zakończenia pracy: 22.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie co najmniej średnie, znajomość pakietu MS Office, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, mile widziana znajomość języka angielskiego. Urząd Pracy wyraził zgodę na realizację stażu pod warunkiem przyjęcia osoby w wieku poniżej 30 roku życia.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: DO i CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 09.03.2017
Oferta pracy ważna do: 09.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 24.02.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
wz
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż produktów firmy, realizacja planów założonych, dbałość o klientów na terenie powierzonym, raportowanie pracy./praca: woj. podlaskie/
FABRYKA STYROPIANU "ARBET" Bartosik, Czernicki, Funke, Kuncer, Muzyczuk spółka jawna - 2016-01-26 - Łomża (podlaskie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
doradztwo w zakresie doboru produktu reklamowego i przygotowania kampanii reklamowej , sprzedaż reklam+premia (do negocjacji)
AutoBox Advertising Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-08-01 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Spotkania biznesowe, targi, wyjazdy zagraniczne, pisanie pism oraz tłumaczenie w języku angielskim, kontakt z klientami i kontrahentami zagranicznymi, praca w godz. 7-15/8-16
Biuro Handlowe Roman Wrzeciono - 2016-09-19 - Opole (opolskie)
montaż zabezpieczeń przeciw ptakom
kontakt przez PUP - 2018-10-18 - Bytów (pomorskie)
prowadzenie biura i obsługa klienta, oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Sosnowiec (śląskie)
w/g stanowiska
Błysk Firma Usługowo Handlowa Studio Błysk - 2017-05-04 - Kielce (świętokrzyskie)
Prace biurowo-organizacyjne związane z obsługą klienta (grup wycieczkowych, biwakowych, osób dorosłych, imprez eventowych oraz okolicznościowych) - zapewnienie najwyższej jakości obsługiWspomaganie działań reklamowo-promocyjnych firmyDbanie o pozytywny wizerunek firmyBudowanie i rozwijanie działu sprzedaży i innych komórek firmy; praca w godz. 8-16; wstępnie kontakt telefoniczny z pracodawcą w godz. 8-18
"TAX" s.c. - 2016-09-07 - Runowo (pomorskie)
-bieżąca obsługa klientów - sprzedaż stopów aluminium na rynek krajowy i zagraniczny -zakup złomu aluminium-kontakt telefoniczny oraz mailowy z kontrahentami firmy-pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie długotrwałych relacji z odbiorcami-dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie
PMN "BOBREK" SPÓŁKA JAWNA KRZYSZTOF I MACIEJ KLESZCZ, BRONISŁAW KOŹBIAŁ - 2016-09-09 - Bobrek (małopolskie)
Systematyczne przekazywanie do działu handlowego przychodzących zamówień/korekt/wycen od kontrahentów;Nadzór nad bieżącym monitorowaniem sald i należności klientów; Systematycznie informowanie klientów o terminie dostawy i wysokości należności;Nadzór i ustalanie warunków i terminu spłaty należności oraz wysyłanie wezwań dozapłaty; Kontrola bieżących zamówień;Przygotowywanie raportów na polecenie przełożonego; Systematyczna współpraca z wewnętrznymi działami firmy.Oczekiwania:Dobra znajomość pakietu MS OfficeBardzo dobra znajomość języka francuskiegoDobra organizacja czasu pracy, dyspozycyjność, samodzielność i zaangażowanie, Umiejętność pracy w zespoleOferujemy: Stabilne zatrudnienie.Pracę w zespole profesjonalistów.Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego.Karta multisport, prywatna opieka medyczna
EKO-OKNA S.A. - 2016-09-16 - Kornice (śląskie)
Znajomość przepisów ustawy - Prawo Energetyczne, uzyskanie uprawnień dozoru bez ograniczeń napięcia w zakresie urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznych. Kontakt z Urzędem Regulacji Energetyki w zakresie działalności koncesjonowanych (obrót i dystrybucja energii elektrycznej), bieżąca kontrola pracy sieci elektroenergetycznej 110/15/04kV, określania warunków przyłączenia odbiorców, kształtowanie taryfy dla usług dystrybucji energii elektrycznej, sporządzanie dokumentacji i sprawozdań wynikających z przepisów, wskazania znajomości przepisów - Prawo Budowlane (uprawnienia budowlane branży elektrycznej) I zmiana pn-pt sporadycznie w dni wolne.Wynagrodzenie od 3000zł brutto 1 umowa na 2 lata docelowo na stałe.
Zakład Usług Technicznych MEGA Sp.z o.o. - 2016-11-25 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Poszukiwanie chętnych do zakupu domów jednorodzinnych
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Kartuzy (pomorskie)
sporządzanie i weryfikacja wniosków o platność dla projektu zgodnie z umową o dofinansowanie i uregulowaniem w tym zakresie, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych projektu. Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30
Instytut Badawczy Leśnictwa - 2017-03-27 - Sękocin Stary (mazowieckie)
sporządzanie i przygotowywanie ofert, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie prezentacji i materiałów reklamowych
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Milanówek (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
Brak danych
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni - 2018-03-29 - Gdynia (pomorskie)
Zarządzanie wprowadzaniem, utrzymaniem i wycofaniem komponentów w systemach planowania i realizacji. Zapewnienie, że ceny dostarczanych komponentów są aktualizowane w systemie. Zapewnienie, że plan zaopatrzenia w komponenty jest realizowany w sposób skuteczny i efektywny.
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Kraków (małopolskie)
Weryfikacja zawieranych umów leasingowych, monitorowanie bieżącego stanu należności kontrahentów.
MIKROTECH SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-16 - Krosno (podkarpackie)
Szczegółowe inf. www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"; Wykształcenie: średnie techniczne, 8 lat stażu pracy; doświadczenie w pracy z zakresie zarządzania systemami energetycznymi; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2017-03-30 - Gliwice (śląskie)
praca w dziale kadr i płac, wystawianie faktur
"OPTIMA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-05 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
1/ przyjmowanie zamówień telefonicznych, 2/ wprowadzanie do systemu zamówień sprzedażowych, 3/ wprowadzanie do systemu dostaw, 4/ kontrola stanów magazynowych, 5/ prowadzenie dokumentacji GHP, 6/ inne prace biurowe. Praca w godz.: 5:30-13:30, 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali E, C, G. Kontakt z pracodawcą - tel.: 600 477 717, e-mail: d.szymanska (at) dorado.com.pl
"DORADO CHŁODNIE" Sp. z o.o. - 2016-10-19 - Wrocław (dolnośląskie)
-Sporządzanie list płac,-Sporzadzanie umów zleceń,-Rozliczanie obcokrajowców,-Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS,-Rozliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich,-Obsługa Płatnik,-Kontakt telefoniczny 608 884 527, e-mail: biuro (at) olibro.pl
OLIBRO.pl Sp. z o.o. - 2018-07-13 - Tczew (pomorskie)
Obsługa klienta niemieckiego poprzez udzielanie informacji telefonicznie i mailowo, administrowanie bazą danych klientów, przyjmowanie zamówień, nadzorowanie planu transportowego przy dostawach, prowadzenie dokumentacji w zakresie sprzedaży zagranicznej: faktury, windykacje, weryfikacja płatności kontrahentów itp. oraz utrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientem.
"PAGEN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-28 - Gnojnik (małopolskie)
Umiejetność obsługi programów komputerowych, mile widziana znajomość języka angielskiego.Praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Pawłów (śląskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-09-24 - Kikół (kujawsko-pomorskie)
•Przeprowadzanie kontroli oraz współpraca z kierownictwem firmy w celu poprawy warunków pracy,•Przestrzeganie obowiązujących przepisów BHP, •Prowadzenie szkoleń wstępnych,•Realizowanie zadań związanych z zapobieganiem zagrożeniom – monitorowanie oraz raportowanie zdarzeń niebezpiecznych,•Współudział w opracowywaniu wewnętrznych instrukcji oraz procedur,•Sporządzanie dokumentacji oraz prowadzenie postępowań powypadkowych,•Realizowanie zadań związanych z systemem OHSAS 18001.
Zamet Industry Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K. - 2018-07-11 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
- Opracowywanie, planowanie, organizacja i koordynowanie EVENTÓW, w tym: targów, konferencji, prezentacji, szkoleń oraz imprez firmowych. Przygotowywanie dokumentacji oraz materiałów marketingowych dla realizowanego przedsięwzięcia. Pozyskiwanie i współpraca zwystawcami, partnerami i sponsorami. Ścisła i aktywna współpraca z działem handlowym (oraz innymi działami); Budowanie wizerunku firmy poprzez bezpośredni kontakt z mediami (prasa, tv, radio, internet). Planowanie i realizacja działań w mediach społecznościowych, dbanie o pozytywny wizerunek firmy w internecie. Prowadzenie, poszerzanie i aktualizowanie baz danych kontrahentów. Tworzenie newsletterów targowych. Analiza marketingowa nowych przedsięwzięć targowych spółki; Współudział i zaangażowanie w pozostałe prace i projekty działu marketingu.- Wynagrodzenie: od 2200 (do 6000 zł/brutto w tym premia). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie wyższe kierunkowe (min. licencjat): Marketing lub Zarządzanie lub pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 rok na podobnym stanowisku. Wymagana kreatywność w wynajdowaniu ciekawych rozwiązań. Wymagana łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Wymagana odpowiedzialność w działaniu. Umiejętność pracy w grupie. Bardzo dobra organizacji pracy własnej. Swobodne posługiwanie się pakietem Office ze szczególnym uwzględnieniem Outlook, Power Point i Word.
WEINDICH SPÓŁKA JAWNA - 2017-08-04 - Chorzów (śląskie)
wg zakesu czynności
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Tworzenie modelu architektonicznego w programie Archicad
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Żary (lubuskie)