SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA W JĘZYKU FIŃSKIM M/K Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA W JĘZYKU FIŃSKIM M/K
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2016-07-26
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA W JĘZYKU FIŃSKIM M/K
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: fiński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie, znajomość języka fińskiego na poziomie C1-warunek konieczny, mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży, samodzielność, zaangażowanie. Zakres obowiązków: obsługa klientów w języku fińskim, koordynacja zamówień klientów w zakresie przyjmowania, realizacji i aktualizacji zamówień; doradztwo klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb; promowanie i sprzedaż produktów; dbanie o dobry wizerunek firmy i relacje z klientami; Atrakcyjny system premiowy, benefity. Możliwość ustalenia godzin pracy. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SP/FIN/2016
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 26.07.2016
Oferta pracy ważna do: 08.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 26.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 26.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie spraw kadrowych, pomoc w księgowości
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Kraków (małopolskie)
Wymagane wykształcenie średnie - budownictwo, min. 2 lata doświadczenia w handlu, wymagana znajomość branży budowlanej - beton, prawo jazdy kat. B, obsługa komputera, dyspozycyjność, samodzielność i komunikatywność, dobra organizacja pracy. Charakterystyka pracy: sprzedaż materiałów budowlanych na terenie ROW i okolic. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy jan.goppold (at) globalbetonpl.pl.
GLOBAL BETON.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-07 - Rybnik (śląskie)
Profesjonalna obsługa klienta podczas wideorozmowy, wsparcie klienta międzynarodowego, weryfikacja tożsamości.
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Gdańsk (pomorskie)
nadzór nad urządzeniami energetycznymi wraz z ich instalacjami oraz monitorowanie ich stanu, planowanie i nazdzorowanie prac
FAM Technika Odlewnicza Spółka zoo - 2018-04-13 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
planowanie zaopatrzenia materiałowego dla grupy wyrobów, zapewnienie odpowiedniego poziomu zapasu części/surowców, monitorowanie zdolności produkcyjnych współpraca z kierownikami wydziałów w realizacji zadań produkcyjnych, utrzymywanie bazy danych o dostawcach-utrzymywanie i rozwój systemu planowania zaopatrzenia -kontakt z dostawcami zewnętrznymi, mile widziana znajomośc systemu SAP
GENERAL ELECTRIC COMPANY POLSKA SPÓLKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-16 - Kłodzko (dolnośląskie)
Współpraca z klientami w zakresie realizacji umów, organizacja pracy i pobytu pracowników ukraińskich, kontrola wykonywanych umów cywilnoprawnych, prowadzenie dokumentacji pracowniczej w języku polskim i ukraińskim, możliwość pracy w delegacji.
PHU BIZNES-SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-13 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)
-Sporządzanie faktur i kalkulacji cenowych,-Ścisły kontakt z działem HR i księgowym,-Kontrola faktur do dostawców,-Koordynowanie pracy magazynu dodatków i tkanin oraz magazynu wyrobów gotowych,-Kontakt telefoniczny 58-727-94-02
THE SHIRT TAILORS SP. Z O.O. - 2016-05-05 - Tczew (pomorskie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Okrajszów (łódzkie)
Obsługa sprzedaży internetowej(allegro/e-sklep/e-mail),przygotowywanie oferty,paczek,realizacja wysyłek,wystawianie dokumentów sprzedaży,edycja zdjęć pod kątem allegro/e-shop,informowanie o statusie zamówienia(e-mail/tel).
ZEMAX SP ZO.O. - 2016-08-18 - Kielce (świętokrzyskie)
samodzielne przygotowanie i udział w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych z godnie z ustawą prawo zamówień publicznych w szczególności sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, projektów umów oraz opisów przedmiotów zamówienia: przygotowanie ogłoszeń i ich publikacja, prowadzenie korespondencji z wykonawcami, udział w pracach komisji przetargowej
Szpital Powiatowy Zawiercie - 2016-11-30 - Zawiercie (śląskie)
prace konserwacyjne, naprawcze pojazdów ciężarowych, kierowca pojazdów ciężarowych
POMOC DROGOWA I PARKING STRZEŻONY Przemysław Boczkiewicz - 2016-02-18 - Ksawerów (łódzkie)
Osoba ta odpowiadać będzie za sporządzanie dokumentów rozliczeniowych (wnioski o płatność, o uruchomienie środków, wszelkie harmonogramy finansowe i płatności) zgodnie z zawartą umową o dofinansowanie projektu pn. Modernizacja Opery Nova w Bydgoszczy oraz wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności na lata 2014 -2020 a także innymi dokumentami powiązanych z realizowanym projektem. Wprowadzanie zapisów do elektronicznego systemu księgowości Opery oraz dokonywanie przelewów finansowych nie będzie objęte zakresem obowiązków służbowych. W zakresie obsługi finansowej będzie odpowiedzialna za przygotowywanie wystąpień do MKiDN oraz WK-P. Specjalista do spraw rozliczeń będzie zobowiązany w szczególności do ścisłej współpracy z specjalistą ds. rozliczeń inwestycyjnych Opery Nova, główną księgową Opery Nova oraz specjalistą ds. rozliczeń projektu.
Opera Nova w Bydgoszczy - 2016-10-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa księgowa spółek prawa handlowego.Wymagane wykształcenie kierunkowe, minimum 2 lata stażu pracy, znajomość jęz.angielskiego na poziomie bardzo dobrym.
CGO LEGAL M.GAWLAK I WSPÓLNICY SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-03-10 - Łódź (łódzkie)
Odbieranie telefonów od klientów w jęz. angielskim przez native speakera. Wymagania: jęz. angielski ojczystym językiem kandydata.Godziny pracy: od 08:00-0:00.
kontakt przez PUP - 2015-12-18 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie kont społecznościowych, udział w kreowaniu oraz planowaniu nowych akcji marketingowych i promocyjnych dla projektu. Obsługa klienta poprzez media społecznościowe oraz e-mail. Przygotowywanie raportów z kampanii marketingowych dla Partnerów
kontakt przez OHP - 2018-06-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta i obsługa komputera
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
Weryfikacja dokumentów pod względem ich poprawności merytorycznej; tworzenie analiz i raportów; bieżąca aktualizacja danych klientów.
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Kraków (małopolskie)
szycie cholewek, wysokość wynagrodzenia po okresie póbnym do ustalenia
Jarguz Marek F.P.H. Zakład Produkcji Obuwia ,,Jarguz" - 2017-03-30 - Zebrzydowice (małopolskie)
ANALIZA POTRZEB REKRUTACYJNYCH WRAZ Z LOKALNYMI MENADŻERAMI HR BRIEFING, DOSTARCZANIE KANDYDATOM WSZELKICH POTRZEBNYCH INFORMACJI NA TEMAT ROLI, MOŻLIWOŚCI; UDZIAŁ W TARGACH PRACY, RAPORTOWANIE
GATES POLSKA SP. Z O.O. - 2018-08-20 - Legnica (dolnośląskie)
PRACOWNIK działu kadr i płac
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Białobrzegi (mazowieckie)
jw.
POLSKI ZWIĄZEK WĘDKARSKI - 2016-08-29 - Warszawa (mazowieckie)
Bieżąca realizacja procesu transportowego. Pozyskiwanie przewoźników i ładunków powrotnym, raportowanie zgodnie z wymaganiami klienta, właściwa komunikacja pomiędzy działami, kontrola rozliczeń z dostawcami, dbanie o jakość i terminowość. Praca w godzinach 5.00-13.00, 8.00-16.00, 13.00-21.00. Okres próbny trwa 3 miesiące.
PEKAES S.A. - 2016-02-29 - Koninko (wielkopolskie)
- kontrola jakości surowców, półproduktów oraz wyrobów gotowych - tworzenie dokumentacji jakościowej dla wyrobów gotowych - udział w postępowaniu reklamacyjnym wyrobów gotowych
ZAKŁAD PRODUKCJI SPOŻYWCZEJ "JAMAR" SZCZEPANIAK SPÓŁKA JAWNA - 2016-05-27 - Albertów (śląskie)
•Organizacja transportu w kraju i poza granicą•Sporządzanie dokumentacji transportowej•Obsługa klientów•Optymalizacja kosztów logistyki
Sery ICC Pasłęk sp. z o.o. - 2016-06-07 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Kraków (małopolskie)
Prace biurowe. Pracodawca zapewnia samochód służbowy.
PHU "FRONTEX" Tomasz Dyczyj - 2018-08-07 - Wejherowo (pomorskie)
WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE EKONOMIA, 1 ROK DOŚWIADCZENIA, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU OFFICE, ZNAJOMOŚĆ USTAWY O WŁASNOŚCI LOKALI, DYSPOZYCYJNOŚĆ
DOM BEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Sporządzanie deklaracji, zeznań w obszarze kadrowo-płacowym (ZUS, PEFRON, CPK), pomoc w obsłudze kadrowo-płacowej klientów kancelarii
Doradztwo podatkowe Graczyk - 2017-08-17 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Współpraca z Zewnętrznym Działem MarketinguKorespondencja z klientami firmydbałość o wizerunek firmytworzenie analizdbałość o prawidłowy obieg dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Łódź (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Warszawa (mazowieckie)